Jump to content

andrei1991

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E46

andrei1991's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Am specificat ca este consumul aratat pe bord, care este mai mic decat cel real. Si cand am plecat din Bucuresti, am resetat, ca daca nu resetam nu aveam cum sa am valoarea asta, ar fi fost mai mare, ca nu merg tot timpul pe autostrada cu viteza aia, mai merg si in oras. Si eu inteleg ce e ala consum mediu, nu am zis ca ala e un consum mediu, pur si simplu am vrut sa vad cat de putin poate sa consume masina, dar la un mers decent, nu subturat. O singura data am facut consumul la pompa, tot de la Bucuresti la Pitesti si a fost de 6,5 % real mers cu 120-140 km/h. Pe bord arata 5,2 %. In oras nu prea merg cu masina ca nu am nevoie. Totusi, o autonomie de aproximativ 384 km cu aproximativ 15 l de motorina la mers extraurban este decent.
  2. Consum aratat pe bord de la iesire din Bucuresti la intrare in Pitesti, cu treapta a 5-a la 100km/h, la putin peste 2000 rpm, mers pe pilot, cat mai constant
  3. Pune dimensiunile recomandate de constructor, nu orice anvelopa pe 17 se potriveste pe Seria 1. Si sa nu cumperi anvelope mai vechi de 3-4 ani. Intreaba vanzatorul ce DOT au. Ca si marca, totul este relativ, in sensul ca am cumparat eu anul trecut 2 anvelope 225 40 18 continental sport contact 5 noi, cu o gramada de bani, facute in Portugalia, si unul a crapat deja pe partea laterala, pe toata circumferinta, si nu de la gropi sau de la borduri. Cele de pe spate, Vredestein Ultrac Cento au tot un an vechime, dar se prezinta mult mai bine. In general cauta producatori de top, si nu anvelope de la producatori de buget.
  4. Probabil nu lucreaza actuatorul in concordanÞã cu turbina. Nu a fost reglat corect. Du-te inapoi la ei. Nu trebuia sa iei masina de la ei daca ai vazut ca nu trage. Si este la fel de important ca turbina sa fie bine echilibrata. Si eu pot sa reconditionez turbine in fata blocului daca am piesele, insa mai importanta este echilibrarea pe banc. Degeaba schimbi piesele daca echilibrarea nu s-a facut cum trebuie. Am reconditionat si eu turbina la un e46 320d din 2003 in Bucuresti la Auto Total pe langa IMGB cu piese Meyle HD si pana acum sunt foarte multumit, merge mai bine decat inainte. 1000 lei a fost toata treaba, turbina am montat-o eu.
  5. 1. Ridica masina pe cric si invarte de rotile din fata. Daca la un moment dat se infraneaza roata, apoi isi da drumul si tot asa, atunci este posibil sa fie de la discuri, chiar daca nu franezi in mers. Apoi invartind de rotile din fata, uita-te atent sa nu fie o jante stramba sau un cauciuc deformat. 2. Este important ca rotile sa fie pentru masina ta, adica chiar si oem fiind, sa nu provina de pe seria 5 E39 spre exemplu, la care jantele au un diametru mai mare in zona unde se aÂşeajĂŁ pe butuc. In acest caz fiind nevoie de inele de centrare.
  6. Stiu ca la euro 3, axurile de la clapetele din galeria de admisie sunt mai slabe, mai subtiri, se rup mai usor decat la euro4, insa se rup si la euro4. La euro3, actionarea turbinei este vacuumatica, la euro4 este electronica, insa nu cred ca exista diferente de fiabilitate intre cele 2 variante.
  7. La acest tip de motor, N47, trebuie sa ai in vedere schimbarea distributiei (800-1000 euro cu piese originale si manopera), asta in cazul in care nu a fost schimbata anterior. Deci e mai bine sa fi fost schimbata de fostul proprietar, poti sa verifici istoricul masinii pe bmwdecoder.com, platind 2 euro. In toate versiunile de putere au fost probleme. Sa fii atent sa aiba 184 de cai, ca poate fi si varinta de 163 de cai tot 320d. La 130.000km, daca pielea a fost intretinuta corect , aceasta isi pastreaza starea initiala. Verifica si cum arata volanul si cotiera. Nu toate masinile care au ecran mic au si navigatie, deci verifica sa aiba si hartile de navigatie; Ii sta foarte bine in culoarea rosie, dar parca e mai potrivita pentru o femeie. Daca o cumperi, schimba-i jantele cu unele mai frumoase, pe 18 sau pe 17 daca umbli pe drumuri mai rele. Ii schimba aspectul foarte mult. Trebuie sa fii atent la cutia automata sa schimbe lin treptele. La aceste cutii se schimba uleiul si filtrul cam la 80.000- 100.000 km. Prima data verifica la reprezentanta km masinii dupa seria de caroserie, si nu dupa cartea de service, ca aceasta poate fi falsificata de proprietarii de parcuri.
  8. Salut, nu am avut niciodata seria 7 ca sa iti pot da un sfat direct legat de aceasta masina. Insa stiu ca motoarele diesel de 3000 de 245 de cai dar si cele bi turbo de 306 cai au avut probleme cu distributia. Nu asa de des ca motoarele de 2000 N47. M-am interesat pe forumuri despre motorizarea de 245 de cai, pentru ca un prieten vrea sa isi ia seria 3 cu motorul acesta, dar am vazut ca cel de 231 de cai e mai fiabil. Pe farcebook urmaresc activitatea unor service-uri, si mai apar si masini cu motorul de 245 de cai la schimbul de distributie. Deci ar fi bine sa verifici daca s-a schimbat distributia. Sa te uiti la cum arata scaunul de la sofer, volanul, cotiera, aripioarele de la scaun. Daca sunt frecate, crapate, pielea de pe sezutul scaunului cu valuri, inseamna ca masina are km multi. Am observat ca majoritatea masinilor au intre 170.000 si 200.000 km , indiferent ca are 5 ani sau 15 ani vechime
  9. De multe ori nu vreau sa ma gandesc la costurile avute . Turbina am reconditionat-o cu 1000 de lei la firma Auto Total. Au atelierul in Bucuresti la IMGB. Zic ei ca au cel mai bun banc de echilibrare a turbinelor, iar piesele sunt Meyle HD. M-a mai costat 650 de lei platforma sa ma aduca acasa din locul unde a crapat turbina. Injectoarele 300 lei bucata, reconditionate. Electromotorul nou Valeo, in jur de 6-700 lei, nu mai stiu. Carbunii la alternator mi i-a dat cineva. Placute de frana ATE nu mai tin minte cat au costat. Discurile ATE pe fata in jur de 300 lei bucata, ca am vrut perforate, iar pe spate normale, cam la jumatate de pret fata de cele de pe fata. In total, in piese doar, estimez undeva la 1500 de euro, daca tin cont si de ulei, filtre, etc. Dar e important de spus ca tatal meu e mecanic auto, deci la tot ce am schimbat, nu am platit manopera deloc. Singura investitie care nu era necesara au fost injectoarele. Pe tester aveam corectii de pana la 1,5 mg/cursa, insa inca erau in parametri si masina mergea bine. Totusi la rece se auzea un zgomot de injectoare, la fel si la acceleratii. Dupa ce le-am reconditionat, zgomotul a disparut, dar vibratiile au ramas ( devina erau tampoanele la motor).
  10. MI-am mai amintit unele probleme: - mi se aprinsese becul rosu de la airbag. Problema a fost capsa pirotehnica de la borna + a bateriei. Am desfacut-o si am curatat contactele, erau oxidate, apoi becul s-a stins; - geamul de la pasager incepuse sa coboare si sa urce cum si cand voia el. De pe forum am aflat ca nu trebuie sa schimb modulul comfort, cum crezusem, ci trebuie inlocuit ledul de iluminare al butonului de actionare a geamului. Nu mai tin minte exact, insa are ceva in el care se comporta ca o dioda, adica lasa sa treaca curent doar intr-un sens. La mine se defectase si trecea curentul si in celalalt sens. Prin inlocuirea ledului, am scapat de problema.
  11. Masina e din 2003, am luat-o in 2011 cu 6700E, inmatriculata. Ăn Bucuresti nu prea merg cu ea, o data la 2 saptamani merg de la TG Jiu la Bucuresti si inapoi. De la TG Jiu pana la Pitesti, drumul este foarte bun, pe autostrada mai sunt cateva gropi, deci in mare parte masina a mers pe drumuri bune. Daca fostul proprietar a schimbat bratele cu unele originale, eu cred ca e normal sa reziste destul de mult. Omul parea serios, era medic dentist si o tinea in garaj. Masina arata foarte bine la exterior, pana cand am adus-o eu in Bucuresti
  12. La suspensie, doar amortizoarele spate. In rest nimic. Fulia de la vibrochen nu inca. Probabil a mai schimbat ceva si fostul proprietar in cei 200.000 km. Nu functioneaza bujia de la cilindrul 3. + filtrul epurator
  13. Mie mi se par multe. Nu m-am asteptat sa pice atatea. Astea sunt probleme care nu apar prea des. Nu am zis nimic de consumabile: placute de frana, filtre, ulei, stergatoare, amortizoare spate, discuri de frana fata-spate, astea se strica la orice masina. Am uitat sa mentionez tampoanele de la motor pe care le-am inlocuit si racordul flexibil pe care l-am inlocuit cu unul normal, al meu se rupsese.
  14. Am un E46 320d 150 de cai, 6 trepte. Probleme avute: - injectoare reconditionate ( nu a fost neaparat necesara reconditionarea, dar am vrut sa le am ca noi) - turbina schimbata, a cedat brusc, fara avertisment; - inlocuire electromotor; - schimbare carbuni alternator; Am luat masina la 200.000km si acum are 273.000 km. Habar nu am daca sunt reali sau nu, dar volanul, scaunele, cotiera, manerul de la schimbator, pedalierul nu au urme mari de uzura cum intalnesti la masini de 10 ani si "180.000 km". Alte probleme care pot sa apara la 320d 150 de cai: - clapetele din galeria de adimisie se pot rupe si pot fi trase in motor; - fulia de la vibrochen este consumabila, se schimba la un anumit nr de km
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.