Jump to content

Bursucel

Members
  • Posts

    107
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d

Bursucel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut, Vand filtru epurator varianta cu cilindru decantor (de plastic nu cu pasla). Pieasa nr.11 adica filtrul complet capac, garnitura, si cilindru decantor. Piesa este noua/ http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3312&hg=11&fg=15 Pret: 150 ron
  2. Salut, Pompa e Bosch VP44 - part number - 0470504005 Pompa are probleme la partea electronica. Partea mecanica e in regula. Pret - 700 ron completa sau 500 ron doar partea mecanica.
  3. Salut, Poate ajuta experianta mea cu masina, un 320d 136 cai. Am avut si eu problema la plecarea de pe loc si era destul de deranjanta senzatia. Se intampla dimineata la motorul rece de obicei. Am scapat de aceasta problema schimband pompa de injectie. Da pompa de injectie. Am ajuns sa schimb pompa deoarece a cazut partea electronica si nu am reusit sa o repar si am ajuns sa cumpar alta pompa second. Acum dupa ce am schimbat poma nu mai trepideaza deloc, in nici o situatie si chiar am incercat sa o fac sa trepideze deoarece stiam cum sa plec de pe loc sa faca si cum sa nu faca. Nu vreau sa spun ca doar pompa creeaza aceasta problema dar la mine a rezolvat problema. Masina merge acum mult mai bine. Numai bine.
  4. Salut, -Imi poti explica ce inseamna faptul ca ''De la faptul ca nu am facut -Break in- la discuri asa cum trebuie''?????? - Deci la discuri noi si placute tot noi (asa se monteaza cu placute noi) se face o operatiune de brake in si anume. Se ruleaza la o anumita viteza (100 - 120 km/h) si se franeaza pana la 30-40 km/h de 10 ori consecutiv. De la a 5-a faza de franare deja incepe sa miroase a frane incinse in masina si sa simti pedala tot mai moale. Insa asa sjung discurile la temperatura optima pentru transferul de material de pe placute pe disc. Atentie nu franati pana pe loc deoarece placutele lasa o amprenta pe discuri si nu e ok. Si nici pe viitor nu e bine sa tineti piciorul pe frana mai ales dupa franari excesive cand discurile sunt calde, la semafor de ex. Cand brake in nu se face corect se fac depuneri inegale pe disck. "The driver can feel a 0.0004" deposit or TV on the disc. 0.001" is annoying" Insa va rog cititi pe link-uil de la Stoptech http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml cap coada si o sa va lamuriti. Eu cred in prop de 99% ca asta e problema la mine - depuneri inegale- care sper sa o pot remedia. Nici eu nu am facut corect brake in deoarece mecanici nostri nu stiu sa zica ce sa faci cu discuri noi. Ei zic asa mergi lejer cu ele cateva sute de km ca se incalzesc excesiv daca le fortezi din prima. Spor la treaba si cand rezolv o sa va spun ce am reusit sa fac cu ale mele.
  5. Salut, Problema cu bataie in volan(vibratie) la franare (doar la franare) la orice viteza am si eu. Si am patit in felul urmator: Am schimbat discurile originale cu unele Zimerman (toate 4) si placute ATE acum 2 ani. Duap approx 1 an a inceput sa vibreze la franare. Am zis ca sunt discurile ovalizate. Asa au spus si mecanici la care am fost sa le inspecteze. Ca urmare am schimbat discurile fata cu unele Brembo. Vibratia a disparut pentru approx 2 luni. Cand a reinceput am fost sa verific discurile cu un aparat special sa vad daca sunt ovalizate. Si surpriza sunt in parametri. Le-am mai lasat si vibratia s-a accentuat. Am mers iarasi la verificare si iarasi au iesit in parametri. Am verificat tot ce se paote verifica la roti si totul pare ok. Asa ca m-am apucat sa citesc pe net. Sa caut sa vad ce se intampla. Si am gasit: The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml Eu zic ca la mine e vorba de depunerile inegale pe discuri. De la faptul ca nu am facut -Break in- la discuri asa cum trebuie. O sa incerc sa verific discurile vechi sa vad daca sunt in parametri. Si o sa incerc sa remediaez situatia sa vad daca intradevar e ce spun astia de la Stoptech.
  6. ai uitat o cifra la codul asta Da sorry 12311713839 asta e complet. Salut. Piesa e de fapt asta 12317788246, voltage regulator pentru 150A multumesc.
  7. Salutare. Anul trecut pe la pasti am avut problema cu alternatorul. Nu a mai incarcat deloc. Dat jos refacut (nu stiu exact ce au schimbat la el) si a mers. Pana acum se pare. Mai exact se aprinde martorul de la baterie intermitent. A inceput acum vreo 2-3 luni, s-a aprins odata si gata. Pe urma peste ceva timp (1 luna) la fel. Si tot asa pana acum 3 saptamani cand s-a aprins mult mai mult, chiar a ramas aprins vreo 2 zile. Am vrut sa merg la un electrician dar nu am ajuns fiindca am fost bolnav. A 2-a zi nu s-a mai aprins. Cam asta am patit. In tot acest timp nu m-a lasat bateria deci incarca. Ieri insa a inceput iarasi. Se aproinde foarte mult, si doar in turatii de peste 2500. Acum de dimineaata a stat aprins aproape tot timpu. Nu stiu sa zic daca incarca deoarece aseara nu se observa nimic in faruri, adica oscilatii cand se aprinde si nu martorul. Asa ca acum tind sa cred ca merg doar din baterie si nu mai incarca deloc, sau incarca si eroarea e altceva. Azi o sa verific incarcarea sa vad exact daca incarca. Si acum vin cu niste intrebari. 1.Cat de usor se da jos alternatorul? Pot sa-l dau jos in garaj? Tin sa precizez ca am facut cate ceva la masina deci nu sunt chiar asa de nepriceput. 2.Poate sa fie si altceva in afara de alternator? 3.Si pentru colegii din Timisoara - daca il dau jos si trebuie sa-l duc undeva la reparat, unde sa merg cu el? Multumesc mult.
  8. In acest weekend in Timisoara. http://www.tion.ro/cu-bmw-ul-intr-un-stalp...110206-09360251 http://www.tion.ro/intrecere-intre-autotur...110207-12381173
  9. Da am pus de care trebuie. Greseala de comanda. Oricum ma bucur ca m-am uitat ce scrie pe ele cand am vrut sa le montez prima data. Ca banuiesc ca se ardeau alea de 5v.
  10. Salut. Ajuta cheia dinamometrica la destrangere. Si inca f mult. Beru dau specificatiile de 35Nm la destrangere la bujiile de 10. Daca desfaci cu cheia setata la 33Nm (asa am setat-o eu) nu risti sa rupi bujia daca nu vrea sa se desfaca. Eu de ex la una din bujii nu am reusit sa o desfac din prima. Oricum le-am montat si porneste perfect. Toate 4 au fost arse. Le-am testat pe baterie si nimic.
  11. Am rezolvat faza cu bujiile diferite. Multumesc pentru raspunsuri.O sa le schimb azi si merg sa le montez. Eu cand am desfacut am desfacut bujiile cu cheie dinamometrica. Am setat la 32Nm si toate s-au desfacut din prima. :twoup: Deci sunt un caz fericit. Am si testat prima care am scos-o ieri si nu mai merge, este arsa. :twoup: A sa le verific si pe restu azi sa vad daca intradevar sunt arse toate.
  12. Azi m-am apucat de schimbat bujiile. Am ajuns la ele usor (avand in vedere ca am dat jos admisia) si am reusit sa le desfac toate 4. De fapt pe toate 4 le-am slabit cu o cheie dinamometrica ca sa nu le rup. Toate le-am desfacut fara probleme cu 32Nm. Insa am o problema/nelamurire. Cand am scos-o pe prima am observat o diferenta fata de cea noua si anume: - bujia veche BERU 0 100 226 362 11v (11v si 15 amperi am vazut pe net) - bujia noua BERU 0100 266 002 5v (5v si 25 amperi am vazut tot pe net) Ambele le-am gasit pe autokarma la masina mea M47 136cai. Care e diferenta intre aceste doua modele? Stie cineva sa ma lamureasca? Din ce am inteles astea de 5v se incalzesc mult mai repede si mai tare. Insa le pot monta la mine? Nu se ard? Multumesc Injectie pompa-jet - asta e singura diferenta la specificatiile celor doua de mai sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.