Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Salut pe toti membrii forumului BMW. Sunt nou pe forum, inregistrat doar de cateva zile, dar citesc posturile voastre de cel putin un an. Problema mea :

Am un BMW E46 320d nfl touring din ianuarie. Mi-a placut si inca imi place enorm masina, dar din motive necunoscute nu trage decat dupa 2200 de turatii. Stiu ca s-a mai discutat aceasta problema, dar rezolvari nu s-au gasit.

Ce am verificat eu au fost: debitmetrul, turbina, convectoarele de la turbo si egr, am schimbat furtunele vacuum, filtrele, curatat egr, curatat admisie. Stiu ca unele piese/senzori functioneaza toate intr-o retea gen: debitmetru, convectoare presiune, senzorul din admisie toate comandate prin calculatorul masinii. Aveti idee ce anume ar mai putea cauza o anomalie ca aceasta? Masina nu consuma pic de ulei, nu scoate fum nici la turatii maxime in sarcina. Daca vreau sa-i dau demaraj, ia un pic de scartz, si dupa 2 metrii se potoleste, isi pierde din vlaga. Stiu....e diesel.....dar asta nu inseamna ca am "trabant" ! Am mers si cu debimetrul scos...si se plafoneaza in toata plaja de turatii. Ce nu am verificat este pompa de injectie si nici injectoarele, dar ar insemna sa nu mearga bine nici dupa cele 2200 de turatii. Masina prinde si 190 km/h, fara mari probleme. Nu are cuplul ala de diesel, cu greu il simti doar in turatii mari. La relanti se simte masina vibrand, vibreaza volanul, schimbatorul, si usa cand o tii deschisa. Masina are 220.000 km si motorina doar de la OMW. Aveti vreo idee ce ar putea cauza asta ? Pe tester nu arata nimic defect. Multumesc, si sper sa gasesc o rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

poate ai catalizatoarele infundate ,eu le am spart !vezi cand este cald motorul(apa sta pe mijloc,)pui mana la teava de esapament si daca nu poti sa o tii adica te frige inseamna ca le ai infundate (mi a spus si mie cineva care reconditiona turbine)!eu le am spart si de atunci zici ca i benzina!,fluiera un pic turbina)

 

 

ps.:turbina se deschide !????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poate ai catalizatoarele infundate ,eu le am spart !vezi cand este cald motorul(apa sta pe mijloc,)pui mana la teava de esapament si daca nu poti sa o tii adica te frige inseamna ca le ai infundate (mi a spus si mie cineva care reconditiona turbine)!eu le am spart si de atunci zici ca i benzina!,fluiera un pic turbina)

 

 

ps.:turbina se deschide !????

 

 

M-am gandit si eu la faza cu, catalizatoarele infundate. Turbosuflanta a fost schimbata cu una de pe modelul de 150cp, am inteles de fostul propietar. Ma gandesc ca atunci cand i-a cazut turbo, a scos tot uleiul pe esapament si a infundat catalizatorul, poate am si ulei in intercooler. Cotul acela de cauciuc pana in intercooler incepe sa se umfle pe la 2000 ture, problema mea este pana in 2000 rpm, atunci cand turbina cred ca nu baga presiune, deci atunci cand motorul merge doar ca un motor clasic diesel.

Oare acel senzor de presiune din galeria de admisie din plastic ar putea avea un efect asupra puterii motorului, presupun ca el comanda geometria variabila a turbinei, poate si debitul de motorina !

Link to comment
Share on other sites

Astazi, cand am ajuns la munca, am incercat faza cu teava de esapament, frigea rau. Distanta de mers a fost destul de mare din salajan pana in militari, ar fi trebuit sa se incinga ? :)

Ce am mai observat a fost faptul ca atunci cand acceleram in mers se simtea ca da pt o secunda in nas, si apoi incepea sa creasca in turatii. masina se vede ca se chinuie sa tina pasul cu apasarea acceleratiei. Ceva parca nu este sincronizat, sa fie oare si de la senzorul pedalei de acceleratie ?

La relanti masina are constant 750 rpm cu motorul cald (apa la jumatate) dar se aude in ea un zgomot puternic infundat si tremura scaunul pasagerului si alte ornamente. Si toba tremura si ea parca destul de puternic. Cand m-am uitat sub masina esapamentul incepea sa tremure de undeva de pe la mijloc. nu se auzea nici un sunet de esapament spart su ceva de genul asta. Cateodata mai simt si miros urat de gaze cand masina stationeaza. ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

racordul flexibil l-ai verificat, tampoanele de la motor?

nu am verificat racordul flexibil, sper sa reusesc in weekendul acesta, dar si motorul in sine vibreaza, are si un sunet ciudat, sunet care se propaga si in interior. Cand trag de motor, pare sa se legene putin in tampoane, dar asta numai un mecanic le poate verifica, o sa-mi fac timp sa trec pe la un mecanic. Ma gandeam ca ar putea fi si volanta :twoup: care sa creeze aceasta vibratie.

 

verifica injectoarele...! nu ti sa intamplat,ca masina sa o simti uneori ca trage,si alteori nu?

Exista o anumita metoda de a verifica injectoarele, fara se le dai jos? sau numai un mecanic poate actiona? Injectoarele nu sunt electronice, deci nu pot vedea nici pe diagnoza ce se intampla cu ele.....In locasul pentru filtrul de motorina am gasit pilitura de aluminiu, cred ca este de la pompa de injectie, dar masina a pornit fara ezitare iarna deci pompa este buna....cred ! De cand am masina intodeauna s-a comportat asa, dar ciudat este ca nu consuma ulei, nu scoate fum negru sau alb (albastrui), consumul mi se pare ceva cam mare 9-10% in oras la un mers lejer, numai sambata si duminica si in cursul saptamanii seara dupa ora 8.

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

eu am aceleasi simptome ca ale tale,cuvant cu cuvant,descriere cu descriere,fara plilitura.....am facut resoftare....trage mai bine,dar tot la fel dupa 2200ture nu trage,alteori trage de ia foc de la 1900.....eu zik ca e de la injectoare,sau comanda din ecu cum o primeste fiecare piese care este responsabila cu puterea masinii,care primeste comanda electronica...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am aceleasi simptome ca ale tale,cuvant cu cuvant,descriere cu descriere,fara plilitura.....am facut resoftare....trage mai bine,dar tot la fel dupa 2200ture nu trage,alteori trage de ia foc de la 1900.....eu zik ca e de la injectoare,sau comanda din ecu cum o primeste fiecare piese care este responsabila cu puterea masinii,care primeste comanda electronica...

 

Sunt o multime de piese de verificat, oricum o problema mecanica nu cred ca este. Un senzor ars sau care nu isi mai face treaba cum trebuie. O sa fac o diagnoza saptamana viitoare, trebuie doar sa gasesc pe cineva care sa si poata interpreta datele din test, fara sa o ia pe bajbaite: ca o fi aia, ca o fi cealalta le schimbam si vedem ce se intampla :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu am aceleasi simptome ca ale tale,cuvant cu cuvant,descriere cu descriere,fara plilitura.....am facut resoftare....trage mai bine,dar tot la fel dupa 2200ture nu trage,alteori trage de ia foc de la 1900.....eu zik ca e de la injectoare,sau comanda din ecu cum o primeste fiecare piese care este responsabila cu puterea masinii,care primeste comanda electronica...

 

Sunt o multime de piese de verificat, oricum o problema mecanica nu cred ca este. Un senzor ars sau care nu isi mai face treaba cum trebuie. O sa fac o diagnoza saptamana viitoare, trebuie doar sa gasesc pe cineva care sa si poata interpreta datele din test, fara sa o ia pe bajbaite: ca o fi aia, ca o fi cealalta le schimbam si vedem ce se intampla :twoup:

 

cand afli care este problema te-as ruga sa ne spui si noua, si mie imi trepideaza esapamentul cu toate ca am schimbat racordul felxibil si da si eu simt un miros de gaz ...puternic.

Link to comment
Share on other sites

cand afli care este problema te-as ruga sa ne spui si noua, si mie imi trepideaza esapamentul cu toate ca am schimbat racordul felxibil si da si eu simt un miros de gaz ...puternic.

 

Asta si vreau sa fac, sa fie un post intreg de la cap la coada. Avem o problema, sa-i gasim si rezolvarea. :twoup:

Racordul acela flexibil presupun ca este pentru a nu transmite vibratiile motorului pe tot traseul esapamentului. Acela ori se rupe de la vibratii ori se infunda, nu cred ca si-ar schimba proprietatile sa se intareasca si sa vibreze intreaga masina. La mine vibreaza esapamentul de undeva de la jumatate sub masina(poate nu este prinsa ok de caroserie), in rest nu vibreaza deloc. Vibratia se poate datora si mersului "nerotund" al motorului.....motorina proasta, injectoare infundate, volanta, tampoanele la motor....

Link to comment
Share on other sites

Sa ma anuntati si pe mine cand gasiti o rezolvare la problema. Si eu am un 320d touring nfl, si trage bine numai de la 2000-2300 in sus. Am schimbat debitmetru , furtune vacuum , eletrovalva EGR si nu sa rezolvat .Pana la urma EGR-ul l-am obturat mecanic. Ma gandesc ca ar putea fi catalizatorul , ca mi-a spus tipul care mi-a schimbat racordul flexibil ca am catalizatorul infundat , dar mam gandit ca zice doar asa ca sa cumpar altul de la el ca mia facut oferta pentru catalizator aftermarket.
Link to comment
Share on other sites

Sa ma anuntati si pe mine cand gasiti o rezolvare la problema. Si eu am un 320d touring nfl, si trage bine numai de la 2000-2300 in sus. Am schimbat debitmetru , furtune vacuum , eletrovalva EGR si nu sa rezolvat .Pana la urma EGR-ul l-am obturat mecanic. Ma gandesc ca ar putea fi catalizatorul , ca mi-a spus tipul care mi-a schimbat racordul flexibil ca am catalizatorul infundat , dar mam gandit ca zice doar asa ca sa cumpar altul de la el ca mia facut oferta pentru catalizator aftermarket.

 

Eu inca nu am fost cu a mea in service din lipsa de timp si bani, mai ales ca nu vreau sa ma duc in service doar pt o simpla diagnoza, ma gandesc ca ar trebui curatata toata instalatia turbo inclusiv turbina, schimbat tampon motor si racord flexibil, si poate ceva la directie, bucsele de la bascula si cele de la bara stabilizatoare. Tu ai pus vre-un tester pe ea ?

Link to comment
Share on other sites

Da, se pare ca nu functioneaza chestia cu seringile pt verificarea injectoarelor de E46 fara common rail. Am incercat si mi-a "zburat" seringa de la presiune......pe retur....deci BeMWeistul are dreptate. Eram plin de motorina...daca insistai cu o bricheta deveneam o torta ! :twoup: Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu am apucat sa ajung in nici un service auto, dar am pus masina pe diagnoza (la un prieten) si a dat o eroare la debitmetru. Dar cu o zi inainte eu am scos mufa de la acesta si cred ca de acolo este eroarea.

Am nevoie totusi de un ajutor.....are cineva de pe forum de vanzare un debitmetru sh, sau doar sa-l probez pe masina mea ? Vreau o proba....si daca masina isi schimba comportamentul il cumpar. Nu m-as duce acum sa cumpar un debitmetru nou si sa nu fie de la el problema.

V-am salutat !

Link to comment
Share on other sites

man de ce nu te intilnesti cu baietii,si il demontati si il probezi,dureaza 30 de minute cu totul.

dar prietenul tau daca a vazut eroarea la debitmetru nu a vazut si parametri in care lucreaza?

ca de obicei iti spune plaja unde lucreaza el si unde este al tau de pe masina si cam iti dai seama ce este defect.

 

Din pacate a vazut doar eroarea. Am fost azi la intalnirea de la Casa Poporului, dar din pacate nu am rezolvat nimic din problema mea. Mai insit aici pe forum, oricum cat de curand o sa merg la astia de la filaret....poate poate..... Vroiam inainte sa ma duc in service sa exclud varianta debitmetrului.....poate ma ajuta cineva de pe forum ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu am apucat sa ajung in nici un service auto, dar am pus masina pe diagnoza (la un prieten) si a dat o eroare la debitmetru. Dar cu o zi inainte eu am scos mufa de la acesta si cred ca de acolo este eroarea.

Am nevoie totusi de un ajutor.....are cineva de pe forum de vanzare un debitmetru sh, sau doar sa-l probez pe masina mea ? Vreau o proba....si daca masina isi schimba comportamentul il cumpar. Nu m-as duce acum sa cumpar un debitmetru nou si sa nu fie de la el problema.

V-am salutat !

 

daca ai scos mufa de la debitmetru iti apare eroare asa ca nu-ti mai face probleme, dupa ce ti-a resetat eroarea revino la el dupa cateva zile si vezi daca mai revine

Link to comment
Share on other sites

[daca ii scaoate mufa si masina nu mai creste in turati si e leguma atunci debitmetru este bun,ca a avut o eroare e normal,a resetat-o si gata.

eu zic sa te duci la un baiat care chiar se pricepe cu testerele.

 

eu stiam invers "daca masina merge prost si cand scoti mufa merge bine" atunci debitmetrul este dus,

Link to comment
Share on other sites

Deci.....daca ai scot mufa.....masina nu mai trage deloc, zici ca merge doar impinsa de vant, chiar si la relanti se simte ca tremura mai tare motorul.......cu debitmetru se comporta mai bine....dar nu cum ar trebui.
Link to comment
Share on other sites

Deci.....daca ai scot mufa.....masina nu mai trage deloc, zici ca merge doar impinsa de vant, chiar si la relanti se simte ca tremura mai tare motorul.......cu debitmetru se comporta mai bine....dar nu cum ar trebui.

 

daca aveai debitmetrul dus nu ajungeai nici in ruptul capului la 190, la tine este alceva

Link to comment
Share on other sites

daca aveai debitmetrul dus nu ajungeai nici in ruptul capului la 190, la tine este alceva

Da, ai dreptate, dar poate nu lucreaza in parametrii normali....ma gandesc. Daca saptamana asta nu reusesc sa o duc la service.....in weekend am drum la tara, si ai desfac iarasi galeria sa mai curat senzorul de presiune si sa vad si de unde vine vibratia. Am observat ca, catalizatorul sta lipit de caroserie.....si poate de la el se transmite vibratia.

 

La mine consuma si mult....10% in oras....deci consuma mult si nu are nici putere.

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

Am gasit pe un site exact ce problema am eu plus si o rezolvare ... click

Maine ma intalnesc cu un baiat pentru un debitmetru sh, 2 milioane.....daca masina isi schimba mersul...il iau, poate scap de problema ! :twoup:

Revin maine cu noutati !

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

si eu am avut o problema asemanatoare dar la mine se manifesta in sensul ca nu trecea de 160km/h( nu m-am uitat la turatie). Dupa lungi cercatari si schimburi inutile de piese am fost la Bavaria si mi-a reprogramat debitmetru cutia si DDE. De atunci merge fara probleme. Toti ceilalti la care am mers(5 serviceuri destul de inchegate) cu tester etc tot ce trebuie au ridicat din umeri si m-au pus sa schimb diverse piese pe incercatelea. La Bavaria totul a costat 250 roni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.