BMWClub: Mondragon - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
65 (0.02 per day)
Most Active In:
Seria 3 (28 posts)
Joined:
20-September 11
Profile Views:
3534
Last Active:
User is offline Mar 01 2019 22:57
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
E46

Posts I've Made

  1. In Topic: Smucituri in accelerare, F30

    21 February 2019 - 07:14

    View PostStefanD23, on 21 May 2018 - 07:00, said:

    Salut,

    Am avut si eu o problema asemanatoare, cand acceleram simteam smucituri, am tot citit post-uri pe aici, inclusiv pe asta.
    Desi este un post mai vechi as vrea sa iti spun de ce se manifesta la mine treaba asta si eventual sa mai ajutam si alta lume.
    Problema la mine venea de la faptul ca aveam o roata desumflata pe spate, fiind diferenta de presiune intre cele 2 roti pe spate calculatorul de la xDrive se zapacea.

    O zi frumoasa!

    Intre timp, am descoperit ca atunci cand pun anvelope de 225 smuceste, cu 205 nu.
    Cu 205, daca anvelopele sunt diferite, ca profil, pe acelaxi ax, sau fata spate, smuceste, cu toate 4 la fel merge perfect.

    Asa cum spui mai sus, la fel ca si Shep86, pana la cutia de transfer, importante sunt jantele, sa fie in regula, anvelopele, ca profil si uzura, dar si presiunea in roti.
  2. In Topic: Sfat achizitie

    14 December 2017 - 15:54

    View PostShaggyw, on 14 December 2017 - 15:34, said:

    Exact, dupa multe discutii forumuri din Uk De Ro, am ajuns la concluzia ca cel mai bine iesi daca iti cumperi ceea ce iti place :)

    In orice caz am citit ca motoarele n47 intre 2008 si martie 2010 parca, nu mai stiu exact, au nevoie neaparat de distributie noua.


    nu vreau sa devina un topic pe marginea Distributiei sau vreun flame, insa afirmatia de mai sus explica exact situatia, doar anii sunt un pic diferiti:
    N47D20A - 2005 - 2008
    N47D20B - Nov 2008 - Aug 2009 - fata de A, au schimbat Lantul
    N47D20C - Aug 2009 - Dec 2014 - fata de B, au schimbat Patina si o rola dintata

    la toate N47 de mai sus distributia este pe partea cu cutia.

    Cine iti garanteaza ca nu se rupe si cureaua de Kevlar de la VW, nici daca o schimbi annual nu ai garantia asta.

    Indiferent de ce masina alegi, mai mult decat o verificare amanuntita intr-un service autorizat, nu ai ce sa-i faci. si nici de acolo nu iti garanteaza cineva ce se intampla, sau nu in urmatorii 100 de km.

    as putea sa iti povestesc din experienta mea cu fostul E46, pe care l-am avut 9 ani...,dar nu e topicul potrivit.
  3. In Topic: Sfat achizitie

    14 December 2017 - 15:25

    View PostShaggyw, on 12 December 2017 - 05:10, said:

    Multumesc frumos pentru reply-uri. Intradevar daca dau pe masina 10k euro, trebuie sa mai am vreo 2k pentru orice eventualitate, plus ca probabil vor fi anumite de pus la punct.


    uite, iti garantez ca in masina asta nu ai de bagat niciun ban: https://www.autovit....html#b8c91e5990

    urmatoarea revizie in 8k km, sau Oct 2018, la km parcusi de tine, probabil Oct 2018.

    povestile cu distributia se intampla la N47d20A, mai putin la motoarele ulterioare B sau C, C-ul fiind montat aproape pe toate modelele BMW 2009 - 2014, din punctul meu de vedere sunt doar experientele celor ce povestesc pe forum, cei ce nu au o problema, nu intra pe forum sa povesteasca asta.

    reprezentanta spune ca da, este o problema mai des inatlnita decat la M47, insa, coincidenta sau nu, se intampla foarte frecvent la masinile utilizate in Romania,de utilizatori Romani, urmaring statistica BMW in EU, - oare de ce?
    tot forumul ne spune: "astazi am pus Castrol, maine Mobil, poimaine ELF..5W40, 10W40, 5W30..."foarte multi schimba uleiul cand isi amintesc si specificatiile dupa ureche, iar cand pleaca de la semafor numai in "Full throttle", si pe ruma plang pe Forum. Bine asta nu inseamna ca nu sunt si cazuri nefericite, dar acele cazuri sunt isolate, asa cum a fost la toate modelele BMW, sau nu neaparat BMW..

    la Groupul VAG pica injectoare si pompa inalta presiune, pompa motorina..etc si costa..
    la Opel pica tot ce tine de turbo, sau partea electrica...si costa
    si tot asa, la orice pica ceva si nici cu mijloacele de transport in comun nu mai este sigur, zilele astea.

    Sfatul meu, mai uite-te si la cine vinde masina si daca dupa ce o cumperi, pare genul care iti mai raspunde la telefon sau nu, altfel, "fier", gasesti pe toate drumurile.
  4. In Topic: Smucituri in accelerare, F30

    14 December 2017 - 12:21

     calinus68, on 06 December 2017 - 18:51, said:

    Verifica nivelul de ulei la cutie, diagnoza, ceva apare.

    hmmm, ciudat:
    Masina merge perfect acum.
    Am fost la tester, nicio eroare curenta, doar una de la cutia de transfer, dar in urma cu 20k Km, respectiv 1 an.
    Aparent, 90%, ar fi din cutia de transfer, bazat pe explicatiile mele, nu imi pot confirma de la service, doar daca revin in timp ce se manifesta problema, sa decupleze 4x4 si asa aflam sigur daca e de la cutia de transfer, insa masina merge perfect, asa ca nu stiu de la ce a fost.

    ce am schimbat intre postarea topicului si vizita la tester:
    - am trecut la anvelopele de iarna
    - am schimbat cheia, cea pe care o foloseam in momentul in care a aparut problema are bateria descarcata si imi arata in bord ca nu comunica, desi motorul pornea - mergea liniar.

    sa fi fost oare de la modulul keyless go...?
  5. In Topic: Smucituri in accelerare, F30

    06 December 2017 - 18:41

    in gol, motorul merge perfect, indifferent de ture.

    merci,

Friends

Comments

Mondragon has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro