BMWClub: Garnitura chiulasa N42? - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Garnitura chiulasa N42? Rate Topic: -----

#1 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 30 January 2015 - 19:45

Salut! Detin faimosul N42B18 care are urmatoarele simtome:

1. antigelul dispare din vas odata la 2-3 luni trebuie sa completez 300 de ml.
2. spuma in ulei
3. presiune mare sus in capacul de la culbutori. Aveam o problema cu pierderea de ulei pe la capac umplere ulei. L-am schimbat cu unul nou OEM, am sters pe langa si apoi am mers 5 km schimband la maxim 2500 de ture. Uleiul era din nou scurs pe langa capac.

Garnitura de chiulasa dusa?
0

#2 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1844
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 30 January 2015 - 19:52

1. antigelul dispare din vas odata la 2-3 luni trebuie sa completez 300 de ml.
vas expansiune spart? verifica atunci cand motorul este fierbinte, se fisureaza longitudinal si stropeste pe contraaripa int roata fata stanga
2. spuma in ulei
drumuri scurte? (daca e doar pe joja si capac umplere ulei)
3. presiune mare sus in capacul de la culbutori. Aveam o problema cu pierderea de ulei pe la capac umplere ulei. L-am schimbat cu unul nou OEM, am sters pe langa si apoi am mers 5 km schimband la maxim 2500 de ture. Uleiul era din nou scurs pe langa capac.
schimba valva pcv si cele 3 furtune aferente
Garnitura de chiulasa dusa?
dracu stie...
0

#3 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 30 January 2015 - 19:59

Valva pcv nu trebuie sa faca vacum? Eu vacum nu am deloc, dar presiune mare da.

Intradevar spuma e doar pe capac si pe joja. Acu vreo 2 saptamani am schimbat garnitura culbutori si nu avea spuma in interior.

This post has been edited by Marius_E46: 30 January 2015 - 20:00

0

#4 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1710
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 30 January 2015 - 20:00

In vasul de expansiune,sau mai bine zis in sistemul de racire ai si acolo presiune mare? furtunele exagerat de tari,bolboroseli sa se auda din zona vasului ?
Intr-adevar putin spuma pe joja si pe capac se poate datora condensului si drumurile scurte,scoate putin antigel si vezi cum se prezinta ,daca e murdar sau cum e...nu te arunca asa repede la garnitura de chiulasa sau alte minuni...

This post has been edited by SB25GAS: 30 January 2015 - 20:01

0

#5 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1844
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 30 January 2015 - 20:01

View PostMarius_E46, on 30 January 2015 - 19:59, said:

Valva pcv nu trebuie sa faca vacum? Eu vacum nu am deloc, dar presiune mare da.


ba da...scuze...acum 10 min m-am trezit :)
0

#6 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 30 January 2015 - 20:06

View PostSB25GAS, on 30 January 2015 - 20:00, said:

In vasul de expansiune,sau mai bine zis in sistemul de racire ai si acolo presiune mare? furtunele exagerat de tari,bolboroseli sa se auda din zona vasului ?
Intr-adevar putin spuma pe joja si pe capac se poate datora condensului si drumurile scurte,scoate putin antigel si vezi cum se prezinta ,daca e murdar sau cum e...nu te arunca asa repede la garnitura de chiulasa sau alte minuni...



O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(
0

#7 User is offline   zeronoo 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1844
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 30 January 2015 - 20:09

View PostMarius_E46, on 30 January 2015 - 20:06, said:

O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(


adevarul e ca ar trebui sa ai un vacum slab, daca ai presiune acolo...nu e de bine...
0

#8 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1710
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 30 January 2015 - 20:15

View PostMarius_E46, on 30 January 2015 - 20:06, said:

O sa verific astea maine. Pentru faza cu pierdutul uleiului pe langa capac nou nu ai nicio parere? Este foarte frustrant pentru ca se scurge exact pe galeria de evacuare si intra mirosul in masina. Miros de care dupa ce am schimbat cred ca absolut orice garnitura a motorului in afara de cea de chiulasa tot nu scap. :(


Esti sigur ca se prelinge pe la busonul de umplere ? Poti sa verifici si pompa de vacuum care e in spatele motorului in stanga cum stai in fata masinii ,si pe acolo de obicei mai scapa ulei si cade exact pe evacuare,e un o-ring care trebuie inlocuit sau dupa cum arata cand o demontezi...eu zic sa stergi bine cu un degresant motorul peste tot apoi sa urmaresti exact...poate fi si garnitura de la capacul motorului..
0

#9 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 30 January 2015 - 20:28

Da, 100% este de la buson. Pompa de vacum a fost demontata si schimbate ambele oringuri, nu mai are pierderi a fost verificata dupa si granitura culbutori este noua Victor reinz, pus si silicon pe ea, nu are pic de pierdere. Motorul a fost spalat, singura pierdere este pe la busonul de umplere. Am sters, am mers putin cu masina si iar era curs pe langa el.
0

#10 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1710
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 30 January 2015 - 20:32

View PostMarius_E46, on 30 January 2015 - 20:28, said:

Da, 100% este de la buson. Pompa de vacum a fost demontata si schimbate ambele oringuri, nu mai are pierderi a fost verificata dupa si granitura culbutori este noua Victor reinz, pus si silicon pe ea, nu are pic de pierdere. Motorul a fost spalat, singura pierdere este pe la busonul de umplere. Am sters, am mers putin cu masina si iar era curs pe langa el.


Nu stiu ce sa zic atunci. Poate alti colegi de aici o sa te lamureasca,eu nu m-am lovit de asa ceva si decat sa zic prostii mai bine ma abtin ;)
PS.busonul de la ulei se inchide bine?verifica-l bine,incearca cu altul,studiaza locasul pe care se fixeaza...nu stiu..
0

#11 User is offline   auro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 96
  • Joined: 29-November 07
  • Gender:Male
  • Location:craiova-assisi

Posted 30 January 2015 - 21:03

http://i.ytimg.com/v...xresdefault.jpg
mai mult ca sigur pe la mufa senzorului de la axul excentric pierde si iti da impresia ca pierde pe la buson,mi-a luat si mie ceva pana sa imi dau seama ca pe acolo pierdeam ulei si tot dadeam vina pe buson.
0

#12 User is offline   gomorra 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 269
  • Joined: 16-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW

Posted 30 January 2015 - 21:07

si mie imi dadea ulei pe la buson , l-am schimbat cu un buson de la un e46 diesel ( nu e din 2 bucati ca cel oem).
0

#13 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 30 January 2015 - 21:09

View Postauro, on 30 January 2015 - 21:03, said:

http://i.ytimg.com/v...xresdefault.jpg
mai mult ca sigur pe la mufa senzorului de la axul excentric pierde si iti da impresia ca pierde pe la buson,mi-a luat si mie ceva pana sa imi dau seama ca pe acolo pierdeam ulei si tot dadeam vina pe buson.



Hehe, am zis mai sus ca am schimbat toate garniturile motorului in afara de cea de la chiulasa. Inclusiv cea indicata de tine e noua OEM, nu are pic de pierdere.

Repet, am sters tot dupa ce am schimbat capacul. Se vede clar ca scurgerea vine de la el.

This post has been edited by Marius_E46: 30 January 2015 - 21:11

0

#14 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1710
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 30 January 2015 - 21:16

Pai cata presiune poate sa fie sa dea afara pe acolo ?! tot nu inchide bine busonul ala...iar daca e presiune prea mare de la ce sa fie http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/turned.png
0

#15 User is offline   gomorra 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 269
  • Joined: 16-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:BMW

Posted 30 January 2015 - 21:26

dute la careva ce dezmembreaza bmw-uri , pune unu de diesel cum am facut eu , da o tura si vezi.
0

#16 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 January 2015 - 21:28

Ai antigel in ulei sau ulei in antigel? Daca intra ulei in antigel, lichidul de racire din vas va arata ca un fel de namol. N-ai cum sa nu-ti dai seama daca asa arata.
0

#17 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 810
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 January 2015 - 21:36

Daca intra antigel in ulei ar trebuii sa scoata si fum alb urat mirositor. La mine asa a fost,toate cele + fum alb.
0

#18 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 31 January 2015 - 18:53

Am verificat azi antigelul. E perfect curat, nici urma de ulei.
0

#19 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 January 2015 - 18:58

Si uleiul cum arata?
0

#20 User is offline   Marius_E46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 19-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW si numai BMW...

Posted 31 January 2015 - 19:14

Are spuma pe capac si pe joja.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro