Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Serios, la asta s-a ajuns? SĂŁ schimbĂŁm ĂŽntinzĂŁtoarele la fiecare revizie ca sĂŁ ne ĂžinĂŁ distribuĂžia sĂŁ nu facĂŁ motorul praf? ĂnĂželeg partea cu schimbatul distribuĂžiei la 200.000km, chiar dacĂŁ este pe lanĂž, dar deja partea cu intinzĂŁtorul este exagerat.

 

Dacã asta e singura soluÞie ca sã nu ajungi cu motorul În braÞe mai devreme sau mai târziu, atunci sã-ºi mai ia N47/B47 cine are chef de bãtãi de cap inutile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Calinus mersi pentru raspuns, ai dreptate, dar de exemplu, logic daca ai schimba din an in an intinzatorul nu e ca si cum nu l-ai schimba niciodata, el se uzeaza si se uzeaza si lantul cu el, dar daca pui unul nou nu stompezi oarecum? Sau zici ca intinzatorul nou deja o sa se "deschida" ca sa preia din uzura lantului si de fapt tot acolo ajungi?
Link to comment
Share on other sites

Mare lucru nu stompezi daca lantul e lungit, el are cursa de cativa mm. ajunge la capat, lantul ramane slab nu prea mai are ce intinde. e o parere, toate au o toleranta, de la intinzator, patina reduci putin , de la lant si pinioane restul, doar asa il aduci in cote normale, odata cu alungirea se ascut si pinioanele alte zecimi pierdute, ma rog fiecare cum doreste, dar daca tot se umbla e pacat sa nu se schimbe tot kitul, tu stii ce inseamna o belea din asta, cat ai patimit cu motorul, eu unul as schimba saracia asta de distributie din prima fara pic de regret.
Link to comment
Share on other sites

Iti spun din experienta, caltatea Kit-ului e problema daca pastrau acelasi calitate, grosime la lant si pinioane ca la motoarele M (mai ales ca le-au mutat in spate langa ambreiaj) de unde mai primeste socuri, nu exista pe veci problema asta. Este marketing, altfel cum ar mai fi ei primii la vanzari in 2017?
Link to comment
Share on other sites

Eu zic să staţi "cuminţi" cu intinzătoare and stuff şi să puneţi numai ulei de calitate şi schimb la maxim 10.000km şi sigur va fi totul ok (mă refer la cei care au schimbat deja distribuţia cu ultima revizie de kit).

 

Eu am fix 10.000km cu distribuţia nouă, totul ok până acum, dar va vedea numai schimburi de ulei doar la maxim-maxim 10.000.

Edited by fullrespect
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Corect. A mea a fost servisata la 24k, 25k, respectiv 26k in 218k si a functionat si poate mai functiona bine cu distributia lejer pana la 300k.

Am schimbat-o la 232k pentru linistea mea si mi-a zis Lucian Pop ca avea uzura normala la km astia... deci eu inteleg ca nu era grav acel zornait de lant.

La mine nu a apucat decat un schimb la 10k si imediat dupa distributie cam la 11k. E ok si accept ideea ca la 10k sa se schimbe uleiul, dar da-l in mama lui ca nu crapa intanzatorul daca il mai tii 1-2-3k :) Tot nu ajungi la 27k cat recomanda BMW :)

Nu stiu cum sunt preturile prin alte judete, dar la Targu jiu, cu 650 RON, iei piesele (uleiul BMW 5w30 LL04 + filtrele MANN) la 600 RON si 50 RON e schimbul la un service autorizat.

Link to comment
Share on other sites

50 ron schimb-ul pentru toate filtrele+ revizie? E bine.

 

Nu stiu ce sa zic de pretul ala la piese, eu am luat cu 600 lei (5L ulei OE bmw, 2 filtre habitaclu MAN, filtru ulei MAN, filtru motorina MANN, filtru Aer MANN), 600 lei fara adaos deloc cum iau eu piesele, pentru un client cum ai fi tu, ar fi fost un 800 lei. E posibil sa nu fi bagat tu ceva in pretul ala.

Link to comment
Share on other sites

50 ron schimb-ul pentru toate filtrele+ revizie? E bine.

 

Nu stiu ce sa zic de pretul ala la piese, eu am luat cu 600 lei (5L ulei OE bmw, 2 filtre habitaclu MAN, filtru ulei MAN, filtru motorina MANN, filtru Aer MANN), 600 lei fara adaos deloc cum iau eu piesele, pentru un client cum ai fi tu, ar fi fost un 800 lei. E posibil sa nu fi bagat tu ceva in pretul ala.

 

Da. Si mie mi s-a parut ieftin. Bine cu uleiul meu, filtrele mele...

Link to comment
Share on other sites

Domnilor , cat vreti sa coste un schimb de ulei/filtre ? Eu zic ca ala e un pret foarte corect , filtru de polen ce este mai dificil de schimbat la unele modele , dar cu restul doar te joci si le faci in timp ce se scurge uleiul ... teoretic castiga 50 de lei in 15 minute. Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

330 lei 6 litri de ulei ,90 lei engine flush, 270 lei full filtre N47 , filtre de calitate !

daca asta se presupune ca ar fi una din cauze cu distributia rupta la motoarele astea si aici ma refer la intervale lungi schimb ulei ,

voi avea grija sa schimb la fiecare 10.000 si obligatoriu cu solutie de curatat motor interior pentru a fi cat mai curat ,fara depuneri

masina care am luat-o are service -uri de DE toate in reprezentanta bmw la fiece 30.000 / 7 la numar /fara zgomote suspecte :)

Edited by Vik71
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

330 lei 6 litri de ulei ,90 lei engine flush, 270 lei full filtre N47 , filtre de calitate !

daca asta se presupune ca ar fi una din cauze cu distributia rupta la motoarele astea si aici ma refer la intervale lungi schimb ulei ,

voi avea grija sa schimb la fiecare 10.000 si obligatoriu cu solutie de curatat motor interior pentru a fi cat mai curat ,fara depuneri

masina care am luat-o are service -uri de DE toate in reprezentanta bmw la fiece 30.000 / 7 la numar /fara zgomote suspecte :)

 

Este deajuns sa schimbi uleiul la 15K. si fara flush, nu are timp sa depuna, e posibil flush-ul sa-ti atace garniturile, semeringurile in timp, e pe baza de benzen.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

atentie la engine flush, sa nu iti distrugi motorul, daca schimbi uleiul la 10000 km nu cred ca e nevoie de flush, ideea e ca un motor ca si n47 ii ajunge 2-3 minute sa apara uzuri mari daca nu are ungere optima, atentie cand il speli ca nu asigura lubrifierea completa, flush-urile sunt pentru motoare mai vechi care au stat cu ulei mult timp si au depuneri de ulei intarit/ars, etc Edited by claus555
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tot aud chestia cu zgomotul de lant, va spun sigur ca masina mea nu avea zgomot, stiam de problema, ascultam motorul periodic etc. Ca a fost uzura sau pur si simplu defect habar n-am. S a intamplat la aprox 4k rpm.

Desigur glumeam cu intinzatorul la fiecare schimb dar macar la 3-4 schimburi ar merita schimbat daca intradevar este sursa problemei.

Edited by akon
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mda , nu stii cand vine ,,bucuria,, cu zgomote suspecte sau nu , cu schimburi la n km sau alte para explicatii

norocosi aia care n-au citit pe aici cel putin 30-40 de pagini ca deja intri in fibrilatii + ganduri negre+paranoia pe cea distributie

mai e cineva cu ,,coasa,, mai sus brrrrr, rog mult domnule schimbati poza ca e prevestire rea pe-aicea :) zici ca i pregatita pentru vreun lant,patina ceva :)

Edited by Vik71
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut

am primit oferta asta de la Bimmer Service. ce ziceti ?

aveti idee daca sunt toate reperele ? daca tot o fac acar sa o fac complet.

 

Nr. Denumire operatie UM Tarif UM Pret

1 Inlocuire ulei si filtru ulei 0.00 13 0

2 Inregistrare lucrare in istoricul online 0.00 13 0

3 Inlocuit kit distributie 47.00 13 632

Total manopera 632

 

 

Piese

Nr. Cod Denumire piesa Pret unitar (fara TVA) Bucati Discount Valoare

1 13528589971 CHAIN (piesa originala BMW) 224 1 31.40% 154

2 13528580559 Piesa de schimb (piesa originala BMW) 150 1 24.54% 113

3 13528573159 CHAIN TENSIO (piesa originala BMW) 102 1 24.54% 77

4 13527797906 Roata lant (piesa originala BMW) 58 1 27.48% 42

5 13527797905 Intinzator lant (piesa originala BMW) 313 1 27.48% 227

6 11318570649 Timing chain (piesa originala BMW) 489 1 31.40% 336

7 11317797899 Sina ghidare lant di (piesa originala BMW) 119 1 24.54% 90

8 11317797898 Sina intinzatoare la (piesa originala BMW) 102 1 24.54% 77

9 11318586699 Chain tensio (piesa originala BMW) 285 1 17.68% 234

10 11437794698 Garnitura joja ulei (piesa originala BMW) 6 1 27.48% 4

11 11317797514 -Sprocket (piesa originala BMW) 161 1 24.54% 121

12 13527797909 Spritiera ulei s.ung (piesa originala BMW) 44 1 24.54% 33

13 11417797896 Lant pompa ulei (piesa originala BMW) 173 1 27.48% 125

14 13532247156 Saiba injector 11 4 25.00% 34

15 83190404517 Solutie etansare (piesa originala BMW) 88 1 35.32% 57

16 11128511814 Garnitura capac (piesa originala BMW) 156 1 39.24% 95

17 bmw Ulei BMW Shell 5W30 butoi 57 5 25.00% 213

18 11427807177 Filtru ulei motor (piesa originala BMW) 131 1 48.06% 68

Total piese 2100

 

 

Valoare 2732

TVA 519.08

TOTAL 3251.08

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va salut, sunt un nou posesor de X3 F25 M Pack 20xDrive (N47T) cu cutie automata si m-am lovit de o problema atipica sa-i spun asa, poate s-a mai lovit cineva de aceasta situatie.

Masina este fabricata pe data de 9/2011, deci in mod normal ar trebui sa nu fie vizata distributia ca la celelalte N47 fabricate pana in 3/2011, am citit buletinul Puma emis pe tema aceasta. Masina este impecabila din toate punctele de vedere, am cautat foarte mult un astfel de model si cu o astfel de data de fabricatie cu speranta ca o sa evit problema distributiei.

Cum se manifesta : Masina porneste perfect, nu scoate nici-un fasait la relanti, absolut nimic, dar de cand s-a lasat frigul, cum ma pun in miscare, are un sunet metalic pronuntat, un clancanit sa-i spun asa de parca nu are ulei, un zgomot de fier pe fier cuprins intre 1500-2000RPM cat timp este rece. Dupa 3-4 minute de mers, masina nu mai face nici-un fel de zgomot, functioneaza ireprosabil. Am mai citit diverse pareri, diverse topicuri legate de tema aceasta.

Unii dau vina pe motorina proasta, altii au folosit aditivi, ceea ce ma duce cu gandul la vreun injector care compenseaza peste limita. Dar eu ma mai gandesc si la pompa de inalte sa nu aiba uzura peste masura, vreun lant slabit sau uleiul pe care i l-am pus sa nu fie ok? Am folosit BMW 5W30 LL04. Masina a fost servisata numai la 20k in reprezentanta BMW, iar modulul start-stop e dezactivat, asadar cred ca cel care a detinut-o in DE era pasionat al marcii si cunostea problema specifica N47. Mai stiu de o astfel de problema la motorul 2.0 TDI de Audi CAGA/CJCB/CAHA 2008-2010, i se uza axul pompei de inalte si nu mai facea presiune, ma gandesc sa nu fie aceeasi problema si la BMW, in schimb cei de la Audi au rezolvat problema.

 

For motors N47 , N47S , N47T from production period 01.03.2011 or has already taken place repairs with guide rails without stiffening ribs .

In case of customer complaint, replace the following components

- 13 52 8 572 504 timing chain below .

- 13 52 7 797 906 sprocket for driving the high pressure pump.

- 11 31 8 572 503 timing chain above.

- 13 52 8 573 158 for timing chain guide rail below .

- 13 52 8 573 159 sliding rail for timing chain below .

- 11 31 8 576 201 chain tensioner for timing chain top

Edited by Y-GreK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.