Jump to content

clksh

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Interests
    bmw, photography, video games.

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 316i

clksh's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, Am un 316i din 2000, cu motor M43TUB19. De vreo cateva saptamani, relanti-ul oscileaza putin de obicei, si cateodata ori scade pana la 400 ture si tremura masina dupa care-si revine, ori creste singur pana la 1500 ture. Am inlocuit valva pcv si-am curatat valva control relanti. Valva PCV era blocata deci nu am schimbat-o chiar degeaba, dar nu a rezolvat problema cu relanti-ul. As vrea sa va rog pe cineva din Iasi daca este dispus sa-mi imprumute valva de relanti pentru 5 minute. As vrea sa testez daca se rezolva, ca sa nu dau bani degeaba pe alta piesa. Piesa numarul 9 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=13_0402&hg=13&fg=15 . Multumesc anticipat.
  2. Eu aveam un simering dus la pompa de servo si pierdeam tot lichidul cum invarteam mai tare de volan. Si am completat de multe ori fara probleme. Doar sa ai grija sa fie de acelasi tip lichidul... nu stiu cum poti verifica ce e inauntru deja, dar mai toate bmw-urile folosesc acelasi lichid de servo.
  3. Daca nu deschidea, nu ajungea apa la 90 de grade... statea la mai putin. Nu ajungea motorul la rosu.
  4. Daca era la minim inseamna ca mai era destula apa ca sa raceasca motorul. Sigur este alta problema de se supraincalzea motorul, poate pompa de apa sau altceva...
  5. Pai nu era aprins becul in bord de low coolant warning? Sau a curs tot odata... caz in care nu e de ajuns doar sa completezi... trebuie gasit si reparat pe unde curge.
  6. Cauciucurile de iarna te scapa si de sant si de amenda, mai ales ca n-ai mai condus rwd pana acum. P.S. Cum aveai DSC-ul pornit? Adica nu ai apasat pe buton si statea becul aprins tot timpul... nu?
  7. Unele motoare au o aparatoare de tabla care previne uleiul sa sara.
  8. E normal sa arunce ulei cand scoti busonul si e in functiune. Ungerea se face si prin barbotare... adica arborele cotit plesneste in baia de ulei, aruncand ulei in toate directiile si formand un nor de ulei care unge cilindrii in spatele pistoanelor. Din acest motiv nu trebuie sa fie ulei peste max la joja, ca arborele cotit sa nu fie scufundat in ulei, ci deasupra lui si barbotarea (plesnirea/lovirea) sa se efectueze corect. L.E. Singurul motiv pentru care ai scoate busonul este pentru a verifica daca nu ies gaze, dar asta cu motorul oprit. Scoti doar joja cu motorul pornit.
  9. Nu e garnitura de chiulasa... daca ar fi aia ar ajunge apa in motor si ar scoate aburi masina pe esapament, nu ai avea balta sub masina. Nu poti vedea cu ochiul liber tot timpul pe unde curge. Pune carpe pe sub coturile/flansele de apa, sub termostat, pe la pompa de apa si vezi daca vreuna se umple cu apa. Eu am avut problema asta cand nu am montat o flansa de apa cum trebuie. In gaura unde intra ramasese o bucata din cotul vechi, care se rupsese.
  10. Pai se pare ca switch-ul intrerupe minusul in cazul asta. Daca leg minusul la alt punct de pe masina se aprind becurile (dar nu se mai sting cand inchid portbagajul). Deci switch-ul trebuie sa fie pe minus...
  11. Salut, Am un e46 NFL caruia nu i se mai aprind luminile din portbagaj. Initial am verificat mansonul de cauciuc dintre capacul portbagajului si masina, si firele de acolo par ok, nu e nimic rupt. Dupa aceea am verificat cu un aparat de masura si vine plus la becuri, si daca ii fac contactul cu o alta masa se aprind (am folosit un surub de prin masina si/sau minusul de la stopuri/semnalizari). Daca leg minusul care nu merge la minusul de la stopuri atunci becurile nu se vor mai stinge cand inchid portbagajul... Eu cred ca asta inseamna ca intrerupatorul de la usa portbagajului intrerupe minusul atunci si ca problema este de la el. Intrebarea care o am este daca stie cineva cum pot ajunge/verifica/inlocui intrerupatorul acela? Are niste nituri si nu stiu daca se poate scoate cumva. Multumesc anticipat P.S. Am cautat schema electrica dar ce-am gasit nu a fost de prea mult ajutor... nu spne fiecare fir/culoare ce face si unde se duce.
  12. Verifica uleiul cu motorul mergand, dupa ce s-a incalzit bine (nu se face presiune in baie). Nivelul uleiului care se verifica cu joja reprezinta rezerva care ramane dupa ce sistemul de ungere functioneaza si in baie se formeaza norul de ulei prin barbotare.
  13. Am patit cu un e46 din 2000 sa se crape un cot din dreapta chiulasei, in care era prins un furtun cu un colier. Am prins furtunul respectiv cum am putut(fara colier ca nu mai avea loc), si-am mers fara capacul la radiator ca sa nu faca presiune si sa-l arunce. Noroc ca nu era foarte departe de oras, dar am avut de urcat si deal unde am incercat sa nu-i dau mai mult de 2-2500 ture. Si iar cu racirea, imi curgea antigel pe la termostat doar cand motorul era rece. La cald se umfla si se astupa gaura. As vrea odata sa-mi schimb toate garniturile si flansele prin care trece antigel sa fiu sigur. Sigur mai am un cot in spatele chiulasei care nici nu pot sa-l vad in ce stadiu se afla.
  14. Da, martorul e aprins. De asta am fost la tester si mi-a zis "rezistenta prea mica airbag fata sofer".
  15. Salut, Mi-am luat si eu un volan sport cu airbag rotund. L-am pus pe un 316i din 2000, dar la tester imi spune rezistenta prea mica, deci scurt. Este vreo posibilitate sa fie din cauza ca in airbag-ul vechi (patrat) intra o singura mufa, iar aibag-ul nou intra doua mufe? Sa se modifice rezistenta cumva? Si sa se poata seta din obc o alta rezistenta la fel cum se seteaza amperajul la baterie? Sau cel mai probabil am luat tzeapa si airbag-ul e stricat? :bashwall: Inca o chestie... daca-l las asa... nu mai sare airbag-ul de la volan... dar celelalte mai functioneaza? Citisem pe undeva ca daca e becu aprins nu mai merge nimic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.