BMWClub: Filtru particule n47 - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Filtru particule n47 Rate Topic: -----

#1 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 27 September 2018 - 18:03

Va salut! Dupa un drum de 500km pe autostrada, drum in care dpf-ul si-a facut 2 regenerari ma confrunt cu urmatoare problema...motorul are momente cand are relantiul instabil, iar cand plec de pe loc are momente cand nu intra tubina, pur si simplu mai am putin si ma dau jos s-o imping. Masina in cauza este un e60lci n47, la care s-a curatat dpf-ul anul trecut. Masina nu prea a fost folosita in ultimul timp decat 90% in oras. De asemenea, in intervalul 1700-2200rpm are momente cand da in nas, parca se ineaca. Din ce am citit cu ista dpf-ul si-a cam dat duhul...cel putin asta suspectez desi m-am ales si cu o eroare pe actuatorul de la turbina insa cred ca tot de la dpf se trage. Ceva pareri ?
Posted Image
Posted Image
-2

#2 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1318
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 27 September 2018 - 18:23

Filtrul e infundat. Daca ai depasit durata de viata a filtrului si mai si circuli 90% in oras , nu stiu ce pretentii mai poti sa ai de la el. Schimba-l sau elimina-l.
Actuatorul de la turbina e alta treaba - schimbat sau reparat.

This post has been edited by seaman: 27 September 2018 - 18:25

0

#3 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 27 September 2018 - 18:26

E60-ul e a doua masina pe care o foloseste mai mult sotia, evident prin oras (nu stiam ca e o masina exclusiv pt autostrada =))) )
In fine, o sa-l trimit la curatat sa vedem ce se poate face, daca nu, cumpar altul. Decat sa merg cu masina fara filtru sa miros a tractor, mai bine o vand.
0

#4 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1318
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 27 September 2018 - 18:32

Nu e o masina exclusiv pt autostrada, dar i-ar prinde bine macar vreo 50% mers afara din oras. Ai spalat filtrul o data si nu te-a tinut. Daca ai mai mult de 200k km, nu prea poti sa mai ai pretentii de la filtrul mai ales in modul asta de exploatare.
O masina circulata doar in oras poate sa aiba probleme cu filtrul chiar mult inainte de 200k.

This post has been edited by seaman: 27 September 2018 - 18:34

0

#5 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1056
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 September 2018 - 19:18

schimba sau scoate dpf'ul cat mai repede.. ( nu recomand sa il scoti dar na..); risti pagube mult mai mari

0

#6 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 27 September 2018 - 19:26

Masina nu mai circula. Sunt constient ca omor turbina la valorile acelea. Maine dau filtrul jos si vedem ce e de facut pe mai departe.
Oricum se exclude eliminarea lui.
2

#7 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 01 October 2018 - 13:29

Filtru curatat si inlocuit senzor presiune dpf desi l-am schimbat anul trecut ultima data...2mbar relanti.
0

#8 User is offline   turmentatu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1179
  • Joined: 20-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Micul Paris

Posted 01 October 2018 - 13:50

Ai reusit sa il mai cureti? Adica stiu ca sunt niste depuneri de cenusa sau ceva de genul. Ideea e ca si filtrul meu este pe duca,valorile nu sunt ca la tine dar am eroare pe ista cum ca s-a dus perioada de viata a filtrului, nu ca este infundat. eu sincer ma gandeam sa il schimb, dar am inteles ca se poate curata si cea mai buna curatare ar fi la cald (nu cu solutii, dat jos si ärs"sau ceva de genul).
Tu cum l-ai curatat?
Eu am f10, dar este din prima generatie deci acelasi cod motor.
0

#9 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 01 October 2018 - 14:18

Curatare pe aparat cu presiune. Lasat o noapte cu solutie la "fezandat", iar apoi a doua zi pus pe aparat si bagat presiune de aprox 5-6bar pana iese apa curata aprox. 20-25min. Initial iese "smoala". Apoi lasat la suflat doar cu aer aprox 10 min pentru a elimina cat mai multa apa din el.
La mine a zburat cupla de pe filtru prima data cand a bagat presiune la cat de infundat era.
La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).

This post has been edited by anormal: 01 October 2018 - 14:20

-1

#10 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 432
  • Joined: 06-June 17

Posted 01 October 2018 - 14:29

Trimite l la baietii de la odorhei, iti spun ei daca mai merge curatat sau trebuie schimbat! Ti qs recomanda sa schimbi senzorul de presiune sa vezi ce valori inregistreaza!
0

#11 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 432
  • Joined: 06-June 17

Posted 01 October 2018 - 16:10

Trimite l la baietii de la odorhei, iti spun ei daca mai merge curatat sau trebuie schimbat! Ti qs recomanda sa schimbi senzorul de presiune sa vezi ce valori inregistreaza!
0

#12 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 162
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 October 2018 - 17:36

 anormal, on 01 October 2018 - 14:18, said:

Curatare pe aparat cu presiune. Lasat o noapte cu solutie la "fezandat", iar apoi a doua zi pus pe aparat si bagat presiune de aprox 5-6bar pana iese apa curata aprox. 20-25min. Initial iese "smoala". Apoi lasat la suflat doar cu aer aprox 10 min pentru a elimina cat mai multa apa din el.
La mine a zburat cupla de pe filtru prima data cand a bagat presiune la cat de infundat era.
La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).


@anormal, unde l-ai curatat?

A doua intrebare e legata de ISTA... Stie cineva cum vad cand a avut loc ultima regenerare si cat la suta e incarcat? Am inteles ca se pot vedea si informatiile astea dar eu nu le-am gasit.
0

#13 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 01 October 2018 - 17:40

Ai pm pentru firma.
In ista vezi dai Call up ecu function la DDE si ai acolo cati km au trecut de la ultima regenerare. Nu poti vedea cat % e incarcat. Doar sa ii faci un test de contra presiune.
0

#14 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 162
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 October 2018 - 17:56

 anormal, on 01 October 2018 - 17:40, said:

Ai pm pentru firma.
In ista vezi dai Call up ecu function la DDE si ai acolo cati km au trecut de la ultima regenerare. Nu poti vedea cat % e incarcat. Doar sa ii faci un test de contra presiune.


Multumesc!
0

#15 User is offline   lucianWRC 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2268
  • Joined: 24-January 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 01 October 2018 - 19:55

https://decarbonizare-motor.ro/
0

#16 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 371
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 October 2018 - 19:53

 anormal, on 01 October 2018 - 14:18, said:


La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).



Din cate stiu , baietii de la S.team dau garantie un an la curatarea filtrului de particule, posibil sa ai alta problema care iti infunda filtrul, altfel probabil te-ai fi dus la ei pe garantie..ei fac tratament chimic, solutia aia e toata smecheria..la cum zici tu ca ai bagat presiune in el se sparge ceramica.
-2

#17 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 02 October 2018 - 20:05

Stiu foarte bine cum curata cei de la s.team filtrele, am tot lucrat cu ei :)
Atunci se pare ca aparatele de curatat dpf sunt o prostie ca sparg ceramica :)), mai bine il curatam cu furtunul in curte, nu ? :)) Pff...mai costa si cateva mii bune de euro, niste prostii.
PS: masina nu are nici cea mai mica problema, o cunoaste Sorin pana la ultimul surub, cu el am si cumparat-o acum 2 ani :)

This post has been edited by anormal: 02 October 2018 - 20:10

-2

#18 User is offline   Vodkisan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 26-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 October 2018 - 21:36

Il anulezi sau il schimbi.
-3

#19 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 162
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 03 October 2018 - 19:53

 anormal, on 01 October 2018 - 17:40, said:

In ista vezi dai Call up ecu function la DDE si ai acolo cati km au trecut de la ultima regenerare. Nu poti vedea cat % e incarcat. Doar sa ii faci un test de contra presiune.


Am facut azi cu ISTA ce ziceai mai sus. Am aflat ce ma interesa si confirm ca nu se poate vedea procentul de incarcare dar se poate vedea cantitatea de funingine. Mi se pare suspect de mica acea cantitate de 11.81g. Oare nu e masurata bine in cazul meu? Sau e o cantitate normala?

Attached File  dpf-state.jpg (402.4K)
Number of downloads: 65
0

#20 User is offline   anormal 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-May 18

Posted 03 October 2018 - 20:00

Pai soot mass este funinginea care scade la 0 dupa regenerare (am observat ca atunci cand se apropie de 30g cere regenerare). . Probabil ca pe tine te interesa ash mass (cenusa). Aia ramane in filtru dupa regenerare si reprezinta gradul de incarcare. Nu ai cum sa vezi.
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro