BMWClub: Probleme la un N42 - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme la un N42

#1 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 15:49

Am niste probleme la un e46 n42b20 situatia sta in felul urmator, masina porneste balbait si cand temperatura ajunge la sfert incepe sa oscileze foarte rau daca nu o turez putin se opreste motorul. Are momente cand nu trage de parca ar fii un 1.6 pus pe caroseria asta si consuma excesiv de mult, si uneori dupa 3000rpm are un mic lag de o secunda - doua si nu prea trage. Da in nas cand stau pe loc sau in mers senzatie de parca sar opri iar in acel moment se aprinde si martorul de baterie si apoi dispare iar masina isi revine si uneori se opreste si porneste dupa 5 minute. Distributie / simeringuri / filtre / garnituri schimbate si un senzor de la axa cu came.
0

#2 User is offline   Silviu G 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2048
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 12 July 2018 - 16:21

Imposibil sa nu ai erori pe tester...
0

#3 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 16:29

Absolut nici o eroare..
0

#4 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 12 July 2018 - 17:43

Aer fals.
1

#5 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 18:18

Cotul care intra in clapeta de acceleratie si carcasa filtru de aer este ok, am schimbat furtunasele de la filtru de benzina, furtunul de deasupra admisiei schimbat pe la valva pcv se vad niste transpirati de ulei cand scot busonul de la ulei motorul pare a da sa moara dar isi revine in 2 secunde.
0

#6 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 12 July 2018 - 18:35

Ca si exemplu personal, a avut aceleasi simptome masina mea, problema fiind la burduful de la carcasa filtrului de aer, care era ciupit.
0

#7 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 12 July 2018 - 19:17

View PostLuv, on 12 July 2018 - 18:18, said:

Cotul care intra in clapeta de acceleratie si carcasa filtru de aer este ok, am schimbat furtunasele de la filtru de benzina, furtunul de deasupra admisiei schimbat pe la valva pcv se vad niste transpirati de ulei cand scot busonul de la ulei motorul pare a da sa moara dar isi revine in 2 secunde.


Aer fals.

Uita-te cu atentie la poza si verifica mufa de legatura care iese din valva PCV si intra in galerie. Am incercuit cu rosu.

De aici ar putea pleca problema. Verifica cu atentie sa nu fie mufa iesita din galerie. Ai grija ca poate sa fie iesita doar potin, de aceea trebuie sa tragi de ea ca sa-ti dai seama.

Attached File(s)


This post has been edited by radu95: 12 July 2018 - 19:19

0

#8 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 19:49

Burduful e bun l-am verificat de cateva ori, totul e bagat nu e iesit nimic. Sa fiu mai explicit cand temperatura ajunge la sfert are o oscilatie si ar da sa moara o turez pana la 1500rpm si isi revine apoi merge ok numai are oscilati.

This post has been edited by Luv: 12 July 2018 - 19:49

0

#9 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 12 July 2018 - 20:19

Tu te-ai uitat la poza? eu NU vorbesc de burduf, eu vorbesc de galerie. Am vazut destule modele de N42 cu aceasta problema si cauza era cea care ti-am spus-o eu.

Daca ti-e greu sa verifici, e problema ta. Succes in a depista problema.

This post has been edited by radu95: 12 July 2018 - 20:22

0

#10 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 20:26

Raspunsul cu burduful era pt roby. Ah.. greseala mea acum am verificat schema la admisie pe ala nu l-am verificat mersi mult.

https://imgur.com/a/epMNduu asta e nu?

This post has been edited by Luv: 12 July 2018 - 20:46

0

#11 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 12 July 2018 - 20:52

Da, exact ala este. Verifica cu atentie, trage de el in jos sa vezi daca iese. El normal nu trebuie sa iasa, daca iese inseamna ca nu e prins bine si pe acolo trage aer fals.

Sau mai rau ar putea sa fie fisurat. Atentie e casant.

Daca tot la fel face, scoarte mufa de la senzorul axa cu came de pe evacuare si vezi daca merge bine motorul.

This post has been edited by radu95: 12 July 2018 - 20:55

0

#12 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 20:56

Am tras de el cu grija si nu vrea sa iasa. La asta ma gandeam sa nu fie fisurat, se schimba greu?
0

#13 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 12 July 2018 - 20:57

Trebuie data galeria jos.

scoarte mufa de la senzorul axa cu came de pe evacuare si spune-mi daca merge bine motorul.
0

#14 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 20:59

Din cate stiu daca ii scot mufa la senzor ax came / senzor valvetronic si debitmetru masina intra in limp mode.
0

#15 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 12 July 2018 - 21:01

NU intra. Doar daca scoti mufa de la motorasul vvt.

This post has been edited by radu95: 12 July 2018 - 21:02

0

#16 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 12 July 2018 - 21:10

Motorul inca este cald cu raspunsul pot reveni maine sa verific pornirea si restul la rece cu mufa scoasa la axa came evacuare, daca se comporta ok care ar fii cauza?
0

#17 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2006
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 13 July 2018 - 09:45

View PostLuv, on 12 July 2018 - 15:49, said:

Am niste probleme la un e46 n42b20 situatia sta in felul urmator, masina porneste balbait si cand temperatura ajunge la sfert incepe sa oscileze foarte rau daca nu o turez putin se opreste motorul. Are momente cand nu trage de parca ar fii un 1.6 pus pe caroseria asta si consuma excesiv de mult, si uneori dupa 3000rpm are un mic lag de o secunda - doua si nu prea trage. Da in nas cand stau pe loc sau in mers senzatie de parca sar opri iar in acel moment se aprinde si martorul de baterie si apoi dispare iar masina isi revine si uneori se opreste si porneste dupa 5 minute. Distributie / simeringuri / filtre / garnituri schimbate si un senzor de la axa cu came.


tu ai distributia sarita de la punct.
admisia cu evacuarea nu se mai sincronizeaza din cauza distributiei sarite

View Postradu95, on 12 July 2018 - 21:01, said:

NU intra. Doar daca scoti mufa de la motorasul vvt.


merge foarte ok si cu motorasul vvt deculpat lejer (doar sa fie blocat pe deschis maxim ) si asta fara eroare in bord.
0

#18 User is offline   Catalin318i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 29-October 17
  • Gender:Male

Posted 18 July 2018 - 07:57

Sistemul valvetronic nu lucrează in parametrii rămân valvele blocate,verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.
0

#19 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 18 July 2018 - 09:21

View PostCatalin318i, on 18 July 2018 - 07:57, said:

Sistemul valvetronic nu lucrează in parametrii rămân valvele blocate,verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.


@Catalin318i, la mine arata bine?

Posted Image

This post has been edited by roby_m: 18 July 2018 - 09:23

0

#20 User is offline   zeronoo 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2070
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 18 July 2018 - 10:40

View PostCatalin318i, on 18 July 2018 - 07:57, said:

Sistemul valvetronic nu lucrează in parametrii rămân valvele blocate,verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.


valvetronic = modificarea deschiderii maxime pe supape cu ajutorul unui motor electric, descrierea ta cu valve si 120/80 se refera la vanos
2

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro