BMWClub: Service complet e46 2004 - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Service complet e46 2004 Schimbare absolut orice de sub masina!

#1 User is offline   thsoom 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-May 18

Posted 10 March 2019 - 01:01

Salutare grup !

Detin un BMW e46 320d 150ps din 2004 si doresc sa schimb absolut tot ce tine de consumabilele masinii! Aici ma refer la bucsi, pivoti, bari de torsiune, amortizoare, set complet frane etc.
Am facut deja comanda de urmatoarele:
  • Set complet Discuri Frana + Placute Frana Brembo Max Line
  • Set complet Etrieri TRW
  • Set complet Butuci + Rulmenti SKF
  • Kit de reparatie frana de mana Brembo
  • Set Pivoti Febi Bilsten


Am nevoie de informatiile voastre pentru toate celelalte piese pe care trebuie sa le mai comand!
Vreau sa stiu ce mai am nevoie pentru toata partea mecanica de sub masina pentru a rula fara probleme/sunete/troncaneli si asa mai departe!

Tin sa mentionez ca tot ce tine de motor functioneaza absolut impecabil.

Astept parerile voastre! Va multumesc!
0

#2 User is offline   Silviu G 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2021
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 10 March 2019 - 07:42

Daca vrei sa schimbi toate consumabilele te mai costa un e46...eu zic sa verifici riguros tot ce se poate verifica si inlocuiesti ceea ce da semne de oboseala.
1

#3 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3156
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 10 March 2019 - 08:37

 thsoom, on 10 March 2019 - 01:01, said:



Detin un BMW e46 320d 150ps din 2004 si doresc sa schimb absolut tot ce tine de consumabilele masinii! Aici ma refer la bucsi, pivoti, bari de torsiune, amortizoare, set complet frane etc.

[*]Set complet Butuci + Rulmenti SKF
[*]Kit de reparatie frana de mana Brembo

[/list]


Daca schimbi rulmentii pe spate, intelept ar fi sa schimbi si cele doua protectii din tabla de pe fiecare parte a masinii.
De fapt una e protectie cealalta e SUPORTUL FRANEI DE MANA.
Foarte probabil este ruginita si se poate cu foarte mari sanse sa apara jocuri, frecari, schimbari de unghi de franare a placutelor daca nu chiar scaparea lor din prinderea de tabla suport, si s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi iar rulmenti ca sa schimbi niste ra**%**uri din tabla.

Ce aveau etrierii vechi ca sa schimbi cu altii noi?

Ce inseamna set complet butuci? Fuzeta?
0

#4 User is offline   thsoom 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-May 18

Posted 10 March 2019 - 13:49

 Silviu G, on 10 March 2019 - 07:42, said:

Daca vrei sa schimbi toate consumabilele te mai costa un e46...eu zic sa verifici riguros tot ce se poate verifica si inlocuiesti ceea ce da semne de oboseala.

Am sa bag masina la o verificare amanuntita saptamana ce vine!

 bimmer90f30, on 10 March 2019 - 08:37, said:

Daca schimbi rulmentii pe spate, intelept ar fi sa schimbi si cele doua protectii din tabla de pe fiecare parte a masinii.
De fapt una e protectie cealalta e SUPORTUL FRANEI DE MANA.
Foarte probabil este ruginita si se poate cu foarte mari sanse sa apara jocuri, frecari, schimbari de unghi de franare a placutelor daca nu chiar scaparea lor din prinderea de tabla suport, si s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi iar rulmenti ca sa schimbi niste ra**%**uri din tabla.

Ce aveau etrierii vechi ca sa schimbi cu altii noi?

Ce inseamna set complet butuci? Fuzeta?


Multumesc pentru informatie! Am sa comand si protectiile din tabla! M-am uitat mai devreme si se vede ceva rugina pe ele...cred si eu la cati ani are masina!
Ar fi indicat sa iau si suportul franei de mana?

In legatura cu etrierii. Odata ce schimb tot setul de Discuri cu Placute vreau sa schimb si etrierii. Decat sa iau un kit de reparatie etreri (pistonase, garnituri si tot ce inculde setul) mai bine am luat Etrierii noi. E mult mai simplu de montat asa si stiu ca sunt noi, nu imi mai fac probleme cu sistemul de franare!

Setul complet de "butuci" cum le spun eu sunt ce pe care se pun discurile inclusiv roata! Cei care se leaga de fuzeta! Nu stiu denumirea lor exacta. Poate se numesc altfel.
-1

#5 User is offline   mihalascu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 27-June 14
  • Gender:Male
  • Location:IF

Posted 10 March 2019 - 14:20

Brembo nu mai sunt ce au fost,au scazut calitatea. Mergi pe piese de origine,OEM
Cumpara kit de reparatie etrieri cu pistonase noi
De ce vrei sa schimbi butucul de la roata? Sunt ovalizati? Se masoara cu un SDV si ceas comparator la service-uri

Mergi la un service cel mai bine, sa iti faca ei constatarea, altfel risti sa cumperi piesele noi si mecanicul sau service-ul sa nu ti le monteze si stai cu ele pe raft acasa.

Protectiile din tabla nu e necesar, costa cam cat un disc nou de frana, te gandesti si analizezi daca se merita sau nu achizitionarea lor !

Nu pune pivoti Febi Bilstein, sunt de calitate slaba. Cumpara de origine sau Lemforder.

Vad ca esti din Germania, uite aici un roman care e mecanic de BMW-uri in DE,are garajul lui propriu dotat cu scule si SDV-uri, are si el E46. Stai de vorba cu el pe f a c e b o o k
https://www.f a c e b o o k.com/ionel.cin

This post has been edited by mihalascu: 10 March 2019 - 14:32

0

#6 User is offline   mihalascu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 27-June 14
  • Gender:Male
  • Location:IF

Posted 10 March 2019 - 17:49

disc fata OE BMW 34116864060
placute frana fata OE BMW 34116761244
disc spate OE BMW 34216864056
placute frana spate OE BMW 34211164499

lichid frana Dot 4 OE BMW 83132405975
0

#7 User is offline   thsoom 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-May 18

Posted 10 March 2019 - 18:29

Multumesc pentru raspunsuri mhalascu! In legatura cu piesele Febi Bilsten, am discutat cu cineva care a pus toate articulatiile pe un e46 de la aceasta firma si nu are absolut nici o problema dupa 40.000 de km! Am intrebat la mai multe service-uri si au spus ca calitatea lor e foarte buna! Deocamdata merg pe acestea! Si cat despre franele Brembo am inteles ca sunt superioare celor de la ATE cu care iese masina din fabrica! Tind sa cred ca am facut o alegere ok!
0

#8 User is offline   mihalascu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 27-June 14
  • Gender:Male
  • Location:IF

Posted 10 March 2019 - 18:46

Eu zic de RO, nu din afara tarii.
Aicea la noi Brembo, ATE la franare nu mai sunt asa de bune cum erau odata

Cere la service sa iti comande ei piesele, sa poti sa ai garantie la lucrare in caz ca se intampla ceva. Toate cele bune
0

#9 User is offline   All_Blacks 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 16-December 18

Posted 10 March 2019 - 21:36

Mihalascu,daca si Brembo si Ate nu mai sunt producatori premium,recomanda-ne si noua o alternativa.
0

#10 User is offline   mihalascu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 27-June 14
  • Gender:Male
  • Location:IF

Posted 10 March 2019 - 22:09

recomand Textar la placute si discuri sau OEM.
0

#11 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3156
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 10 March 2019 - 23:07

 mihalascu, on 10 March 2019 - 14:20, said:


Cumpara kit de reparatie etrieri cu pistonase noi

Protectiile din tabla nu e necesar, costa cam cat un disc nou de frana, te gandesti si analizezi daca se merita sau nu achizitionarea lor !


Stii cumva cat costa un kit de reparatie original la dealer?
Acele tije metalice de pe etrier si gumele ce stau pe ele + capacelele de plastic.Banuiesc ca recomanzi tot original..
Probabil cat unu din etriere noi, aftermarket!


Nu stiu exact cum de ti-a venit sa compari pretul unor table-suport frana de mana(!) cu pretul unui disc.
De ce nu ai comparat tabla cu manopera + un rulment nou care trebuie dat jos (inlocuit, ca intreg nu iese!) ca sa schimbi aceea tabla-suport!? .. ca sa fii mai aproape de un adevar mai real.
Rulmentii pe spate la BMW probabil ii va mai schimba peste 100k km; vor mai tine tablele alea atata amar de vreme, odata ce se ia RUGINA de ele?
GARANTAT sunt ruginite la baza lor unde apa si praf se aduna si nu se inlatura.
De unde stiu? pentru ca am demontat eu personal si mi-am luat timp si am antifonat/protejat cum am putut mai bine zona cu vopsea anti-coroziva, cu toti banii care au fost ceruti pe niste table..

This post has been edited by bimmer90f30: 10 March 2019 - 23:19

0

#12 User is offline   thsoom 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-May 18

Posted 11 March 2019 - 01:03

Dupa cum a spus si bimmer90f30 la o masina asa veche sunt ruginite!
Le-am comandat mai devreme pe toate 4 si pretul lor a fost de 65 euro (284 RON). Nu avea rost sa schimb tot sistemul de franare si sa las protectia acestora veche si ruginita!
0

#13 User is offline   florin83 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3948
  • Joined: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 March 2019 - 20:00

 bimmer90f30, on 10 March 2019 - 23:07, said:

Stii cumva cat costa un kit de reparatie original la dealer?
Acele tije metalice de pe etrier si gumele ce stau pe ele + capacelele de plastic.Banuiesc ca recomanzi tot original..
Probabil cat unu din etriere noi, aftermarket!


Eu am schimbat de curand pistonasul + garniturile aferente (aftermarket). Am vrut sa iau originale, dar pistonasul nu cred ca se gaseste separat. Kitul de reparatie vad ca este compus doar din cele 2 garnituri.

Etrierii noi aftermaket sunt reconditionati.
0

#14 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3156
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 11 March 2019 - 20:09

 florin83, on 11 March 2019 - 20:00, said:

Eu am schimbat de curand pistonasul + garniturile aferente (aftermarket). Am vrut sa iau originale, dar pistonasul nu cred ca se gaseste separat. Kitul de reparatie vad ca este compus doar din cele 2 garnituri.

Etrierii noi aftermaket sunt reconditionati.

Eu am intrebat la dealer candva, cand ma gandeam ca bine le-ar sta etrierelor cu tije noi si acele gume care sufera cel mai mult si cand am aflat pretul exorbitant pentru kitul de reparatie.. m-am lasat pagubas.
Nu am probleme la frane, dar mi-am promis ca fac luna si intretin gumele alea cu vaselina pentru cauciuc..

Nu stiu daca in kitul de reparatie intra si pistonul etrierului..; ar trebui! Cand mai ajung la ei intreb.
0

#15 User is offline   thsoom 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-May 18

Posted 11 March 2019 - 20:25

Baieti! Ce bucse se schimba pe partea spate a masinii? La E46 ma refer!
Si ce parere aveti despre Amortizoarele de la Sachs?
0

#16 User is offline   Silviu G 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2021
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 15 March 2019 - 21:47

 thsoom, on 11 March 2019 - 20:25, said:

Baieti! Ce bucse se schimba pe partea spate a masinii? La E46 ma refer!


Toate.
Despre sachs sunt ok. Dar eu merg pe bilstein.
0

#17 User is offline   florin83 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3948
  • Joined: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 March 2019 - 07:40

 bimmer90f30, on 11 March 2019 - 20:09, said:

Eu am intrebat la dealer candva, cand ma gandeam ca bine le-ar sta etrierelor cu tije noi si acele gume care sufera cel mai mult si cand am aflat pretul exorbitant pentru kitul de reparatie.. m-am lasat pagubas.
Nu am probleme la frane, dar mi-am promis ca fac luna si intretin gumele alea cu vaselina pentru cauciuc..

Nu stiu daca in kitul de reparatie intra si pistonul etrierului..; ar trebui! Cand mai ajung la ei intreb.


Din ce am vazut pe Realoem nu intra si pistonasul. Cel putin asa este la E46.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro