Jump to content

Scut metalic G30


nlaur86

Recommended Posts

Scutul e format practic din mai multe bucati, partea din fata, mediana, laterale, spate si la toate masinile sunt din plastic OEM nu cred ca exista altceva.

Poate doar sa iti faca cineva metalic dupa modelul OEM

 

Plus deasta plasticul e mai flexibil daca atingi ceva nu se sparge din prima, daca ar fi metalic s-ar putea rupe, crapa imediat. Daca ajungi sa atingi pe dedesupt nu e in regula oricum

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

Cumpara un Duster.

Se potriveste ala de la Duster? Ca iau 2, sa am si de schimb :)

Daca nu ai un raspuns la intrebarea mea, care este scopul postarii tale? Daca am BMW, nu am voie sa il protejez asa cum cred eu de cuviinta, avand in vedere drumurile pe care merg? Doar soferii de Duster au voie?

Sau daca am BMW trebuie sa merg cu el doar pe drumuri proaspat asfaltate? :)

Link to comment
Share on other sites

Mi se par aiurea comentariile. Nu ati intalnit pana acum o iesire din parcare sau acces din strada in curte unde e panta foarte mare si atinge scuturile? Asa e cazul meu, strada principala a fost asfaltata si ridicata mult fata de cum era inainte, cand se facuse panta de acces in curte, iar acum panta este mai accentuata. Nu pot intra cu masina in curte cu pasager, sau greutate extra ca ating betonul cu scuturile. Sau cand e o parcare unde trebuie sa urci masina jumate pe bordura, si exact acolo atingi bordura, pentru ca in Romanistan se pun borduri de 30 cm? Edited by Cabro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

legat de atingerea cu scutul. Locuiesc intr-un ansamblue cu 2 blocuri, construite in urma cu 3-4 ani. Corpul A, are o rampa la limita, in care atingi daca urci sau cobori cu viteze mai mari de 20. La corpul B, este atat de prost construita si de abrupta, ca in 99% din cazuri masinile freaca indiferent de viteza. Doar SUV_urile sunt ok. Plangeri au fost facute, dar problema nu s-a remediat iar garantia a expirat... deci asa ramane.
Link to comment
Share on other sites

plasticul de la scuturi de la F10 (si sunt convins ca si la G30 e la fel) e rezistent si flexibil - face fata cu brio la orice bolovan/piatra/etc; aproape imposibil sa il rupi si sa ajunga ceva la motor.

dupa parerea mea, nu e nevoie de scut metalic la seria 5.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E36 a venit din fabrica cu scut metalic serios, de aprox 1 cm grosime. Am zis ca e indestructibil pana cand am luat o piatra mare care l-a strambat serios si mi-a crapat baia de ulei. :twitch:

Mi-ai luat vorba din gura.

Tocmai ce ma pregateam sa explic ca nimc nu salveaza baia cand cateva sute de kg (..forta, si daca iei obstacolul din viteza!) greutate pe osie.., se apropie de ea.. fie el pietroi sau o adancitura in care te bagi pentru ca NU CASTI (vezi) OCHII in fata..

 

Nu mai zic, numai baia de ulei e importanta???

 

BMW face masini mai .. sportive (garda joasa, bla-bla-bla) nu tancuri.

 

(Mi se pare ca nemtii au avut motoare BMW puse pe tancuri in razboi.. ;) )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.