Jump to content

SENZOR AXA CAME E46


Recommended Posts

salut baieti,astazi am fost sa vad ce are masina care imi da rateuri cand o accelerez brusc si baieti au spus ca ori din alimentare(pompa)nu primeste suficienta benzina ,dar au obsevat ca si senzorul de la axa cu came este plin de ulei,este normal??

 

de facut nu i-am facut nimic,ca trebuie sa gasesc un tester bun ......

 

multumesc

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

verifica si debitmetrul

 

senzorul de la axul cu came din cate stiu e montat intr-o zona unde are contact cu uleiul, deci e normal sa fie urme de ulei pe el. si al meu avea ulei pe el.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

verifica si debitmetrul

 

senzorul de la axul cu came din cate stiu e montat intr-o zona unde are contact cu uleiul, deci e normal sa fie urme de ulei pe el. si al meu avea ulei pe el.

 

debitmetrul ii scot mufa si se vede ca lucreaza ,ea daca o iau usor se accelereaza bine fara rateuri,eee daca ii dau repede face urat ,se ineaca

plus ca se leaga de pompa si faptul ca instantul se mai blocheaza din cand in cand la consum 6

la senzorul cu came daca il trag trebuie sa se simta ceva??

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

debitmetrul, scoate-i mufa si plimba-te asa putin, nu e destul doar sa-l scoti asa doar sa vezi cum reactioneaza la scoatere, ci tre sa mergi cu ea sa vezi cum reactioneaza la acceleratie. aceleasi simptome le-am avut si eu, debitmetrul a fost.

 

 

Senzorul de la axul cu came daca e defect face probleme la pornire.

 

 

 

PS: martorul de la consumul instant sigur are legatura cu debitmetrul, nu cred ca are cu pompa. Din cate imi aduc aminte, daca circuli cu debitmetrul deconectat, nu iti functioneaza instantul.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

vezi ca senzorii de la axa cu came se mai fisureaza si se umplu de ulei in mufa...dar, in primul rand eu as pune masina pe tester :twoup:

el are ulei chiar mult au zis baieti pe el,a si inca ceva uleiul miroase a benzina

Link to comment
Share on other sites

e normal sa fie ulei pe senzor, doar el citeste de pe o placa montata pe pinionul de la axul cu came, pe care e pus lantul... normal ca-i ulei acolo!!

 

 

pasica8: incearca ce ti-am zis mai sus, cu debitmetrul, nu te costa nimic, ce naiba... senzorul de la axul cu came nu are astfel de simptome!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

e normal sa fie ulei pe senzor, doar el citeste de pe o placa montata pe pinionul de la axul cu came, pe care e pus lantul... normal ca-i ulei acolo!!

 

 

pasica8: incearca ce ti-am zis mai sus, cu debitmetrul, nu te costa nimic, ce naiba... senzorul de la axul cu came nu are astfel de simptome!

 

 

am sa incerc asta rhaziel asta seara,tu ce debitmetru ai luat?

Link to comment
Share on other sites

PS: martorul de la consumul instant sigur are legatura cu debitmetrul, nu cred ca are cu pompa. Din cate imi aduc aminte, daca circuli cu debitmetrul deconectat, nu iti functioneaza instantul.

 

are legatura cu pozitia clapetei de acc, si este corelat cu viteza.., mai putin cu debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema baieti,aseara am verificat cu un prieten fisele si bujiile,una din ele nu dadea scanteie mai deloc,am luat o fisa dupa masina lui si tot la fel ,la el mergand fisa .....si urmatoarea miscare normal am luam tot calculatorul ala si l-am pus la mine si SURPRIZAAA...masina se accelereaza constant si fara intreruperi.Acum trebuie sa cumpar bobina aia sau cum se numeste

 

se poate inchide.va multumesc

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

vezi ca senzorii de la axa cu came se mai fisureaza si se umplu de ulei in mufa...dar, in primul rand eu as pune masina pe tester :twoup:

 

Si cand este ulei in mufa ce probleme apar?

La mine e aceeasi problema, ulei in mufe, iar la unul dintre ei am eroarea (in DIS) de sonzor si cu explicatia "short circuit to positive". Sa fie de la uleiul respectiv? Senzorii i-am inversat, am sters erorile si aceeasi eroare reapare.

 

Eroare apare doar cand pornesc motorul. Daca o sterg, cand e doar contactul pus nu apare.

Sunt sanse sa fie cumva si de la fise, in special fisa nr 1?

Am e46 318i N42.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.