Jump to content

Fum albastru 520i


gabisorin

Recommended Posts

Am un BMW seria 5 motor m54 2,2 benzina automat. Daca cobor o panta in frana de motor ,la prima accelerare ĂŽmi scoate fum albastru mult doar la prima accelerare atât dupĂŁ nu mai scoate defel.am schimbat tot ce tine de valva pcv .in timp ce cobor panta motorul tine de mașinĂŁ adicĂŁ nu se tureaza .mĂŁ gândesc cĂŁ am compresie . Sa fie segmenții gata sau simeringurile de la supape .am consum de ulei 1l la 1500km
Link to comment
Share on other sites

Ai descris modul tipic de manifestare a simeringurilor de supapa uzate.

 

In mod tipic:

- cand sunt uzate simeringurile de supapa, uleiul patrunde in camera de ardere in special atunci cand depresiunea in motor este maxima (= in decelerare si la relanti);

- cand sunt uzati segmentii, uleiul patrunde in camera de ardere in special in sarcina.

 

Mai incearca un test: cu motorul incalzit (la regimul termic normal), lasa-l la relanti cca. 5-6 minute, apoi accelereaza brusc (nu e insa nevoie sa il turezi la limita).

Este bine sa rogi pe cineva sa te ajute la acest test (unul accelereaza iar celalalt urmareste evacuarea).

Daca iese fum albatru imediat dupa accelerare, dar inceteaza sa mai iasa la cateva secunde dupa aceea, atunci se confirma din nou suspiciunea asupra simeringurilor de supapa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A mai ĂŽntimpinat cineva problemele simptomele astea și au fost simeringurile???

Sincer am fĂŁcut multe motoare benzinare cu consum de ulei și am schimbat tot adicĂŁ segmenti , simeringuri supape și tot ce tine de garnituri și simeringuri la motor dar au fost motoare de 1,6 1,8 și 2.0 litri benzina la care nu sunt costuri mari la o segmentare și schimbare de tot ce ĂŽnseamnĂŁ etanșare ulei motor . E la BMW benzina in 6 cilindri e altceva adicĂŁ sunt costuri mult mai mari de aceea am apelat la voi cĂŁ sa nu demontez motorul . Oricum am setul complect de cale inclusiv la vanoși și scula specialĂŁ pentru a comprima arcurile fara a demonta _chiulasa_

Am comandat simeringurile toate 24 buc. pe producĂŁtor victorreinz și toate garniturile de la capac și vanos

Ideea e sĂŁ știu sigur daca sunt numai alea cĂŁ dacĂŁ nu ĂŽl și segmentez nu e problema dar sincer nu as deschide motorul . Nu mie teama de el am fĂŁcut motor la seria 6 V8 benzina cu pistoane sparte și a mers perfect dupĂŁ ce l-am fĂŁcut . Dar de asta ĂŽn șase cilindri sincer nu am desfĂŁcut pentru cĂŁ nu a necesitat la niciunulpânĂŁ acuma .

Link to comment
Share on other sites

1. A mai întimpinat cineva problemele simptomele astea și au fost simeringurile???

Sincer am făcut multe motoare benzinare cu consum de ulei și am schimbat tot adică segmenti , simeringuri supape și tot ce tine de garnituri și simeringuri la motor dar au fost motoare de 1,6 1,8 și 2.0 litri benzina la care nu sunt costuri mari la o segmentare și schimbare de tot ce înseamnă etanșare ulei motor .

 

2. E la BMW benzina in 6 cilindri e altceva adică sunt costuri mult mai mari de aceea am apelat la voi că sa nu demontez motorul . Oricum am setul complect de cale inclusiv la vanoși și scula specială pentru a comprima arcurile fara a demonta _chiulasa_

 

 

 

1. absolut toate motoarele N42(316i/318i valvetronic) au problema asta

(ca fapt divers, inainte de schimbarea simeringurilor aveam un consum de ulei undeva la 500ml la 400-500 km)

datorita varstei si uzurii si la M54 apar problemele astea....varsta ....

daca tot desfaci motorul verifica-ti si vanosurile

3. costuri mai mari !? pentru ce ? pentru 2 cilindrii in plus si cateva simeringuri ? mai ales ca nu demontezi _chiulasa_

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceeași problema am schimbat simeringurile de la supape și ĂŽn frana de motor la coborârea unei pante scoate fum albastru la prima accelerare. am demontat piesa de pe galeria de admisie unde vine conducta de la valva pcv și e cu 6 diuze si am constatat cĂŁ e mult ulei și e ulei și pe conducta care merge la pcv. Tot ce tine de valva pcv am pus nou .

Am rĂŁmas fĂŁrĂŁ idie ce problema are

Aștept pĂŁrerile voastre cĂŁ nu mai știu ce sĂŁ ĂŽi fac

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.