BMWClub: Ce costuri presupune un X5 în anul 2017? - BMWClub

Jump to content

  • 52 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Ce costuri presupune un X5 în anul 2017?

#61 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2257
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 12 October 2017 - 18:10

Consumul mixt la X5 40d este de aprox 11L. Consum exclusiv Bucuresti 14-15 (o medie, fara varfuri, fara minime).

X5-ul acela la 35k euro este scump si chel. Sincer, daca tot ai 35k euro, mai bine mareste un pic bugetul si cumpara F15, este cu totul altceva. F15-le este mult mai confortabil, mult mai antifonat, motorul muult mai rafinat si mai putin zgomotos, iar interiorul mai calitativ.

Cayenne este mult mai bun decat E70 si mai bun decat F15. Intr-adevar motoarele de 3.0d de la bmw sunt mai smechere dar o masina inseamna mult mai mult de atat. Problema este ca la ac. bani Cayenne-ul va fi mai rulat si mai vechi.
3

#62 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 12 October 2017 - 23:46

View PostP.Dan, on 12 October 2017 - 15:18, said:

Salut severin31, daca te intereseaza am un X5 40d 306 cp pe care vreau sa-l vand.

Pune link cu anunțul! Am fost azi în Buc pentru un X5 2012, 381 Cp.
0

#63 User is offline   florin33 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 788
  • Joined: 07-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Posted 12 October 2017 - 23:56

View Postseverin31, on 12 October 2017 - 23:46, said:

Pune link cu anunțul! Am fost azi în Buc pentru un X5 2012, 381 Cp.

Cel alb l-ai vazut?
Ti-am scris PM.
0

#64 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 00:32

View PostEduard55, on 05 October 2017 - 11:33, said:

BMW X X5
https://www.autovit....5-ID7GjAxl.html



Nu e a mea.

Vezi ca s-ar putea sa fie mai bun un Cayenne de 245 cp si ca s-ar putea sa iti consume mai mult putin decat 9 litri “mediu”...

Am postat pe topicul ”Mașini puse la vânzare în România” link cu această mașină și că intenționez s-o vizionez.
Bun!
Azi am fost în Buc, am inspectat-o după cum mă pricep, apoi verificat-o la Bimmer Service (cost 360 verificare fizică, soft și citire cheie).
M-am tot gândit la ea și am fost s-o văd mai mult să mi-o scot din cap sau s-o iau.
Din discuția cu proprietarul, de ieri, am avut niște neconcordanțe.
Cea mai importantă și deranjantă (azi am realizat faza și mă sâcâie tare) pentru minte a fost următoarea: ieri am plătit raport pentru VIN-ul autoturismului și au rezultat niște intrări, km, n-am analizat prea bine, însă a apărut (printre intrări în serice în București, ceea ce era normal, știind de la vânzător că a fost achiziționată de el din București de la un altul), Florești. I-am transmis domnului vânzător că mi se pare că are cam multe intrări și ce e cu intrarea din Florești. Acesta a replicat că nu crede că e corect raportul că toate intrările se termină în 000 și că nu prea înțelege ce e cu Florești.
Azi la Bimmer Service, în zonă, înainte dea mă hotărî să o testez la ei, am discutat și m-am învârtit prin jurul mașinii.
Am început cu hârtiile. I-am cerut cartea service, și cât de necunoscător sunt eu, mi-am dat seama că el este al treilea proprietar din România, din 2015 când a intrat X5-ul în tară și am făcut o asociere între Autotransilvania care avea un e-mail cu ”cj„ în componență cu localitatea Florești și, uite așa, am dedus că mașină a avut și vreo două intrări în service la Autotransilvania la primul proprietar.
M-a deranjat că nu mi-a spus dinainte că el este a treia mâna.
Vânzătorul mi-a adus la cunoștință încă dinainte de aseară că i se pare că portiera dreapta spate e vopsită că ar avea altă nuanță.
Azi la testare, s-a descoperit că și ușa dreapta față este vopsită. Mă gândesc că mi-a spus de portiera dreapta spate că el a revopsit-o și că știa că va fi descoperită. Dreapta față nu o știa nici el. Stâlpul dintre ele nu a fost revopsit.
Țin să menționez că încă dinainte de a vedea mașina, am considerat că aceasta n-a văzut văzut decât apă, paie și bătaie, ca majoritatea mașinilor din România.
Și am avut dreptate.
Am fost dezamăgit când am constatat că unele cauciucuri aveau uzură pronunțată și diferită față de altele și că sunt Bridgestone. Nici măcar nu m-am uitat la DOT sau să-l întreb dacă sunt runflat sau normale. De cum le-am văzut am considerat că sunt de schimbat.
Eu am cauciucuri de vară pe amărâtul meu de E90 din 2010, 184 Cp, ultimul model de la Michelin (Pilot Sport 4), pe cele de iarnă ultimul model de acum 2 ani (Nokian Wd4).
Unii vor zice că gumele sunt consumabile. Corect, dacă ești vânzător cu prăștii proaste, incorect dacă ești cumpărător care urmează să dea 2000 euro pe ceva bun pe 20 de inci.
Bimmer Service a prestat astăzi de 360 lei.
La reprezentanțele BMW, cele trei variante din Buc, respectiv MHS Motors, Otopeni și încă una, prețul era identic, 750 lei.
Numai citirea cheii este 250 lei.
Operațiunea de verificare în aceste trei locații dura 4 ore și cel mai devreme puteam fi programat vinerea viitoare.
Bmw Filaret avea partea de electrică defectă și nu se știa când se rezolvă, deci nu puteam merge acolo.
Nu prea am fost mulțumit de prestația verificatorilor Bimmer, însă am stat lângă ei și am completat, întrebat, i-am pus să mai verifice câte ceva ce le-a scăpat.
Probabil la cele trei menționate mai sus, nu aș fi putut fi de față la cele 4 ore de ”manoperă intensă”.
În final, mașina ar avea nevoie de circa 2200 lei piese.
Nu știu cât de reală, exactă este verificarea.
Astăzi, când am sunat, o doamnă care a răspuns, mi-a spus că nici săptămâna viitoare nu mă putea programa pentru verificarea în vederea cumpărării, care dura o oră, însă vânzătorul a sunat și a rezolvat pentru astăzi, deoarece își făcea de 2 ani reviziile acolo.
Partea bună din această experiență este că am igienizat clima la E90 cu ozon la Bimmer Service cu 70 lei.
Cea neplăcută este aceea că proprietarul credea că vinde pe Autovit mașina cu 33500 euro și era dispus să o lase la 32000, niciun șfanț mai jos, nici azi, nici peste o zi, o săptămână.
I-am oferit 31000 euro, ofertă serioasă, perfectibilă săptămâna viitoare.
Pe drumul de întoarcere, s-au așezat niște impresii:
- mașină cu apă, paie și bătaie: cauciucuri achiziționate acum 2 ani (Da, știu, nu-mi săriți în cap cu consumabile..., însă niște consumabile scumpe scumpe), nu a schimbat uleiul la cutia de viteze, nu a revopsit ciupiturile de pe bări, jențile au văzut zile mult mai bune în Germania și arătau mai puțin bine ca ale alui meu E90.
Cel mai dezamăgitor aspect, finuț de altfel, este cel că arăta ca o mașină rulată la noi. Și știu ce vorbesc!
E90-ul meu, acum 2 jumătate când l-am luat, lucea a nou, culoarea vopselei, pielea, bordul, farurile. Între timp, toate s-au românizat, estompat, gri-izat, aspecte pe care le-am remarcat și la acest X5, care mă și determină să mă gândesc la următoarea variantă:
Să plusez peste 35000 euro și să achiziționez X5, personal, din Germania.
3

#65 User is offline   enis28i 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 162
  • Joined: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 13 October 2017 - 07:47

View Postseverin31, on 13 October 2017 - 00:32, said:

Să plusez peste 35000 euro și să achiziționez X5, personal, din Germania.


Fa un efort financiar, daca crezi ca poti si ia'ti din Germania, ceva mai nou.
1

#66 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 08:15

Am omis sa scriu despre faptul că la ambele roti fata, apărătorile de sub aripi aveau 2-3 alte șuruburi ordinare, nu marca BMW (cu cap de imbus), iar șuruburile de deasupra, de la aripi arătau a fi fost desfăcute.
Proprietarul nu a motivat nimic în legătură cu aceste aspecte. Nici la Bimmer nu au putut să precizeze dacă a fost schimbata bara (fiind din plastic, nici nu a putut fi măsurată grosimea vopselei), dacă au fost desfăcute aripile pentru...ceva.
Un alt minus este elementul de plastic care este, pe exterior, sub prag, de la roata fata până la cea din spate (probabil de numește chiar prag de plastic), care înspre roata stânga spate avea bule mari de aer sub vopsea.
0

#67 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2887
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 13 October 2017 - 08:28

*
POPULAR

din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa :) .
11

#68 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 08:43

Dacă nu îmi plăcea nu o mai testam la Bimmer, apoi nu incercam o negociere destul de hotărâtă.
Merită 30000 din partea cuiva.
Aș fi fost proprietarul nr 4 in tara al unui X5 din 2010.
Sunt în țară la 35000 și din 2013, chiar 2014.
O dotare pe care chiar mi-ar placea s-o aibă viitoarea, ar fi faruri led.
E o firma din Germania care pune anunțuri pe Autovit, Elite..., care are un X5 din 2014 și km sub 100000, însă nu are peste 300 Cp și trebuie să te duci in Germania după ea.

This post has been edited by severin31: 13 October 2017 - 08:49

0

#69 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 09:14

Aș fi fost proprietarul nr 4 in tara al unui X5 din 2012.*
Nu știu ce să zic.
Când cautam E90, cel pe care l-am luat m-a incantat de când l-am văzut până...am inceput sa bag bani in el. Glumeam!
Ideea ar fi că e normal sa îți placă foarte mult o mașină pe care plătești 32000 euro, nu sa ai îndoieli ca în cazul acestui X5.
Că a trecut prin tălpile a 3 proprietari români, care asemenea omologilor germani nu au fost nevoiți să înlocuiască piese, e o chestie de noroc, de care poate sa nu aibă parte următorul ce o va prelua de la 156000 km.
* A fost schimbata pompa de motorina in Germania la 50.000 km.

This post has been edited by severin31: 13 October 2017 - 09:15

0

#70 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2887
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 13 October 2017 - 09:51

e o masina SH, e normal sa incerci sa reduci riscurile cat mai mult, dar nimic nu te poate feri 100% de costul unor eventuale probleme, in afara de o garantie ceea ce nu e cazul aici. Daca ai gasit una 2014 cu sub 100k km si in bugetul tau, de ce mai stai pe ganduri?
1

#71 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1269
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 October 2017 - 10:14

Ti-am mai dat sfatul asta si ti-l dau din nou: Cumpara-ti masina din Germania la banii aia si iei ceva bun de la un handler sau chiar un premium selection cu garantie sau fara.
2

#72 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 10:26

Are 245 Cp.
Iată alta din 2014, tot cu 245 Cp:
https://www.autovit....html#d90a62dcd4
Caut să aibă, în primul rând, peste 300 Cp, ideal 381CP, scaune comfort, xenon sau, ideal, led. Celelalte sunt subsidiare și bine-venite.
Mă întrebam dacă Autohaus-urile pun X5-urile lor pe mobile.de sau autscout.

This post has been edited by severin31: 13 October 2017 - 10:29

-3

#73 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1459
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 October 2017 - 10:34

pai 381 are doar m50d.
Si ala nu cred ca costa 30 de mii.
Ceea ce ai relatat tu suna a masina corecta avand in vedere ca e sh. Intr-adevar 2200 lei pt piese la un x5 e ca si cum nu ar fi nimic. Orice masina sh are mici defecte, indiferent cum ne imaginam noi ca e "impecabila". Impecabila sunt cele noi, care dupa 1 luna 2 de folosire nici ele nu mai sunt impecabile, ci prezinta urme de rulare, zgarieturi, matuiri, gainat pe vopsea etc.
Vezi ca are un coleg un x6 pe forum de vanzare cu 38 de mii.

This post has been edited by cavaliere: 13 October 2017 - 10:37

2

#74 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 10:42

L-am abordat, oarecum.
E mai slăbuț dotată decât cea de ieri, dar faruri led.
Parcă n-aș lua altceva decât X5.
0

#75 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2257
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 13 October 2017 - 11:00

@Severin, din pacate esti genul de persoana care apreciaza masinile samsarite, adica masinile care lucesc. Pana mea, 22 mil pt un X5 este o suma f mica, acum ca mai are o piesa sau doua revopsite nu este un capat de tara, nu confunda un impact major cu ceva minor. Ca mai are zgarieturi mici, iar nu este un capat de tara, cu 2-300e o faci ca noua si la interior si la exterior. Nu exista sh-ul perfect, mai ales cand cumperi o masina la 1/3 din pretul de nou.

Daca te duci maine sa cumperi un X5 m50d din Germania, ieftin, ai sa vezi ca nici ala nu este perfect. Daca vrei un sh care sa fie aproape nou, trebuie sa platesti.

Sincer, decat un M50d e70, eu as lua un F15 40d.

This post has been edited by ionut_marius: 13 October 2017 - 11:02

2

#76 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 12:50

Nu pentru micile probleme și nici pt cei 2200 lei, ci pentru an, nr km și numărul proprietarilor, mă codesc.
1

#77 User is offline   cristie35 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 455
  • Joined: 31-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Posted 13 October 2017 - 13:05

View Postseverin31, on 13 October 2017 - 00:32, said:


Numai citirea cheii este 250 lei.



mie mi-au citit-o gratis la bmw timisoara si cu 50 de lei la bmw cluj/floresti

View Postseverin31, on 13 October 2017 - 10:42, said:


Parcă n-aș lua altceva decât X5.

de x6 5.0md nu esti curios ? am vazut recent unul foarte interesant si ca pret si ca rulaj ...august 2012
0

#78 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 13 October 2017 - 13:07

Din fericire nu am apelat acum la reprezentanta.
Acum 2 ani jumătate, imediat după achiziția mașinii am apelat la Mhs Motors Craiova, unde Cheia a fost citită gratis.
0

#79 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 14 October 2017 - 02:02

Severin, eu ti-am spus acum 1-2 saptamani ca aveam un prieten cu X5 4.0 xD din 11/2011 305cp cu 205.000 km reali (intrari multe in reprezentanta, toate schimburile) jante noi pe 20, anvelope bune pe 20, nu trebuia bagat nici 100 lei in ea, pretul era undeva la 21000-20000 euro, a disparut acuma, este cea data in combinatie (daca ai citit cand am postat).
Greu sa gasesti masini bune...aia de la Braila dupa care am fost, era praf (750 xD).
2

#80 User is offline   ALINUL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 14 October 2017 - 03:39

View PostWIN60, on 14 October 2017 - 02:02, said:

Severin, eu ti-am spus acum 1-2 saptamani ca aveam un prieten cu X5 4.0 xD din 11/2011 305cp cu 205.000 km reali (intrari multe in reprezentanta, toate schimburile) jante noi pe 20, anvelope bune pe 20, nu trebuia bagat nici 100 lei in ea, pretul era undeva la 21000-20000 euro, a disparut acuma, este cea data in combinatie (daca ai citit cand am postat).
Greu sa gasesti masini bune...aia de la Braila dupa care am fost, era praf (750 xD).

Avea si pret corect fata de ce anunturi vad pe aici. Mai ales ca modelul asta este pe punctul de a scadea sub 20 000 pretul corect in urmatorul an...si apoi tot sa scada usor usor ca deja aproape scade sub 35000 modelul nou.
0

Share this topic:


  • 52 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro