Jump to content

Billy e36

Members
  • Posts

    385
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Billy e36 last won the day on December 24 2011

Billy e36 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e36

Billy e36's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

89

Reputation

  1. Salut! Am intrat si eu in randul posesorilor de e46 de putina vreme si am o problemuta, este coupe si geamurile din spate se deschid printr-o singura apasare pe buton dar de inchis, tebuie sa tin apasat pana culiseaza complet, nu am soft close pe inchis, este ceva stricat sau este o setare ceva?
  2. S-a rezolvat, nu-mi indica bine ceasul de la combustibil si azi am reusit sa raman si in pana prostului ))
  3. Update: nu i-a mai murit motorul dar acum cand apas acceletia brusc pana la capat, parca da sa se acceleeze si dupa incepe si ii scade si turatia si viteza dar daca dau inferioara si bag piciorul in ea, fuge din nou normal. ma gandesc ca e vre-un senzor care face figuri, sper sa am timp curand sa o pun pe un teester
  4. Salut! Am un e46 320i 170 caluti de cateva zile si incep sa-i descopar probleme, cea mai enervanta astazi, acum cateva ore, dupa un mers pe autostrada si fara nici o problema (constant 100-110, repize scurte pana in 140), la intrarea inapoi in oras si aglomeratie, la semafor, o scot din timp de pe liber si pana sa se opreasca masina, inainte cu cativa metrii, ii moare motorul. Am observat inca de aseara ca e foarte sensibila la parcari si imediat ii moare motorul dar am crezut ca sunt eu de vina, pentru ca am condus in ultima perioada numai diesel-ul de la munca dar astazi a fost prea pe fata . A stat nemiscata doua zile si la pornire parca a balbait putin si a scos miros puternic de gaze, sa aiba legatura? Indicatorul de benzina o ia razna, am alimeentat de 50 de lei si in timp, de la un sfert de rezervor a inceput sa arate incet dar sigur si trei sferturi rezevorul plin, am desfacut busonul si a facut putin vid, sa aiba legatura? Masina are filtru sport conic, sa aiba acesta vre-o legatura? In bord nu apare nici o problema, nici un martor dar pe tester din pacate nu am ajuns sa o pun.
  5. Am revenit cu aceeasi problema, porneste foarte greu daca afara sunt mai putin de 20 de grade si daca sta peste noapte sau mai mult de 10 ore. M-am resemnat, dupa verificat bujii si alte cateva minuni, verdictul este acelasi, pompa de injectie. Dar am observat ca daca arunc cu apa fiarta pe aceasta (cam o sticla de 2 L) si dupa ii dau la automat porneste la sfert, si va intreb, pot sa stric ceva pe acolo daca iarna asta o pornesc cu ajutorul acestei metode?
  6. Salut! De ceva vreme am observat ca in timpul mersului, becul de la butonul de avarii o ia razna, cand se aprinde mai tare cand isi revine la intensitatea normala, face figuri rar si sunt de scurta durata. Dar de curand am observat ca si avariile cand sunt in functiune, afecteaza pozitiile din stopuri, adica acestea isi pierd putin din intensitate atunci cand lampile de semnal sunt aprinse, cam cum e la renault-uri, doar ca mult mai putin vizibil. In rest nu este nici o problema, nu se aud sunete ciudate in masina, nu pornesc avariile singure sau alte probleme ale stopurilor. Cam care sa fie problema? Posibil scurt pe undeva? Poate sa se agraveze, adica sa nu mai functioneze in timp avariile de loc sau mai rau sa iau foc in mers?
  7. Se vand urmatoarele roti pe 15, style 2, style 31 si Borbet CF. Acestea se vand cu tot cu cauciucuri. Pret: 130 de lei bucata sau 470 setul! Evident preturile sunt negociabile. http://s9.postimg.org/ln8umoau3/20150418_110556_borbet_cf.jpg http://s23.postimg.org/62q2qz0yf/20150418_110611.jpg http://s9.postimg.org/tg43se66z/20150418_110625_style_2.jpg http://s30.postimg.org/3sny71z5p/20150418_110642_style_31.jpg http://s21.postimg.org/hnccz8ss3/20150418_110649.jpg http://s11.postimg.org/9qtebxkqn/20150418_110659.jpg http://s14.postimg.org/qk3mz6ypp/20150418_110713.jpg http://s7.postimg.org/a8lw07ug7/20150418_110720.jpg
  8. Gata s-a rezolvat! Doua O-Ring-uri de pe pompa de injectie schimbate si gata, porneste la sfert indiferent de temperatura motorului. Sa nu mai aud de service-ul ala de la autobaza filaret.
  9. Asa facea in toamna, dupa ce schimbasem doar distributia, imi forta in pompa de injectie aceasta fiind deja uzata, mai ales capul hidraulic. Update - masina tot nu porneste, e o imbunatatire dar tot nu este ce trebuie, insa am dat de un tester adevarat si a dat LOW PRESSURE DIESEL sau ceva de genul. Banuiesc senzorul ECT, vedem maine ce surprize o sa mai apara.
  10. Nu credeam ca o sa mai apuc ziua asta dar astazi masina s-a reparat. Din greseala am dat peste un mecanic foarte bun si s-a rezolvat chiar in parcarea blocului. A avut trei bujii explodate si cel mai grav lucru, acestea au fost verificate inainte de alti trei ''mecanici'' dar se pare ca verificau doar daca primesc curent, nu si starea lor. Acum am o alta ingrijorare, atasez si o poza mai jos, sunt curios, partea bujiei care practic face aprinderea unde sa fi disparut? Sper ca nu mi-a cazut in cilindrii si sa creeze probleme pe viitor. http://s23.postimg.org/gl4c1b6nr/11060882_858151564251027_6232299232731371184_n.jpg
  11. Am dat mai multe email-uri la diferite firme specializate diesel si preturile m-au lasat rece spre mut, 250 de lei constatarea si in jur de 450 de lei demontarea si montarea pompei :frantics: , evident in aceste preturi nu intra costul reparatiei. Decat sa dau in jur de 700 de lei doar pentru a vedea ce are exact masina, pai mai bine o duc la reprezentanta. Credeti ca ma primesc cu un model asa vechi? Si cam care ar fi costul diagnozei?
  12. Se apropie ziua de salariu deci se apropie si ziua in care o sa fac masina asta, dar habar nu am la ce service specializat pe diesel sa o duc. As dorii cateva recomandari, daca se poate, ca sunt satul de ''meseriasi''.
  13. Am inteles. Multumesc foarte mult pentru informatii si pentru tutorial! Sper cat de curand sa o repar si sa scap de tot circul asta :frantics:
  14. La cat costa o pompa de injectie noua, nici nu m-am gandit sa nu aleg una sh, si la cat a inghitit masina asta, clar aleg sa refac pompa de injectie. Stii cam la ce costuri m-ar duce toata afacerea? Esti din Bucuresti? Poate o fac la tine la atelier daca se poate, pentru ca vad ca, cunosti foarte bine modelul asta de pompe.
  15. Din pacate cam toti care au 318tds la dezmembrat, dau motoarele complete sau sunt sparte/decomplectate. Din pacate pompa care e acum pe masina e luata sh, dar fara proba, a fost la un pret mai bun decat ce gasisem prin bucuresti si am avut incredere. Acum pompa pe care am avut-o pe masina zace prin portbagaj si nu stiu pe care sa o duc la verificat si reparat. Si ma mai gandesc la o varianta a problemei, daca o fi vre-o problema electrica la placa de pe pompa? Pentru ca dupa ce am terminat motorul si am reglat pompa la taji, masina dadea sa moara, ii cadea turatia aproape de ralanti atunci cand schimbam in treapta a 2-a si mecanicii mi-au spus ca e placa de vina si sa revin la ei pentru schimbare dupa ce-i fac rodajul si surpriza, dupa 500 de km doar pe autostrada, cand am revenit la traficul din oras nu a mai avut nici o problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.