Jump to content

BMW F10, fum de sub capota


bimmerf10

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Detin un BMW f10 520d din 2010 si recent am facut schimbul de ulei + filtre + filtru de combustibil etc.

dupa schimbul de ulei a inceput sa imi iasa un fum albicios de sub capota, la inceput iesea prin capacul de la ulei.

 

am schimbat capacul, apoi nu mai iesea pe acolo fum ci pe sub capota.

astazi cand m am uitat pe la motor am observat ca motorul e murdar peste tot de ulei si in schimb si pe scut este o gramada de ulei, am observat ca doar cand e motorul cald atunci iese fum, tin sa precizez ca motorul trage la fel ca si pana acum, chiar sunt disperat si aici in uk nu as putea sa ma duc la orice mecanic pentru ca majoritatea sunt mincinosi si nu ma ajuta cu absolut nimic.

a mai patit cineva? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Chiar cum sunt curios cum iesea fum PRIN capacul de la ulei ?!

 

Mai mult ca sigur nu ti-a pus bine(sau deloc) garnitura la capacul de la filtru de ulei si iti curge uleiul pe acolo. Verifica nivelul uleiului , s-ar putea sa fii pe zero !

 

Salut, tocmai ce am verificat uleiul, si in idrive si la joja e la fel si cum era cand am schimbat uleiul.

fumul iesea pe la capacul de ulei, apoi am schimbat capacul si nu mai iesea deloc pe acolo, in schimb acum iese de sub motor ca si cum, nu stiu exact cum sa iti explic.

un mecanic mi a zis ca e din cauza capacului vechi si de acolo ar fi sarit ulei iar acum cand se incinge motorul doar arde uleiul si degaja fum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Problema comuna la N47. Capacul culbutori se deformeaza si scapa ulei pe la o imbinare sudata cu ultrasunete. Prin urmare acel ulei se prelinge pe corpul DPF-ului care atunci cand isi da regenerare, din cauza temp mari incepe sa arda. Se schimba acel capac neaparat cu unul OE si se rezolva problema. Am fost si eu in situatia asta., la fel ca multi altii.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos , se poate strica și altceva dacĂŁ mai merg așa cu ea ? Vreau sa zic dacĂŁ e ceva grav !

 

Nu, nu se strica nimic in afara fumului. Acum depinde si cat ulei pierzi, sa nu se aprinda la un moment dat si sa-ti ia foc pe acolo tot motorul. Mie mai mult de treaba asta mi-a fost teama. Chiar ma speriam cand vedeam ce fum iesea dupa ce ridicam capota, dupa ce in prealabil DPF-ul isi facuse regenerarea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.