Jump to content

Seria 3 Touring (G21)


Tavicu

Recommended Posts

La ce forme au în ziua de azi breakurile, ți-e mai mare dragul. Prin 2000 fugeai de ele că erau oribile toate, acum, o plăcere vizuală :)

 

@Tavicu, 330d este 3.0 - 6 linie. Doar la benzină e 2.0 - 4 linie, că a înlocuit de la F30 LCI practic 328i cu acest 330i. Mă uitam la review-ul tipului de la AutoTopNL. A rămas plăcut impresionat de 330i pe G20, deși e același ca la F30 LCI, e puțin diferit setat, combinat cu șasiul mult îmbunătățit, nu se face de râs că e un 2.0 :)

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ce mi se pare aiurea este ca pana si 330 are tot motor de 2L in 4 cilindrii (dar asta e valabil si la sedan).

Usor usor ajungem la motoare de 1L si 400CP :))

 

pai deopotriva Mercedes si BMW renunta la motorul in 12 cilindri. Mercedes a luat ultimile comenzi pt el pe S klasse, iar BMW il va scoate acusica din productie.

 

probabil si V8 mai are maxim inca o generatie de viata, adica atunci cand seriile 5/7/8 si X5/6/7 vor trece la urmatoarea generatie, ele vor fi ultimile bmw-uri in 8 cilindri

 

Varfurile de gama vor avea un motor termic de 3 litri si vreo 500 cp, ajutate de un motor electric de 100cp-200cp. la felul cum evolueaza bateriile, acest motor electric nu va avea nevoie de baterie care sa cantareasca mai mult de 50 kg. Practic, prin taierea greutatii rezervorului de combustibil cu combustibilul aferent si scadearea numarului de cilindri, se adauga greutatea motorului electric si al bateriei iar masinile vor avea aceeasi greutate cu cele integral termice din ziua de azi, implicit acelasi handling.

 

 

M3/M4, probabil, vor avea motor de 2 litri pana in 400cp si inca peste 100cp din motor electric.

 

si Porsche a anuntat ca generatia urmatoare de 911, care va aparea prin 2025 va fi hybrid in totalitate.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Designul e interesant overall, personal imi place ca au pastrat linia generala a lui F31. La exterior ai zice ca e un facelift pronuntat al generatiei anterioare insa la interior e o revolutie totala :) la fel de altfel ca si la versiunea in 3 volume.

 

Capitolul versatilitate e cel putin la fel de interesant ca modelul precedent insa cu un plus de inovatii imprumutate de la fratii mai mari ca de exemplu ridicarea automata a acelor "bumpere" de cauciuc in portbagaj sau integrarea deschiderii electrice in partea superioara a caroseriei.

 

Unde totusi nu vad un progres semnificativ al noii serii 3 G20 dpdv al meu, chiar daca are un sasiu mai bun si amortizoare inteligente, e la capitolul motor si cutie de viteza. Atat versiunea 320 diesel cat si 330 benzina au aceleasi motoare cu acelasi cutiii de viteza in 8 trepte ZF ca si faceliftul generatiei F30 & F31.

Ma asteptam de asemenea ca versiunea hibrid sa vina evolutiv cu un nou agregat electric & termic si un set de baterii de capacitate ceva mai mare ce sa sustina o autonomie extinsa in modul exclusiv electric comparativ cu hibridul generatiei F30. Range-ul full electric actual e de aprox 50 km pe hartie in realitate probabil undeva la vreo 30 km. Intradevar am putea spune ca intram in clasa masinilor electrice sau am vorbi de costuri de productie marite insa un range electric real de 100 km ar fi excelent pt multi dintre noi pt drumurile zilnice.

 

Poate vor "remedia" aceste aspecte peste 3-4 ani cand va veni vremea facefilt-ului :rolleyes:

Edited by cornel
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei!

 

Tocmai au inceput sa apara poze si sa fie prezentat G21! Ce parere aveti (cei care sunteti cu touring-ul :p) ?

 

 

 

Salut,

 

Am un G21 din ianuarie 2020 in varianta 320xDrive, cutie automata, varianta de echipare luxury.

La 17,000 km am schimbat franele pe spate desi conduc foarte preventiv.

Scaunele (sport vernasca cognac) sunt destul de tari, scaunele standard de pe modelul Advantage mi se par mult mai bune :)

La viteza mare (peste 180) incepe sa dea senzatia de nesiguranta, adica ai impresia ca merge ori la stanga ori la dreapta si ca trebuie sa corectezi tot timpul din volan.

Portbagaju mi s-a inchis de doua ori peste cap cand eram aplecat in portbagaj sa incarc lucruri.

Am urcat pe drumuri de munte in conditii de iarna, nu m-am simtit la fel de sigur ca in audi a4 quattro (pe care l-am avut inainte), aveam senzatia ca spatele trage cat poate si fata nu mai stie daca sa intre sau nu.

Cu App-ul am reusit sa ma conectez abia dupa cateva luni, dupa ce a venit un update de soft de pe serverul de la BMW, toate telefoanele la call center nu au ajutat cu nimic.

Sistemul automat de mers cu spatele pe ultimii 50m nu functioneaza nici el perfect, era sa raman fara oglinda de 2 ori.

 

 

In rest e o masina faina, ai senzatia ca esti pilot chiar si atunci cand mergi ca pensionarii :) Display-ul si functiile sunt cool

post-100930-0-81072600-1609617170_thumb.jpeg

post-100930-0-48534300-1609617176_thumb.jpeg

post-100930-0-82640300-1609617184_thumb.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un G21 din ianuarie 2020 in varianta 320xDrive, cutie automata, varianta de echipare luxury.

La 17,000 km am schimbat franele pe spate desi conduc foarte preventiv.

Scaunele (sport vernasca cognac) sunt destul de tari, scaunele standard de pe modelul Advantage mi se par mult mai bune :)

La viteza mare (peste 180) incepe sa dea senzatia de nesiguranta, adica ai impresia ca merge ori la stanga ori la dreapta si ca trebuie sa corectezi tot timpul din volan.

Portbagaju mi s-a inchis de doua ori peste cap cand eram aplecat in portbagaj sa incarc lucruri.

Am urcat pe drumuri de munte in conditii de iarna, nu m-am simtit la fel de sigur ca in audi a4 quattro (pe care l-am avut inainte), aveam senzatia ca spatele trage cat poate si fata nu mai stie daca sa intre sau nu.

Cu App-ul am reusit sa ma conectez abia dupa cateva luni, dupa ce a venit un update de soft de pe serverul de la BMW, toate telefoanele la call center nu au ajutat cu nimic.

Sistemul automat de mers cu spatele pe ultimii 50m nu functioneaza nici el perfect, era sa raman fara oglinda de 2 ori.

 

 

In rest e o masina faina, ai senzatia ca esti pilot chiar si atunci cand mergi ca pensionarii :) Display-ul si functiile sunt cool

 

Foarte frumoasa masina ta, culoarea exterioara dar si interiorul.

Aceeasi senzatie de nesiguranta am si eu la G30 la viteze mari, mai accentuata cu jantele pe 18 decat cu cele de 19. Nu inteleg de ce se intampla asta, nu ca as merge prea des cu viteza de peste 150, dar parca na...uneori iti mai vine si cheful de viteza cu 2.0D.

Eu franele pe spate le-am schimbat pe la 32k km, pe fata inca nu si am 45k.

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina ta, culoarea exterioara dar si interiorul.

Aceeasi senzatie de nesiguranta am si eu la G30 la viteze mari, mai accentuata cu jantele pe 18 decat cu cele de 19. Nu inteleg de ce se intampla asta, nu ca as merge prea des cu viteza de peste 150, dar parca na...uneori iti mai vine si cheful de viteza cu 2.0D.

Eu franele pe spate le-am schimbat pe la 32k km, pe fata inca nu si am 45k.

 

ai directie adaptiva ? de la aia s-ar putea sa fie problema asta, am mai citit si pe alte forumuri

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ca si feedback dupa 3k km cu G20 2.0D 190 cp xdrive :

- masina este foarte rigida - toata familia mi s-a plans de acest lucru ( venind de pe F11, mai ales in spate sotia si bebele sunt mai inghesuiti - scaunul bebelusului montat atinge portiera daca il rotesti 360 grade - lucru NOK);

- directia este mai ok ca la f10 si f30.

- cu sistemul Mild hybrid poti scoate consumuri foarte ok ( am medie de 6,5 dar nu este menajata - la drum lung cu viteze pana in 110-120 km/h cred ca stai la 4,5 - 5 l;

- sismtemul audio standard este slab rau - sub e46 cu navigatie Eonon!

- motorul foarte silentios pana la 2000 rpm ( sub 2200 sta 90% din timp); foarte fina pornirea si oprirea lui in mers ( uneori daca nu te uiti in bord, nu stii daca este oprit); ce am observat este ca se tureaza putin aiurea la pornire si balbaie revenirea in treapta de viteza (se duce la 1500-2000 rpm sau mai sus, ca mai apoi sa se alinieze turatia motorului cu viteza masinii) cand face cruising pe sistemul mild hybrid;

- noul motor B47 mi se pare lenes comparativ cu N47 - nu stiu de ce, parca se plafoneaza si face greu viteza, l-am testat putin pe autostrada si dupa 180 parca nu mai are vlaga, nu mai stiu daca era in sport sau comfort - foarte rar conduc pe modul sport!

- sistemul lane asist de toata jena,face corecie cand treci banda "agresiv" astfel incat se autocorecteaza singur imediat! - concurenta de la VAG ii bate la fund - skoda octavia an 2016 cu acest sistem era mult mai stabila si sistemul lucra mai eficient si finut!

Concluzie finala: avansul tehnologic se vede ( eu compar cu f11 lci din 10.2013) dar calitatea materialelor la interior ( generatia E46 si E39 de referinta ) este slaba rau : cred ca am vazut suruburi "la vedere" pe undeva, alimentarea cu lichidul de parbriz este "greoaie", stalpii fata mi se par mult prea grosi fata de pozitia joasa la volan si iti reduc vizibilitatea - o fi de vina si statura mea de doar 1,7 (prima masina in care nu am reusit sa vad un pieton la trecere)!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.