Jump to content

ktod_16

Members
  • Posts

    164
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    ktod_16@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 325i

ktod_16's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

47

Reputation

  1. Si eu caut un e46 330i Cabrio. Faceliftul e OK are si Hard top, cam multi km dupa parerea mea. De cutiile automate stie cineva ceva in termen de fiabilitate? Eu as vrea sa o folosesc ca masina de zi cu zi. Ma bate gandul la asta.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232879149&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&scopeId=C&categories=Cabrio&isSearchRequest=true&zipcodeRadius=200&fuels=PETROL&ambitAddress=DE+-+21077&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&userPosition=53.4344%2C9.9512&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1
  2. Gata stiu.... idee de investitie. la viteza cu care distrug romanii bmw-urile, mai mult ca sigur 316 si 318 vor ajunge masini istorice rare. Acum e momentul sa cumparam. Cat inca se mai gasesc.
  3. alea la 26000 au motor N55. N55 s-a pus din 2010 si e cu o singura turbina. Aparent e mai fiabil si consuma mai putin. N54 e mai robust pentru tuning dar are prob cu HPFP, injectoarele, depunerile de carbon pe supapele de admisie, Waste gate-urile si turbinele la primul an de fabricatie. N55 nu se preteaza pentru tuning (interne mai slabe + valvetronic)in schimb consuma mi putin, noxe mai mici, turbo lag mai mic, mai fiabil(cele facute pana in 2011 au avut prob cu suruburile de la vanos pentru care s-a facut recall). Succes
  4. Se pare ca nici la generatia asta nu le-au iesit cuzinetii.... e problema si la e9x http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=786615
  5. Ce inseamna reconstruit? Ce ai schimbat?
  6. Alternatorul se pare ca duce Max 150A =>1800W. POti sa incepi de aici calculele. Tot ce consumi in plus vine din baterie. Masuratul tensiunii la ralanti nu cred ca e optim. Din cate imi amintesc generatoarele au o anumita plaja de turatie la care functioneaza optim. Poti sa refaci testul si cu motorul un pic turat sa vezi daca difera tensiunea.
  7. Eu nu sunt convins ca merita sa investesti in diesel pentru competitii. Cu timpul prbabil vei ajunge la pretul unui M3 e46 care are stoc 343 de cai si cutie SMG. Poate reusesti sa ne tii la curent cu cheltuielile. La urma urmei poti lua un M3 cu volan pe dreapa ca e mai ieftin. Pentru ce iti trebuie tine nu cred ca e nevoie sa muti volanul pe cealalta parte.....
  8. IMi place. Sunetul e cam nepotrivit pentru rally. 330i cu turbo nu e mai bine? sau nu te incadrezi la categoria care trebe? Doar intreb nu am habar de domeniu....
  9. Faza comica in service din RO. Un prieten a suferit un accident la un Golf. Fiind in strainatate a constatat ca reparatia face mai mult decat masina. Avand in vedere ca pagubele erau doar la caroserie(aripa capota far bara fatza) iar masina era intr-o stare buna decide sa cumpere de pe ebay piese de caroserie si sa le monteze singur. Zis si facut. Problema e ca nu a reusit sa alinieze piesele si de aproape se observa ca sunt toate puse nasol. Ajunge in Ro si decide sa mearga la un service la le alinieze. Dialog: 2 Mecanici, Client C: buna ziua M: buna ziua C: am o problema la golful asta. M: da' masina asta e praf, a fost facuta ghem . i-a uite aripa si capota nu sunt aliniate.. C: da stiu M: ce naspa e reparata. cine ti-a montat astea? C: eu M: pai le-ai pus strimb. C: da stiu, de asta am venit sa le aliniati cumva sa arate mai bine. M: pai te costa 100Ron de element. C: OK platesc adice unu din mecanici niste chei desface cateva suruburi la aripa trage de ea...... aripa tzapana. C: dar sa stiti ca eu am montat-o ca la carte toate suruburile sunt puse si i-am pus si silicon de caroserie. Deci vreau sa dati aripa jos o curatati o asezati si puneti si silicon. M: mda; nu se misca deloc. M: e prea mult de munca nu se merita. M: da mai bine o lasi asa ca oricum nu se cunoaste. C: si pleaca
  10. Si mie mi s-a furat din fata casei. Cea mai buna metoda este un kill switch pe pompa de benzina/motorina. Pentru cazul in care se fura cu platforma merge varianta cu o caramida de C4 legata la un telefon mobil si ascunsa sub o bancheta. Daca masina nu mai e in parcare te urci pe bloc apelezi numarul si privesti in jur unde apar artificiile.
  11. Eu as vrea sa cumpar asta si sa-i pun M54 3L pe viitor. Imi place ca e rosie... sunt nebun sau...... http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318-cabrio-top-zustand-top-ausstattung-oyten/213973710.html?origin=PARK
  12. Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?
  13. Salut si eu vreau un N42. Stie cineva din ce an s-au introdus noile piese la distributie? Eu inclin spre masina asta..... http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318-cabrio-top-zustand-top-ausstattung-oyten/213973710.html?origin=PARK Pareri? Off. are cineva detalii despre masina de mai jos? http://olx.ro/oferta/vand-bmw-m3-e46-ID4u5UY.html#361e0d7661 Multumesc.
  14. ktod_16

    ///M3 e92

    pentru OP Incepe cu asta http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=935368 si continua cu asta http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=892838 Lectura placuta sau neplacuta......
  15. Acelasi raspuns l-am primit si eu la o REP. in Hamburg. Las-o asa pana nu mai merge apoi o reparam. Bineinteles ca nu a mai mers cand eram in drum spre RO prin Austria. Deci PLM. Sa mai spun ca luna trecuta am facut schimbul de ulei la un an. Am cumparat frumos uleiul si am zis sa caut un service mai ieftin. Am ajuns la un service BOSCH le-am dat masina au facut treaba totul ok. A doua zi ridic si eu cappota sa vad care e treaba si vad ulei peste tot. Pe capacul motorului pe capacul filtrului de aer pe admisie, to motorul meu fusese manjit cu ulei. NU stiu cum au reusit. Acum tre sa vad cu dracu spal uleiul ala. Imi sta pe creier cand ma gandesc cat m-am chinuit sa pastrez totul cat mai curat..... NU mai zic ca mi-au lasat si un litru de ulei nedesfacut si senzorul arata full. Inclin sa cred ca au schimbat cu o sonda cu care au "supt uleiul" si in loc de 6.5L au turnat doar 6 restul fiind ramas din cel vechi. Deci e plin de dobitoci si pe aici. eu nu mai cumpar o masina scumpa pana nu am garaj si posibilitatea sa imi dac eu revizii si reparatii simple. Service-urile sunt pline de "patru clasishti" plictisiti care nu dau 2 bani pe lucrul altuia. Intr-un cuvant li se rupe PWla.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.