BMWClub: BMG e46 320d - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
194 (0.1 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari Seria 3 (85 posts)
Joined:
19-July 16
Profile Views:
6160
Last Active:
User is offline Aug 15 2019 14:09
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Private
Skype:
Skype  gabriel.bmg714

Previous Fields

Masina:
BMW e46 320d 136cp

Topics I've Started

  1. Inlaturare autocolant solidificat

    02 August 2017 - 12:10

    Va salut.

    Intrucat am o intrebare la care nu am gasit raspuns pe forum, doresc sa o adresez aici:

    O cunostinta, a intrat in posesia unui spatiu cu vedere la strada, care are doua geamuri colantate total (dimensiunea 200cm inaltime cu 100latime) , culoare alba .
    Scopul acestui colant a fost de a impiedica razele soarelui sa intre in locatie.

    Problema este ca autocolantul fiind de mult timp aplicat pe acele geamuri, cel mai probabil din cauza soarelui si a caldurii care au "batut" direct in ele, acestea s-au solidificat.
    La ce ma refer cand spun s-au solidificat: Nu exista vreo sansa sa poti dezlipi acest autocolant. Daca reusesti sa apuci un colt al acestuia, in momentul in care tragi se rupe imediat. Chiar daca a devenit "faramicios" , nu se poate inlatura cu o racleta (metalica sau din plastic), nu vrea sa se inlature de nici o culoare.
    Am incercat cu alcool tehnic, wd40, triumf, nimic.

    Am citit undeva ca ar fi o sansa de reusita cu un uscator de par sau suflanta de aer cald.
    Cu o racleta metalica, se va indeparta usor in momentul in care voi insista cu suflanta de aer cald.

    As vrea sa stiu daca ati mai incercat acest lucru si daca functioneaza, deoarece vreau sa merg vineri sa il "ajut" (sper ca de data asta si sa reusesc) si as vrea sa merg pregatit.

    Orice sfat este bine venit sau daca stiti o solutie ce dizolva autocolantul, v-as fi recunoscator!

    Atasez si o poza cu o parte din geam:
    Posted Image

    LE: Cu scuzele de rigore, daca nu am postat unde trebuie, rog un admin sa mute topicul.

    Multumesc anticipat.
  2. Recomandare mecanic/service pompa injectie vp44

    11 July 2017 - 22:05

    Buna seara,
    Intrucat ieri am avut nefericita intamplare de a mi se strica pompa de injectie (e46 320d 136cp , vp44 din cate stiu) am rugamintea daca se poate sa ma ajutati/indrumati catre un mecanic/service unde as putea sa o demontez/montez/repar .
    Verdictul a fost dat in urma unei diagnoze mecanice/computerizate.
    Bucuresti.
    Daca se poate si o lista de preturi.

    Va multumesc anticipat!!
  3. Vacuum leak smoke test

    03 July 2017 - 13:53

    Va salut!

    Navigand pe forumul colegilor din UK, am descoperit un topic unde un utilizator propunea metoda "Smoke Test" pentru a depista eventualele scurgeri de vacuum (furtunase fisurate, imbatranite, iesite, sau chiar si alte locuri pe unde trece vacumul) .

    Inainte de a va adresa intrebarea cu care am ramas dupa ce am vizionat mai multe tutoriale prin care iti poti face o pompa cu fum, vreau sa va spun exact despre ce este vorba.

    Intr-o cutie metalica, fie se introduce o rezistenta la 12v care va fi infasurata pe o carpa imbibata in ulei mineral, astfel incat in momentul in care se incalzeste, aceasta sa degaje fum, fie poti folosi chiar lemn, carton, sau chiar o tigara :laugh: .

    Se dau doua gauri, una prin care sa intre presiunea venita de la un compresor, minicompresor (acvariu) sau de la o pompa de bicicleta.
    Cea de-a doua gaura, va fi pentru iesirea fumului, unde va veni mufat un furtun pe care il vom introduce in sistemul de vacuum pentru a vedea fisurile.

    Intrebarea mea este: Am vazut acest test facut pe multe masini, insa nu am vazut pentru modelul meu (e46 320d 136cp )
    Unde ar trebui sa mufez furtunul prin care este degajat fumul cu presiune, pentru a vedea exact daca sistemul de vacuum este "inchis" ?
    Banuiesc ca se poate pe orice furtun de vacuum, mai ales ca toate fac parte din acelasi circuit. Corect?

    Aici aveti filmuletul despre care va spuneam.
    Metoda tigara--> https://www.youtube....h?v=zMok2y05jNE
    Metoda cutiei metalice--> https://www.youtube....h?v=PnU-SY6egr4

    PS: foarte amuzant mosulica :laugh:

    Multumesc anticipat !

    Le: am incercat sa gasesc un topic la subiect pe clubul nostru, insa nimic.
    Daca totusi mi-a scapat, cu scuzele de rigoare va rog sa ma luminati oferindu-mi un link cu topicul respectiv.
  4. Fir rupt sub masina, langa electromotor

    29 June 2017 - 10:54

    Va salut.

    Intrucat zilele trecute am intampinat o problema cu electromotorul, in sensul ca bendixul nu mai era aruncat si astfel, electromotorul invartea in gol, pana la urma au cedat si carbunii.
    Dupa mari cautari, am reusit sa gasesc platoul de carbuni, carbunii (Separat) si bendixul (cumparate noi, daca are cineva nevoie il ajut cu drag -dar este un magazin din Rm. Sarat) .

    Electromotorul s-a scos mai usor decat ma asteptam. Surubul de sus, demontat prin spatele galeriei de admisie prin zona senzorului de presiune, iar cel de-al doilea scos pe sub masina, dupa ce se desface primul surub din cutia de viteze (nu poti invarti cheia de el). Ceva chinuiala o sa fie insa cu suruburile, care se vor uza rau la desfacere.

    In fine, cum problema s-a rezolvat, sa trec la subiect.
    Am gasit chiar sub electromotor, doua trasee de cabluri prinse in soricei (a se vedea poza) , care din cauza frecarii si a vibratiilor s-au cam rupt. Fiind la rampa si neavand posibilitatea sa lipesc firele (se intampla sa am letconul in portbagaj, dar nema' curent) , le-am desizolat, legat ca la carte apoi izolat.

    Stie cineva de unde provin acele cabluri ? Va intreb pentru ca dupa ce le-am legat, am pus electromotorul si am plecat, parca era alta masina, turbina intra mult mai repede si cuplul incepea de mult mai jos in turatii. Am simtit ca masina este alta si ca si-a revenit ca in vremurile bune.

    Unul dintre cabluri (cel buclat din poza) este de la senzorul de pe baia de ulei. Insa cel intins, orizontal ? nu am reusit sa ii gasesc traseul sa imi pot da seama de unde este.
    Posted Image

    Apropo, daca are cineva nevoie de informatii legate de procesul prin care se demonteaza electromotorul, curatare, schimbare platou carbuni, bendix, etc, nu ezitati sa ma intrebati, valabil pentru e46 320d 136cp M47.

    Multumesc anticipat.
  5. Temperatura pornire electroventilator bmw e46 320d 136cp

    05 May 2017 - 10:04

    Va salut!

    Desi am cautat destul de adanc in acest forum, nu am reusit sa gasesc un raspuns concret in ceea ce priveste problema mea (daca este intradevar o problema).
    Daca totusi exista vreun post in care se gasesc raspunsurile pentru problema mea, iar eu nu l-am remarcat, rog un binevoitor sa imi ofere link-ul.

    Problema mea este:


    Constat ca la mersul in oras (Bucuresti) cu un BMW E46 320d 136cp , temperatura trece destul de des de 105C , insa electroventilatorul nu declanseaza, decat in momentul in care pornesc clima.

    Intrebarea mea este: Imi poate spune cineva, un raspuns sigur in ceea ce priveste temperatura la care ar trebui sa declanseze acest electroventilator?

    Ideea este ca in momentul in care temperatura trece de 95-100C (citita in OBC) , masina incepe sa traga destul de greu, iar eu ma gandesc la LIMP MODE.
    Desi indicatorul pentru temperatura din bord nu terce de jumatate niciodata, in obc ajunge chiar si la 110C.

    Daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns, v-as fi recunoscator.


    Toate cele bune.
    Multumesc.

Friends

Comments

BMG e46 320d has no profile comments yet. Why not say hello?