Jump to content

d3xmeister

Members
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

d3xmeister's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Frumos. Interiorul este exact ca al meu. Nu imi vine sa cred ca au trecut 5 ani jumate de cand il am. Inca merge ca un ceas elvetian si e solid ca un tanc )
  2. Da, ai dreptate, e destul de stransa si volanul revine greu. Cu riscul de a deveni stresant, cam la ce pret ar un asa-zis ,,melc,, de directie ? Am intrebat la cateva magazine dar la mine in zona toti sunt cu capul in nori si n-am primit un raspuns concret. Nu ma intereseaza reparatia as vrea sa o inlocuiesc. Si daca imi puteti sugera, conform stiului meu normal de condus, cum am zis si mai sus, ar fi mai bine sa merg pe 225 in continuare sau sa trec pe 205. Care ar fi avantajele si dezavantajele ? Multumesc inca o data.
  3. Toate bratele la mine sunt super ok, la ultima verificare la mecanic mi s-a spus ca acel ,,melc,, de deirectie e slabit la mine si ca deja este strans astfel incat nu se mai poate regla, trebuie schimbat. Aveti idee cam cat costa unul ? Am cautat pe internet dar nu am gasit nimic. Tinand cont ca nu fac liniute si nici ,,raliu,, cu masina ci merg normal credeti ca ar fi cel mai bine sa treec pe 205/55/16 si apoi sa fac geometria masinii ? Multumesc ! Si o poza mai recenta cu masina dupa aproape 2,5 ani de serviciu impecabil :) http://picasaweb.google.ro/d3xmeister/Olym...317539356304786
  4. Imi poti spune cam cat m-ar costa sa schimb caseta de directie ? Caseta mea intr-adevar are ceva joc, deci voi ziceti ca daca schimb caseta de directie si fac geometria rotilor (n-am facut-o niciodata de cand am masina) voi scapa de problemele astea chiar daca raman pe 225 ?
  5. Cum talon mai mic ? eu ziceam sa inlocuiesc 225/55/16 cu 205/55/16 .
  6. La mine nu e problema ca se invarte rau volanul, pur si simplu directia ma trage dupa denivelari foarte puternic, am mers cu alt E34 si roti 195/65/15 si nu avea problema asta. Am tras concluzia ca e din cauza rotilor, mai ales ca pe drum foarte drept masina merge excelent
  7. Eu speram sa castig ceva confort la directie, acum trebuie sa ma lupt cu directia pe drumuri mai nasoale, cum sunt mai toate pe la noi, rotile tot incearca sa copieze denivelarile din astfalt si directia pare grea. E adevarat ca am si ceva joc in caseta dar nu pare asa grav.
  8. Si cum ti se pare acum ca ai trecut de la 225 la 205 ?
  9. Multumesc de raspuns, merg pe mana voastra. Inca ceva, credeti ca treaba asta imi va imbunatati confortul la directie/rulare care acum mi se pare destul de urat ? Ma gandesc sa iau 205 doar pe fata iar pe spate sa iau tot 225 cum am acum
  10. Salut, am jantele pe care le putrti vedea in imaginea atasata, se numesc Flat Star si am pe ele cauciucuri 225/55/16. Aceste cauciucuri mi se par foarte inconfortabile la directie asa ca ma gandeam la urmatorul schimb sa las pe spate vechea dimensiune iar pe fata sa pun ceva mai ingust, de genul 205/55/16 sau 195/55/16 daca se gasseste. Problema e ca am tot cautat pe internet si nu am gasit nicaieri daca e posibil sau nu ca aceste jante ale mele sa suporte cauciucuri mai inguste. Ma puteti ajuta ?
  11. Mergi URGENT si rezolva problema. Eu am avut aceiasi problema si am stat asa pana s-a rupt de tot si mecanismul a intrat in usa, a lovit si indoit sinele pe care se plimba geamul, a trebuit sa schimb mai multe mecanisme din interior afectate de acea balama care a intrat in usa si le-a lovit/indoit ( nimeni nu le mai poate aduce la form ainitiala ). La mine tinichigiul care a facut operatiunea a decupat un patrat mare cu toata zona aceia, apoi a folosit o alta bucata groasa de metal bagata prin interior, restul s-a lucrat cu autogen nu stiu exact sa iti descriu toata operatiunea dar a iesit genial cel putin din punct de vedere al rezistentei, cred ca acum nici daca vrei intentionat n-ai cum sa o mai rupi. O sa postez si o poza cat de curand cu lucrarea finisata.
  12. La recomandarea mecanicului, de 2 ani jumate de cand am masina E34 520i M50 am pus doar Castrol 10 60 , masina merge foarte frumos indiferent de temperatura. Am avut o gripa crancena asa ca masina mea a stat in viscol nepornita de pe 9 decembrie. Azi de dimineaza dupa ce a trebuit sa sparg gheaza de pe usi ca sa le pot deschide i-am dat o cheie si a pornit instantaneu, mergand frumos, rotund si silentios. Am bujii NGK pentru E34, anul trecut cu bujii Bosch mai uzate nu am reusit sa pornesc la frig sub -5 grade.
  13. unde se afla supapa? motorul cu anexe numai este... Eu nu prea ma pricep deloc, Piesa asta vine sub furtunul ala gros rau cu striatii pe el care e prins cu un colier, se gaseste pe la toate masinile, cred ca e de la admisie
  14. Ma intereseaza supapa de reglaj mers in gol/relanti, sunt 2 modele pe mine ma intereseaza modelul cu codul 0280140573 , cel cu 2 pini in mufa de conectare, cel cu 3 pini nu se potriveste
  15. white320ci chiar la vazut pe viu, numai ca era un pic nespalat :twoup: Multumesc pentru aprecieri, am grija cat pot de masina asta, am un an de cand am cumparat-o si nu am nici o problema, merge ceas si arata la fel de bine ca atunci cand am luat-o
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.