Jump to content

318i facelift e46 performante


cristisad

Recommended Posts

Salut,

 

Cei care aveti 318i fl , trage tare acest motor 2.0 143cp?Cum e la demaraj? A condus cineva 316ifl si 318ifl e46? sunt diferente mari?

Eu am 316i fl 116cp si eram curios daca e mare diferenta intre cel 2.0 si al meu de 1.8

M-ar tenta sa pun un motor de 2.0 . Din ce am auzit, un motor mare cu putini cai, e mult mai fiabil. .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am in prezent N42B20 de 143cp, am avut N46B20 tot de 143cp si am condus si N42B18 de 116cp. Diferenta de putere se simte mult, dar nu merita sa schimbi motorul...Plus ca atata timp cat nu schimbi doar in 6500 ture si folosesti motorul asta la limita, nu cred ca ai nevoie cu adevarat de ceva mai mare.

Poate doar daca iti pica cel actual sa zici ca merita sa pui 2.0, dar atat. Nu e nicio diferenta de fiabilitate intre cele doua, ambele sunt relativ sensibile si din momentul in care au atins pragul de 250k km deja se poate intampla orice.

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca cel de 143cp trage muuult mai tare :D. Eram curios cum e 2.0 fata de 1.8 , cum sunt acei 27 cai in plus. Inseamna ca la demaraj ma va impresiona 2.0 , 143cp.

 

Da, masina de curse va fi. Ce naiba ma frate, voi vreti motoare de 140 de cai pe care sa le blaniti la 6500 de ture si sa fie si fiabile? Pai nu sunt noi nene, sunt niste motoare vechi cu multe sute de mii de km si uzura este acolo. In niciun caz nu e recomandat sa le dai in gura ca o sa crape, e logic. Iar diferenta aia de putere se simte mai ales in ture inalte. TU la utilizarea normala zilnica adica pana in 4500 ture sa zic, folosesti maxim 80 de cai. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refer la curse. Eu la a mea nu-i dau mai mult de 3200rpm.

Eram doar curios care ar fi diferenta intre 1.8 si 2.0 si daca e una maricica. A mea , cu motor 1.8, in depasiri parca n-ar trage suficient. Eram curios cum trage 2.0 sau asa sunt benzinarele, mai puturoase, astea pana in 2.0

Ca o intrebare, 2.0 benzina trage ca 2.0 diesel cat de cat?:D Am mers cu un 2.0 diesel si trage tare.

Mi-as lua pe viitor 2.0 benzina si voiam sa vad daca merita. Daca nu, raman tot la 1.8

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Daca nu treci de 3200rpm si ai motor pe benzina, poti sa iti cumperi si 3.2-ul de pe M3, ca tot n`o sa traga...

Incearca sa mergi mai turat cu ea si o sa rezolvi problema. Daca te limitezi la 3000rpm nu o sa simti absolut nicio diferenta intre cele doua. Diesel-ul iti lasa impresia ca accelereaza mai puternic deoarece are cuplu mult mai mare(mai ales la turatii joase, datorita turbinei) si nu trebuie turat asa mult.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca merg cu 4000 in depasiri, 4500, nu omor motorul in timp? Ma refer in general la benzinarele astea e46 1.8; 2.0. Daca tragi de ele cu 4000rpm,4500rpm, pentru depasiri,ca sa ai cuplux maxim, nu le omori? la 4000 se aude foarte puternic motorul si ma gandesc sa nu fie uzura mare in timp asupra componentelor.

 

N-are nimeni e46 , 2.0 benzina, 143cp? Sa-mi zica si mie daca trage tare in depasiri si nu e lent la depasiri si nu ai nevoie de mai multa putere. Daca ai e46fl 143 cp, ai nevoie de mai mult? Vad ca scoate 0-100km/h in 9.3 secunde.

A mea cu 116cp, abia in 10,9 secunde, lent tare. Ar trebui sa fie racheta cel de 143cp.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

daca mergi doar pana in 4000 degeaba ai 143cp, schimba tu la 4000 ca te bat si cu o masina de 100-110cp, tot benzina.

diferentele intre 316 si 318i facelift nu sunt deloc enorme. se simt dar enorme inseamna un 2.2, 2.5.... acolo ar fi o diferenta enorma, racheta cum ii spui tu.

 

nu merita in ruptul capului sa schimbi motorul, mai ales ca tu si asa nu stii sa scoti toti caii din el. adica ma rog, spui ca iti este frica ca se strica :)) nu se strica nene nimic da-i cu incredere!!!!

masina ta are limitare pe la 6200 sau 6500. poti sa ii dai fara nici cea mai mica grija 5500rpm in depasiri atunci cand ai nevoie, evident, nu oricand asa aiurea. sau cand vrei sa simti asa o mica senzatie...sa simti ca trage ceva..

pai la masina ta daca nu treci de 4000rpm iti garantez ca stau langa tine si cu un logan de 1.4 care il conduc corect, adica sa schimb in jurul turatiei de putere maxima ~5500.

pai tu lasi de inteles ca te plangi ca nu ai putere in depasiri, pai tu ce faci te bagi la 2500rpm in depasiri? mori naiba cu zile :)).

benzinarele asa se conduc, cand vrei putere ii dai 6000ture.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

eu am momentan si 1,8 si 2,0 si pot sa zic ca se simte in depasiri la 4000-6000 rpm diferenta intre ele dar nu te astepta sa te dea pe spate 143 cp.Daca vrei ceva mai sus minim 2,5 sau 3,0 daca stii sa le tii pe strada fara sa rupi garduri cu ele. :thumbsup:
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.