BMWClub: drujbex - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: *****

Group:
Members
Active Posts:
372 (0.21 per day)
Most Active In:
Masina mea (104 posts)
Joined:
14-November 14
Profile Views:
5266
Last Active:
User is offline Yesterday, 12:52
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
31 years old
Birthday:
July 12, 1988
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
1993 BMW 520i cu M50b25TU

Topics I've Started

  1. [VAND] BMW E34 520i | M50b25TU (2.5 vanos) | 1993

    25 February 2018 - 21:57

    masina e in stare foarte buna, dar nu de expozitie. mai jos voi expune atat ce i-am facut eu cat si ce probleme mai are si ce consider ca ar mai fi necesar de inlocuit/reparat, chiar daca nu e neaparat necesar pentru o buna functionare.

    tin foarte mult la ea si mereu i-am inlocuit ce-am considerat necesar ca sa fie in stare cat mai buna.
    motivul vanzarii: mi s-a pus pata ca vreau E61 530d.

    aici topicul masinii de pe forumul acesta: http://www.bmwclub.r...-1993-bmw-520i/


    eu am cumparat masina in octombrie 2015 si de atunci am facut cam 10.000 km cu ea.

    PRET: 3800 de euro. nu ma deranjeaza discutiile pe baza pretului, dar as aprecia mesajele constructive. nu ma grabesc in niciun fel s-o dau, nu "plec din tara", si nu negociez foarte mult. in masina s-au bagat extrem de multi bani, dupa cum va fi clar dupa parcugerea listei de mai jos; de asemenea beneficiaza de multe echipamente optionale dezirabile.


    de interes:
    - masina se vinde doar cu certificat fiscal
    - in cartea masinii este trecut "motor fara serie"; se ia ITP fara probleme si fara "atentii" :)
    - vine cu un set de anvelope de iarna aproape noi, pe 15 inch, folosite maxim 1000km, nici atat. sunt cumparate in iarna 2016/2017.

    optiuni interesante:
    - motor stock 2.0 inlocuit cu 2.5 vanos, luat de pe o masina donatoare automata din UK. motorul e in stare excelenta.
    - facelift (nari + capota)
    - bara fata AC Schnitzer
    - praguri si bara spate M
    - interior recaro din piele neagra, cu scanune electrice cu memorie incalzite, fara rupturi, in stare foarte buna.
    - roti de vara cu jante style 37 "M Parallel" cu anvelope in stare foarte buna, >70-80%, cea mai veche fiind din 2014.

    alte optiuni:
    - AC functional
    - geamuri electrice fata/spate
    - trapa electrica functionala fara pic de rugina

    ce i-am inlocuit (cum ziceam mai sus, am masina de 2 ani si cateva luni si sub 10.000 km, deci piesele de mai jos au uzura minima, pot fi considerate "ca noi".
    nota: din cauza ca n-am documentat cum trebuie toate operatiunile, nu mai stiu exact producatorii tuturor reperelor. ce stiu insa e ca intotdeauna am incercat sa cumpar numai ce e mai bun, nefiind deloc adeptul executarii unei lucrari de doua ori din cauza pieselor proaste.
    in general tot ce tine de suspensie e lemforder sau TRW. mai am cutiile si piesele vechi de la multe repere, daca sunt intrebari pot cauta si veni cu un raspuns exact.

    RACIRE
    - vascocuplaj
    - termostat
    - corp termostat
    - pompa de apa (pale metalice)
    - schimbat + facut flush antigel

    SUSPENSIE FATA
    - flanse amortizoare OEM (au fost 550 de lei)
    - amortizoare OE SACHS 312 352
    - brate superioare/inferioare + bucsi, OE, nu mai stiu ce erau exact.
    - bucsi brat superior+inferior fata
    - bielete antiruliu OE (sunt de fapt TRW) fata

    SUSPENSIE/PUNTE SPATE
    - bucsi mari punte LEMFORDER
    - pitman arms
    - bucsi bara stabilizatoare
    - bielete antiruliu


    AMBREIAJ / CUTIE DE VITEZE / TREN RULARE
    - kit ambreiaj LUK
    - simering cautator cutie Elring
    - simering vilbrochen Elring

    MOTOR / ACCESORII
    - garnitura capac tacheti
    - curea A/C
    - rola ghidaj

    - curea accesorii
    - intinzator

    ce urmeaza sa-i inlocuiesc pana la vanzare:
    - bara de directie (TIE ROD)
    - pitman arms (leviere) fata


    ce ar mai necesita atentie:
    - flanse + amortizoare spate
    - electrovalve calorifer + pompa auxiliara
    - are foarte putina rugina la aripa spate, o sa postez foarte curand o poza edificatoare, in rest caroseria NU ARE rugina nicaieri.
    - niste rugina in partea de jos a usilor
    - diverse zgarieturi / niste zone cu lac sarit; masina arata ca in pozele atasate, insa la o observare atenta, de aproape, imperfectiunile sunt observabile.
    - nu functioneaza incalzirea in scaune
    - nu functioneaza claxonul

    masina se poate vedea in sectorul 3 (zona dristor) sau in zona de nord (pipera, aurel vlaicu).
    contact: private message / anghel.andrei@yahoo.com


    Posted Image


    Posted Image


    Posted Image
  2. [CUMPAR] BMW E61 530d/i nfl

    23 February 2018 - 10:37

    caut 530d sau i, daca e diesel vreau sa aiba neaparat dpf si egr.
    optiuni cautate:
    - xenon
    - clima
    - pdc
    - logic 7
    - cruise control


    nice to have:
    - scaune sport sau confort
    - trapa


    nu ma intereseaza daca e manuala sau automata


    NU ma intereseaza alte motoare in afara de 3.0 benzina sau diesel.
    NU ma intereseaza berlina, doar break (e61).
    contact: private message / anghel.andrei@yahoo.com
  3. [CUMPAR] BMW E61 530d/i nfl

    22 February 2018 - 14:35

    caut 530d sau i, daca e diesel vreau sa aiba neaparat dpf si egr.
    optiuni cautate:
    - xenon
    - clima
    - pdc
    - logic 7
    - cruise control

    nice to have:
    - scaune sport sau confort
    - trapa

    nu ma intereseaza daca e manuala sau automata

    NU ma intereseaza alte motoare in afara de 3.0 benzina sau diesel.
    NU ma intereseaza berlina, doar break (e61).
  4. [VAND] BMW E46 330Ci

    27 November 2017 - 16:34

    BMW E46 Coupe 3.0
    certificat fiscal

    4600 de euro negociabil

    === masina nu e a mea, e a unui coleg de serviciu; cunosc masina, am mers cu ea, e foarte misto si conforma cu descrierea de mai jos. ===

    descriere:

    - cinci bucati BMW STYLE 119 (o rezerva este noua) cauciucuri iarna

    - contra cost, patru bucati BMW BBS RS765 // part number 3611 - arata numarul - ( modulare, 2 piese, ET stock, au fost optionale pentru acest model) cauciucuri vara,;

    Dotari:

    - CD PLAYER MP3 OE + Magazie 6 CD
    - Interior piele/textil cu reglaj electric
    - senzor ploaie
    - senzor lumina
    - Bi-Xenon
    - suspensie Mtech
    - pachet chrom
    - plafon + stalpi negri, impecabili

    Scaunele prezinta urme normale de uzura, insa nu au absolut nici o ruptura in material.

    Mentenanta si piese:

    - garnitura carcasa filtru schimbata
    - garnitura baie ulei schimbata
    - toate furtunele de admisie schimbate / Febi
    - toate oringurile admisie schimbate
    - valva noua IAC
    - clapeta de aceleratie noua OE BMW
    - MAF nou OE BMW
    - radiator nou Valeo
    - toate furtunele de lichid racire noi
    - furtunele servo directie noi
    - pompa benzina noua OE BMW
    - furtune frana noi fata/spate ATE , lichid frana ATE 200
    - frana de mana si sabotii reconditionati cu piese noi
    - suport motor si cutie noi
    - diuze extensibile spalator far, OE noi
    - tot sistemul PCV inlocuit cu piese OE BMW noi, varianta pentru climat rece, sunt putin mai scumpe si beneficiaza de un strat termoprotector ce reduce gradul de condesare a vaporilor de ulei

    Uleiul a fost schimbat mereu sub 10.000 km, am 70% din toata istoria masinii pastrata in chitante si hartii.

    Accept orice verificare numai in service cu licenta BMW la zi.

    Cer si ofer seriozitate, VIN-ul este disponibil la cerere, raport AUTODNA in folder-ul de mai jos.

    Mai multe poze pot fi vizionate aici, este si video-ul din galeria de mai sus :

    https://drive.google...NGc?usp=sharing

    +

    https://www.youtube....h?v=6mMne51NT60

    Toate actele sunt la zi, fara nici o complicatie, pretul este negociabil numai la fata locului.

    --------------

    4600 de euro negociabil


    Contact:
    Mircea ROMAN: +40 747442000





    Posted Image
  5. [E34][M50] relanti oscilant, posibile probleme electrice aparute dupa incarcare cu freon

    26 April 2016 - 11:35

    Se da urmatoarea succesiune de evenimente:

    - masina merge ft. bine cu exceptia faptului ca nu cupleaza compresorul de AC desi butonul se aprinde si se face verde
    - am dus-o sa-i bage cele 2 kile de freon care intra in ea si apoi compresorul cupla si baga aer rece
    - a doua zi a pornit foarte ciudat, se zgaltaia de parca mergea in 5 cilindri, motorul nesunand deloc sanatos. Dupa niste minute si-a revenit. Am masina de de 7 luni si in 2500km niciodata nu a mers asa.
    - dupa ce si-a revenit, butonul de AC (ca si cel de dezaburire) nu mai aveau niciun efect. Nu se mai facea verde, nu mai cupla compresorul
    - dupa ce masina a stat parcata 3 zile, acum nu mai porneste deloc, a ramas fara baterie. Mentionez ca masina a stat saptamani intregi iarna nepornita si cand ieseam s-o mai pornesc nu facea nicio figura.

    Ce credeti ca s-ar fi putut intampla? Puteau aia de-au bagat freon sa fi umblat la ceva?

Friends

Comments

drujbex has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro