Jump to content

xbm

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    eudanymike@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 Coupe (E36)

xbm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am nevoie de o parere avizata!!! Treaba sta cam asa: Motor M52 (206s3 , bloc nikasil), masurat alezajul pe cele doua axe ( la 90 grade), in trei puncte (sus, mijloc, jos)= diferentele sunt sub 1 sutime. Se vad clar urmele de honuire originala a motorului. Masurat ansamblul biela-piston si sunt OK. Segmenti sunt uzati, deci....se schimba :-) Dilema mea este: Pentru o rodare optima a segmentilor, este suficienta honuirea originala? Multumesc.
  2. Amortizoare sport spate pentru E36 (BMW 320 i coupe) BILSTEIN BE5-2725; sunt doar pentru cele cu arcuri sport. Amortizoarele sunt ca si noi ( cu factura) ; au fost montate o saptamana. Le vand pt ca nu sunt full compatibile cu arcurile de pe masina mea. Pret 10 mil ambele.
  3. Radiator cod oem 17111728907, pe ce brand si la ce pret !!!? Merci !
  4. noutati !!! ;) de cand a sa incalzit afara au reaparut trepidatiile :)....insa...astazi...surpriza.....am ramas cu masina-n drum :) pur si simplu s-a orit in drum si nu a fost chip sa o mai pornesc :)...fix in fata casei poporului :) am dat fuga la serv si mi-am luat multimetrul sa fac unele verificari (injectie/aprindere/alimentare benzina)...dupa cateva teste am constatat ca pompa de benzina era moarta; am demontat-o si am mers la serv unde am mai testat-o odata alimentand-o de la un acumulator de UPS si...surpriza...a inceput sa functioneze....dar doar cateva secunde si apoi iarasi a murit; fiind f curios sa vad ce sa intamplat in interiorul ei, an demontat-o si am vazut ca periile motorului erau uzate la maxim iar colectorul rotorului extrem de uzat (am sa pun si cateva poze pt cine vrea sa vada :) ) in fine.....am luat o pompa noua (pierburg) si am inlocuit-o; surpiza placuta a fost sa constat ca acum se infige mult mai vartos ca inainte si ca pot pleca de pe loc fara sa accelerez si FARA NICI O TREPIDATIE. am mai simtit de cateva ori ca masina se infige mult mai bine decat "de obicei" insa am mers pe ideea ca am inimerit benzina mai buna, pentru ca se intampla de obicei cand faceam plinul. - imi trepida doar la cald si nu intotdeauna - iata care e concluzia mea (strict legat de experienta personala): -cand era cald, vara in plin trafic, pompa mea de benzina se supraincalzea (din cauza unui motoras care nu avea randamentul necesar); astfel, nu furniza presiunea necesara la rampa de injectie. -si inca un detaliu destul de important cred eu; benzina care trece prin pompa are si rolul de a raci motorasul pompei, insa in cazul unui motoras care merge aiurea, care furnizeaza presiune redusa,si care este insuficient racit de o cantitate redusa de benzina (recirculata), atunci se explica de ce pe gerul ala mare, la mine nu era NICI cea mai mica trepidatie. Nu stiu daca m-am facut bine inteles insa are logica; o pompa de benzina slaba va debita aiurea benzina catre motor si este FFF proba;li ca acesta sa nu aiba forta necesara la tiratie redusa, generand trepidatii din cauza cuplului scazut. BTW: am citit pe aici ca sunt destui cei care au schimbat suporti motor/cutie de viteze, disc ambreiaj, placa de preesiune, volanta, elemente de transmisie cardan...si tot nu au scapat de trepidatii; le recomand sa verifice si pomba de benzina si regulatorul de presiune (e posibil sa aveti surprize) Sunt f multumit de incidentul asta cu pompa de benzina :D; se pare ca am tras dupa un iepure si am nimerit un bizon :D Multa bafta la toata lumea.
  5. Pai daca asta crezi ca e...trecem la actiune. Eu, dupa ce trece iarna sunt hotarat sa schimb volanta+kit insa sunt inca deschis si la alte variante mai ales de cand am auzit cazuri concrete de schimbare ansamblu si efect 0. Si vroiam sa te intreb: acest ulei de pe ansamblu ajunge de la simeringul arborelui din cate spui. Unde se afla acest simering? Am mai auzit varianta asta si sunt curios. Poti schimba doar simeringul sau e inseparabil?! Merci! In cazul meu, este sigur ca flansa nu e tocmai ok;cum am mai spus, am vazut cu ochii mei ca este crapat cauciucul flansei.btw....de la inceputul iernii si pana acum nu mi-a trepidat deloc. semeringul respectiv se afla in spatele volantei si bineinteles ca se poate schimba; si sa nu te astepti sa poti sesiza aceasta "scurgere"de ulei pe volanta deoarece nu e vorba de o scurgere masiva ci de una superficiala (daca e cazul), deci, nivelul uleiului pe joja ramane neschimbat "ochiometric" vorbind :) la fel de bine poate fi vorba si de un semering cu probleme la cutia de viteze si, eventualele urme de ulei care ar putea ajunge in ambreiaj sa provina de la cutia de viteze; dar la cine sa schimbat volanta+ambreiaj, asazisul mecanic ar fi trebuit sa verifice toate elementele implicate; daca tot se da jos cutia de viteze, ai ocazia sa verifici cam tot ce e pe acolo (semeringuri, urme de ulei de motor sau de transmisie, scurgeri de lichid de frana de la pompa de ambreiaj,chiar si volanta se poate verifica); daca masina este folosita cu "bun simt" volanta nu se duce asa usor. si inca ceva fff important (parerea mea :) ) , cauta un mecanic istet daca vrei sa rezolvi problema. multi se dau mecanici insa doar putini "simt" si ceva fizica, restul sunt surubari care nu fac decat sa schimbe piese pe ghicite pana cand ..poate poate o inimeresc si pe cea cu probleme. multa bafta
  6. odata cu variatia de temperatura ( a flansei de cauciuc) se modifica considerabil elasticitatea acestuia insa dilatarea este neglijabila; la cald este foarte elastic, insa la rece devine fff rigid, si aceasta rigiditate poate compensa in anumite limite unele defecte; in opinia mea, o flansa defectuoasa isi va arata "semnele" la cald, in timp ce la frig, tinde sa le "mascheze"; totodata, plecarea de pe loc este mai solicitanta pt flansa decat in mers; pentru a "urni" masina din loc este nevoie de un cuplu mult mai mare decat atunci cand esti deja "lansat". arcurile din ansablul ambreiaj-volanta, au tendinta sa se decaleasca ( in anumite situatii) iar aceasta decalire le-ar face sa se inmoaie (nicidecum sa devina mai rigide) si/sau sa devina mai "scurte" (raman oarecum comprimate din cauza pierderii proprietatilor elastice). astea sunt explicatiile mele insa nu este nimeni obligat sa si le insuseasca :) multa bafta XBM am o intrebare...si no hard feelings pentru cearta dinainte, recunosc am exagerat un pic...mi-am amintit de o faza. La tine ai spus ca trepideaza la cald in treapta a 1-a la plecarea de pe loc nu? Cineva pe aici sau in alt topic similar a spus ca daca bagi in a 4-a si patinezi putin ambreiajul pe loc nu o sa mai trepideze pentru ceva timp(cateva plecari). Eu am incercat faza si a mers....timp de 7-8 plecari mergea perfect. Daca si la tine face la fel atunci faza cu flansa cred ca pica. Pentru ca nu ar avea niciun efect aceasta patinare asupra cauciucului din flansa, incat sa anuleze pentru putin timp defectul, implicata fiind in acest "proces"(sa-i spunem) volanta(si discul). Eu sincer m-as bucura sa ai dreptate...ar fi o varianta mult mai ieftina dar nici sa o inlocuiesc fara sa fie nevoie nu as dori. Eu sunt de parere ca atunci cand "patinezi" discul de ambreiaj intr-a 4-a, nu faci decat sa il incingi fff tare si sa arzi eventualele urme de ulei ce ar putea ajunge (poate din cauza uzurii semeringului de arbore) in ansamblul volanta/ambreiaj, caz in care "tremuratul" poate fi indus de un cuplaj neliniar al ambreiajului. In cazul meu, am constatat o flansa cu probleme; ce zici, sa o schimb!!??? :) Bafta
  7. odata cu variatia de temperatura ( a flansei de cauciuc) se modifica considerabil elasticitatea acestuia insa dilatarea este neglijabila; la cald este foarte elastic, insa la rece devine fff rigid, si aceasta rigiditate poate compensa in anumite limite unele defecte; in opinia mea, o flansa defectuoasa isi va arata "semnele" la cald, in timp ce la frig, tinde sa le "mascheze"; totodata, plecarea de pe loc este mai solicitanta pt flansa decat in mers; pentru a "urni" masina din loc este nevoie de un cuplu mult mai mare decat atunci cand esti deja "lansat". arcurile din ansablul ambreiaj-volanta, au tendinta sa se decaleasca ( in anumite situatii) iar aceasta decalire le-ar face sa se inmoaie (nicidecum sa devina mai rigide) si/sau sa devina mai "scurte" (raman oarecum comprimate din cauza pierderii proprietatilor elastice). astea sunt explicatiile mele insa nu este nimeni obligat sa si le insuseasca :) multa bafta
  8. Nici eu nu vreau sa te acuz pe tine insa gresesti...daca nu cu informatia macar cu tonul exprimarii. Pare foarte plauzibil si ce spui tu aici legat de flansa insa care este explicatia ca mai toti care au inlocuit volanta+kit au rezolvat problema?! Exista cateva exceptii desigur insa acolo nu a fost inlocuit ansamblul impreuna(adica ori numai volanta ori numai kit-ul). Inca nu am auzit pe nimeni sa rezolve problema inlocuind flansa asa ca nu prea vad de unde motivul asta a tau de a arunca cu rahat intr-un om care nici macar nu a ridicat tonul la tine. Repet nu spun ca nu ai avea dreptate in legatura cu solutionarea trepidatiei dar gresesti amarnic felul in care cotracarezi ideea lui pavel_marius. Revenind la flansa asta intreb din nou...de ce prin inlocuirea volantei+kit a fost rezolvata problema?! Amortizeaza in vreun fel piesele noi defectul flansei?! Va d ca te-ai documentat temeinic si iti multumim ca ne-ai adus informatiile pe topic insa e vreun caz concret de ceva care a realizat operatiunea asta si prin realizarea ei sa solutioneze si problema? Imi pun toate aceste intrebari pentru ca mi se pare putin probabil ca o flansa deteriorata sa creeze trepidatii numai la plecarea de pe loc...ar fi facut mult mai mult rau decat atat...poate ma insel eu insa! Mie unul mi-ar conveni solutia pusa de tine...e mult mai ieftina insa hai sa vedem daca e si buna! daca te uiti atent ai sa vezi ca am editat postul la nici un minut, si mi-am "reformulat" atitudinea fata de pavel_marius. dar poate ca itzi face placere sa dai apa la moara. in rest.....esti liber sa crezi ce vrei; sa fi sanatos
  9. daca masina ta are aceleasi simptome pecare le am descris eu degeaba osa schimbi piesa despre care vorbesti intentia mea nu este sa itzi dau peste nas dar, este doar problema TA daca vrei sa te limitezi la propria ta opinie; ca o recomandare, incearca sa accepti si faptul ca: daca SINGURA cauza ar fi fost volanta/placa presiune/disc ambreiaj, atunci cu SIGURANTA ca ar fi fost arhicunoscuta rezolvarea; daca ai fi fost atent la ce sa postat aici, ai fi putut citi negru pe alb (in bentley manual....) care sunt elementele cu probabilitate mare de a fi defecte.
  10. eu nu am schimbat inca flansa insa m-am interesat de preturi si costa asa: flansa cardan (cod bmw 26111227410)...echivalent marca FEBI (cod 05084)....138 ron ghidaj de centrare cardan (cod bmw 261175226611)...echivalent marca FEBI ( cod 12124).... 26 ron eu le voi schimba in primavara deoarece pe frigul asta nu imi face DELOC probleme, asa ca mai aman putin :)
  11. Este flansa de cauciuc care face legatura intre cutia de viteze si cardan (vezi piesa nr. 1 din figura postata de mine ceva mai sus); citind simptomul relatat de tine, este f probabil sa ai aceeasi problema. Baftah
  12. Azi am urcat masina pe o rampa si am vazut ca flansa este deteriorata chiar in dreptul unui surub (cauciucul este usor fisurat dar in sarcina, o defalcare de 2 mm cred ca este suficient); deci, in proportie de 99,99% , flansa este cauza trepidatiilor (in cazul meu); pentru mai multa siguranta, am sa schimb si flansa si ghidajul interior. pt. alexrosiu din cate am inteles, si la tine se manifesta la fel; adica la rece este ok, insa la cald....incepe sa faca fitze; daca ai ocazia sa urci masina pe o rampa, uita-te cu atentie la flansa...mai mult ca sigur ca e plesnita pe undeva; cat se poate de corecta si logica remarca ta referitoare ca comportamentul cauciucului la rece si la cald; eu am avut unele retineri pt ca la mine si la cald merge f bine uneori; insa acum este clar ca flansa face probleme.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.