Jump to content

Doktoru

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oltenita

Contact Methods

  • Yahoo
    ddoktorul

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 535d Bmw 530d

Recent Profile Visitors

9598 profile views

Doktoru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am avut si eu probleme Cu 535D.....tot legate de cutie....ideea este ca am schimbat cutia de viteze si am luat-o de la alt 535d care se dezmembra. Am facut treaba asta la AUTOKAPPA Craiova , de acolo am cumparat cutia, acolo am schimbat-o si tot acolo am schimbat si uleiul din ea cand am montat-o pe masina. Tin sa spun ca din prima a mers perfect fara sa fie nevoie de 1000 km sau ceva de genul, fara suturi, fara pierderi de putere samd.... Am schimbat-o cu tot cu convertizor. Nush dc iti face asa...in mod normal nu are avea nevoie de 1000 de km....ar trebui din prima (gandeste-te ca eu am schimbat cutia dupa alta masina si nu a fost nevoie sa isi mai faca ea anumite reglaje). Parerea mea este ca la tine problema este Convertizorul....
  2. Doar din curiozitate......cat ai platit pentru releu?
  3. Cel mai probabil este bateria....Si nu trebuie sa te surprinda ca a inceput cum spui tu...din senin....Aproape toti avem probleme din senin )) Daca bateria este veche, a stat si nepornita, chiar daca ea nu consuma mult in sleep mode, e normal sa apara aceasta problema si dupa parerea mea este chiar evidenta cauza..."Sedentarismul" ))
  4. Eu nu inteleg cum e cu debitmetrul tau....Din cate stiu eu ala ori merge ori nu si cel mai repede se vede la un tester, ori ca eroare directa ori intri la valori reale ale aerului si valori nominale... Poti sa intri pe tester direct la turbo si vezi acolo , la fel cu valori reale si nominale. Merge KTS, adica eu cu el am lucrat si mi-am facut treaba foarte bine. Sa imi spui si mie de la ce a fost.... Apropo, pe langa EGR a curatat si Galeria de Admisie?
  5. Ma crezi ca nu am avut timp sa ii scot mufa? Am vrut de fapt si am vazut ca trebuie sa dau capacul jos si am renuntat si de atunci am uitat, insa nici nu am mai folosit masina aia. Sper pana luni sa iti spun ))))
  6. MPM este in portbagaj....sub roata de rezerva...sa nu fie si de la vreo siguranta Din cele mari din portbagaj, in partea dreapta...daca este MPM in scurt arde una din cea mare...30 sau 40 are, nu mai stiu sigur Sunt curios sa imi spui ce a avut ! Multa bafta !!!
  7. Pai si care sunt modulele respective? Trebuie sa le dea si denumirea. Bateria este de 95amperi? Eu am cu 110 ca sa nu am probleme de acest gen, insa este destul de mare si bateria ta...desi sa stii ca aceasta masina are suficient de multa electronica.... Trebuie sa vezi clar cu ce module ai probleme...Dupa, putem sa verificam...nu? Apropo ca a fost lovita in fata dreapta....si eu am lovit-o tot in dreapta fata destul de tare insa nu am avut nimic....adica, far , capota, aripa, bara, ochelar de far, etc. Insa din cate stiu eu la un impact nu dezastruos nu afecteaza cine stie ce...adica eu am plecat cu masina pe roti de la fata accidentului si am intrat la 70 intr-un opel astra g....din lateral, in partea lui din spate, in partea dreapta. Nici airbag-ul nu a sarit desi centura s-a pretensionat pe mine si a trebuit schimbata. Nu cred ca are legatura ca a fost lovita, imi permit sa te intreb de unde banuiesti sau ce te-a facut sa crezi asta?(cum ca a fost lovita in dreapta fata) ?
  8. Incearca sa pui un tester pe ea sa nu ai undeva o eroare CAN BUS.....vreun fir ciupit sau ros... Daca face asa inseamna ca undeva are un scurt...si la mine la fel facea, stergatoarele, ceasurile de bord, navigatia, nu mai mergeau geamurile sau mergeau, depinde cum vroia masina , eroare pe Abs, PDC, senzor de presiune al pneurilor, Dsc...etc Precizez ca la mine bateria era aproape noua...avea vreo 7-8 luni de cand era pe masina. Eu am dat o diagnoza cu KTS....si mi-a spus ca am o eroare CAN BUS si intradevar...in portbagaj imi ardea MPM-ul...deci era in scurt, dupa ce l-am scos din mufe masina si-a revenit cu exceptia navigatiei care nu mergea, in schimb nu mai oscilau ceasurile si nici erori. Poate o fii de la baterie, ai scapa ok si fara batai de cap Mult noroc in continuare.
  9. Bateria dupa parerea mea isi spune cuvantul....Sau poate putina apa ajunsa la vreun calculator, eu la E60 am in portbagaj 2 calculatoare si am avut probleme cu ele din cauza apei....am rezolvat problema, era un cheder deplasat. Poate si tu ai la fel, calculatoarele mele sunt sub roata de rezerva....poate e la fel si la tine, JBE....cred ca se numeste. Mult noroc, sper sa fie doar bateria
  10. In Craiova iti recomand cu incredere AUTOKAPPA....Se pricep, iti garantez Adresa este Bariera Valcii.....numarul nu il mai stiu exact .....
  11. KTS........ Ideea era ca si eu cred ca este defect si nu vad de unde altundeva sa se comporte masina asa pentru ca Turbina este ok....Cand o accelerez are sprint-ul caracteristic 2 secunde, un zvac si dupa parca ii da in nas, vorbesc la turatii joase 1500RPM....la 2500-3000RPM nu se mai simte. O sa curat si EGR si Galeria de Admisie insa daca ar fii infundate nu ar trebui sa aiba deloc acel zvac....sau cel putin asa presupun eu. Daca stiti sau credeti ca problema mea ar fii si din alta cauza chiar va rog sa imi spuneti Multumesc anticipat !!!
  12. Salut...Am un Bmw 530d 2004, E60 si mai nou a iesit la tester cum ca debitmetrul este defect, lucru pe care il suspectam. Vroiam sa va intreb daca pot sa ii scot mufa si dupa sa merg asa sau afecteaza ceva? Multumesc mult !!!
  13. Postez si aici.... Am avut si eu problema cu alternatorul si la mine a fost releul de incarcare, l-am schimbat si acum merge foarte bine, incarca cu 14.09 Alternatorul este din 2004, de cand este si masina E60 530d , e prima data cand umblu in el si mi-au spus de la service ca este ca si nou, ma refer la rulmenti, fulie, puntea de diode. Singurul Vinovat pentru toate problemele mele era acest Releu de incarcare , dupa care am umblat putin, la AutoTotal sau Autonet fiind piesa nelivrabila si nici pe Stoc, insa noroc cu Prietenii de la AutoKappa. Apropo de asta vreau sa va mai spun ceva, unii poate stiti. Daca verificati Releul pe banc la proba cu becul cand invarte sa aprinda becul faceti o greseala. Acest Releu nu aprinde becul niciodata, deci trebuie direct masurat ( nu am fost langa alternator cand s-a verificat insa am impresia ca am dat banii degeaba, probabil daca as fii luat piesa SH o dadeam inapoi. Asa am patit azi, cu piesa noua cand mi-au spus ca nu este buna ca nu aprinde becul, am sunat pe cineva care stiam ca doar cu asa ceva se ocupa si m-a lamurit el. Logic, cum imi sta in caracter Releul vechi a fost aruncat de mult ))))))) asta este O rezolvare cat mai simpla va doresc!!!
  14. Am rezolvat. Am schimbat Releu de Incarcare al Alternatorului. Acum incarca cu 14.09 ! Sa fiu sincer... cred ca ar fii trebuit schimbati doar carbunii, desi nu erau "dusi" , insa electricianul mi-a probat releul pe banc cu becul din cate am inteles si la acest model de releu BECUL NU SE APRINDE. Am sunat pe cineva la Bucuresti, care se ocupa doar cu alternatoare si electromotoare si el mi-a explicat ca becul nu trebuie sa se aprinda. Daca nu as fii luat releul nou , probabil l-as fii dat inapoi. Insa din greseli inveti, putin cam scumpa aceasta experienta Mult noroc si sper ca daca aveti aceasta problema, retineti ca releul nu aprinde becul pe banc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.