Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Mulți citesc, puțini pricep.

Deși am citit și chiar comparat dotările acestuia cu alte X5-uri de 2000 cmc, nu am procesat dotarea 522 Xenon Light, ca fiind xenon, eu credeam că toate farurile pătrățoase sunt led.

Cât trăiești, înveți!

Ce banchetă spate comfort, că nici cele față nu sunt altceva decât scaune sport, fără încălzire în scaune! Iar pernița din fața scaunului sport se rabatează manual (ce dezamăgire!), deci nu electrică.

Sigur e xdrive, conform decodorului: Model X5 Xdrive25d - EUR

 

Da... 2014, circa 100.000 km, led, scaune comfort și peste 300 Cp, sub 35.000 euro ... ce vis frumos!!!

Edited by severin31
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu ai suficienti bani pentru x5 modelul nou, bine dotat.

 

Cand am luat-o pe a mea am vazut x5-uri din acelasi an cu diferenta de 10.000 euro intre ele.

Mi-am spus ca un x5 e x5 si datorita dotarilor, nu numai fiindca scrie x5 pe spate.

 

Am trait toata viata fara webasto si nu am murit, insa a fost foarte fain sa vad in prima iarna ca nu am nevoie de perie sau racleta...

Dynamic drive, soft close, scaune ventilate, trapa panoramica etc, din nou poti trai fara ele dar e fain sa le ai.

 

Iti recomand sa conduci in aceiasi zi un x5 cu un motor mai slab si unul biturbo (sau triturbo) si te convingi singur pe care sa il iei...

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai este una interesantĂŁ: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x5-4-0d-individual-10btc-ID999O5.html#71da15f08d

Pe urmĂŁtorul site putem compara VIN-urile: https://www.bmwvin.com/

https://www.olx.ro/oferta/bmw-x5-4-0d-individual-10btc-ID999O5.html#71da15f08d cu VIN-ul L575957, are ceva mai puțini km și cu 2 luni mai tânĂŁrĂŁ, cu dotĂŁri asemĂŁnĂŁtoare acesteia: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GjAxl.html#6e61e7ac14

care are 156.000 km, are ceva dotĂŁri (nu știu cât de relevante) și am verificat-o sĂŁptĂŁmâna aceasta

Gata! Am plĂŁtit și verificat-o pe cea de 306 Cp, are km reali.

Ceva opinii argumentate despre cele 2 sau altele (dotate, an peste 2012, km pânĂŁ ĂŽn 160.000) care ar merita atenția?

Link to comment
Share on other sites

Motoarele N57D30B (306 cp) sunt destul de pretentioase si asa. Sunt supuse la uzuri mari datorita intervalului de service efectuat la peste 20.000 km si uleiului prost. Cu atat mai mult nu recomand un N57D30B resoftat.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ceva concret scris negru pe alb nu cred ca exista. Mecanicul meu mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei la 12-15.000 km si nu la 30.000 km cum scrie in cartea service. Eu am ales sa fac schimbul de ulei la 8000-10.000 km din cauza ca mi-e cam teama si de uleiul original BMW (cel in flacon albastru fabricat de Shell) ca se pare ca si acesta incepe sa fie contrafacut.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai de unde iei tu uleiul? Ma indoiesc ca la reprezentanta e contrafacut, asa cum ma indoiesc sa fie un ulei prost, din moment ce toate masinile pe care le bibileste lumea in tara au rulat in Germania mult si bine pe uleiul original, cu schimburi la 30k.

 

Asta cu "mecanicul meu a zis" deja e funny :)

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai de unde iei tu uleiul? Ma indoiesc ca la reprezentanta e contrafacut, asa cum ma indoiesc sa fie un ulei prost, din moment ce toate masinile pe care le bibileste lumea in tara au rulat in Germania mult si bine pe uleiul original, cu schimburi la 30k.

 

Asta cu "mecanicul meu a zis" deja e funny :)

 

Mecanicul care n-a facut nicio facultate si probabil inca mai foloseste milionul cand se refera la 100 lei e mai pus la current cu cele mai noi avansuri tehnologice decat o armata de ingineri nemti...yeah, I can buy that....NOT!!!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Motoarele N57D30B (306 cp) sunt destul de pretentioase si asa. Sunt supuse la uzuri mari datorita intervalului de service efectuat la peste 20.000 km si uleiului prost. Cu atat mai mult nu recomand un N57D30B resoftat.

Foarte bine cĂŁ nu recomanzi motorul bla bla, dar dacĂŁ fĂŁceai un efort și decodai VIN-ul, obervai cĂŁ acel X5 de 306 cai are motorul Engine N57S.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si daca e luata fara tva care e problema? Iar cu km... e la fel si la 100 k si la 200 k din punctul meu de vedere nu are nicio importanta cati km are o masina ci doar cum este intretinuta si cum se prezinta.

 

Nu este niico pb, numai ca exista sanse sa dai cu subsemnatul pt nimic, mai ales daca faci contract direct intre tine si o firma din UE. Masina cu 50k km nu este tot una cu masina la 150k km iar una cu 150k km nu este tot una cu o masina la 250k km. Uita-te la 5er-ul tau !

 

 

Sincer, 40.000 mi se pare cam mult și presimt că voi pierde circa 20.000 peste vreo 3 ani.

 

 

Si daca dai 30k euro pe un e70, peste 3 ani cat crezi ca pierzi ? Daca iti pui pb asa, poate ca ar trebui sa iti cumperi ceva mai ieftin.

 

Masinile dotate bine se dau mai scump dar dotarile, motorizarea mai mare si un rulaj decent iti fac viata mai frumoasa.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dar cea neagra de 306 nu are:

-Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./SCHIEFER (ZAP1), adicĂŁ tapițerie individual;

- S220A Self-levelling suspension, care n-am idee ce importanțĂŁ are;

- S233A Increased towing capability, neinteresantĂŁ pentru cine nu intenționeazĂŁ sĂŁ tracteze tiruri;

- S248A Steering wheel heater, nu importantĂŁ, ci mai degrabĂŁ interesantĂŁ;

- S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive", asta nu cumva e suspensia adaptativĂŁ de care vorbea mai sus un user? Posibil, cea mai importantĂŁ dotare ĂŽn minus.

Pe lângĂŁ aceste mici (poate mari) neajunsuri are un avantaj de 30.000 km ĂŽn minus fațĂŁ de cea albĂŁ (poate echivalentul unui an de condus ĂŽn Ro), mai veche și cu 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

Da, cea alba are cateva din optiunile din categoria individual-bordul in piele si cusaturi duble.

Self leveling sunt perne aer spate

Incalzirea in volan e ok iarna.

Adaptive drive e foarte bun pe X5(masina grea si inalta)la viteze ridicate si pe curbe isi face treaba bine.Are si butonul Sport de langa maneta care vizual arata bine desi nu face mare lucru...

Cel negru are suspensia sport.

Link to comment
Share on other sites

Nu este niico pb, numai ca exista sanse sa dai cu subsemnatul pt nimic, mai ales daca faci contract direct intre tine si o firma din UE. Masina cu 50k km nu este tot una cu masina la 150k km iar una cu 150k km nu este tot una cu o masina la 250k km. Uita-te la 5er-ul tau !

 

 

 

Si daca dai 30k euro pe un e70, peste 3 ani cat crezi ca pierzi ? Daca iti pui pb asa, poate ca ar trebui sa iti cumperi ceva mai ieftin.

 

Masinile dotate bine se dau mai scump dar dotarile, motorizarea mai mare si un rulaj decent iti fac viata mai frumoasa.

Dar ce coincidențĂŁ! Exact asta ĂŽmi propusese samsarul 2,5-arului, sĂŁ ĂŽnchei contract pe ce sumĂŁ vreau cu neamțul (persoanĂŁ fizicĂŁ sau persoanĂŁ juridicĂŁ -parc), el nu se ĂŽnregistrase la taxe și impozite.

Probabil avea un contract de vânzare-cumpĂŁrare semnat de neamț și rubricile la ”CumpĂŁrĂŁtor” necompletate și nesemnat de cumpĂŁrĂŁtor.

 

Da, mai bine o femeie dotatĂŁ, pardon, mașinĂŁ!

De asta mĂŁ și uit la X70 mai dotat, dar cât mĂŁ ține plapuma, decât F15 cu km peste varianta veche și cu dotĂŁri mai deloc.

X5 fĂŁrĂŁ scaune sport și mĂŁcar 300 Cp, nu meritĂŁ costurile asociate unui motor de 3000 cmc.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut ambele masini cu aproximativ 2 luni in urma, pe cea alba am si condus-o si am dus-o la inspectie la reprezentanta.

In realitate, cea neagra (albastru inchis de fapt din cate imi amintesc) nu arata asa bine, are ceva urme vizibile de uzura si la interior si la exterior, stiu ca poate fi vazuta undeva in afara bucurestiului, relativ aproape, pana in bragadiru, proprietarul este mai mult plecat, nu se poate discuta telefonic, am stat de vb cu nepotul lui..

Despre cea alba, ce pot spune este ca doar plecarea proprietarului la mare (cu masina din anunt) la momentul la care eu m-am hotarat sa o iau, iar in acelasi timp gasirea la vanzare a actualei mele masini au facut sa nu batem palma..

Merge ft bine, dotari multe si pe placul meu, masina intretinuta cu istoric complet bmw (online si carte service), avea doar doua probleme, camera oglinda stanga si nu avea gume mai deloc si un singur set de jante, cele dupa masina, cam astea erau investitiile de facut, stiu doar ca avea revizia facuta de curand iar placutele le-a schimbat chiar in perioada in care eram eu interesat (avea deja programare), nu mai tin minte exact daca la aceasta masina sau la alta, nu functiona soft-close-ul la una din usile dupa spate..

Proprietarul super ok, sociabil, mi-a zis ca are si factura de achizitie, mi-a povestit cum a luat-o, etc..

 

Sper ca iti vor fi de folos cele povestite de mine, bafta!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tirese tu ești cel care a dus-o la Bimmer și au constatat cĂŁ are de schimbat un braț sau ceva de genul? Mi-a povestit vânzĂŁtorul cĂŁ a mai testat-o o datĂŁ.

Mie nu mi-au spus la Bimmer cĂŁ ar fi vreo problemĂŁ cu acele camere.

Cea neagrĂŁ urmeazĂŁ sĂŁ o vĂŁd. SĂŁ fie uzatĂŁ vizibil, deși are cu circa 30.000 km mai puțini ca alba.

Nepotul zice cĂŁ unchiul este nazist cu mașinile, cĂŁ a cĂŁutat-o mult timp pe aceasta, cĂŁ nu a circulat mai mult de 10-13.000 km ĂŽn țarĂŁ și cĂŁ a avut doi proprietari: germanul și unchiul.

Acum câteva sĂŁptĂŁmâni ar fi schimbat lichidul de frânĂŁ, updet-at toatĂŁ mașina.

Link to comment
Share on other sites

De zis se pot zice multe, putea sa aiba si cu 60k mai putin, conteaza si cine/cum se foloseste de aceea masina, imi vine in minte un prim ex, greutatea si marimea celui care conduce masina, acolo se face cea mai mare diferenta la uzura scaunului..

Revenind la cea alba, am dus-o la filaret pt inspectie deoarece am pe cineva de multi ani acolo, nu mai stiu exact ce mi-au pus pe foaie, probabil brate ceva daca si proprietarul si-a amintit asa, ideea este ca ti se poate face deviz foarte mare, dar asta nu inseamna ca ce iti pun ei pe deviz constituie o problema sau ceva ce trebuie facut/schimbat neaparat.

La bimmer e service-uita masina, asta stiu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by tirese66
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este niico pb, numai ca exista sanse sa dai cu subsemnatul pt nimic, mai ales daca faci contract direct intre tine si o firma din UE. Masina cu 50k km nu este tot una cu masina la 150k km iar una cu 150k km nu este tot una cu o masina la 250k km. Uita-te la 5er-ul tau !

 

 

 

Si daca dai 30k euro pe un e70, peste 3 ani cat crezi ca pierzi ? Daca iti pui pb asa, poate ca ar trebui sa iti cumperi ceva mai ieftin.

 

Masinile dotate bine se dau mai scump dar dotarile, motorizarea mai mare si un rulaj decent iti fac viata mai frumoasa.

O singura data am auzit de datul cu subsemnatul pe tema asta dar oricum nu m-ar deranja cu nimic. Mereu imi voi lua masinile asa atata timp cat inca se va putea si pentru mine personal e si o placere sa stiu ca este fraudat statul nemtesc..o placere personala .

Ce sa vad la 5er-ul meu?

Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

Ionuț bagĂŁ F15-ele printre gard sĂŁ incite!

Și dacĂŁ ar fi de luat ĂŽn calcul varianta DE, cum ar fi cel mai ieftin: sĂŁ o aduci pe roți sau sĂŁ plĂŁtești un premium selection și sĂŁ o aștepți acasĂŁ?

 

Alba avea ĂŽn cartea service intrĂŁri ĂŽn DE, Florești, jud. Cluj, și la Bimmer, ĂŽn Buc.

Deci cea neagrĂŁ are scaunul șoferului uzat?

Exterior ce probleme ar avea?

 

*la un post anterior am scris cĂŁ ar fi importante scaunele sport, din greșealĂŁ, mĂŁ refeream la cele comfort ventilate.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine cĂŁ nu recomanzi motorul bla bla, dar dacĂŁ fĂŁceai un efort și decodai VIN-ul, obervai cĂŁ acel X5 de 306 cai are motorul Engine N57S.

'

Inainte sa scriu am decodat vinurile si de curiozitate am comparat cu masina mea. Pe X5 (si alte modele) s-au pus motoarele N57D30A - 30d, N57D30B - 40d si N57D30C 50d. N57S o sa gasesti scris pe 40d, pe 50d o sa gasesti N57X iar pe 30d este N57. Anyway a fost doar un sfat. Succes la ales masina !

Link to comment
Share on other sites

Deci cea neagrĂŁ are scaunul Ăâ˘oferului uzat?

Exterior ce probleme ar avea?

 

*la un post anterior am scris cĂŁ ar fi importante scaunele sport, din greĂâ˘ealĂŁ, mĂŁ refeream la cele comfort ventilate.

 

Cea neagra are urme de uzura mai multe si mai accentuate, de la pielea dupa scaune care este mai intinsa si a format cocoase pe partea de sezut, pana la exterior unde imperfectiunile si zgarieturile sunt mai accentuate decat la cea alba, la fel pot spune si despre jante, sunt mai putin julite/lovite cele dupa masina alba.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.