Jump to content

Ulei in EGR


DroG

Recommended Posts

Buna ziua. Astazi m-am gandit sa curat EGR-ul sa vad daca mai scap din acel fum negru si sa vad unde mi se duce uleiul pe care il pierd. Dupa ce am desfacut acel furtun am vazut ca e mult ulei pe acolo...pe langa mazga aia intarita. E normal sa fie asa mult ulei acolo ? Am pus cateva poze sa vedeti si voi ce am gasit pe acolo.

 

http://s27.postimg.org/f4nkzer1v/IMG_20140924_150003.jpg

http://s29.postimg.org/m3rciixvb/IMG_20140924_145954.jpg

http://s13.postimg.org/t29vz77s7/IMG_20140924_145910.jpg

http://s27.postimg.org/5896dwy2b/IMG_20140924_145902.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut!Ulei in admisie o sa gasesti la majoritatea masinilor diesel.Acel ulei provine de la filtrul epurator si turbina.Turbina scapa o cantitate mica de ulei iar o data cu cresterea uzurii cantitatea devine tot mai mare.Iar filtrul epurator trebuieste schimbat periodic(daca nu este tip vortex).Daca filtrul epurator este modelul din pasla trebuieste schimbat.
Link to comment
Share on other sites

Salut!Ulei in admisie o sa gasesti la majoritatea masinilor diesel.Acel ulei provine de la filtrul epurator si turbina.Turbina scapa o cantitate mica de ulei iar o data cu cresterea uzurii cantitatea devine tot mai mare.Iar filtrul epurator trebuieste schimbat periodic(daca nu este tip vortex).Daca filtrul epurator este modelul din pasla trebuieste schimbat.

filtrul epurator l-am schimbat odata cu celelate filtre, acum 3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Eu am desfacut EGR-ul de 2 ori pana acum, insa nu avea ulei asa mult, doar putin, nici macar nu se prelingea. Eu zic ca e mult ulei pe acolo din cate vad,incearca sa afli cauza: turbina, epurator.

Daca mergi mai mult in regim extraurban,si apoi demontezi furtunul ce intra in EGR nu o sa gasesti prea mult ulei acolo,daca din contra megi mai mult urban o sa gasesti ulei in cantitati mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi mai mult in regim extraurban,si apoi demontezi furtunul ce intra in EGR nu o sa gasesti prea mult ulei acolo,daca din contra megi mai mult urban o sa gasesti ulei in cantitati mai mari.

Am o proportie destul de constanta a km parcursi, din 1000, 300-400 sunt urban, restul extraurban. Insa masina mea vede saptamanal cate un drum lung de 400-500 km (lucrez in delegatii si merg in week-enduri acasa). Eu sunt totusi de parere ca e mult ulei, comparand cu ceea ce am gasit eu. Insa nu sunt mecanic si nici nu am experienta in demontatul motoarelor, acesta fiind primul diesel.

Obs: cand am schimbat filtru epurator cu unul comandat din Romania, am constatat ca ala cu care a venit masina din Germania era cam de 3 ori mai gros. Asa ca iti recomand sa cauti un filtru epurator original daca se mai gaseste, eu am reusit sa imi construiesc unul oarecum la fel cu ala din Germania, pe care il voi monta la urmatorul schimb de ulei (voi analiza starea EGR-ului).

Mult succes cu problema.

Link to comment
Share on other sites

Am sa il duc saptamana asta la un servis sa verifice si turbo. Vreau sa va mai intreb cum pot sa vad daca acel EGR este functional. Am dat sa pornesc masina asa cu furtunul acela scos dar se si opreste masina. Am scos si acel furtunas mic ce vine la EGR si tot asa, masina se opreste.

 

Cum a facut el aici de masina nu se opreste ?

Link to comment
Share on other sites

Un raspuns va rog daca se poate cum pot sa vad daca acel EGR nu este blocat ? Si inca ceva azi am vazut ca am o gaura cam de 1 cm in acel furtun mare care vine la filtru de aer. Afecteaza cu ceva acea gaura ?

 

Nu am gasit o poza cu acel furtun dar seamana cu asta:

http://www.bmwcraiova.ro/anunturi/415/Furtun-aer-E90-415-01.JPG

Link to comment
Share on other sites

Un raspuns va rog daca se poate cum pot sa vad daca acel EGR nu este blocat ? Si inca ceva azi am vazut ca am o gaura cam de 1 cm in acel furtun mare care vine la filtru de aer. Afecteaza cu ceva acea gaura ?

 

Nu am gasit o poza cu acel furtun dar seamana cu asta:

http://www.bmwcraiova.ro/anunturi/415/Furtun-aer-E90-415-01.JPG

Salut!Nu are nici o treaba cu mersul motorului acea gaura din acel racord flexibil ce merge spre filtrul de aer.Si cel mai simplu mod de a afla daca EGR este blocat pe inchis este sa cureti cu o carpa EGR-ul si dupa ce mergi vreo doua zile ,dai jos furtunul ce intra in EGR si vezi daca sunt urme de funingine,daca nu ai,inseamna ca EGR este blocat pe inchis.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns. Am curat bine acolo cu benzina dupa care am impis pistonul cu o surubelnita si sa miscat. Intradevar a trebuit sa fortez tare ca sa misc acel piston.

Cel mai usor mod de a vedea daca egr-ul fct este sa desfaci furtunul si sa te uiti la el in tp ce cineva il accelereaza, daca merge o sa vezi pistonasul miscandu-se

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.