Jump to content

Sumer1990

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sumer1990's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. E alta masina . Sunetul acela de lant a disparut complet.
  2. Sunet rezolvat prin schimbarea kitului de distributie
  3. Ma gandesc ca se poate verifica arborii de echilibrare cand motorul este jos. Sa nu am norocul sa schimb distributia si sa raman cu acelasi sunet.
  4. Masina are aprox 290.000 km. Sunetul de la inceput este de la galagia din service un pistol de desfcut roti. Mai tare imi este frica sa nu fie de la arborii de echilibrate. Lantul se schimba usor. Sper sa fie lantul. Luni am programare la service din nou. Masina are sunetul asta de ceva vreme. Dar in ultimul timp este mai accentuat.
  5. Salut colegi, Am rugamintea daca cineva a mai avut sunetul acesta la masina. Nu este unul metalic cum am vazut in sute de video-uri pe net. Este un fasait mai tare. De la rolele din fata nu este. Deoarce am luat cureaua jos si motorul face la fel. Atasez si un video.
  6. Prietene eu cred ca nu ma intelegi, eu in masina investec si nu ma uit la bani. Problema e ca toata lunea e mecanic in ziua de azi ,, doar cu numele ,, ! Problema la mine nu e senzorul. E ceva electric. De o luna si ceva nu mai am nici o eroare. Daca era senzorul trebuia sa mai imi dea din cand in cand. Si cum am mai zis a imi aparea mai multe erori, debitmetru, senzor ulei, apoi frane, si acum de o luna nu imi mai apare nimic nici cea mai mica eroare. Si asa sa ma apuc sa schimb doar piese m.am saturat. Mecanici de azi cam atat stiu. Am pus debitmeru nou si l.am dat jos ca nu era el. Sau acu mai curand alt mecanic m.a facut sa schimb ceva role si curea + fulia aia mare de la motor, pt ca se auzea un sunet ciudat din zona aia, cost 1400 roni total. Rezultat am dat bani si sunetul tot a ramas.
  7. Masina si.a revenit fara sa schimb nici un senzor. Pur si simpu nu imi apare nici o eroare. Deci cred ca a fost ceva electric problema.
  8. La mașina mea se ĂŽntâmpla fenomene paranormale, dupĂŁ vizita la ultimul tester bĂŁiatul a rezolvat pana acum se pare problema cu check engine. Dar eroarea din i drive ii foarte ciudata. Azi toatĂŁ ziua nu am avut nici o eroare de la senzorul ulei imi arata 30 000 km pana la urmĂŁtorul service. Spre seara din nou surpriza 6000 km si senzor fault. Eu cred ca ii ceva pe baza electrica
  9. Am fost din nou azi la alt tester, si a rezolvat cumva cel puțin pentru moment sau sper ca pentru todeauna problema cu martorul check engine din bord. Acesta nu se mai aprinde. Nu știu ce a fĂŁcut bĂŁiatul ca nu mi-a zis. Spunea ceva de resetat parametri debitmetru. Dar in continuare la i drive imi da eroare senzor nivel ulei. Dar principalul motiv sa sters.
  10. Am fost la tester azi imi da eroare baterie, eroare senzor calitate ulei, erodare debitmetru si ĂŽncĂŁ ceva erori legate de debitmetru. Le-a șters erorile. Dar mie imi apare in sistemul idrive la level senzor iar in bord check engine. Am schimbat 2 debitmetre. Dar problema e la fel
  11. Acum imi sta in bord martorul check engine (motorul ala galben)
  12. Sa fie de la senzorul de ulei? Menționez ca dupĂŁ ce am fĂŁcut regenerarea la DPF, pentru o zi a dispĂŁrut eroarea din bord de la senzorul de ulei, si imi aratĂŁ si 30 000 km pana la urmĂŁtorul schimb. Dar a doua zi mi-a arĂŁtat 6000 km pana la urmĂŁtorul schimb si eroarea la senzor.
  13. Salutare tuturor, Sa intru direct la subiect, sunt posesorul de curand al unui BMW E60 2008, 2.0D, Motor 163cp <177cp cu power reduction>. Masina este adusa recent din Belgia, dupa 2 saptamani in tara au inceput problemele. 1. Balta de ulei sub masina = problema rezolvata prin schimbarea garniturii suportului filtrului de ulei. 2. Dupa alte doua saptamani imi da eroare in bord " oil level senzor fault ", si inca ceva ciudat aici imi apare pe idrive ca mai am 3000 de km pana la urmatorul schimb, care pana atunci imi arata 16000 km. 3. La doua zile se mai aprinde un martor in bord "check engine Am pus tester si imi arata probleme debitmetru si filtru particule plin. Am facut schimbul de ulei plus filtre. Am schimbat debitmetru si cu un mecanic/ electrician am facut regenerare filtru particule,( am mers cu masina 40 de minute la 2500 turati cu testeru conectat) Problema parea rezolvata. eroarea din bord senzorul de la nivelul de ulei a disparut, DPF era OK. Dar rezolvarea a tinut doar 30 de minute, caci imi apare din nou in bord mesajul check engine, si din nou debitmetru, si la doua zile imi apare si eroare senzor nivel ulei. Si ce imi pare ciudat ma atentioneaza ca trebuie sa schimb uleiul in 6000 km, acesta fiind deja schimbat si a fost resetat la 30 000 km. Care ar putea fi cauzele. P.S. Stie cineva un mecanic sau service bun in Oradea?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.