Jump to content

maryo80

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    buzau

Previous Fields

  • Masina
    bmw 530d e 60

maryo80's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. era DPF-ul infundat. din cauza termostatului(care deschidea la 70 grade) motorul nu ajungea la temp. de regim si nu se realiza regenerarea DPF-ului. acum merge ca noua pe toata plaja de turatii.
  2. de cateva zile am schimbat termostatul principal + pompa apa[facea zgomot si avea joc la fulie].acum apa sta la 90-92.pompa de vacum nu are nimic- i-am schimbat si acel o-ring pt ca pierdea ulei. astept sa vad daca acum se va regenera DPF-ul.revin....
  3. nu e rea intrebarea! eu am E 60 3.0d. am ramas din nefericire fara navigatie completa si pe deasupra mi-au rupt si schimbatorul din selectorul cutiei automate. daune-aprox 4000 euro. as fii interesat de sfaturile celor care au montat pe E60 alarme.Ce tipuri recomandati?
  4. si eu am aceeasi problema-nu trage peste 3000 de ture. in bord nu apare nici o eroare. mentionez ca de cateva luni bune se aude un zgomot in zona pompei de vacuum <la pornire si pana cand se incalzeste>. temp lichidului de racire nu trece de 70 grade. in zona galeriei de evacuare se vad multe locuri afumate, iar in masina imi intra gaze de ex. la semafor. am o intrebare pt cei care stiu ce inseamna aceste masini si le cunosc cu adevarat <a mea 530d automata 2005 E60> TURBINA este actionata electric sau prin vacuum? daca da, si daca pompa de vacuum nu mai face serviciu este posibil sa nu mai traga peste o anumita turatie? sau din cauza ca galeria e fisurata rau? multumesc tuturor, am invatat multe de pe acest forum!
  5. zilele urmatoare vreau sa verific cele 2 compartimente din fata parbrizului-sub acele filtre de polen-, am vazut o discutie pe forum referitoare la faptul ca se aduna mizerie, iar apa ce se aduna ramane acolo. ma gandesc ca ar putea fi o posilbila cauza.ce ziceti?
  6. am schimbat si filtrele. cele noi sunt cu carbon activ, dar tot abureste in stationare. intr-o seara cu ceata am urmarit sa vad exact cum se intampla-am oprit motorul, cald fiind si am revenit frecvent la interval de 2-3 ore. nu s-a intamplat nimic pana seara<cand ceata a inceput sa se lase>, apoi dezastru. am observat in timp ca se umezeste periodic covorasul dreapta fata. lichidul de racire nu scade, il verific frecvent. mentionez ca se intampla in zile cu ceata, ploaie sau zapada. a mai patit cineva sau aveti idee cam ce ar putea fi? astept sugestii
  7. aceeasi problema o am si eu pe E 60.imi mpoate explica cineva cum se scoate senzorii de pe bara spate? E60 2005
  8. da am vazut ca sub galeria de admisie sunt scurgeri de ulei. o sa merg sa o ridic pe elevator si dand scutul jos sper sa vad mai bine de unde vine acel ulei.mai nou am vazut ca am murdar de ulei acel capac care se da jos cand schimbi uleiul.totusi parerea mea e ca pierd ceva cam mult fata de ce am vazut la altii.oare e posibil sa pierd atat pe la galeria de admisie??? marca este aceeasi -castrol-, acelasi long life, doar ca nu am pus 5w-30 ci 0w-40.fiind si iarna m-am gandit ca ajuta.
  9. salutare!imi cer scuze daca repet topicul, dar nu am gasit un raspuns pe forum legat de faptul ca scade nivelul de ulei.am cumparat masina second hand anul trecut.an 2005 E60 530d.mentionez ca schimbul de ulei si filtru a fost facut inainte de a o cumpara[100 km].masina afost cumparata de afara de la un dealer.in momentul cumpararii am verificat nivelul si era ok, aproape de maxim.am rulat cam 7000km in regim mixt dupa care am vazut ca nivelul de ulei scazuse mai jos de jumatate.am completat dupa care am mai facut aproape 4000 si din nou mai jos de jumatate.fum nu scoate, dedesubt nu e murdara ,nu lasa pete in parcare, filtrul epurator este tipul acela cu decantor.l-am scos si curatat inainte.uleiul din masina este de tip 5w-30 long life.cel adaugat de mine a fost 0w-40.este normal pt tipul asta de motoare sa scada asa?oare este posibil sa-l manance?sa fie un motiv de ingrijorare?daca da ce as putea sa fac? astept sa imi raspundeti. multumesc!
  10. acum, pe frig am observat ca se abureste numai inauntru.afara e perfect uscat.conteaza la toata treaba asta daca bateria nu mai are viata multa? e cea originala si are deja 5 ani.va rog sa imi spuneti daca dot-ul tre sa fie identic pe toate geamurile. am sa verific sa vad.. multumesc mult!
  11. problema apare cand masina are motorul oprit nu in mers. atunci cand sunt in mers e totul ok. oricum in mers folosesc putin recircularea.
  12. salutare tuturor! am o nelamurire cu privire la e 60-ul meu in perioada rece, cand folosesc caldura, dupa ce las masina oprita o perioada de timp[sa zicem o ora chiar si mai mult] gasesc parbrizul aburit tare chiar umed uneori. nu stiu ce sa fac unde sa caut buba.am observat ca atunci cand este ceata afara din nou se umezeste cand o las oprita un timp.nu cred ca este normal.daca poate cineva sa imi dea un raspuns va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.