BMWClub: Bmw e46 - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw e46

#1 User is offline   TyGeR_m41a1 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-December 18

Posted 22 March 2019 - 21:54

Salutare tuturor as dorii sa imi cumpar un BMW e46,benzinar si m-ar interesa sa stiu care motor ar fi cel mai fiabil? De preferat pana in 2000cm3.Multumesc anticipat.O seara frumoasa!!
0

#2 User is offline   Davyjohnes 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Joined: 12-December 18
  • Gender:Male

Posted 22 March 2019 - 22:22

Depinde foarte mult modul in care a fost intretinuta masina. Ca si ponturi:
- ia modelul facelift
- verifica masina cu atentie de scurgeri (am tot vazut scurgeri de ulei la e46 pe la garnituri)
- asculta motorul cu atentie atat in mers cat si la relanti.
- verifica cureaua accesorii
- intreaba daca a schimbat distributia si daca iti poate oferi ceva dovezi la intretinere.
Ca si motorizare, 318i (143 cp daca nu ma insel) este un motor fiabil. L-am avut personal si am fost multumit de el.
Bafta!
2

#3 User is offline   Wagon Mafia 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 25-March 19
  • Gender:Male

Posted 25 March 2019 - 19:01

Personal, recomand 2.2i in 6 cilindrii, mare diferenta de consum nu e, nici impozit exagerat de mare, putere mai multa si multe alte beneficii.
0

#4 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2187
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 25 April 2019 - 13:12

Daca te hotarasti la 2.0 143cai, atunci sa ai in vedere:
-garnituri care pisa dupa un nr mare de km
-pompa de vacuum (mie mi-a picat pe A1 in ziua in care am cumparat masina 😬 )
-motoras/actuator valvetronic
-pcv cu cele trei furtunuri
-vas expansiune
-o-ringuri care pisa
-intinzator lant model nou
Iti recomand aceasta motorizare daca iti place sa mesteresti la masina.Si nu te astepta sa fie racheta ca nu e.Din pacate acest motor a fost preluat si pe e90 care l-au tot imbunatatit.
Problemele acestei motorizari sunt rezolvabile si piesele ieftine relativ
Actuator cred ca 180-200€, pcv vreo 150-170€, pompa vacuum aia parca a fost mai scumpa, nu mai stiu...tot asa cred vreo 180€.
Acum depinde si cati km are masina si cine a birjarit-o!
0

#5 User is online   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2015
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 25 April 2019 - 16:44

View PostWagon Mafia, on 25 March 2019 - 19:01, said:

Personal, recomand 2.2i in 6 cilindrii, mare diferenta de consum nu e, nici impozit exagerat de mare, putere mai multa si multe alte beneficii.



Posted Image

unde e mica diferenta aia de impozit de la 180-200 ron (2000 cc) la 800-900 ron ( 2001 cc-2500cc) ?!
1

#6 User is online   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2015
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 25 April 2019 - 16:54

View Postingineru, on 25 April 2019 - 13:12, said:

Daca te hotarasti la 2.0 143cai, atunci sa ai in vedere:
-garnituri care pisa dupa un nr mare de km
avand in vedere varsta....e de asteptat, dar nu e un capat de tara!
-pompa de vacuum (mie mi-a picat pe A1 in ziua in care am cumparat masina 😬 )
depinde de noroc
-motoras/actuator valvetronic
cam greu sa pice, dar nu imposibil, iar...noroc
-pcv cu cele trei furtunuri
noroc
-vas expansiune
cam toate e46 au aceasta problema
-o-ringuri care pisa
cum am spus si mai sus...vasta si nu e un capat de tara

-intinzator lant model nou


asta da, e o problema din fabrica (oricum la motorul asta e de preferat schimbul de distributie - piesele aferente)

Acum depinde si cati km are masina si cine a birjarit-o!


corect !


media cheltuielilor aferante acestui motor, dupa achizitie e undeva la 500-600 euro, sa o aduci pe linia de plutire (are o varsta)


0

#7 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2187
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 25 April 2019 - 17:09

Vasul de expansiune l-a schimbat proprietarul 😁
Masinile sunt bune saracele, dar le cumparam noi cu uzura si ani multi in spate.
Imi zicea un neamt, ca doar ce ii admirasem f30-ul, ca el nu a cumparat masina noua, ca a luat-o la 40.000km si acum are 85.000km si-s cam multi...
Fiecare intelege ce vrea!
1

#8 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 26 April 2019 - 12:02

Te salut, daca ai timp si rabdare plus daca stai bine pe portofel iti recomand aceasta motorizare. Detin acest model de aproape 2 ani si am schimbat urmatoarele:
kit distributie - 400 lei
Garniturii si oringuri - 400 lei
Valva pcv cu furtunele aferente - 450 lei
Vanos admisie + evacuare - 1300 lei
Senzor vibrohen - 450 lei
Motoras vvt + senzor vvt - 1400 lei
Termostat + Vas expansiune - 400 lei
Manopera per total - 2000 lei

Toate piesele au fost noi iar unele pe original.
Consumul urban pe care il scot este undeva la 8.5 - 9.5 iar cel extra-urban undeva la 5.8 - 6.5

This post has been edited by Luv: 26 April 2019 - 12:03

1

#9 User is offline   chichi79 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 09-March 19

Posted 28 April 2019 - 07:06

salutare
vand bmw 320 d 150 cai 6 trepte 2004 184000km

touring so este recent adusa din germania
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro