Jump to content

Sfat achizitie F10/F11


tomcrft

Recommended Posts

trebuie sa iei in calcul ca vei folosi masina pe mai multe tipuri de drumuri

- autostrazi - eu merg de obicei pe comfort sau sport; probabil ca suspensia m ar fi mai buna aici

- drumuri nationale - eu merg aici de obicei pe comfort; cred ca ambele tipuri de suspensie au avantaje si dezavantaje aici - daca mergi tare - suspensie m; daca ai masina plina si mergi lejer - suspensia adaptiva

- urban - eu merg aici pe comfort+ si destul de rar pe comfort - clar, suspensia adaptiva e mult mai potrivita in oras decat cea m, care o sa iti chinuie coloana si articulatiile masinii

- in modul sport+ cu cutia in sport, masina reactioneaza instantaneu, iar suspensia este foarte rigida, se lipeste foarte bine de asfalt

 

eu as alege (din nou) amortizoarele electronice.sau si mai bine suspensia Dynamic Drive (amortizoare electronice + bare stabilizatoare electronice) - pe 525 nu era disponibila.

 

trapa panoramica am - avantaje: senzatie de spatiu in masina atunci cand este deschis parasolarul; la drumuri lungi poti rabata trapa pt aerisire (deschisa complet face galagie); dezavantaje - reduce putin spatiul la cap, vara nu poti sa tii parasolarul deschis in romania, se incinge prea tare in masina (se poate pune folie, cum aveam la E91, dar iarna reduce luminozitatea).

sonorizare - din fabrica am avut HiFi, dar nu am fost multumit, asa ca am facut modificari; daca nu ascuti muzica la volum mare, HiFi e acceptabil; daca totusi nimeresti una cu HK, ar fi mult mai bine.

 

 

 

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Merci wolfenstein. Imi plac postarile tale detaliate :).

 

Clar o sa incerc sa o gasesc cu Dynamic Drive si EDC pentru ca nu conduci niciodata in aceleasi conditii.

 

Daca ma lasa buzunarul sa cumpar facelift, o sa incerc sa o gasesc cu HK.

In caz ca optez pentru un model pre-LCI, o sa ma uit neaparat dupa o varianta cu macar HiFi, daca nu gasesc HiFi Pro...

 

 

F10 sau F11 ramane surpriza :). O sa revin cu detalii despre masina odata ca am achizitionat-o.

Edited by tomcrft
Link to comment
Share on other sites

La mine obligatoriu a fost:

- f11 ( din cauza ca 2 copii:) )

 

- 2l diesel dupa 2012 sa nu am probleme cu distributia (si nu am avut pana acum la 230 de mii km)

- km maxim 180 de mii

- automata

- navi mare ( am activat video in motion, am invatat Frozen pe dinafara)

- scaune incalzite

- xenon

- trapa (tot pt copii, merita)

 

Dar si bugetul a fost relativ mic, a fost 14000 + tva (care nu l-am platit) de pe autohus.de, acum 2 ani.

 

Dupa 2 ani de utilizare, ar fi fost util pachetul cu perdelute spate si navi nbt evo sa pot sa i fac screen mirroring (dar asta era cred ca dupa 2014).

 

Restul in functie de buget, cat iti permite sa te intinzi...

Edited by maryusdanyel
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Buget cam 20000. Este cam mic pt facelift din cate vad, comparativ cu ce pret-uri sunt pe piata, avand in vedere ca as lua-o sub maxim 150-160k km.

 

Am mai cumparat masini peste 200k si totimpul am avut anumite probleme la ele.

Poate nu am fost norocos dar prefer sa gasesc o 1st hand sau maxim 2nd hand cu carnet service la zi si bat in lemn fara defecte/probleme ascunse.

Edited by tomcrft
Link to comment
Share on other sites

Da :)) Asa credeam si eu dar acuma ca am aprofundat lista dotarilor si stiu exact ce vreau, mi se pare ca nu gasesc nimic.. ori km prea multi ori nu are dotarile pe care le vreau :)))

 

Intotdeauna e asa la mine.. S-ar putea sa fie doar psihologic si sa fie o impresie gresita de a mea..

 

Pana la urma aleg o masina si fix dupa ce o cumpar, am impresia ca se ieftinesc toate si gasesc parca exact ce mi-as fi dorit :)))))

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai rabdare; porneste cu mai putin criterii obligatorii, si vezi ce gasesti; compromisuri pot fi facute, mai ales la dotarile pt care se poate face retrofit relativ usor.

poti incepe cu

- F11

- 530d

- amortizoare adaptive

- comfort seats

- xenon adaptiv (poate ai noroc sa iei un LCI cu faruri led)

- sound hifi (la basic faci greu upgrade)

 

soft close si m paket exterior se pun relativ usor

Link to comment
Share on other sites

partea buna e ca daca tragi de timp si tot cauti luni de zile mai scade pretul , oricum o masina cu multe optiuni se vinde relativ repede , eu as face oricand un compromis la km vs optiuni . Peste 100k km toate au nevoie de mentenanta ...incepand cu uleiul la cutie , deci 500 E din start . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Mai multi km daca masina are optiunile pe care le doresti si nu te incadrezi la buget. Important e sa te bucuri de masina si ce-ti poate oferi nu sa stai sa spui dupa as fi vrut si .. e doar parerea mea vs experienta . Pe forum vei gasi multe pareri . E clar ca nu merita sa te aventurezi la 300k + dar la o masina de 200 k km nu vad o problema . Asta in ideea in care e o masina pt 2 ani macar Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Masina asta mi se pare super.

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530d-touring-m-sport-paket-hud-panorama-xenon-gro%C3%9Fostheim/274013722.html?action=parkItem

 

Dar din pacate se pare ca nu are nici Dynamic Damper Control nici Dynamic Drive.

Doar pachet-ul M vizual, neincluzand suspensia sport. Daca avea si Adaptive Drive sau macar DDC si mai putini km, era perfecta.

Link to comment
Share on other sites

Masina asta mi se pare super.

 

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530d-touring-m-sport-paket-hud-panorama-xenon-gro%C3%9Fostheim/274013722.html?action=parkItem

 

Dar din pacate se pare ca nu are nici Dynamic Damper Control nici Dynamic Drive.

Doar pachet-ul M vizual, neincluzand suspensia sport. Daca avea si Adaptive Drive sau macar DDC si mai putini km, era perfecta.

 

intradevar masina asta arata foarte bine :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vizual arata foarte bine !

 

 

din punct de vedere dotari, ii lipsesc exact cele de care am vorbit mai sus; dar, tinand cont de rulajul masinii, lipsa dotarilor respective nu e neaparat un lucru rau, pentru ca inseamna si reparatii mai putine - nu ai avea emotii cu

- planetarele fata si cutia de transfer (lipsa xdrive)

- schimbul de amortizare o sa fie rezonabil ca si cost (lipsa EDC)

- barele stabilizatoare normale nici nu prea se schimba (lipsa dynamic drive)

- fara emotii la caseta directie spate (integral steering)

Iar si consumul mediu ar fi mai mic cu ~1l , cred ca are cu vreo 150kg mai putin decat una cu toate dotarile mentionate.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca F10 sta bine pe sosea si e o masina ft echilibrata, mai ales un combi. Nu neg ca ar sta si mai bine cu acele optiuni, insa si intretinerea ei ar fi mult mai scumpa. Eu nu m-as incurca in DCC, ACC, EDC, Head up display, insa as lua neaparat Xdrive. La niste optiuni va trebui sa faci un compromis sa stii, e ft greu sa gasesti la mana a doua EXACT masina aia pe care ti-o doresti dpdv al dotarilor. Succes in continuare cu cautarea :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit pe cineva sa se planga de integral active steering ca ar cere bani. Astazi am prins vreme buna si am facut un drum mai lung si mi se contureaza tot mai tare ideea ca puteam ataca mult mai bine curbele si cu o viteza considerabil mai mare, cand aveam viraj pe spate, fata de xdrive. :hmm:
Link to comment
Share on other sites

Mie imi plac masinile cat mai dotate; dar am vazut pe portofelul meu ca optiunile cer bani de reparatii, mai ales dupa ce treci de 200k km - si impartasesc si altora din experienta mea.

 

 

Eu nu as lua un 530d fara Adaptive drive si (Xdrive sau Integral steering); daca o iei cu putine optiuni dinamice, mai bine iei 520d.

Link to comment
Share on other sites

Salut baietii,

 

 

M-am tot jucat cu cautarile zilele astea si am observat ca gasesc mult mai usor, si in bugetul meu combinatia urmatoare:

 

M-Sportpaket + xDrive + HiFi + Scaune confort

 

decat

 

M-Sportpaket + Adaptive Drive sau DDC + HiFi + Scaune confort

 

 

Criteriile acestea fiind cele mai importante pentru minem doar dupaia vine restul.

 

Eu zic ca e ok sa merg doar pe xDrive, chit ca Adaptive Drive mi-ar putea oferi poate altceva in anumite conditii.

Am avut Audi cu Quattro si am fost foarte multumit deci ma gandesc ca xDrive este lafel de bun daca nu si mai bun.

Nu am avut nici un fel de emotii cu Quattro la vremea respectiva in nici un fel de conditii meteologice (ploaie, zapada, etc...)

 

Astept pareri din partea voastra daca aveti ;)

Link to comment
Share on other sites

Suspensia normala/sport + xdrive sunt suficiente pentru F11; avand perne pe spate, e suficient de comfortabila.

Nu toate cu M-paket au suspensie sport - trebuie sa fie trecuta ca optiune separata (m sport suspension 704); daca iti place ca masina sa franeze foarte bine, poate nimeresti una cu M sport brakes (cod 2NH) etrieri mai mari, discuri si placute mai mari; sunt mai multi posesori de F10/F11 care spun ca masina franeaza cam greu mai ales la viteze mai mari).

 

 

Scaunele comfort (cod optiune 456) sunt si ele de 2 tipuri - standard fara ventilatie sau cu ventilatie (optiune trecuta separat, cred ca 453 e codul).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream in special la stabilitate decat la confort. Pentru confort nu prea imi faceam griji.

 

Nici nu vreau suspensie sport wolfenstein99, pentru ca stiu cat de rigida este o masina cu suspensie sport. Vreau doar M-paket vizual.

 

EDC-ul e standard la toate F11-ele sau este optional ? Stie cineva codul optiunii ? Daca am EDC, am butoanele alea langa schimbator cu confort si sport sau alea sunt de la DDC ?

In anunturi vad in general codurile de optiune pentru DDC sau Adaptive Drive listate, dar EDC nu am vazut niciodata. De aia intreb.

Edited by tomcrft
Link to comment
Share on other sites

Ti-a zis-o tot wolfenstein mai in spate: SA223

 

- amortizoare controlate electronic + arcuri normale (cod optiune 223);

 

Electronic damper control e fostul Dynamic damper control, dar e la fel.

 

Adaptive drive (dynamic drive) e urmatorul nivel de echipare, cu bare stabilizatoare controlate electronic.

 

Mai clar de atat nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.