Jump to content

318i mers neuniform


Recommended Posts

  • 5 months later...

Dupa multe luni de chin, revin cu problema nerezolvata, ba chiar inrautatita. Se pare ca mecanicii de la marele service nu au stiut ce fac. Si cu banii luati, si dupa 3 luni jumate de tentative de reparatii, problema este MUULT mai rea. In sensul ca consumul a ajuns la 1 litru de ulei sau mai bine la 100 km (!!!). Mi s-a spus de la service ca ss-au facut rectificari de chiulasa si bloc, valva CCV anulata si ras anulata, garnituri schimbate etc. Fara succes. Acum urmeaza sa o duc la omul la care trebuia sa ajung de prima oara, care e specializat pe BMW-uri, sa o desfaca si sa se uite daca stricaciunile cauzate sunt reparabile sau daca trebuie sa-mi caut alt motor. Pe tester motorul functioneaza perfect in parametri. In realitate fumega in mod vizibil si mananca ulei, iar dupa 3000 de ture se poticneste putin si parca nu mai are vana de asta vara, cand singura problema erau simeringurile de supape.

 

Cu alte cuvinte, daca aveti motor Valvetronic si sunteti din Brasov, evitati Automeister-ul din Noua. Habar nu au ce fac.

Link to comment
Share on other sites

Foarte ciudat cum de consuma atat ulei tinand cont ca (teoretic) ai schimbate si simeringurile dar si segmentii. Sa te fi ars aia, sa fi facut schimbul doar pe foaie?

Masina a consumat ulei si imediat dupa reparatie sau a fost ok macar un timp?

 

M-am gandit si la asta. Nu sunt tepari. Adica am dus-o acolo pentru ca am un prieten ce lucreaza acolo dar el nu este mecanic. Cat despre mers, nu a mers nici un moment mai bine decat cand am dus-o. Doar mai rau.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la asta. Nu sunt tepari. Adica am dus-o acolo pentru ca am un prieten ce lucreaza acolo dar el nu este mecanic. Cat despre mers, nu a mers nici un moment mai bine decat cand am dus-o. Doar mai rau.

 

 

Salut, ce nu am inteles eu este urmatorul lucru - care era cauza problemei initiale?

Cum se face testul de compresie? Se foloseste tester?

Link to comment
Share on other sites

Felicitari ca ai aruncat 4000 lei la gunoi, ce bine ca nu ti-ai luat alt motor... Eu zic sa le faci scandal si sa le spui ca vii cu politia la ei daca nu rezolva situatia. Cum sa iti cumperi alt motor? Au zis ca ti`l repara sa ti`l repare. 1 litru la 100km e sub orice critica, nici cel mai distrus motor nu consuma atat dar apoi unul de-abia refacut.

Testul de compresie se face fizic, nu pe tester. Se scot bujiile si se da la automat verificand cu un manometru presiunea din fiecare cilindru. La tine ar trebui sa scoata peste 9 pe fiecare, cu diferenta mici intre cilindri (de exemplu nu e bine sa ai pe un cilindru 13 si pe unul 10).

De ce nu ai depus o reclamatie? Le-ai dat 4000 lei si acum arunci motorul la gunoi?! Adica inca 3000 lei?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa multe luni de chin, revin cu problema nerezolvata, ba chiar inrautatita. Se pare ca mecanicii de la marele service nu au stiut ce fac. Si cu banii luati, si dupa 3 luni jumate de tentative de reparatii, problema este MUULT mai rea. In sensul ca consumul a ajuns la 1 litru de ulei sau mai bine la 100 km (!!!). Mi s-a spus de la service ca ss-au facut rectificari de chiulasa si bloc, valva CCV anulata si ras anulata, garnituri schimbate etc. Fara succes. Acum urmeaza sa o duc la omul la care trebuia sa ajung de prima oara, care e specializat pe BMW-uri, sa o desfaca si sa se uite daca stricaciunile cauzate sunt reparabile sau daca trebuie sa-mi caut alt motor. Pe tester motorul functioneaza perfect in parametri. In realitate fumega in mod vizibil si mananca ulei, iar dupa 3000 de ture se poticneste putin si parca nu mai are vana de asta vara, cand singura problema erau simeringurile de supape.

 

Cu alte cuvinte, daca aveti motor Valvetronic si sunteti din Brasov, evitati Automeister-ul din Noua. Habar nu au ce fac.

Acolo sunt niste habarnisti, stiu ca imi curgea ulei la pompa de vacuum si in acceptiunea lor curgea ulei de la cutia de viteze; plus ca au un tester multimarca, si in plus unde au auzit idiotii ca trebuia valva PCV anulata?????Sper sa iti dea banii inapoi

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca ti s-a intamplat, probabil sunt bani aruncati pe fereastra daca nu ai factura, cu banii aia sigur exista cineva priceput ce repara motorul acela; nu este N42 un motor ce necesita studii aprofundate, dar in mod clar au dat-o in bara.

 

 

 

De unde ai extras tu ca n42 necesita studii aprofundate? :))

Link to comment
Share on other sites

De unde ai extras tu ca n42 necesita studii aprofundate? :))

pai tocmai asta spuneam, nu este N42 un motor ce necesita studii aprofundate, imi pare sincer rau pentru initiatorul topicului, care a fost animat de idei sanatoase si normal a preferat sa repare decat sa inlocuiasca motorul cu unul second, care poate prezenta mai devreme sau mai tarziu aceleasi probleme, insa a nimerit la niste habarnisti; mai trist este lipsa facturii, care complica situatia si din punct de vedere financiar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.