Salutare tuturor, Sa intru direct la subiect, sunt posesorul de curand al unui BMW E60 2008, 2.0D, Motor 163cp <177cp cu power reduction>. Masina este adusa recent din Belgia, dupa 2 saptamani in tara au inceput problemele. 1. Balta de ulei sub masina = problema rezolvata prin schimbarea garniturii suportului filtrului de ulei. 2. Dupa alte doua saptamani imi da eroare in bord " oil level senzor fault ", si inca ceva ciudat aici imi apare pe idrive ca mai am 3000 de km pana la urmatorul schimb, care pana atunci imi arata 16000 km. 3. La doua zile se mai aprinde un martor in bord "check engine Am pus tester si imi arata probleme debitmetru si filtru particule plin. Am facut schimbul de ulei plus filtre. Am schimbat debitmetru si cu un mecanic/ electrician am facut regenerare filtru particule,( am mers cu masina 40 de minute la 2500 turati cu testeru conectat) Problema parea rezolvata. eroarea din bord senzorul de la nivelul de ulei a disparut, DPF era OK. Dar rezolvarea a tinut doar 30 de minute, caci imi apare din nou in bord mesajul check engine, si din nou debitmetru, si la doua zile imi apare si eroare senzor nivel ulei. Si ce imi pare ciudat ma atentioneaza ca trebuie sa schimb uleiul in 6000 km, acesta fiind deja schimbat si a fost resetat la 30 000 km. Care ar putea fi cauzele. P.S. Stie cineva un mecanic sau service bun in Oradea?