Jump to content

Filtru particule n47


Recommended Posts

Daca vrei sa vinzi masina si sa nu apara la diagnoza, ii dai replace la dpf din ista si nu mai apare informarea :)). Altfel, vezi ce valori ai pe el si daca e nevoie il cureti/schimbi si apoi replace din ista.

Am inteles,asta era si ideea ,masina e pusa la vanzare si nu vreau sa ma fac de cacao cu coduri si alte cele,am sa caut pe cineva cu Ista prin zona sa vad ce pot face...

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Am inteles,asta era si ideea ,masina e pusa la vanzare si nu vreau sa ma fac de cacao cu coduri si alte cele,am sa caut pe cineva cu Ista prin zona sa vad ce pot face...

 

Da'mi voie sa iti ofer 0 respect din partea mea atunci. Sper ca pe viitoarele tot asa sa le prinzi si tu, cu dpf varza dar fara avertizari goodjob.gif

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da'mi voie sa iti ofer 0 respect din partea mea atunci. Sper ca pe viitoarele tot asa sa le prinzi si tu, cu dpf varza dar fara avertizari goodjob.gif

Istetule,ai venit tu sa-ti exprimi ironia,dpf e ok,presiunea diferentiala e buna,cenusa la fel,nu dau nici o teapa la nimeni,dar tu cand cumperi o masina si gasesti ceva la tester o mai iei?daca avea probleme cum sustii tu ar fi aparut direct martorul pe bord,pana una alta am cerut un sfat dar ca intotdeuna exista si judecatori ca tine care dau verdictul pe loc.

Si pana una alta nu am nevoie de respectul tau .

Edited by ADRIAN HD
  • Like 2
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

Istetule,ai venit tu sa-ti exprimi ironia,dpf e ok,presiunea diferentiala e buna,cenusa la fel,nu dau nici o teapa la nimeni,dar tu cand cumperi o masina si gasesti ceva la tester o mai iei?daca avea probleme cum sustii tu ar fi aparut direct martorul pe bord,pana una alta am cerut un sfat dar ca intotdeuna exista si judecatori ca tine care dau verdictul pe loc.

 

Istetule, daca ai viata ramasa <30k KM inseamna ca omul care cumpara masina de la tine o foloseste MAXIM cateva luni si incep problemele. Daca erai un om corect, exact cum ai spus si tu, lasa'i avertizarea acolo si explicai ca presiunile sunt ok momentan dar masina are o varsta si va necesita un DPF nou, cum e si evident.

 

Oricum, cel care o cumpara daca are cat de cat habar observa KM masinii tale si lipsa vreunei avertizari pe DPF si te intreaba daca este schimbat. Nu o sa ai cum sa dovedesti asta asa ca din start inseamna ca ai ascuns lucruri. Si daca ai ascuns o avertiare normala, cine stie ce ar mai fi putut fi ascuns, cel putin asta e gandirea sanatoasa de cumparator. sorcerer.png

Edited by Magnusy
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu se poate reseta acea valoare,ca si cand ai pune un alt filtru?

 

si mie mi se pare total deplasat sa vinzi masina si sa ascunzi faptul ca in viitor o sa trebuiasca alt filtru.

ce e atat de greu sa ii spui omului care o cumpara ca da, trebuie schimbat in viitor x y z. sa stie ala ce o ia ce are de schimbat. nu sa o ia bucuros ca nu are nicio eroare si de fapt situatia reala e departe de a fi asa.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bai fratilor mai incetati cu morala ca nu am tepuit si nici nu vreau sa tepuiesc pe nimeni,am postat aici pt. a afla daca si cum pot rezolva problema,nicidecum pt a o ascunde sub pres,printre altele masina e la vanzare, dar se poate vinde peste 5 luni sau 1 an,eu am nevoie de masina zilnic,si nu vreau sa raman cu ea in drum cand mie lumea mai draga ,daca e necesar il curat chimic,daca nu il shimb,nu e nici o problema.Daca aveti sfaturi in legatura cu problema mea le primesc cu drag,daca nu sa stiti ca nu am nevoie de ironii si respecte.
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Bai fratilor mai incetati cu morala ca nu am tepuit si nici nu vreau sa tepuiesc pe nimeni,am postat aici pt. a afla daca si cum pot rezolva problema,nicidecum pt a o ascunde sub pres,printre altele masina e la vanzare, dar se poate vinde peste 5 luni sau 1 an,eu am nevoie de masina zilnic,si nu vreau sa raman cu ea in drum cand mie lumea mai draga ,daca e necesar il curat chimic,daca nu il shimb,nu e nici o problema.Daca aveti sfaturi in legatura cu problema mea le primesc cu drag,daca nu sa stiti ca nu am nevoie de ironii si respecte.

 

Stergerea avertizarii de DPF nu iti rezolva problema. Aia e pur si simplu o informare ca e in ultimul ciclu de viata. Ca si cum ai avea putin lichid de parbriz, o poti lua asa.

 

Daca spui ca nu ai altceva pe el si presiunile sunt ok parerea mea e sa cauti in alte locuri buba

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eroarea aia apare cand ai sub 60.000 km (nu 50.000 km), i dai resetare din ista ca si cum ai fi schimbat filtrul de particule si incepe din nou de la 250.000 km. Nu are treaba daca este infundat sau nu, daca avea vreo problema iti aparea alta eroare sau alte erori, daca tot pui testerul (ISTA, poate vezi si alte erori si iti dai seama de unde ai probleme.

Ai 2 optiuni in ista :

 

-regenerare fortata

-inlocuire dpf (asta trebuie sa dai tu).

 

Eu iti dau dreptate atat timp cat dpf nu are alte probleme si are doar eroarea respectiva, sunt oameni batuti in cap care habar nu au de dpf,ista si alte lucruri si daca vad eroare o sa fie doar un motiv de reducere din pret "domne mai scade din pret ca are probleme dpf", chiar daca au habar ce inseamna eroarea tot pe drumul asta o sa mearga ca asa e omul.

 

Ciudat ca se infraneaza mai tare in frana de motor cand iei piciorul de pe acceleratie.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

egr se curata...si preventiv o poti face si e chiar indicat, nu trebuie sa astepti sa iti dea socuri.

 

edit: si daca sterge acea avertizare, cel ce o va cumpara, daca o pune pe tester si citeste valorile, isi da seama ca filtrul e doar resetat.

deci, tinand cont ca acea avertizare se vede doar pe tester si nimic aprins in bord...putem deduce ca odata pusa pe tester de posibilul cumparator va verifica asta si in concluzie nu poate insela pe nimeni.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

La n47 nu prea ai ce sa cureti la egr, poate doar sa-l stergi de fum. Daca sunt probleme cu egr de regula sunt pe partea electrica. N-am vazut pana acum egr la n47 blocat de mizerie.

Eu cand aveam probleme cu egr se oprea motorul dimineata la rece cand puneam frana la semafor. L-am curatat de i-au venit spumele (impropriu spus ca n-aveam ce curata), pana n-am pus altul nou nu s-a rezolvat.

Edited by anormal
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.