BMWClub: Zgomot pe decelelare - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Zgomot pe decelelare Ambreiaj? Rate Topic: -----

#1 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 413
  • Joined: 08-December 08

Posted 26 September 2017 - 15:58

Salutare!
La 116i-ul din semnatura am inceput sa aud pe decelerare un zgomot care l-as asemui cu o sarma care zgarie o tabla care se invarte.Scuze de exprimare dar e ce imi vine acum in cap.
Acum cca 5000km mecanicul mi-a zis ca discul de ambreiaj era cam uzat,mai avea ochiometric 1.5mm.Am facut un drum(cam solicitant pe ambreiaj,multe plecari cu masina incarcata in rampa,etc) de cca 2000km luna asta si la reintoarcere,la intrarea in Bucuresti am inceput sa aud acest zgomot.Il pot auzi doar daca las geamul jos si merg in treapta 1-2,deja dupa 30km/h suieratul vantului ma impiedica sa mai aud,dar indiferent de turatie,daca o las in viteza si iau piciorul de pe acceleratie(daca merg pe langa un gard,perete) se aude din fata masinii acel zgomot.E ,ca sa zic asa,cam proportional cu turatia.
Pe accelerare nu se aude nimic suspect,nici pe loc nici in mers.
Pe decelerare in gol nu se aude ,doar daca era in viteza.Daca de exemplu ajung 4500rpm si iau piciorul de pe acceleratie si incepe acel zgomot,daca in acea decelerare apas ambreiajul zgomotul dispare.
O sa incerc sa fac o inregistrare daca pot zilele astea.
Ce ziceti,o fi ambreiajul(placa,disc,rulment)?Astea 3 ar fi cca 580 ron pe LUK+manopera.
0

#2 User is offline   Sylk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 27 September 2017 - 17:02

Salut, nu sunt vreun mecanic, dar o problema asemanatoare am avut si eu recent, insa la alta marca de masina. Zgomot pe decelerare, apoi zgomot continuu atunci cand nu era calcat ambreiajul. Mentionez ca ambreiajul inca prindea foarte bine.

Parerea mecanicului: rumentul de presiune, insa recomanda shimbarea intregului kit.

Desface cutia, concluzia: rulment gripat si distrus(era mecanic, nu hidraulic), placa de presiune tocita destul de tare in dreptul rulmentului iar ambreiajul era foarte la limita, extrem de tocit.

Iti spun toate astea pentru ca si eu mergeam pe ideea ca nu e ambreiajul atata timp cat prinde. Am fost uimit in ce stare erau de fapt toate piesele din ansamblu.

Apropo, e bun pretul pentru kit, eu la 116i ma asteptam pe la 8-900 lei din ce vazusem pe internet, cand i-o veni vremea si la mine. Sa ma anunti te rog cat costa si manopera. Eu am schimbat 2 ambreiaje la 2 masini diferite, insa ambele FWD cu motor si cutie transversale, cu 600 lei de fiecare data. La Bmw fiind longitudinal cred ca e mai ieftin, fiind mai simplu.

This post has been edited by Sylk: 27 September 2017 - 17:08

0

#3 User is offline   djmanianfs 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 174
  • Joined: 15-July 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 27 September 2017 - 17:49

Am avut si eu aceiasi problema doar ca era alta marca (Citroen) si la fel se auzea: un zgomot metalic ca niste sarme/table/ceva metalic si a fost dus rulmentul de presiune. Rezolvarea: am schimbat kitul de ambreiaj cu unul nou si masina si-a revenit!
0

#4 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 413
  • Joined: 08-December 08

Posted 09 November 2017 - 10:42

Va multumesc pt sfaturi.
Intre timp masina face tot la fel.Am mai discutat cu 2 mecanici,unul a zis sa o las asa ca nu e nimic grav,ca nu ar fi de fapt ambreiajul,poate ceva pe la trenul de rulare dar de vazut pe elevator cu rotile suspendate in viteza sa vedem cum face.Alt mecanic mi-a zis ca daca nu miroase a ambreiaj si prinde/nu scapa crede ca ar fi mai degraba un rulment din cutia de viteze=> alta cutie din dezmembrari ca in general e mai ieftin decat reparatia celei actuale.Bineinteles,cu un schimb de ulei inainte din cutie(uleiul l-am mai schimbat acum cca 30k km cu OE+simeringurile) ca sa vada daca nu e de la ulei.Ambele explicatii imi ridica semne de intrebare.
Poate doar imi doresc eu sa cred ,dar cred ca mai degraba tot kitul de ambreiaj l-as schimba intai.
Treaba e ca nu imi doresc sa ma lase in drum cand mi-e lumea mai draga.Masina o folosesc mai mult prin tara/concedii si nu ma incanta sa plec cu probleme de genul asta dar nici sa schimb cutii de viteze si uleiuri ca sa testez.Dileme...da :(

This post has been edited by AdrianHH: 09 November 2017 - 10:43

0

#5 User is offline   djmanianfs 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 174
  • Joined: 15-July 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 10 November 2017 - 10:46

Probabil ai nimerit doi "meseriasi"...
Du-te cu ea la un service BMW si asculti o parere "autorizata", poate ei sunt mai in masura sa-ti dea un raspuns corect referitor la problema ta!
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro