BMWClub: Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada Rate Topic: -----

#41 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 17:20

View Postdrujbex, on 07 December 2017 - 16:40, said:

ma rog, logic ar fi sa se calculeze impozit in baza valorii de catalog a masinii in momentul respectiv ... asa cum fac asiguratorii cand iti determina casco, de ex

in momentu' asta daca cineva vrea un 540i din 1999, de ex, ar trebui sa plateasca impozit vreo 7000 de ron. doua impozite = masina
insa daca iti iei un x5 nou cu b47, dai 80.000 de euro pe masina si platesti impozit 180 ron :)))))

cum era cu aia, sa-ti si permiti masina? :D


Daca dai 80 de mii de euro pe un x5 nou, stai linistit, ca platesti din suma aia destule industrii pe orizontala si locuri de munca si profitul unor baieti destepti.
In schimb daca iei un cazan din 1999 cu 2000 euro, platesti doar banii vanzatorului.
-4

#42 User is offline   AFk^ 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 06-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 07 December 2017 - 17:23

@P.I.M.P de ce sunt aberante impozitele la 3000cm si peste?

E normal, polueaza mai mult, platesti mai mult, dar...

Totusi, guvernul/conducerea discuta despre "sa punem taxa pe poluare", sa oprim poluarea, dar nimeni nu vorbeste unde se duc banii aia, ce se realizeaza cu ei.
Ma refer la faptul ca pun o taxa ca este poluare, masina polueaza, este normal, dar ce se face pentru mediu din banii aia? Se fac filtre uriase pentru a filtra aerul poluat, se "importa" aer curat?
Chiar daca maresc impozitele/taxele lumea tot o sa plateasca pentru confort, deci poluare tot o sa fie. Ce facem in priviinta asta?


@P.Dan bun, se face o taxa pe norma de poluare, crezi ca o sa se faca ceva in priviinta poluarii? Nu, doar se vor incasa banii si aerul tot la acelasi nivel de poluare o sa fie, posibil mai rau.

This post has been edited by AFk^: 07 December 2017 - 17:27

-8

#43 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1172
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 07 December 2017 - 17:23

Cel mai corect ar fi un impozit in functie de vechime vs durata de utilizare, capacitate cilindrica, norma de poluare; in mod sigur vor fi utilizatori ce se vor considera neindreptatiti, dar stau si ma gandesc , pe cei multi, care nu detin masini personale, nu ar trebui sa ii consulti? Doar si ei respira acelasi aer, si ei trebuie sa se strecoare pe trotuare printre masini, si ei trebuie sa traiasca in aceleasi orase. In schimb, venim cu o expunere de motive de doua pagini, nu tu consultari publice, nimic, nimic, treaba facuta pe genunchi si in graba, fara nici un fundament.
1

#44 User is offline   AFk^ 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 06-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 07 December 2017 - 17:26

-- dublu post --

This post has been edited by AFk^: 07 December 2017 - 17:26

-2

#45 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 17:27

View PostP.Dan, on 07 December 2017 - 17:07, said:

Ar trebui introdus impozitul in functie de norma de poluare si nu de capacitatea cilindrica. S-au umplut orasele de rable de cand s-a scos taxa auto.


Am si o masina euro1, dar si una euro 2, iar eu zic ca polueaza pe ora mult mai putin decat un Suv cu motor de 300 de cai euro 6. Tu ce zici?
Ar fi corect sa platesc eu impozit mai mult decat un motor de 3000? Ca eu zic ca nu.
-2

#46 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 17:35

View PostAFk^, on 07 December 2017 - 17:23, said:

@P.I.M.P de ce sunt aberante impozitele la 3000cm si peste?

E normal, polueaza mai mult, platesti mai mult, dar...

Totusi, guvernul/conducerea discuta despre "sa punem taxa pe poluare", sa oprim poluarea, dar nimeni nu vorbeste unde se duc banii aia, ce se realizeaza cu ei.
Ma refer la faptul ca pun o taxa ca este poluare, masina polueaza, este normal, dar ce se face pentru mediu din banii aia? Se fac filtre uriase pentru a filtra aerul poluat, se "importa" aer curat?
Chiar daca maresc impozitele/taxele lumea tot o sa plateasca pentru confort, deci poluare tot o sa fie. Ce facem in priviinta asta?


Scuza-ma ca te intreb , dar ai masina , ai platit un impozit pana acuma ?

Nu conteaza ce masina ai , din ce an este , cati cp dezvolta sau cat polueaza ca impozitul este acelasi.
X are un Mercedes 3000cmc non euro de 90cp si Y are un 740d euro 6 de 320cp , pentru statul romana ambele masini sunt la fel si considerate ''deLUX'' de asta si impozitul este acelasi.
Cel mai correct este impozitul pe puterea motorului kw/cp si sa fie in functie de varsta si valoarea masinii.

This post has been edited by OPaul: 07 December 2017 - 17:36

5

#47 User is offline   AFk^ 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 06-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 07 December 2017 - 17:57

Da, platesc impozit, si mi se pare normal sa platesc atat. Cum mi se pare normal (pentru mediu) sa se puna impozit peste 1000 lei la orice masina, asta sa fie minimul.
-7

#48 User is offline   P.Dan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 173
  • Joined: 17-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 07 December 2017 - 18:00

View Postcavaliere, on 07 December 2017 - 17:27, said:

Am si o masina euro1, dar si una euro 2, iar eu zic ca polueaza pe ora mult mai putin decat un Suv cu motor de 300 de cai euro 6. Tu ce zici?
Ar fi corect sa platesc eu impozit mai mult decat un motor de 3000? Ca eu zic ca nu.

Ne referim la conditii similare de functionare? Acelasi numar de km parcusi atat cu euro 1 cat si cu euro 6?
0

#49 User is offline   cristie35 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 31-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Posted 07 December 2017 - 18:19

View PostAFk^, on 07 December 2017 - 17:57, said:

mi se pare normal (pentru mediu) sa se puna impozit peste 1000 lei la orice masina, asta sa fie minimul.


ca sa aibe PSD-ul de unde sa ia bani pt pomeni electorale si hotii

View PostP.I.M.P., on 07 December 2017 - 16:52, said:



Da, daca nu isi depun toti cererile, atunci statul castiga niste bani. Desi nu cred ca rateaza cineva momentul.


ai nevoie de niste documente pe care daca nu le mai ai ,e pa.Gen dovada platii impreuna cu talonul masinii (copii) .Majoritatea au vandut masinile si nu mai au actele respective .Sau unul din ele .
1

#50 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 18:28

View Postcavaliere, on 07 December 2017 - 17:27, said:

Am si o masina euro1, dar si una euro 2, iar eu zic ca polueaza pe ora mult mai putin decat un Suv cu motor de 300 de cai euro 6. Tu ce zici?
Ar fi corect sa platesc eu impozit mai mult decat un motor de 3000? Ca eu zic ca nu.


Un euro 1 sau 2 de 2000cmc nu polueaza de loc mai putin de cat un euro 6 de 3000cmc , eventual elimina mai putine grame de CO2/km in atmosfera , dar natura gazelor de la EURO 1 fie ea putin mai mica ca si cantitate, este cu mult mai toxica fata de un euro 6 care elimina cu ceva grame de CO2/km in plus.

PS: Langa un S 600 12V euro6 poti sa mai stai , dar langa un 320i euro1 te cam cumprinde ameteala :D
0

#51 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1961
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 07 December 2017 - 18:58

intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune

urmeaza:

un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0.....

cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? :)))

cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4.

pe sosele 10000000% carnagiu !

nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!!


(- minusurile sunt asteptate! )

This post has been edited by wind-3er: 07 December 2017 - 19:00

3

#52 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1439
  • Joined: 17-July 16

Posted 07 December 2017 - 19:08

Teoretic un 3000 euro 5-6 polueaza mai putin, dar sa nu uitam ca masinile achizitionate sunt cazane de 10 ani cu peste 250KM. la care romanul in primele 6 luni elimina filtru de particule, egr-ul, plus un soft, atunci sa te tii la noxe, cele noi care polueaza putin sunt sub 1%.
-2

#53 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1733
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 19:21

View Postwind-3er, on 07 December 2017 - 18:58, said:

intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune

urmeaza:

un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0.....

cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? :)))

cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4.

pe sosele 10000000% carnagiu !

nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!!


(- minusurile sunt asteptate! )


Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine.

Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata.
Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina?

Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.
6

#54 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1126
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 19:34

Rabelele se scot foarte usor de pe piata cu u control riguros Politie Rutiera + RAR.
1

#55 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4133
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 07 December 2017 - 19:38

V8 hemi pentru toata lumea......
De ce sa nu isi ia lumea masini de 4.2 tdi
Rotile sunt varza pe masinile de 1.6
Daca ai f10 poti sa lasi jantele m toata iarna, doar e masina ce dracu
Daca e 1.4 euro 6 sa plateasca 1500 lei pe an si daca e 5.0 euro 4 api 200lei maximo
O sa ne invidieze si aia din elvetia in curand cu parcul nostru auto
Traiasca psd
Uraaa
-3

#56 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1961
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 07 December 2017 - 20:26

View PostCosminE46, on 07 December 2017 - 19:21, said:

Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine.


ai subliniat bine
(personal am vazut o multime de e39, e60 /530d/i nu tocmai ok cum de altfel am vazut si o multime de a6 3.0tdi c6 parca e modelul)

This post has been edited by wind-3er: 07 December 2017 - 20:27

0

#57 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 20:51

View PostAFk^, on 07 December 2017 - 17:23, said:

@P.I.M.P de ce sunt aberante impozitele la 3000cm si peste?

E normal, polueaza mai mult, platesti mai mult, dar...


Mai are rost să-ti raspund, sau minusurile ti-au dat răspunsul?...

Iti zic doar atât, in Germania la un 3.0 benzinar e până-n 250 eur impozitul (acolo chiar se face diferenta intre diesel si benzina). Bun, si la noi e dublu, se numeste anormalitate.
3

#58 User is offline   danypop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 18-February 10
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 21:14

Noi avem bani de impozite nu ca nemții aia vai-mama-lor. In plus se și vede că noi cotizăm gras la bugetul țării. Luxul de pe străzile/drumurile pe care circulam e greu de egalat de vreo țară din Europa și nu numai.
4

#59 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4133
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 07 December 2017 - 21:25

Si chiriile sunt de 3 ori mai scumpe in germania, si mancarea de 3ori si apartamentele de 10 ori si preturile la reparatii auto de 5 ori samd....

This post has been edited by BOASKA: 07 December 2017 - 21:26

0

#60 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1172
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 07 December 2017 - 21:30

Ca sa fim corecti pana la capat, trebuie sa spunem ca Romania are PROCENTUAL o fiscalitate mica, are o rata de colectare dezastruoasa, evaziune fiscala, iar acest lucru se rasfrange si in anomaliile din sistemul fiscal, vezi metode sigure de a colecta bani la buget, prin impozit auto ridicat.Iar banii aceia putini, colectati, sunt risipiti, daca nu deturnati in scopuri frauduloase.
Germania nu este cel mai potrivit exemplu, are o industrie auto cu traditie, si reprezinta o mandrie nationala, de aceea constructorii auto beneficiaza de lobby puternic in mediul politic, ceea ce se traduce cateodata prin legislatie ce sprijina acest domeniu, care la randul lui aduce bani la buget, prin exporturi (nu import de second hand, ce produce deservicii economiei romanesti).

http://www.business2...aign=Interpromo

Ce este aberant, din expunerea de motive este ca noi nu avem o imagine a situatiei actuale, nu avem nici o proiectie de viitor, nu avem nici un obiectiv, nu facem nici o corelare intre valoarea unui impozit si valoarea unui bun impozitat, amortizare, durata de utilizare , nu avem consultari serioase cu toti membrii societatii si asociatiile profesionale, fundatii, dar sccriem o expunere ce seamana a proiect de student la ASE...
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro