BMWClub: alexrosiu - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: ****-

Group:
Contributors
Active Posts:
1171 (0.2 per day)
Most Active In:
Seria 3 (186 posts)
Joined:
30-January 05
Profile Views:
11676
Last Active:
User is offline May 29 2020 22:00
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Senior
Age:
38 years old
Birthday:
April 28, 1982
Gender:
Male Male
Location:
Bucharest, RO

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me
Website URL:
Website URL  http://www.rotac.ro

Previous Fields

Masina:
F15 X5 xDrive40d / Honda S2000

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: Retrofit ACC pe X5 F15

    02 May 2020 - 23:47

    Ah, am inteles. In cazul asta, imi iau gandul de la Jam Assist, pentru mine nu justifica schimbarea volanului curent. Daca il aveam pe cel non-sport, poate ar fi fost un pretext bun.

    Multumesc @Myx.

  2. In Topic: Retrofit ACC pe X5 F15

    02 May 2020 - 22:41

    Multumesc pentru sfaturi.


    Am lane assist si active steering. Jam assist suna bine. Am volanul sport, cel in 3 spite, sigur trebuie schimbat?

    Posted Image
  3. In Topic: Retrofit ACC pe X5 F15

    01 May 2020 - 22:53

    View Postedit, on 01 May 2020 - 22:43, said:

    Si unde folosesti ACC-ul?


    Cum spuneam aici, unul din motivele pentru care am luat X5-ul a fost tractarea Hondei de curse. Cand merg la un circuit mai indepartat, precum Transilvania Motor Ring (Tg. Mures) sau Hungaroring (Budapesta), merg mult pe autostrada cu viteza constanta, impreuna cu cel putin un camarad de curse care, la randul lui, tracteaza o alta masina. Mi-ar fi foarte confortabil sa setez ACC-ul sa il urmareasca (fiind atent sa nu adorm la volan :)).
  4. In Topic: Cumpar jante style 611 - Orbit Gray

    01 May 2020 - 22:22

    Se poate inchide, multumesc.
  5. In Topic: 2014 F15 X5 xDrive40d

    28 November 2019 - 14:12

     X X L, on 28 November 2019 - 13:27, said:

    1. Welcome back !

    2. Sa stapanesti sanatos "monstruletul" si sa te duca-aduca fara incidente !

    3. ipoteza #2 nu se confirma, scaunele nu sunt identice, doar modulele...

    pt retrofitul cu incalzire in scaune, cred ca te hazardezi (la valoarea investititei ma refer) destul de tare alegand solutia "pure-OE" cand exista mai multe alternative aftermarket la fel de eficiente pe piata...

    eu am ales varianta aftermarket pentru bancheta din spate si as spune ca se incalzeste chiar mai repede decat scaunele cu incalzire OE din fata.

    :popcorn:


    Multumesc pentru #1, #2 si mai ales #3 :)


    As prefera sa fac un retrofit OE, pentru ca:
    • Exclud ideea de a avea acele butoane aftermarket "implantate" pe undeva (e un "pitic" de-al meu)
    • Desi sunt convins ca as putea face o adaptare ca sa mearga pe panoul de comanda OE (fiind vorba de electronica + programare, si facand deja asta in trecut pentru un prieten pe un Golf IV), cred ca efortul de a face fine tuning pe comenzile trimise catre elementele aftermarket ar fi cam mare, cu riscul de a se supraincalzi.

    De acord ca suma ~3000 RON, chiar daca este undeva in limitele acceptabilului, nu este un cost chiar neglijabil. De aceea "vanez" niste elemente de incalzire din alte surse decat reprezentanta / BAVAuto etc, adica ebay, forumuri, marketplace etc. Sunt constient ca va dura destul de mult pana le voi gasi.


    In orice caz, in afara de acest neajuns, masina e tot ce imi pot dori. Iar cum niciodata nu le poti avea pe toate, daca asta e compromisul pe care trebuie sa il fac, sunt OK cu asta.

    Pentru ca intreba cineva mai devreme de planurile de viitor, abordarea mea este ca mai intai sa fiu 100% sigur ca masina e in regula. Pentru asta, imediat cum am cumparat-o, i-am facut revizie completa, schimbat discuri + placute, niste brate inferioare si o revizie la cutia de viteze, astfel incat acum am o baza de care sunt sigur, care imi permite sa "ma joc" pe viitor (asta desi "locul de joaca" principal este masina de curse, respectiv circuitul). Am cautat diferite upgrade-uri posibile si nu pot sa zic ca sunt dat pe spate de pachetul M Performance, parca nu se potriveste la aceasta masina, cel putin dupa gustul meu. Mi-ar placea insa:
    • franele M Performance, eventual cu discurile perforate de X5M
    • pedalele M Performance
    • poate un retrofit de Adaptive Cruise Control
    • niste bare stabilizatoare mai dure, desi nu cred ca exista - cel putin nu din cautarile mele. Eventual un retrofit de bara stabilizatoare activa, am inceput sa studiez si asta. Exclud ideea de arcuri "sport" pentru ca toate coboara masina si, pe de alta parte, fiind arcuri doar pe fata, as presupune ca spatele va ramane la fel de moale ca acum. Adica understeer.
    • un device CarPlay aftermarket (probabil BimmerTech) sau POATE un upgrade la NBT EVO ID5/6, desi din cate am citit este prea complicat si implica niste compromisuri.


     VladE46, on 28 November 2019 - 13:29, said:

    Bineinteles, tot timpul primele dotari ce ne vin in minte sunt cele relevante pentru noi. Oricum cele enumerate de tine sunt "esentiale" pentru majoritatea.

    Am uitat sa mentionez camera de marsarier. Este enorm de importanta, mai ales la cuplarea carligului de remorcare, unde face viata foarte usoara.

     VladE46, on 28 November 2019 - 13:29, said:

    Ai fi surprins dar am mai auzit de oameni cu GripMax, din ce am vazut pe net sunt mai mult decat decente iar la dimensiunile alea, sigur ceva premium e super scump deci da, oamenii se uita la bani chiar daca isi iau X5 nou.

    De acord. Nici eu nu pretind ca nu ma uit la bani, dar totusi nu cred ca as face niciodata compromisuri la capitolele frane si anvelope. Am destule experiente pe circuit cu discuri de frana rupte, placute topite, lichid de frana fiert incat sa stiu ca aici nu trebuie sa te zgarcesti. Mai bine te abtii de la alte mofturi daca bugetul e limitat.

    Iar despre tura pe circuit, oricand, cu cea mai mare placere.

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    cosi33 

    18 Jul 2013 - 19:30
    Contributors cum este cu lupele cumparate de la chinez?
  2. Photo

    vesperala 

    13 Jul 2008 - 11:57
    Aduc stelele..:)
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro