Jump to content

777

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Timisoara

777's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat problema. :) Am cumparat (700 RON) si am schimbat (0 RON) pompa intermediara de motorina (se afla langa evacuarea de la Webasto, ~ sub scaunul soferului). Operatiunea de a schimba pompa e super simpla. DIY in aprox. 15-30 min. Am verificat si incarcarea, si totul e OK. Deci bateria aia chiar a murit. Acum sunt super incantat de felul cum merge masina.
  2. Am vazut in Inbox-ul meu ca am numarul tau de telefon din Ianuarie-Martie 2007 Ai acelasi numar de telefon? Mersi mult de tot. Legat de faza cu muritul bateriei, m-am gandit si la asta. Dar nu am avut inca timp sa investighez. Dar legat de faza cu faptul ca nu mai porneste nu cred ca are legatura.
  3. Acum vre-o saptamana (dupa un concediu de vreo 7-8.000 de km) cand ma intorceam spre Timisoara, la 40 de km de casa m-am oprit sa alimentez. Cand sa plec, masina nu a mai miscat nici un click. Nu mai aveam curent nici cat sa stea becul din tavan aprins. A murit bateria subit! (ciudat, fiinca inainte condusesem 4-5 ore fara oprire, chit ca avusesem farurile aprinse si etc...) :lol: Am cumparat baterie noua si am schimbat-o pe loc. Masina a pornit si am ajuns acasa. :) Tot la acelasi drum, dar cu vreo 100 de km mai inainte am simtit ca pe la 3500-4000 rpm daca ii dadeam kick-down, motorul se comporta ca si cum intra limitarea (chit ca in mod normal limitarea intra doar pe la 4750 rpm ...). Dar chestia asta nu se intampla de fiecare data. Doar cand avea el chef. Iar daca acceleram usor (fara kick-down), mergea normal. A doua zi (dupa ce am ajuns la TM), am mai circulat cu masina prin oras. Totul OK. A trebuit sa plec iar o saptamana din tara, iar masina a stat neatinsa in timpul asta. Acum am incercat sa o pornesc si nu mai merge. :lol: Cand dau la cheie, electromotorul invarte foarte bine, dar parca motorul nu se alimenteaza deloc. Am invartit destul de multicel, si nimic. Bateria e OK. Ledul inca e verde, si invarte foarte bine. Aveti idee ce s-a putut intampla? Oare ce as putea sa fac? :) Mersi mult de tot!!
  4. este doar un sunet. nu trepideaza abolut nimic. eu l-am auzit doar cand pornesc la cald motorul, dar dupa ce merg putin cu masina nu se mai aude. dar cand se aude este de fiecare data la fel (aceeasi frecventa si la fel de tare). nu stiu cum se poate muta un topic. pur si simplu sa il mai postez inca o data acolo?
  5. vineri am avut o surpriza foarte mare: uleiul Longlife 98 5W40 care mai demult ( :twoup: ) costa undeva pe la 200 si ceva de mii litrul acum s-a facut 760 de mii litrul (deci o scumpire de ~300% :D ) ... si faza si mai "faina" e ca nici nu il mai prea gasesti chiar mi-am pus ambitia si am sunat la cateva reprezentante in tara (Mures, Cluj, Sibiu) si nici macar nu aduceau la comanda ... :twoup: de gasit am gasit in Timisoara, dar la pretul mentionat mai sus. oare nu mai este chiar nici un importator de uleiuri care sa aduca si tipul asta?
  6. de aproximativ 2 saptamani am inceput sa aud o chestie care mi se pare anormala: daca pornesc motorul la cald (in sensul ca merg cu masina, temperatura motorului e cea normala, opresc motorul si stau o bucata de vreme - 1-2 ore - si repornesc motorul) se aude un sunet ca si cum ceva nu merge rotund, ci sacadat. la inceput am crezut ca motorul nu merge rotund, dar cand deschid capota si se aude mai tare motorul, acopera sunetul ala deranjant si totul e OK. turometrul sta perfect fara nici o variatie. deci e clar ca nu e din motor sunetul ala. m-am mai gandit ca s-ar putea sa fie de la aerul conditionat (compesorul :twoup: ), dar am oprit clima de tot, si inca facea la fel. am mers ~ 10 minute prin oras cu masina si nu se mai auzea. dar a doua zi la fel .... :twoup: aveti idee ce ar putea sa fie? deja a inceput sa ma streseze sunetul ala si parca il aud si cand nu merge masina ... :D)
  7. Azi am trecut pe langa reprezenta. Daca tot am fost acolo nu m-am rabdat sa nu ma bag si sa intreb ce parere au ei (eu oricum nu am avut timp sa ma bag sa vad ce si cum pe sub bord) .... Pana la urma nu era vorba de siguranta de la ventilator (oricum m-ar fi mirat foarte tare sa fie aia din moment ce este de 60A!!!! :D ... 100 cred ca are bateria cu totul ... :twoup: .... oricum nu prea vedeam cum s-ar putea arde asa ceva). De fapt s-a ars o rezistenta de la comanda ventilatorului. Imi zicea tipul din service ca e o problema cunoscuta la E39 .... :D m-a costat cam 420-430 de roni .... :D ... scump dom'le scump ... dee ... dar in maxim 20-30 de minute am plecat cu problema rezolvata! :twoup:
  8. si eu cred ca am aceeasi problema. iar aseara am cautat de nebun prin zona tabloului din bord si nu am gasit-o. :twoup: ce vrei sa spui prin "sa decuplezi din fata electroventilatorul"? unde este "in fata"? mersi mult.
  9. masina: 320d din 2001 acum un an, cand a fost cumparata masina (second), cele 2 chei cu telecomanda incorporata functionau perfect amandoua. Nu stiu daca exista mai multe feluri de chei la anul asta de fabricatie, dar pentru orice eventualitate, asa arata cheia: Una dintre ele nu a fost folosita deloc aproximativ jumatate de an. Iar acum vreo 2 saptamani cand am incercat sa o folosesc nu mai mergea. Am crezut ca s-a descarcat acumulatorul din ea, si am ciculat vreo saptamana-doua doar cu cheia aia, ca sa se mai incarce (aprox. 3-400 km, deci vreo 9-10 ore). Dar tot degeaba. Telecomanda e moarta. Explicatii posibile: 1. nu sunt acumulatori in cheie. Sunt doar niste baterii care o data descarcate complet sunt gata. Daca e asa inseamna ca se poate si desface cheia si inlocuite bateriile. A auzit cineva de asa ceva? 2. cheia isi poate pierde ceva intern daca nu mai are curent? (asa cum o cheie noua trebuie sa fie invata de catre ECU-ul masinii) 3. chiar s-a stricat telecomanda (dar asta m-ar mira, fiindca a stat in casa intr-un sertar) Voi ce parere aveti si ce sfaturi mi-ati da?
  10. pai de-aia am postat link-urile catre ghiduri, ca sa poti sa bagi exact masina ta si sa vezi exact ce iti recomanta Castrol (si si cat, evident)
  11. mai complex, si in engleza: http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...c=1156&langid=1
  12. si acum si in engleza (si cu ceva remarci suplimentare) http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...c=1156&langid=1
  13. hai ca am gasit si de la Castrol: http://195.82.66.170/castrol/oilguide/
  14. asta m-am lamurit. eram doar curios ... :blink: oricum: http://195.82.66.170/castrol/oilguide/ Si in plus, la lichidul de frana specifica pentru toti ... "nepriceputii" ... :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.