Jump to content

razvan123

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

razvan123's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial". Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus. Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit. In luna care vine, achizitionez o Honda Accord. Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :blink:
  2. Vai de mine ce horror tale pentru o masina atat de scumpa. Nu stiu daca e cel mai bun loc pentru a intreba asta dar stie cineva cine ofera un serviciu decent de buy-back chiar daca nu e o marca vanduta de ei ? Ford parca? Nu de alta dar n-am chef sa ma intrec in preturi mici cu tiganii prin targ. :blink:
  3. Pai asta si o sa fac. Dar intai s-o repar pe asta :blink:
  4. Pai deschid un topic nou la fiecare problema nou si grava pe care o gasesc. Si gasesc o gramada :) Stiu la ce studiu JD Powers te referi si ala era pentru satisfactia cumparatorilor. La unul mai recent, BMW isi pierdea pozitia a 2-a in fata marcii Skoda chiar.
  5. Salut! Revin si eu cu una din multele si maruntele mele probleme ale carutei mele cu pretentii de masina... Am un E46 la care vitezometrul se tot decaleaza de ceva timp. Azi de exemplu cand am iesit din masina arata 80 km/h pe loc. La 30 km/h arata 110... si tot asa. La inceput ma gandeam ca trebuie schimbat tot bordul dar oare pot schimba oare numai vitezometrul? Si... stie cineva cam cat costa asa ceva? Macar aproximativ...
  6. Zdranganitura era de la o teava dintre toba mare si toba mica care s-a fisurat, in mod inexplicabil. Merge sudata, aparent. A naibi masina :blink:
  7. Pai nu l-am mai avut pe asta iarna. Ok, se pare ca sunt tampit :blink: Si ceasurile alea aveti idee cat costa sa le schimb?
  8. Am si eu o problema cu bordul... ma rog, nu e cine stie ce dar e un pic enervant. Daca tin calculatorul pe consum, de exemplu si merg asa mai mult timp... dupa un timp se aude un beep si apoi incep sa vad temperatura de afara. Si cand arata temperatura de afara clipeste :| Oare de ce? Also, are cineva idee cam cat ma costa sa schimb toate ceasurile alea de pe bord?
  9. Pudra de talc? Adica din aia de se gaseste la farmacie ?
  10. Nu stiu cum e cu BMW-urile mai vechi dar vad ca E46 are o gramada de probleme care nu sunt neaparat legate de un stil paugobs de-a conduce (nu stiu ce macarale ale geamurilor, racord flexibil, debitmetru, inchiderea centralizata, suspensiii etc.). Mie imi place foarte mult masina si interiorul ei spartan, cu toate ca altii sunt uimiti de o asa austeritate in interior, in ciuda exteriorului rafinat si discret. Sa fie ca masinile, de ceva vreme in coace, sunt facute sa fie mai sensibile? Nu e vorba doar de BMW; am vazut de curand un filmulet in care unii au testat rezistenta unui Mercedes vechi - l-au bagat intai pe toate hartoapele, apoi in apa, au dat in el mai intai cu bata si apoi cu tunul pentru ca, intr-un final, sa-i bage dinamita in motor. Ei bine, surprize-surprize, masina functiona si atunci. Nu cred sa mai fie cazul cu Mercedesurile mai noi care, dupa cate am vazut in diferite sondaje de fiabilitate, sunt mult in spatele unor marci ca Toyota, Mazda, Lexus sau Honda. Oare nu cumva cei de la BMW au exagerat un pic? - asta e intrebarea mea de persoana ce le admira totusi masinile. Tin sa precisez ca, din cate am vazut, majoritatea pieselor BMW sunt clar mai scumpe decat cele Mercedes sau Audi deci ei au mult de castigat atunci cand o piesa se strica; au probabil un adaos imens. Nu sunt cine stie ce cunoscator si nu am condus cine stie ce masini pana acum dar imi pare, totusi, o discutie interesanta. Oare cei de la BMW au un atat de mare succes financiar profitand de pe urma renumelui ce si l-au castigat?
  11. Salut! Am si eu un E46 care, chiar daca intretinut remarcabil de bine, are diferite probleme. Cunoscutii mei cu BMW au si ei o gramada de probleme, chiar daca le-au luat de noi. Am citit si pe forum aici o gramada de povesti de groaza. Oare fac ei piesele de o calitate f. slaba a.i. sa se strice f. repede? Ca au niste preturi f. mari totusi piesele; ma indoiesc ca pe ei atat ii costa sa le fabrice. Cred ca doar Fiat-urile au atatea probleme ca si E46. Prin comparatie, Logan-urile ce au facut 100k km au avut mai putine probleme decat majoritatea BMW-urilor iar problemele Logan-urilor au fost rezolvate cu MULT mai putini bani. Masini mai performante, la acelasi pret, se gasesc fara doar si poate. Deci, dincolo de design-ul care mie imi place, de ce BMW ? Anul care vine imi iau alta masina si, cu toata parerea de rau, cred ca va fi o Honda sau o Mazda. Pacat :blink: au o traditie frumoasa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.