Jump to content

DIY Remote Folding Mirrors Bmw E39 Facelift


Gabriel.B

Recommended Posts

In primul rand pentru ca metoda sa functioneze trebuie sa aveti deja oglinzi care se rabateaza electric din butonul de pe window master switch-ul aflat pe usa soferului.

In al doilea rand, daca sunteti interesati de a aplica acest DIY pe masina voastra, asigurati-va ca cititi cu atentie tot ce scrie, cap coada.

 

http://img42.imageshack.us/img42/3821/picture280f.jpg

 

Aveti nevoie de:

 

-Torx 20 (pentru surubul ce se afla in spatele manerului de deschidere usa)

-surubelnita cap cruce ( pentru surubul din gaura de aerisire de pe usa)

-surubelnita dreapta (pentru inlaturarea mufelor de pe window switch master)

-cutter

-releu SPDT 12V

-doua diode zenner

-un switch on/off ( pentru a avea posibilitatea de a renunta la rabatarea oglinzilor din telecomanda fara a demonta din nou fata de usa)

-pistol de lipit

-cablu (aproximativ un metru, de preferat 2-3 culori diferite)

-band-izolier

 

Cum functioneaza:

 

Butonul de pliere a oglinzilor de pe usa soferului realizeaza un contact care comanda inchiderea sau deschiderea oglinzilor laterale.Acest contact poate fi realizat prin apasarea butonului cu degetul sau poate fi comandat de un releu SPDT alimentat de pe firele inchiderii centralizate, acest releu va deschide/inchide oglinzile odata cu deschiderea/inchiderea masinii din telecomanda/cheie.

 

Legarea releul la fire astfel incat sa realizeze plierea oglinzilor poate fi o operatiune destul de dificila atunci cand nu cunosti semnificatia culorilor de pe fire si rolul fiecarui fir in parte.Daca alegeti sa trimiteti comanda de la releu direct la firele de pliere ale oglinzilor, asigurati-va ca stiti ce faceti inainte.Daca nu va pricepeti 100% la fire si nu stiti exact care cabluri raspund de rabatarea oglinzilor puteti sa legati comanda releului direct la butonul de pliere aflat pe windows master switch.Ca sa realizati asta trebuie sa demontati switch-ul si sa localizati vizual unde trebuie sa legati cele doua fire de la releu.

 

Sa incepem:

 

Se demonteaza fata de usa de la sofer,exista un surub (torx 20) in spatele manerului de deschidere al usii din interior, este protejat de un capacel de plastic, si mai exista un surub (cap cruce) in aerisire.Scoateti si lampa de sub usa si impreuna cu cele doua suruburi de la usa le puneti bine.

 

http://img39.imageshack.us/img39/451/picture281ke.jpg

 

Acum fata de usa se tine in cateva cleme aflate de jur imprejurul ei,pentru a elibera clemele trebuie sa trageti cu putere de fata de usa, incepeti din coltul dreapta sus unde este aerisirea si continuati tot asa pana eliberati clemele de pe toate partile.Treceti manerul de deschidere a usii prin fata de usa.Exista in mijloc o clema care iese mai greu, trebuie doar sa rotiti un pic fata de usa in timp ce trageti cu putere si veti elibera si acea clema.

 

http://img42.imageshack.us/img42/7376/picture281a.jpg

 

In momentul in care ati scos fata de usa, trebuie sa scoateticele 3 mufele din window master switch,ca sa aveti acces la mufe trebuie sa-l impingeti in afara si sa trageti mufele din el cu ajutorul unei surubelnite late.

 

http://img22.imageshack.us/img22/4760/picture285gb.jpg

 

Acum fata de usa e data jos complet si trebuie sa cautati firele de la inchiderea centralizata.Este vorba de doua fire, Albastru si Alb si se afla in spatele izolatiei fonice de pe usa.Pentru a ajunge la ele trebuie sa desfaceti acea izolatie in partea de sus.

 

http://img42.imageshack.us/img42/3964/picture283p.jpg

 

http://img200.imageshack.us/img200/9376/picture286t.jpg

 

http://img39.imageshack.us/img39/8098/picture293h.jpg

 

 

Firul Albastru are 12V+ la inchidere si zero Volti la deschidere si firul Alb are 12V+ la deschidere si zero volti la inchidere,aceste fire nu trebuie sa se atinga direct intre ele!Inlaturam cu un cutter o portiune mica de izolatie de pe ambele fire fara sa taiem vreunul din ele.Acestea vor fi semnalele pozitive (+) de alimentare ale releului nostru care actioneaza inchiderea oglinzilor iar masa (-) o vom lua de pe mufa de alimentare a window master switch-ului(vezi pozele de mai sus).

 

O mica schema despre cum functioneaza tot

http://img22.imageshack.us/img22/5005/schema1.jpg

 

Acum ca avem cu ce sa alimentam releul trebuie sa vedem care sunt firele care comanda rabatarea oglinzilor.Eu nu am reusit sa determin exact care sunt firele, tocmai deasta nici nu m-am atins de ele, am gasit mufa care vine de la oglinda, stiam care sunt firele de la incalzirea oglinzii, stiam care sunt firele de la senzorul anti-orbire dar restul firelor de la reglarea sticlei de oglinda sus/jos, stanga/dreapta si cele de pliere nu am reusit sa le deosebesc care, ce si cum, asa ca am decis sa ma leg direct la contactele butonului de rabatare, in felul asta nu ai cum sa gresesti.Pentru asta trebuie sa desfaceti carcasa window master switch-ului(3 suruburi cap cruce fixeaza carcasa si 3 suruburi cap steafixeaza placa cu butoane) si sa gasiti cele doua puncte unde trebuie sa lipiti firele care vor pleca spre releu.

 

http://img39.imageshack.us/img39/352/picture308a.jpg

 

http://img39.imageshack.us/img39/7999/picture308az.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://img22.imageshack.us/img22/4922/picture326ax.jpg

 

Mare atentie cand lipiti firele, e nevoie de foarte multa lumina ca sa vedeti ce faceti, nu atingeti nimic prin jur, umblati cu grija.Firele se lipesc pe spatele placii NU pe partea unde vine banda de cauciuc care actioneaza butoanele.Acordati timp si rabdare maxima, e vorba de niste lipituri foarte fine, cine nu se crede in stare mai bine nu se apuca de lipit.

 

http://img17.imageshack.us/img17/8002/picture351a.jpg

 

http://img22.imageshack.us/img22/4074/picture353l.jpg

 

Dupa ce ati terminat de lipit, montati totul cum a fost dar nu inainte de a curata un pic banda de cauciuc care actioneaza butoanele, cu siguranta o sa fie ceva praf pe ea.Cele doua fire rezultate dupa lipire le veti scoate printr-o gaura mica dupa cum vedeti in poze.

 

http://img42.imageshack.us/img42/6432/picture354p.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/9717/picture356.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/7606/picture368.jpg

 

Acum bine ar fi sa mergeti la masina si sa faceti o proba, bagati toate mufele in window master switch si apasati butonul de inchidere/deschidere oglinzi.Daca totul este in regula si oglinzile functioneaza normal acum puteti sa atingeti intre ele cele doua fire rezultate dupa lipire.In mod normal, daca ati respectat tot ce am descris mai sus, oglinzile ar trebui sa se inchida/deschida la atingerea firelor.

Efectuati o proba si la releu, il alimentati (provizoriu) dupa cum am explicat mai sus si va asigurati ca functioneaza in momentul in care inchideti/deschideti masina din telecomanda.Daca releul functioneaza (inchide/deschide) atunci inseamna ca puteti trece la lipirea firelor de la window master switch la releu.

 

Eu am lipit pe firul de 12v-(masa) un switch ca sa intrerup alimentarea releului in cazul in care ma plictisesc sau vreau sa renunt la rabatarea oglinzilor din telecomanda.Recomandat persoanelor care inchid/deschid masina foarte des pentru a evita uzarea fara rost a motoraselor din oglinzi.Switch-ul e pozitionat in partea de jos a usii si am acces la el daca scot lampa de sub usa.

 

In momentul in care ati realizat ca totul functioneaza asa cum trebuie va apucati de lipit firele permanent pe cablurile de la inchiderea centralizata dar nu inainte de a trece cablurile prin fata de usa, prin gaura de la master switch.Dupa lipirea firelor izolati bine de tot cu band-izolier toate lipiturile efectuate si apoi scoateti cele 3 mufe prin fata de usa si conectati-le la master switch, puneti master switch-ul la locul lui si mai efectuati o proba sa vedeti daca totul functioneaza bine.

 

Se pune fata de usa la locul ei, se fixeaza clemele,se trage manerul de deschidere peste fata de usa, se loveste usor in dreptul fiecarei cleme pentru a se fixa de usa.Nu uitati de firul de la lampa de sub usa si de switch-ul optional de intrerupere a releului, ambele trebuie scoase dinainte prin gaura de jos.Se insurubeaza cele doua suruburi si se verifica vizual daca totul se aseaza perfect.

 

Butonul de rabatare a oglinzilor isi pastreaza functionabilitatea originala + oglinzile se vor inchide/deschide odata cu masina.

Daca am omis ceva, sunt aici sa va raspund la eventuale intrebari.Succes!

 

Enjoy!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu era neaparat sa folosesti Zenner, era suficient niste diode 1N4007. Felicitari!!

 

Intradevar merge si cu diode 1N4007, eu am folosit ce am avut pe moment.Multumesc!

 

felicitari Gabi pentru inca un DIY util

 

Multumesc Iacob, sper sa te ajute si pe tine in cazul in care ai nevoie.

 

 

util. si la e60 o fi la fel?

daca am setat sa se incuie masina dupa ce trece de 20km/h se pliaza si oglinzile in mers?

 

In principiu merge la orice Bmw care are butonul de rabatare a oglinzilor pe usa soferului.Trebuie doar sa gasesti firele de la inchiderea centralizata care trimit semnal pozitiv la inchidere/deschiderea usii de la sofer pentru a alimenta releul, iar pentru a lega contactul pe care il realizeaza releul la butonul de rabatare al oglinzilor trebuie de asemeni sa gasesti firele responsabile de plierea oglinzilor la releul respectiv, sau in cazul in care nu cunosti firele poti opta pentru varianta de mai sus cu legarea firelor direct pe pinii de inchidere de la butonul de pliere.Pentru asta trebuie sa demontezi window master switch-ul.

 

Da, oglinzile vor fi actionate de fiecare data cand se incuie/descuie usile, inclusiv din butonul din interior de blocare a tuturor usilor si deasemeni daca ai activat functia de inchidere a usilor in mers la 20km/h, oglinzile se pliaza odata cu blocarea automata a usilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

acum mult timp am incercat si eu sa fac treaba asta. am facut to ce ai facut tu mai sus si am ajuns la o problema. cand porneam masina, releul primea mai multe semnale rezultatul fiind ca oglinzile dadeau sa se stranga sa se deschida, sa se stranga sa se deschida pana se blocau................am facut un topic pe forum, nimeni nu a postat ceva concret sa ma ajute............

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=34768

 

daca ai putin timp, citeste si spune mi ce am gresit, mersi

Edited by T0M
Link to comment
Share on other sites

@ T0M

 

Ti-am raspuns pe topicul tau, problema ta e ca nu ai alimentat releul de la firele potrivite, o sa mearga la sigur cu fiele Albastru si Alb ca semnal pozitiv si ca ground firul Maro gros.

 

Astept sa-mi spui ce ai facut!

 

@ Ciupanezu

 

Multumesc frumos!

Intradevar e destul de mult de munca dar cel putin in cazul meu rezultatul a fost pe masura asteptarilor.E si mai mult de munca in momentul in care trebuie sa cauti pe net ore intregi sa te documentezi cat mai bine sa nu strici ceva pe la masina dar in momentul in care gasesti toate explicatiile necesare intr-un singur loc acumulate intr-un DIY totul devine mult mai simplu.

 

Remote Folding Mirrors si Remote Angel-Eyes ma fac sa iubesc si mai mult Bmw E39 :) .

 

Link to comment
Share on other sites

foarte tare :) felicitari

din pacate eu nu am folding mirrors :lol: insa remote angeleyes mi-ar placea sa imi fac.

Se aprind doar angeleyes ? sau si stopurile ...pozitiile resou ? ..se aprind de fiecare data cnad deschizi usa ?sau cand aprinzi lumina in interior ?

:)

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Stefan, se aprind doar angel eyes-urile odata cu luminile din interior, asta inseamna ca se vor aprinde si de fiecare data cand deschizi usile, iar lampile din interior nu se aprind cand pornesti angels-urile din switch-ul de lumini deoarece folosesti o dioda 1N4007 care permite curentului sa circule doar de la lampa spre angels.Daca ai nevoie de mai multe detalii iti stau la dispozitie cu eventuale raspunsuri.

 

Uite aici schema , exact asa am facut eu.

 

post-2621-1260902638_thumb.jpg

Edited by GABITZA2007
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
Bravo. Foarte explicit.

Ma apuc si eu de ele curand. Deabia am terminat de instalat un 2din pe el si m-am saturat sa tot fie desfacut:)

Felicitari.

 

succes!

 

 

 

ps: Eu am oprit aceasta functie pe timp de iarna, mi s-a intamplat pe la inceputul iernii cand a nins sa-mi inghete oglinzile si cand am deschis masina din cheie oglinzile au ramas nemiscate.Pentru a porteja modulul de rabatare al oglinzilor e mai bine sa folositi aceasta functie doar atunci cand nu exista zapada adica mai la primavara :) .

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Multumesc Stefan, se aprind doar angel eyes-urile odata cu luminile din interior, asta inseamna ca se vor aprinde si de fiecare data cand deschizi usile, iar lampile din interior nu se aprind cand pornesti angels-urile din switch-ul de lumini deoarece folosesti o dioda 1N4007 care permite curentului sa circule doar de la lampa spre angels.Daca ai nevoie de mai multe detalii iti stau la dispozitie cu eventuale raspunsuri.

 

Uite aici schema , exact asa am facut eu.

 

post-2621-1260902638_thumb.jpg

 

Salut,

 

poti sa spui exact pe unde trebuie trase firele ca inca nu am apucat sa vad acest lucru, cum le tragi din interiorul masinii spre faruri?

merci mult.

diodele alea se gasesc usor presupun?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

poti sa spui exact pe unde trebuie trase firele ca inca nu am apucat sa vad acest lucru, cum le tragi din interiorul masinii spre faruri?

merci mult.

diodele alea se gasesc usor presupun?

 

Eu am tras fir de 12v+ de la lampa din usa dreapta fata.Nu trebuie sa faci ca mine, eu aveam deja fata de usa demontata si de aceea am tras din usa.

 

Tu vei lua semnal de 12v+ de la lampa din plafon.Desfaci lampa, legi un fir la semnalul pozitiv, pleci cu el in dreapta, cobori pe stalpul de pe partea dreapta a masinii si ajungi cu el undeva sub bord.Sub bord, daca tragi mocheta de la picioarele pasagerului,vei vedea ca exista un inel de cauciuc montat pe caroserie prin care sunt trase toate firele care vin din interior si ajung la cutia ECU (cutia ECU este sub filtrul de polen de pe partea dreapta a masinii).Eu am tras acel fir prin inelul de cauciuc si am ajuns cu el in cutia ECU.De acolo e simplu, il scoti printr-un colt si il tragi prin chederele care inconjoara suportii filtrelor de polen.Astfel vei ajunge cu acel fir pana la fiecare far.

 

O sa caut prin posturile mele, stiu sigur ca aveam o poza cu tot traseul firelor + mai multe explicatii.

Revin cu mai multe informatii.

Link to comment
Share on other sites

salut. felicitari pentru DIY. urmeaza sa fac si eu ceva asemanator la seria 3.

insa am gandit putin mai departe si m-am lovit de un mic impediment.

 

Ce se intampla daca mergi cu masina si la un semafor sau in mers vrei sa inchizi usile si apesi butonul de inchidere cetralizata de pe consola centrala ? Banuiesc din schema ta ca se vor inchide si oglinzile, ceea ce nu ar fi tocmai ok. Automat ai apasa pe butonul de rabatare oglinzi ca sa le deschizi la loc. Ele se vor deschide. Cand vei opri masina vei apasa butonul de deschis usi. Oglinzile se vor inchide, fiind deschise. Te dai jos din masina si inchizi masina si oglinzile se vor deschide la loc (ceea ce nu doresti). Acelasi scenariu se intampla cand ai optiunea setata de inchidere a masinii la 5-20km/h.

Eu ma gandeam deja la o solutie : comanda (alimentarea) releului sa nu o fac de la firele de inchidere centralizata ci de la GM, sa-mi activez din tester acoustic signals la inchidere/deschidere si dupa sa ma leg pe pinul de la GM care comanda goarna de la alarma (pinul 8 parca). Chestia asta nu e comandata decat din inchiderea/deschiderea din cheie si nu si din interior de la butonul de inchidere centralizata de pe consola centrala.

Ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

Interesant! Nu mi-a trecut prin minte ca se poate face si asa, eu nu am alarma la masina.

 

Se poate activa acoustic signals si in cazul in care masina nu a avut alarma din fabrica?Modulul GM este identic?

 

Unde gasesc schema cu pinouts la GM pentru E39?

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa ai alarma OEM. mai bine sa nu ai ca ai pinul liber in felul asta :twoup:

se poate activa semnalul acustic si fara sa ai alarma. nu stiu daca-i identic modulul GM. o sa editez mai incolo postul asta si o sa-ti scriu pinul de la GM-ul tau pentru asa ceva.

LE : pinul 17 (fir negru/albastru) din mufa de 20 pini de la GM.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa editez postul meu anterior si cand am dat send mi-a disparut tot.

 

Am vrut sa scriu astfel :

 

Din cate imi amintesc, e posibil sa gresesc, daca activezi semnalul acustic pe inchidere/ deschidere, acesta va fi de genul "un bip" pe inchidere si "bip-bip" pe deschidere ( sau invers).Asta inseamna ca vei avea semnal de 12v+ pentru o secunda atunci cand face doar bip iar in momentul in care face bip-bip, releul va primi doua impulsuri mai scurte tot de 12v+ in acelasi interval de timp.Asta ar insemna ca releul sa deschida oglinzile la un bip si sa inchida+deschida oglinzile la bip-bip.

Sper sa nu fie asa, trebuie testat.

 

Astept si eu pinout-ul de la mufa GM unde se afla pinul de la semnalul acustic.

edit: am vazut acum ca ai completat postul.Ms!!

Edited by Gabriel.B
Link to comment
Share on other sites

Salut,

poti sa spui exact pe unde trebuie trase firele ca inca nu am apucat sa vad acest lucru, cum le tragi din interiorul masinii spre faruri?

merci mult.

diodele alea se gasesc usor presupun?

 

Eu am tras fir de 12v+ de la lampa din usa dreapta fata.Nu trebuie sa faci ca mine, eu aveam deja fata de usa demontata si de aceea am tras din usa.

 

Tu vei lua semnal de 12v+ de la lampa din plafon.Desfaci lampa, legi un fir la semnalul pozitiv, pleci cu el in dreapta, cobori pe stalpul de pe partea dreapta a masinii si ajungi cu el undeva sub bord.Sub bord, daca tragi mocheta de la picioarele pasagerului,vei vedea ca exista un inel de cauciuc montat pe caroserie prin care sunt trase toate firele care vin din interior si ajung la cutia ECU (cutia ECU este sub filtrul de polen de pe partea dreapta a masinii).Eu am tras acel fir prin inelul de cauciuc si am ajuns cu el in cutia ECU.De acolo e simplu, il scoti printr-un colt si il tragi prin chederele care inconjoara suportii filtrelor de polen.Astfel vei ajunge cu acel fir pana la fiecare far.

 

O sa caut prin posturile mele, stiu sigur ca aveam o poza cu tot traseul firelor + mai multe explicatii.

Revin cu mai multe informatii.

 

merci frumos, am inteles in mare cum trebuie facut, daca ai si pozes sunt binevenite, oricum ma voi apuca de ea dupa ce trece zapada ca e cam frig sa stau acum sa fac asta:)

bafta

Link to comment
Share on other sites

merci frumos, am inteles in mare cum trebuie facut, daca ai si poze sunt binevenite, oricum ma voi apuca de ea dupa ce trece zapada ca e cam frig sa stau acum sa fac asta:)

bafta

 

 

Am revenit cu informatii.

 

La postul #3 din topicul de aici vei gasi poze si explicatii.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
http://img22.imageshack.us/img22/4922/picture326ax.jpg

 

Mare atentie cand lipiti firele, e nevoie de foarte multa lumina ca sa vedeti ce faceti, nu atingeti nimic prin jur, umblati cu grija.Firele se lipesc pe spatele placii NU pe partea unde vine banda de cauciuc care actioneaza butoanele.Acordati timp si rabdare maxima, e vorba de niste lipituri foarte fine, cine nu se crede in stare mai bine nu se apuca de lipit.

 

http://img17.imageshack.us/img17/8002/picture351a.jpg

 

http://img22.imageshack.us/img22/4074/picture353l.jpg

 

Dupa ce ati terminat de lipit, montati totul cum a fost dar nu inainte de a curata un pic banda de cauciuc care actioneaza butoanele, cu siguranta o sa fie ceva praf pe ea.Cele doua fire rezultate dupa lipire le veti scoate printr-o gaura mica dupa cum vedeti in poze.

 

http://img42.imageshack.us/img42/6432/picture354p.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/9717/picture356.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/7606/picture368.jpg

 

Acum bine ar fi sa mergeti la masina si sa faceti o proba, bagati toate mufele in window master switch si apasati butonul de inchidere/deschidere oglinzi.Daca totul este in regula si oglinzile functioneaza normal acum puteti sa atingeti intre ele cele doua fire rezultate dupa lipire.In mod normal, daca ati respectat tot ce am descris mai sus, oglinzile ar trebui sa se inchida/deschida la atingerea firelor.

Efectuati o proba si la releu, il alimentati (provizoriu) dupa cum am explicat mai sus si va asigurati ca functioneaza in momentul in care inchideti/deschideti masina din telecomanda.Daca releul functioneaza (inchide/deschide) atunci inseamna ca puteti trece la lipirea firelor de la window master switch la releu.

 

Eu am lipit pe firul de 12v-(masa) un switch ca sa intrerup alimentarea releului in cazul in care ma plictisesc sau vreau sa renunt la rabatarea oglinzilor din telecomanda.Recomandat persoanelor care inchid/deschid masina foarte des pentru a evita uzarea fara rost a motoraselor din oglinzi.Switch-ul e pozitionat in partea de jos a usii si am acces la el daca scot lampa de sub usa.

 

In momentul in care ati realizat ca totul functioneaza asa cum trebuie va apucati de lipit firele permanent pe cablurile de la inchiderea centralizata dar nu inainte de a trece cablurile prin fata de usa, prin gaura de la master switch.Dupa lipirea firelor izolati bine de tot cu band-izolier toate lipiturile efectuate si apoi scoateti cele 3 mufe prin fata de usa si conectati-le la master switch, puneti master switch-ul la locul lui si mai efectuati o proba sa vedeti daca totul functioneaza bine.

 

Se pune fata de usa la locul ei, se fixeaza clemele,se trage manerul de deschidere peste fata de usa, se loveste usor in dreptul fiecarei cleme pentru a se fixa de usa.Nu uitati de firul de la lampa de sub usa si de switch-ul optional de intrerupere a releului, ambele trebuie scoase dinainte prin gaura de jos.Se insurubeaza cele doua suruburi si se verifica vizual daca totul se aseaza perfect.

 

Butonul de rabatare a oglinzilor isi pastreaza functionabilitatea originala + oglinzile se vor inchide/deschide odata cu masina.

Daca am omis ceva, sunt aici sa va raspund la eventuale intrebari.Succes!

 

Enjoy!

 

 

 

 

Hi!

Google traduce. Vã mulÞumim pentru DIY foarte frumos. Am de gând sã facã la fel ca dumneavoastrã.

scurtcircuitarea punctul A si punctul B va activa oglinzi, este corect??. Pot folosi acest releu? care este vechi de la BMW. Ai avea o imagine aproape de A Âşi B, care sudurĂŁ ĂŽn ĂŽntrerupĂŁtorului principal bord. Thank You

 

 

 

 

Hi!

Google traduce. Pot folosi place cĂŁ pinul 2 = A Âşi B = 4 pin???la alarma

post-44456-1296987470_thumb.jpg

post-44456-1296987482_thumb.jpg

post-44456-1296987772_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.