Jump to content

matrixx

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    aress1818@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    118d

matrixx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Am avut aceeasi problema, fum alb doar la rece, s-a rezolvat cu schimbarea termostatului EGR care facea condens.
  2. Daca nu ramineam cu schimbatorul in mana probabil continuam sa merg asa, ma obisnuisem cu agatatul in viteza intai pentru ca vorba unui mecanic priceput "asa face ele" Ce nu am mentionat mai sus este ca aveam ceva scurgeri de ulei la cutie pe la cele doua simeringuri pe care culmea le schimbasem deja cu ceva ani in urma. Din ce am inteles, codurile simeringurilor pe original au fost schimbate de cateva ori pana acum, clar sunt piese ce se strica prea repede la BMW si nu ar trebui ..
  3. La rece in special dar si la cald cand incercam un demaraj rapid, refuza sa intre in viteza 1 sau intra doar partial agatand parca ceva.
  4. La mine se rupsese bucsa de la levier, piesa nr. 7: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UG31-EUR-09-2004-E87-BMW-118d&diagId=25_0387 numai ca mecanicul mi-a indicat sa schimb si piesa nr. 6 din cauza bilei de pe levier care se uzase. Ca sa rezum am schimbat urmatoarele: 2, 5, 6 si 7 care nu sunt tocmai ieftine plus uleiul din cutie. Acum intra foarte usor in viteza si parca tremuratul schimbatorului s-a diminuat dar nu total.
  5. Aceeași problema aveam și eu, intra greu ĂŽn viteza ĂŽntâi când se rĂŁcea bine afarĂŁ. DupĂŁ ce am schimbat câteva piese la timoneria schimbĂŁtorului de viteze alta viata, senzația este ca ai o alta mașinĂŁ nouĂŁ.
  6. O folosesc de ceva timp, foarte utila mai ales la drum. Am șters erori și ĂŽnregistrat bateria noua,citit parametri live, din pĂŁcate codarea nu este posibila prin BT la modelul meu anterior 2007.
  7. Aceeași problema am și eu, suspectez releul ĂŽncĂŁrcare alternator sau bateria originala care a rezistat eroic zece ani.
  8. Mi-am cumparat si eu interfata ELM327-BT si instalat aplicatia BMWhat v.12.0 pe un Android 4.4.2. Diagnoza mi-a gasit 5 erori pe care am reusit sa le sterg, 12 ECU au fost accesate, codarea inca nu am incercat-o (BMW seria 1 2004). Vesta buna este ca Developer-ul are in plan trei functionalitati noi foarte utile: CSF - monitorizare valori filtru particule si request regenerare, Service Reset si Register a New Battery. E perfecta la drum!
  9. Sunt doua simeringuri, unul card si altul al tijei care cupleaza vitezele, piesele 8 si 9, eu am schimbat piesa 8, presupun ca e aceeasi problema: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UG31&mospid=48923&btnr=23_1053&hg=23&fg=15
  10. Eu am schimbat semeringul de la cutie tot la un seria 1, uleiul l-am cumparat de la reprezentanta, daca imi mai aduc bine aminte parca a intrat 1l si jumatate sau 2. Operatiunea dureaza cam 2 ore, trebuie data jos evacuarea, cardan, timoneria, semeringul e pozitionat undeva sus deasupra cardanului.
  11. Salut, Dupa cum am descris si in titlu am o problema legata de pompa pentru spalarea parbrizului, mai exact nu functioneaza, nu se aude si nici nu pulverizeaza lichid. Am verificat sigurantele si par ok, presupun ca este un releu pentru ca se aude un fel de "click / tac" in cutia cu singurante atunci cand actionez stergatoarele sau pornesc motorul, ma poate ajuta cineva sa identific acest releu? Stergatoarele nu mai ramin pe pozitia lor ci un pic in sus atunci cand este motorul pornit, in schimb isi revin la pozitia normala daca le actionez avand motorul oprit si cheia in contact. Este vorba de un BMW 118d din 2004. Merci anticipat
  12. Cool, am si eu acelasi specimen, cat te-a costat pachetul M si de unde l-ai achizitionat
  13. Salutare la toti! Stie cineva unde este localizata mufa OBD, BMW 118d 2004 si cum ar arata. Merci frumos
  14. Versace tipul de pe scaunul din fata are sistemul antifurt cel mai tare. Lacat pe geam, oglinda a luat-o acasa, iar in interior a bagat butelii "da" apa sa nu intre hotul :twoup: http://www.postimage.org/image.php?v=gxsKWTA
  15. Alarma din fabrica nu porneste daca iti deschizi masina cu cheia originala sau clona, ma gandesc totusi ca se poate reprograma sa porneasca :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.