Jump to content

Porneste greu la cald + pierde antigel E46 316


Recommended Posts

Salut,

 

Am achizitionat de curand un BMW E46 316TI cod motor N4218 din 2002 si prezinta urmatoareale probleme:

 

1. Cand am cumparat masina se oprea in mers , am facut o diagnoza am schimbat senzorul de pe volanta cu unul original (in jur de 400 RON) si un alt senzor situat de conducta de apa ce iese din radioator , sa remediat problema cu pornitul in mers acuma a aparut alta , respectiv porneste greu spre deloc la cald , cu motorul rece porneste la sfert fara probleme , dupa ce merg prin oras opresc 15-20 de min si dau iar la automat nu mai porneste , motorul se invarte dar nimic , dupa insistente mari porneste la a 10-15 cheie. Am fost cu ea inapoi la serviceul ce a executat prima lucrare si nu au gasit nici un cod de eroare. Bun , am schimbat serviceul aceiasi poveste , nimeni nu are idee ce se intampla toti dau din umeri si nimeni nu stie nimic, vreo idee parere pe subiectul acesta?

 

2. Pierde antigel si doar Dumnezeu stie pe unde , dupa achizitia masini am schimbat vasul de expansiune (era spart si am observat tarziu) au fost toate bune timp de vreo doua care sa aprins becul de la nivel lichid racire in bord , pierde de la maxim pana la aprinderea becului de nivel in maxim 40KM , nu sunt pete nu sunt urme nimic in scut nimic nicaieri, mecanici spun ca nu e nici _chiulasa_ nici pompa de apa. Caut disperat de aproape o saptmana si nu gasesc balta sub masina nici urme pe sub capota. AJUTOR.

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am achizitionat de curand un BMW E46 316TI cod motor N4218 din 2002 si prezinta urmatoareale probleme:

 

1. Cand am cumparat masina se oprea in mers , am facut o diagnoza am schimbat senzorul de pe volanta cu unul original (in jur de 400 RON) si un alt senzor situat de conducta de apa ce iese din radioator , sa remediat problema cu pornitul in mers acuma a aparut alta , respectiv porneste greu spre deloc la cald , cu motorul rece porneste la sfert fara probleme , dupa ce merg prin oras opresc 15-20 de min si dau iar la automat nu mai porneste , motorul se invarte dar nimic , dupa insistente mari porneste la a 10-15 cheie. Am fost cu ea inapoi la serviceul ce a executat prima lucrare si nu au gasit nici un cod de eroare. Bun , am schimbat serviceul aceiasi poveste , nimeni nu are idee ce se intampla toti dau din umeri si nimeni nu stie nimic, vreo idee parere pe subiectul acesta?

 

2. Pierde antigel si doar Dumnezeu stie pe unde , dupa achizitia masini am schimbat vasul de expansiune (era spart si am observat tarziu) au fost toate bune timp de vreo doua care sa aprins becul de la nivel lichid racire in bord , pierde de la maxim pana la aprinderea becului de nivel in maxim 40KM , nu sunt pete nu sunt urme nimic in scut nimic nicaieri, mecanici spun ca nu e nici _chiulasa_ nici pompa de apa. Caut disperat de aproape o saptmana si nu gasesc balta sub masina nici urme pe sub capota. AJUTOR.

 

Multumesc anticipat!

1. Posibil vreun injector/bobina. Desfa bujiile si verifica daca sunt umede, asta dupa ce ai mers cu ea prin oras, opresti 20 de minute, incerci sa pornesti, daca nu porneste, desfaci bujiile si verifici daca sunt umede, in felul asta stii daca iti da benzina si nu face scanteie sau nu da benzina si face scanteie, you get it.

2. Posibil... totul e posibil, sa iti intre antigelul in camera de ardere, daca zici ca nu gasesti urme de antigel pe sub masina sau ai vreun por, pe la un cot sau pe la radiator unde pierde antigel in timp, poti sa gasesti urme albe pe unde se evapora antigelul.

Link to comment
Share on other sites

1. Posibil vreun injector/bobina. Desfa bujiile si verifica daca sunt umede, asta dupa ce ai mers cu ea prin oras, opresti 20 de minute, incerci sa pornesti, daca nu porneste, desfaci bujiile si verifici daca sunt umede, in felul asta stii daca iti da benzina si nu face scanteie sau nu da benzina si face scanteie, you get it.

2. Posibil... totul e posibil, sa iti intre antigelul in camera de ardere, daca zici ca nu gasesti urme de antigel pe sub masina sau ai vreun por, pe la un cot sau pe la radiator unde pierde antigel in timp, poti sa gasesti urme albe pe unde se evapora antigelul.

 

Multumesc frumos , azi umblu la bujii , ma-m uitat la 20 de filem pe youtube sper sa nu stric mai rau ceva. Oricum daca ma las la mana mecaniniclor care dau din umeri nu ajung departe.

Link to comment
Share on other sites

Rezolvat pe jumate, am gãsit un T undeva pe lângã "cutia de aer" ce scãpa apa si am remediat problema cu apa.

 

La problema cu pornitul, am gãsit bujiile uscate, deci nu vine combustibil, ideea e ca Împinsã porneste imediat,ma gândesc sa nu fie din cheie sau contact, pompa dacã era nu ar mai fi trebuit sa porneascã deloc nici la rece nici la cald.

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa ma fi exprimat gresit , testerul mi-a dat valorile de pe vanos (75 vs 120 grade inclinatie) fapt care duce la axele cu came dereglate , aceastea fiind conectate la lant duce la intreaga distributie sarita de la punct , am fost la mecanic a verificat lantul care este foarte slab , se impinge cu mana fara sa depui efort ( exact ca ala de la pegas ca tot zicea colegul nostru).

 

Luni o desface mecanicul , am inteles ca inlocuieste "kit-ul lant" (masina are reali cam 200.000) plus punerea la punct a distributiei si vanosuri . recunosc ca nu sunt un priceput in ale mecanici dar idee as avea si din ce am vazut si pe net (traiasca era in care traim) am cam vazut ce o sa faca , ma rog la Dumnezeu sa stie si ce cauta odata ajuns acolo ca am inteles ca e belea mare operatia de a schimba lantul

 

 

Nu aveam nici o eroare in bord iar masina merge bine din cate imi dau seama , asa am luat-o si nu am termen de comparatie , doar problema cu pornirea o am

Edited by Pistoane
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut baieti ,sunt posesorul unui bmw e46 318i n42b20a , astazi dupa ce am oprit masina la 5 minute nu a mai vrut deloc sa porneasca ,mentionez ca uneori cand e apa la 30-35 grade porneste se balbaie putin si moare ,la a doua cheie porneste...eu acum sunt in grecia(zakynthos) am duso aici la un service si vor sa verifice distributia sa vada daca e sarita de la punct , astept pareri de la ce altceva ar putea fii!
Link to comment
Share on other sites

Salut din nou oameni buni.

 

Masina tot nu porneste la cald, am schimbat lanț, ĂŽntinzĂŁtor, patine pus la punct, reglat si re reglat tot pe distribuție si tot nimic, același simptome nu porneste la cald.

 

Am gĂŁsit un alt bĂŁiat cu tester care ma trimis sa schimb un furtun de aer, din ce am ĂŽnțeles de la el dupa valorile gĂŁsite ĂŽn ecu trage aer fals si am gĂŁsit furtunl de la clapeta ĂŽnțepat, o sa ĂŽl schimb si vad ce se mai ĂŽntâmplĂŁ.

 

Ăn mare am schimbat distribuția degeaba.

 

Salut gomorra, orice e posibil ĂŽn momentul de fata, cum verific solenoid ul?

 

Mulțumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

is 2 , ii scoti afara si ii pui curent continu 12 volti , trebuie sa faca cl cl cl.

 

 

si eu am n42 , pornitu nu cred ca ar avea treaba cu ''tras de aer fals'' senzorul de pe volanta ar avea treaba poate (crankshaft sensor). daca ai putea face rost din dezmembrari de un senzor sa testezi ar fi cea mai ieftina metoda , sau mai poti incerca sa scoti un senzor de pe motor (sau debitmetrul) pentru a verifica daca motorul porneste in avarie si la rece si la cald.

 

poti sa scri aici exact ce eroare dadea sau ce valori aveai pe diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

Pe diagnoza nu aveam nici un cod de eroare, tipul cu testerul mi-a spus ca nu sunt vanos-urile sincronizate, cum ca ar trebui sa fie la o ĂŽnclinație de 120 grade si sunt la 70 sau ceva de genul. Nu pot sa spun ca am priceput foarte tare dar nu am avut de ales decât sa ĂŽl cred.

 

Maine schimb furtunul ĂŽnțepat si mai nou am si sonda lambda de pe bank2 pre-cat defecta care o voi schimba tot mâine, vedem ce si cum dupa operațiune.

 

Legat de crankshaft sensor e nou, cumpĂŁrat pe cod original (400 ron) si din ce am ĂŽnțeles de la al doilea mecanic ar fi ĂŽn regulĂŁ la modul ca nu da eroare si citește valorile corect pe tester

Link to comment
Share on other sites

nu poate sa vada senzorul crankshaft decat pe osciloscop , ce zice baiatul cu testeru am mai auzit dar imi este greu sa cred ce zice , schimba daca zici sonda lambda si daca ai putea sa verifici solenoizii ar fi ceva , ei dau avansu la vanosuri . incearca si ce am zis sa scoti mufa de la debitmetru si sa vezi daca merge si la cald si la rece , nu se intampla nimic daca il scoti (nu iti apare eroare).
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor

 

Ultima gĂŁselnițĂŁ pe tester ca vanosul pe admisie e "jamed or licking" acuma am fost trimis sa caut vanos cu recomandare sa ĂŽl iau nou, ĂŽntrebarea mea la voi ar fi: asta nu se și repara? Eu știu ca exista kit de reparație vanos și ma gândesc ca ar fi cineva care ĂŽl și reparĂŁ.

 

Mulțumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.