Jump to content

E90/E91-mici secrete


IulianC

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
ma poate indruma cineva catre topicul unde as putea adresa cateva intrebari legate de achizitia unui e90? imi prind urechile in forum si asta a fost singurul topic mai "generalist" pe care l-am gasit, insa nu as vrea sa fiu foarte offtopic in cazul in care pot posta intr-un loc potrivit. multumesc
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

n-ai nevoie de punerea contactului sau pornirea motorului. doar inainte sa bagi cheia in slot (contact) tii apasat de butonul ala micut din bord. restul urmezi instructiunile de acolo. daca vrei iti fac o traducere detaliata, dar nu cred ca e nevoie.

 

 

 

 

 

 

salut imi poti spune mai exact ce an este masina si daca este un touring?

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat destul de repede si simplu!

Inlocuirea placutelor + senzor a durat 30 min., iar resetarea 1 min.! Direct la 80000 km s-a dus!

Totul e ok. Masina functioneaza "brici"!

Sa auzim de bine!

 

 

Salut,

Poti sa-mi spui exact cum ai procedat pentru reset? Am schimbat si eu placutele pe ambele punti insa la reset din butonul de langa ceasuri + BC dupa reset, nu a inregistrat automat nici un KM. Acum am ramas si cu erori in bord.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Poti sa-mi spui exact cum ai procedat pentru reset? Am schimbat si eu placutele pe ambele punti insa la reset din butonul de langa ceasuri + BC dupa reset, nu a inregistrat automat nici un KM. Acum am ramas si cu erori in bord.

La senzorii de uzura ai umblat? Pentru resetare, tot <secretul> este sa inlocuiesti si senzorii (daca sunt atinsi de disc) sau sa ii decuplezi de la mufa si sa-i cuplezi la loc (daca sunt neatinsi de disc). Garantez ca masina nu o sa stie daca cuplezi la loc senzorul vechi neatins, sau pui unul nou. La e90 nfl (nu stiu la altele cum este) senzorul are in interiorul lui o bucla din cablul electric care intra in el, adica intra un fir, face o bucla in interior si iese afara acelasi fir (intelegi ce vreau sa zic). Cand se uzeaza placutele, discul de frana intrerupe circuitul buclei respective, adica atinge in senzor si il uzeaza putin cate putin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

va salut cine ma ajuta?

nu reusesc sa pornesc folow me home...am activat din display pe 10 sau 20 de sec dar din cheie nu il pot porni. si nici la flash nu reactioneaza.

Follow me gome se activeazĂŁ cu ajutorul manetei de semnalizare. Dupa ce scoți cheia din contact dai un flash, iar luminile vor sta aprinse atât timp cât ai setat ( 20 sec in cazul de fata )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu cateva intrebari pentru un E90 320d 163cp, in bord pe display langa KM masinii imi apare un triunghi de avertizare si 900km care cresc, ce ar trebui sa fie?

Ce tip de ulei este recomandat pt 320d 2006 care are peste 190.000 KM, 10w40, 5w40, 5w30? Castrol de preferat

 

Acel triunghi te avertizeaza asupra faptului ca ai o eroare activa. Daca ai iDrive pe masina, poti citi eroarea pe display, dar chiar si fara iDrive cumva se poate accesa eroarea pe acel display mic de la CD-Player. Acel 900Km reprezinta trip-odometer-ul. La 1000Km se vor reseta automat. La fel poti sa-i dai reset din acel buton-tija din stanga. Ai grija cu acea eroare. Poate esti cu uleiul la minim si daca vei continua sa mergi cu el asa, la un moment dat iti va aparea mesaj cu Check engine pe rosu. Daca ajungi aici, e deja prea tarziu si cam poti sa-i pui cruce motorului, gripandu-se din cauza lipsei uleiului.

 

Ca si ulei, mergi pe un 0W30, 5W30, 0W40 sau cel mult 5W40. Uleiurile cu 0W sunt printre cele mai bune, asigurand o ungere mult mai buna pe timp de iarna la temp sub 0gr decat cele cu 5W. Aici ma refer indeosebi la turbina, avand in vedere ca axul ei are ca si lagare, pelicule fine de ulei. Evident ca acest ulei ca sa ajunga din baie la turbina ii va lua ceva timp. Cu cat e mai frig afara, cu atat uleiul va fi mai gros la rece. De aceea un ulei care va incepe cu 0W va fi mai putin vascos la rece decat un 5W. La fel un 5W va fi mai putin vascos la rece decat un ulei ce incepe cu 10W. De aceea nici o clipa sa nu te gandesti sa bagi vreodata in motor un ulei ce incepe cu 10W. Doar daca locuiesti undeva la ecuator/tropice sau daca vrei sa vinzi masina si sa ascunzi anumite batai ale motorului :) Am mai citit de unii ca baga chiar si 10W60, ceea ce-i "moartea pasiunii" pt un motor diesel turbo. Asta-i ulei pt M-uri, benzinare, motoare de circuit, care daca nu consuma ulei, e ceva in neregula cu el pardon.gif Ca si firma, poti merge pe noul Original BMW produs mai nou de Shell(5W30) sau alti producatori: Castrol, Motul, Liqui Molly, Mobil 1. Orice ulei ai lua, verifica sa respecte ultima norma BMW in materie de uleiuri si anume: Longlife-04 sau prescurtat: LL-04

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Acel triunghi te avertizeaza asupra faptului ca ai o eroare activa. Daca ai iDrive pe masina, poti citi eroarea pe display, dar chiar si fara iDrive cumva se poate accesa eroarea pe acel display mic de la CD-Player. Acel 900Km reprezinta trip-odometer-ul. La 1000Km se vor reseta automat. La fel poti sa-i dai reset din acel buton-tija din stanga. Ai grija cu acea eroare. Poate esti cu uleiul la minim si daca vei continua sa mergi cu el asa, la un moment dat iti va aparea mesaj cu Check engine pe rosu. Daca ajungi aici, e deja prea tarziu si cam poti sa-i pui cruce motorului, gripandu-se din cauza lipsei uleiului.

 

Ca si ulei, mergi pe un 0W30, 5W30, 0W40 sau cel mult 5W40. Uleiurile cu 0W sunt printre cele mai bune, asigurand o ungere mult mai buna pe timp de iarna la temp sub 0gr decat cele cu 5W. Aici ma refer indeosebi la turbina, avand in vedere ca axul ei are ca si lagare, pelicule fine de ulei. Evident ca acest ulei ca sa ajunga din baie la turbina ii va lua ceva timp. Cu cat e mai frig afara, cu atat uleiul va fi mai gros la rece. De aceea un ulei care va incepe cu 0W va fi mai putin vascos la rece decat un 5W. La fel un 5W va fi mai putin vascos la rece decat un ulei ce incepe cu 10W. De aceea nici o clipa sa nu te gandesti sa bagi vreodata in motor un ulei ce incepe cu 10W. Doar daca locuiesti undeva la ecuator/tropice sau daca vrei sa vinzi masina si sa ascunzi anumite batai ale motorului :) Am mai citit de unii ca baga chiar si 10W60, ceea ce-i "moartea pasiunii" pt un motor diesel turbo. Asta-i ulei pt M-uri, benzinare, motoare de circuit, care daca nu consuma ulei, e ceva in neregula cu el pardon.gif Ca si firma, poti merge pe noul Original BMW produs mai nou de Shell(5W30) sau alti producatori: Castrol, Motul, Liqui Molly, Mobil 1. Orice ulei ai lua, verifica sa respecte ultima norma BMW in materie de uleiuri si anume: Longlife-04 sau prescurtat: LL-04

 

Am 2 erori in navigatie, luminile de la numar si un bec de pe stop. Poate fii de la astea?

Referitor la ulei am sa obtez pentru 5w30 Shell BMW 38lei/1L

 

Mai am o intrebare pt cutia automata, ce ulei ar trebui si cam ce cantitate, am auzit ca undeva la 7-8L.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am 2 erori in navigatie, luminile de la numar si un bec de pe stop. Poate fii de la astea?

Referitor la ulei am sa obtez pentru 5w30 Shell BMW 38lei/1L

 

Mai am o intrebare pt cutia automata, ce ulei ar trebui si cam ce cantitate, am auzit ca undeva la 7-8L.

 

Multumesc.

 

Daca ai becurile alea arse, atunci da, e posibil ca din cauza lor sa ai acel triunghi, desi e bine totusi sa vezi ce raporteaza putand fi mai multe erori.

Legat de uleiul pt cutia automata, nu te pot ajuta, am manuala. Poate alti colegi cu cutie automata iti vor raspunde sau da-i un search aici pe forum sau pe google. Sigur gasesti raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Acel triunghi te avertizeaza asupra faptului ca ai o eroare activa. Daca ai iDrive pe masina, poti citi eroarea pe display, dar chiar si fara iDrive cumva se poate accesa eroarea pe acel display mic de la CD-Player. Acel 900Km reprezinta trip-odometer-ul. La 1000Km se vor reseta automat. La fel poti sa-i dai reset din acel buton-tija din stanga. Ai grija cu acea eroare. Poate esti cu uleiul la minim si daca vei continua sa mergi cu el asa, la un moment dat iti va aparea mesaj cu Check engine pe rosu. Daca ajungi aici, e deja prea tarziu si cam poti sa-i pui cruce motorului, gripandu-se din cauza lipsei uleiului.

 

Ca si ulei, mergi pe un 0W30, 5W30, 0W40 sau cel mult 5W40. Uleiurile cu 0W sunt printre cele mai bune, asigurand o ungere mult mai buna pe timp de iarna la temp sub 0gr decat cele cu 5W. Aici ma refer indeosebi la turbina, avand in vedere ca axul ei are ca si lagare, pelicule fine de ulei. Evident ca acest ulei ca sa ajunga din baie la turbina ii va lua ceva timp. Cu cat e mai frig afara, cu atat uleiul va fi mai gros la rece. De aceea un ulei care va incepe cu 0W va fi mai putin vascos la rece decat un 5W. La fel un 5W va fi mai putin vascos la rece decat un ulei ce incepe cu 10W. De aceea nici o clipa sa nu te gandesti sa bagi vreodata in motor un ulei ce incepe cu 10W. Doar daca locuiesti undeva la ecuator/tropice sau daca vrei sa vinzi masina si sa ascunzi anumite batai ale motorului :) Am mai citit de unii ca baga chiar si 10W60, ceea ce-i "moartea pasiunii" pt un motor diesel turbo. Asta-i ulei pt M-uri, benzinare, motoare de circuit, care daca nu consuma ulei, e ceva in neregula cu el pardon.gif Ca si firma, poti merge pe noul Original BMW produs mai nou de Shell(5W30) sau alti producatori: Castrol, Motul, Liqui Molly, Mobil 1. Orice ulei ai lua, verifica sa respecte ultima norma BMW in materie de uleiuri si anume: Longlife-04 sau prescurtat: LL-04

 

Foarte binevenit POST. 😎

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.