BMWClub: alexrosiu - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: ****-

Group:
Contributors
Active Posts:
1164 (0.21 per day)
Most Active In:
Masina mea (186 posts)
Joined:
30-January 05
Profile Views:
10369
Last Active:
User is offline Dec 27 2019 01:48
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Senior
Age:
37 years old
Birthday:
April 28, 1982
Gender:
Male Male
Location:
Bucharest, RO

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me
Website URL:
Website URL  http://https://www.rotac.ro

Previous Fields

Masina:
F15 X5 xDrive40d / Honda S2000

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: 2014 F15 X5 xDrive40d

    28 November 2019 - 14:12

    View PostX X L, on 28 November 2019 - 13:27, said:

    1. Welcome back !

    2. Sa stapanesti sanatos "monstruletul" si sa te duca-aduca fara incidente !

    3. ipoteza #2 nu se confirma, scaunele nu sunt identice, doar modulele...

    pt retrofitul cu incalzire in scaune, cred ca te hazardezi (la valoarea investititei ma refer) destul de tare alegand solutia "pure-OE" cand exista mai multe alternative aftermarket la fel de eficiente pe piata...

    eu am ales varianta aftermarket pentru bancheta din spate si as spune ca se incalzeste chiar mai repede decat scaunele cu incalzire OE din fata.

    :popcorn:


    Multumesc pentru #1, #2 si mai ales #3 :)


    As prefera sa fac un retrofit OE, pentru ca:
    • Exclud ideea de a avea acele butoane aftermarket "implantate" pe undeva (e un "pitic" de-al meu)
    • Desi sunt convins ca as putea face o adaptare ca sa mearga pe panoul de comanda OE (fiind vorba de electronica + programare, si facand deja asta in trecut pentru un prieten pe un Golf IV), cred ca efortul de a face fine tuning pe comenzile trimise catre elementele aftermarket ar fi cam mare, cu riscul de a se supraincalzi.

    De acord ca suma ~3000 RON, chiar daca este undeva in limitele acceptabilului, nu este un cost chiar neglijabil. De aceea "vanez" niste elemente de incalzire din alte surse decat reprezentanta / BAVAuto etc, adica ebay, forumuri, marketplace etc. Sunt constient ca va dura destul de mult pana le voi gasi.


    In orice caz, in afara de acest neajuns, masina e tot ce imi pot dori. Iar cum niciodata nu le poti avea pe toate, daca asta e compromisul pe care trebuie sa il fac, sunt OK cu asta.

    Pentru ca intreba cineva mai devreme de planurile de viitor, abordarea mea este ca mai intai sa fiu 100% sigur ca masina e in regula. Pentru asta, imediat cum am cumparat-o, i-am facut revizie completa, schimbat discuri + placute, niste brate inferioare si o revizie la cutia de viteze, astfel incat acum am o baza de care sunt sigur, care imi permite sa "ma joc" pe viitor (asta desi "locul de joaca" principal este masina de curse, respectiv circuitul). Am cautat diferite upgrade-uri posibile si nu pot sa zic ca sunt dat pe spate de pachetul M Performance, parca nu se potriveste la aceasta masina, cel putin dupa gustul meu. Mi-ar placea insa:
    • franele M Performance, eventual cu discurile perforate de X5M
    • pedalele M Performance
    • poate un retrofit de Adaptive Cruise Control
    • niste bare stabilizatoare mai dure, desi nu cred ca exista - cel putin nu din cautarile mele. Eventual un retrofit de bara stabilizatoare activa, am inceput sa studiez si asta. Exclud ideea de arcuri "sport" pentru ca toate coboara masina si, pe de alta parte, fiind arcuri doar pe fata, as presupune ca spatele va ramane la fel de moale ca acum. Adica understeer.
    • un device CarPlay aftermarket (probabil BimmerTech) sau POATE un upgrade la NBT EVO ID5/6, desi din cate am citit este prea complicat si implica niste compromisuri.


    View PostVladE46, on 28 November 2019 - 13:29, said:

    Bineinteles, tot timpul primele dotari ce ne vin in minte sunt cele relevante pentru noi. Oricum cele enumerate de tine sunt "esentiale" pentru majoritatea.

    Am uitat sa mentionez camera de marsarier. Este enorm de importanta, mai ales la cuplarea carligului de remorcare, unde face viata foarte usoara.

    View PostVladE46, on 28 November 2019 - 13:29, said:

    Ai fi surprins dar am mai auzit de oameni cu GripMax, din ce am vazut pe net sunt mai mult decat decente iar la dimensiunile alea, sigur ceva premium e super scump deci da, oamenii se uita la bani chiar daca isi iau X5 nou.

    De acord. Nici eu nu pretind ca nu ma uit la bani, dar totusi nu cred ca as face niciodata compromisuri la capitolele frane si anvelope. Am destule experiente pe circuit cu discuri de frana rupte, placute topite, lichid de frana fiert incat sa stiu ca aici nu trebuie sa te zgarcesti. Mai bine te abtii de la alte mofturi daca bugetul e limitat.

    Iar despre tura pe circuit, oricand, cu cea mai mare placere.
  2. In Topic: 2014 F15 X5 xDrive40d

    28 November 2019 - 11:56

    View Postmgs, on 28 November 2019 - 11:07, said:

    [...] Iar incalzirea in scaune se pune relativ usor si dupa, nu e un capat de lume.[...]


    Studiez cum as putea face asta. Am gasit partnumbers pentru:
    • elemente de incalzire (spatar, sezut, perna genunchi)
    • panou comanda

    Ce nu imi e clar, si e oarecum "wishful thinking", este daca nu cumva am deja elementele de incalzire in scaune. Zic asta pentru ca am scaunele reglabile electric cu memorie, ale caror module de comanda (amplasate sub scaune) sunt identice cu cele ale scaunelor cu incalzire. Asta poate insemna doua lucruri:
    • Nu am nevoie sa schimb si aceste module
    • Scaunele cu totul sunt identice.

    Nu am reusit inca sa validez ipoteza #2, daca ma poate ajuta cineva as fi tare recunoscator.

    Ce voi face, este sa cumpar un modul de comanda (clima + radio), sa fac codarile corespunzatoare si sa vad daca se incalzesc scaunele. Poate am noroc.
    Daca nu, investitia se ridica undeva la 3000 RON cu piese noi. Nu e un capat de lume, intr-adevar.
  3. In Topic: 2014 F15 X5 xDrive40d

    28 November 2019 - 10:55

    Da, fostul proprietar a luat-o din Italia. Dar chiar si asa, chiar nu inteleg de ce optiunea asta nu e una de serie la masina asta.
  4. In Topic: 2014 F15 X5 xDrive40d

    28 November 2019 - 10:46

    View PostVladE46, on 27 November 2019 - 19:34, said:

    Foarte faina! Dupa parerea mea e cel mai reusit model de X5 de pana acum, aspectul "boxy" il face foarte atractiv.

    Da-ne mai multe detalii, km, dotari, planuri de viitor etc :D.

    Sa te poarte sanatos! :frantics:


    Multumesc.

    Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi:
    • motorul twin-turbo de 313cp / 630Nm
    • suspensia M adaptiva cu "perne" pe spate
    • pachetul M exterior si interior
    • tapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweiss
    • trapa panoramica
    • bordul digital 6WB
    • iDrive 10.25" + navigatie
    • jante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)
    • carligul retractabil electric

    Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza.

    Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are :) Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul.
    Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara).

    View Postckh, on 28 November 2019 - 09:48, said:

    superb X-ul dar eu vreau sa aud cate ceva si despre S2000 :))))

    sa le alergi cu placere!


    Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.
  5. In Topic: Vand BMW 335i E92 M-Tech

    02 March 2015 - 01:20

    14.000 EUR.

    Hai oameni buni, e pacat de masina asta sa stea degeaba in garaj... anul trecut am facut mai putin de 4000 km cu ea :(

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    cosi33 

    18 Jul 2013 - 19:30
    Contributors cum este cu lupele cumparate de la chinez?
  2. Photo

    vesperala 

    13 Jul 2008 - 11:57
    Aduc stelele..:)
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro