Jump to content

X1 the car to have


amarkoo

Recommended Posts

Salut!

 

Eu am un X1 23d de 2 ani jumate si printre chestiile nasoale ar fi:

 

Oglinzile mari fac zgomot, sau e geamul prea subtire...la peste 120 e deja deranjant

Am mers si cu X3 face la fel, cred ca le schimba la facelift

Cand ploua se cam murdaresc geamurile fata laterale...

Bancheta spate joasa, nu prea vad talibanii afara...

Si cam atat.

 

In rest e foarte ok, consum mixt 8.7, cand o arzi zici ca e benzinar...

Am mers cu F30 si e f bine antifonata, dar e si mai scumpa.

Spor in toate!

Edited by CostinM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe interior e cel putin atat de spatios cat E90-ul ? (Nu ca E90-ul ar fi tare spatios, dar eu ma impac bine cu el)

 

E aceeasi platforma cu cea de pe seria 3, deci este identica la interior cu exceptia faptului ca iti da senzatia de spatiu datorita plafonului mai inalt decat la e90.

Link to comment
Share on other sites

Am condus si eu un X1 o perioada scurta de timp. Avea motor 2.0i benzina 150 cp , steptronic, echipare ciudata in sensul ca avea plafon panoramic dar nu avea clima , comenzi volan...etc , ii lipseau ceva optiuni. Tinuta de drum ok , silentioasa, cutia schimba frumos daca vrei sa mergi linistit. Daca schimbi stilul de condus se schimba si situati, parca retrogradeaza 2 trepte si incepe sa bazaie si asta fara sa treci pe sport/ manual. Muzica se aude bine. Nu mi-a placut plasticul de pe bord...e penal, ca la passat, ciocani in el si se aude a lighean. Partea frontala a masinii, simpatica dar, unde se imbina bara cu farul adica mai exact subfar si spre grilele dintre faruri ditamai luftul..urat...asta m-a dezamagit cel mai tare, aveam in curte 2 X1 cu aprox 11.000 km ...amandoua aceeasi problema cu bara ...cu lufturile de sub far.
Link to comment
Share on other sites

Mie masina mi se pare foarte misto si ca design si ca materiale folosite la interior, de mers nu am mers inca cu ea, e bmw insa, dar tocmai am luat unul 18d xdrive steptronic pentru maica-mea si era extrem de incantata de masinuta.

Mie masina mi se pare foarte potrivita pentru o doamna in romania, inalta, micuta sa se descurce in aglomeratie, fasneata ...

Link to comment
Share on other sites

cum v-am zis am avut una pe langa casa cca un an un an jumate, luata pt nevasta. a mers f bine si nu ne-a suparat cu nimic, parca garda la sol cam joasa pt un mini suv comparat cu qasqai, rav4...strict ochiometric. nu sunt de acord cu faptul ca ar avea materiale proaste, mi s-au parut f bune iar design-ul reusit dar feminin. ma rog, asta si este. pozele defunctei mai jos. parerea mea e ca merita de luat pt femei, pt barbati e cam micuta, acum depinde si de gabaritul fiecaruia. portbagajul cam mic.

 

http://img39.imageshack.us/img39/7808/62655193.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/3489/36043290.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/7907/67038563.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/3326/16669037.jpg

http://img825.imageshack.us/img825/7817/49656223.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/3503/28339959.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/3731/18372603.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/9889/65361075.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/6007/34053597.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/2212/96622530.jpg

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Asa am facut si eu, m-am zgarcit la culoare...

 

Gresit, e f sensibila vopseaua uni...

 

Stiu, au am avut inainte gri metalizat... care era anti-jeg. Partea buna e ca negru e sobru, eu merg la clienti cu masina, asa ca asta e un plus. Minus este ca este foarte sensibila la praf si noroi. Asta e viata, imi fac abonament la spalatorie sau imi spal cu jetul acasa, desi nu prea ma pasioneaza spalatul masinii in curte :))

Link to comment
Share on other sites

se mai fac discounturi la X1? am vazut la Motor AG ca au cam 10-15% la masinile din stoc.

 

Pentru posesori, e asa tare suspensia ca la X3 E83? ca la a mea simt orice denivelare oricat de mica. sunt curios la X1 pentru ca nu m-am plimbat cu unul pana acum

Link to comment
Share on other sites

pentru ca sunt bune astea inca (pe fata le-am schimbat in 2009) :) nu merita investitia pentru confort. m-am obisnuit sau s-au mai uzat si ele (mai ales pe spate, parca nu mai e asa rigida ca in primele zile de viata)

 

mersi de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

cosmin:

am avut trei x3 cum ai tu, diverse variante, un 2.0d manual, un 3.0dA si un 3.0sd (biturbo). toate erau carute. problema nu este de la amortizoare ci de la constructia mecanica a suspensiei spate. nu stiu cum este facuta la x1, nu m-am uitat, dar e sensibil mai buna. si mai buna este la x3 nou, e ca la berlina constructiv. iti recomand cand poti sa schimbi cu un x3 nou.

Link to comment
Share on other sites

se mai fac discounturi la X1? am vazut la Motor AG ca au cam 10-15% la masinile din stoc.

 

Pentru posesori, e asa tare suspensia ca la X3 E83? ca la a mea simt orice denivelare oricat de mica. sunt curios la X1 pentru ca nu m-am plimbat cu unul pana acum

 

Aveau cca. 5000 eur discount, dar nu neaparat la cele de pe stoc. Oricum, parerea mea este ca dpdv al pretului nu merita decat daca masina este foarte potrivita pentru nevoile tale, sa nu uitam ca... mai pui 8000 eur si iei 525xd.

 

Suspensiile m-au surprins in mod placut. Masina e foarte stabila si precisa in viraje si totusi e destul de comoda. Acum daca vii de un Mercedes balena pe un X1 ti se vor parea rigide, dar pentru o masina care se vrea sportiva sunt mai mult decat confortabile.

Link to comment
Share on other sites

se mai fac discounturi la X1? am vazut la Motor AG ca au cam 10-15% la masinile din stoc.

 

fac discounturi si motor ag si bavaria, la masini stoc cam 14-15%, la configuratii pe comanda cam 11-13%, la mine ag-ul a dat oferte usor mai bune decat bavaria si la stoc si la configuratie, asa ca am mers la ag

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

fac discounturi si motor ag si bavaria, la masini stoc cam 14-15%, la configuratii pe comanda cam 11-13%, la mine ag-ul a dat o oferte usor mai buna decat bavaria si la stoc si la configuratie, asa ca am mers la ag

cand ti-am spus asta acum ceva vreme te crizasei.

Link to comment
Share on other sites

nu m-am crizat, ti-am zis doar ca ar trebui sa vii cu niste date mai exacte inainte de a zice sa se evite bavaria, si acuma puteam sa obtin mai mult de la bavaria, daca sunam la "conducere" cum am facut data trecuta, dar agentul de vanzari a reusit sa ma enerveze, iar pentru 300 euro, maximul pe care il obtineam in plus, am zis ca e mai interesant sa merg cu astia care de la bun inceput s-au dat peste cap sa-mi vanda, a castigat atitudinea daca vrei.

 

in egala masura nu stiu cati mai au optiunea mea de a suna mai sus, asa ca raman la parerea initiala, trebuie incercat peste tot si pe urma vazut care da cel mai bine.

 

oricum vorbind strict de atitudine, bavaria, in special agentii de vanzari cu care m-am intalnit, si consilierii after sales de altfel, au multe de invatat de la motor ag, foarte multe.

 

@fbdcnt

 

te-am mai intrebat > faci si servisarea la motor ag ? ma apropii cu pasi mari de prima revizie si parca as prefera un service in care ma lasa sa ma fatzai pe langa masina :)

 

mersi

Link to comment
Share on other sites

m-ai intrebat, ti-am si raspuns dar am observat o anomalie, fie nu merge sa pun "reply" fie mi-au oprit astia accesul la pm. stiu ca totusi ti-am raspuns cumva. ma rog, raspunsul e ca nu fac nici un service nicaieri pt ca nu tin masinile nici pana la prima revizie care e pe la 20,000. pt probleme curente daca apar ma duc aici la bavaria. la reparatii cu plata la bavaria e jaf, a fost un prieten, s-a dus apoi la pitesti, din ca am inteles suma era jumatate.
Link to comment
Share on other sites

dar nu ai 100,000 revizii gratuite? ma rog, vezi ca gratuit e ce scrie in carte dar ei iti propus sa mai schimbe diverse care sunt chiar recomandate sa le schimbi - ceva filtre inainte de termen...din astea. eu le-am schimbat, daca vrei sa scapi mult mai ieftin le cumperi de marca buna aftermarket - man sau altele - si le schimbi singur sau oriunde altundeva.

cu sunatul ala dupa discpunt in functie de cine esti si pe cine suni, poti obtine masina si gratis sau sa-ti dea si bani sa o iei. discuta depre oferta comerciala strict comparativa. altfel din ce am observat, suna sales-ii singuri pe la sefi daca te cunosc sa-ti obtina un pret mai bun. mi se pare degradant sa sun eu pt o suma oarecare, m-as pune in situatia astora de la stat cu drept de control care vin sa-ti frece ridichea si in final iti spun ca vor aia sau ailalta mai ieftin sau de pomana.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A venit saptamana trecuta masina (cea din semnatura). Dupa 700 km vreau sa spun ca e geniala !

 

Este combinatia perfecta pentru Romania cu garda la sol usor ridicata si suspensii mai bine gandite decat F10, pe care am tot avut ocazia sa o conduc in ultima luna.

Foarte bine infipta pe sosea si, impreuna cu directia precisa tipic BMW iti da o siguranta extraordinara.

 

Motorul biturbo este briliant, cu turbolag aproape inexistent fata de motoarele cu un singur turbo. Cutia ZF 6HP in 6 trepte este si ea bine gandita.

 

O chestie care ma mira este ca functioneaza la un regim de turatie ridicat. La 110 kmh in treapta a 6-a motorul are cca 2400 rpm. Mi se pare cam mult, adica la 140-150 kmh are circa 3200 rpm, este eficienta la turatia asta ? Cei de la BMW au spus ca e normal, ca e un motor common rail cu injecti directa, bla-bla si ca functioneaza la turatii apropiate de motoarele pe benzina. O fi adevarat ?

 

Oricum, are consum de cca 9 l in oras ceea ce pt 204 cp si 400 nm mi se pare briliant. Recomand oricui modelul 23d, este mult peste cel single-turbo de 177 cp (20d) ca si zgomot mai redus si turbo lag redus semnificativ fara un consum suplimentar foarte mare si diferenta de pret e mica.

Link to comment
Share on other sites

briliant nebriliant, aia cu suspensii mai bine gandite decat la F10, mi se pare lol.

 

Condu ambele modele te rog mai intai. Am condus 2 saptamani F10 cu suspensii adaptive, setate pe confort si nu se compara ca si duritate.

 

Eu ma refeream desigur ca sunt mai bine gandite ca si echilibru confort-performanta pe Romanica cu drumurile ei geniale, in mod evident la 130 kmh in viraj F10 se aseaza mai bine pe drum. Daca ajungi prin Cluj si nu ai condus X1 te invit sa faci un test drive.

 

In fine, nu asta era scopul postului meu, vream doar sa dau un feedback pt X1 pt ca nu prea sunt posturi despre model pe forum, intrarea in discutii cu colegii nu era in scopul meu.

Edited by andrei27
Link to comment
Share on other sites

Am condus x1,destul de mult,susp. normala si jante 17+anv rft,sincer mi s-a parut rigida pt drumurile patriei,nu am condus F10,insa in toate testele cica noul 5 cu susp adaptiva filtreaza gropile mai bine decat noul E sau XF(cu ultima am mers si este departe de x1),deci treaba cu susp mai bine gandita pica.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.