Jump to content

clausio

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    3er

clausio's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. clausio

    X3 sau ce?

    Daca vrei max. 2000cmc turbo diesel nu ai alternative premium afara de Q5,X3. Sau nepremium ix35, Sportage, In rest majoritatea au 2.2 d.
  2. Well...sa dai +50000€ pe o masina si sa nu faci drive-test cu ea...mi se pare o greseala colosala. Nu as putea sa cumpar nici macar un model de Dacie si sa nu o incerc cum merge, doar sa am speranta ca imi va placea cum va merge. No offence dar ai gresit flagrant... Ok nu e Bmw Dealership la Baia Mare dar ai la Cluj, la Tg Mures,... la Brasov in cel mai rau caz. Acum e tarziu, faptul e consumat...dar ramane o experienta din care e de invatat. Mai intai testezi, apoi dai banii. Restul e cancan...
  3. Poporul asta sufera de o depresie...una indusa de vremurile pe care le traieste si mai ales indusa de guvernanti. Nu pot sa uit optimismul care era in mintea multor romani in perioada 2005-2008. Acum e cam aceeasi lehamite pe care multi o traiau prin 1999...daca unii pot sa-si aduca aminte sau au ce sa-si aduca aminte. Iar legat de forumul asta, imi pare rau sa constat ca majoritatea discutiilor sfarsesc rapid in atacuri la persoana si discutii sterile despre orice altceva decat subiectul discutiei.
  4. Azi s-a scumpit din nou cu 9 banutzi/litru. http://www.zf.ro/companii/omv-petrom-a-majorat-marti-pretul-carburantilor-cu-noua-bani-pe-litru-8039395
  5. Se pare ca la altii se poate... http://m.incont.ro/externe/la-altii-se-poate-guvernul-britanic-ar-putea-reduce-accizele-ca-sa-ieftineasca-benzina.html
  6. Un articol interesant... http://www.mediafax.ro/economic/pretul-benzinei-la-niveluri-record-din-europa-pana-in-california-8031391/ Un pasaj mai "romanesc" : "Dacã mergi la Þarã În Marea Britanie, oamenii cer În genunchi scãderea preÞurilor. Ecourile anului 2008 sunt foarte puternice. Tot ceea ce sperãm este ca redresarea economicã sã fie suficient de puternicã pentru a permite creºterea salariilor, astfel Încât costurile sã fie absorbite", a declarat Luke Bosdet, purtãtor de cuvânt al asociaÞiei AA.
  7. Cred ca nu m-ai inteles. Eu ilustram faptul ca preturile actuale nu sunt rezultatul unei razbunari, asa cum se sugera in articol. Pe langa conjunctura pietei (mondiale) care e clar nefavorabila, si pe langa taxarea ridicata a combustibililor, romanii uita ca au venituri mici. Care de fapt ar trebui sa fie mari, sau ma rog, cu tendinta de crestere. A trecut atata timp in care veniturile au crescut insa nu in mod evident pentru majoritatea populatiei incat omul nu se mai preocupa ca venitul lui e mic, s-a obisnuit cu asta si reactioneaza doar atunci cand bugetul lui e amenintat de cresteri de preturi samd. De acord cu tine ca prin cresterea pretului la combustibili e afectat si romanul care nu are masina personala, prin faptul ca "cosul zilnic" e tot mai scump. Face insa statul ceva? Guvernului ii pasa de acest lucru? Eu nu inteleg de exemplu de ce e inclusa in pretul benzinei taxa de drum in conditiile in care oricum trebuie sa platesti si rovigneta ca sa circuli pe drumurile nationale? Eu n-am auzit sa protesteze nimeni impotriva acestui aspect. De ce accesul pe drumuri e taxat de doua ori? Asta spuneam eu, pt cresteri de preturi la combustibili sunt intotdeauna 2-3 raspunzatori simultani: producatorul, guvernul, comerciantul.Si bineinteles speculatorii care creeaza bule artificiale platite de toti amaratii planetei.
  8. Fondul problemei e nivelul veniturilor, asta ilustram eu. De ce nu protesteaza romanii? Pai unii afectati protesteaza, altii care sunt afectati mai putin spre deloc, nu protesteaza pentru ca au invatat sa se "descurce" in ultimii 30 de ani. La noi e vorba asta: "De bine, de rau, o ducem bine". E o mentalitate paguboasa. Care e alimentata de presa care ne ameninta cu eventualitatea unor preturi de 7-10 lei/litru. Ce-si zice atunci romanul? "Pai daca pretul poate sa ajunga acolo, atunci acum nici nu e prea mare pretul...". Legat de pretul care contine superaccize, si de profit. Ai impresia ca acele accize sunt platite de producatori? Nu, nici gand, consumatorul este cel care le plateste, comerciantul si producatorul doar le da mai departe. Din pacate, suntem prinsi intr-un sistem (mai mult) pagubos (UE) in care am intrat benevol desi nu era de noi si acum ne lovim de pragul de sus.
  9. Dezamagitor acest articol... De ce spun asta? Exista doua probleme majore impotriva carora nu poti lupta cu proteste cu bani marunti: 1. Veniturile romanilor sunt f mici. Daca toti romanii ar castiga minim 1000€ in mana, va asigur ca nu si-ar face probleme ca au sarit preturile cu 10-20 centi la litru de combustibil (la fel ca nemtii, austriecii, francezii) pe fondul unei piete instabile a petrolului. Asadar nu sunt preturile la combustibili atat de mari pe cat de mici sunt veniturile romanilor. Asta e parerea mea. 2. Pretul marit la combustibili e generalizat (cel putin in Europa). Cumparam un produs super accizat, taxat in proportie de cel putin 50% din pret.Chestia asta nu e de azi-de ieri ci de cel putin 20 de ani. Traim intr-un continent in care automobilul (si ce tine de el) e super taxat ( combustibil, asigurari, impozite, parcari, taxe de drum, autostrazi cu plata si multe altele). Traim vremuri in care aceasta marfa - benzina- nu mai are pretul fundamentat doar in costuri de productie ci e foarte influentat de taxe si speculatii la nivel continental si chiar mondial. Nu trebuie sa ne bagam capul in nisip si sa credem ca toate ni se intampla numai noua, ci trebuie sa ne uitam la ce se intampla si in jurul nostru si la vremurile pe care le traim.
  10. Mai exista si alte semne de punctuatie ce merita (TREBUIE) folosite intr-o fraza de exemplu, virgula: " , ". :twoup: On topic, daca ne gandim ca e la moda downsizing-ul si vedem 740d cu 3000cmc in loc sa foloseasca un V8 de 4000cmc, pe un serie 5 e suficient si un 520d sau 525 d. Dar pe de alta parte, cand te gandesti ca o masina noua nu o cumperi in fiecare zi si acea masina si costa o mica avere (cam cat o locuinta asa mai ieftina) parca ai vrea sa aiba un motor pe masura si nu unul cu o capacitate care sa o gasesti pe un model compact. Personal mi-ar placea foarte mult un 520d, mai ales automat insa tot atat de mult mi-e clar ca nu mi-l permit. Iar daca ma gandesc ca ar trebui sa muncesc mai mult ca sa mi-l permit, foarte probabil ca atunci cand mi l-as permite, sa ajung sa fiu tentat sa cheltui banii pe altceva decat o masina scumpa. Felicitari insa celor care au banii necesari pentru asa ceva si mai au si disponibilitate de a-i cheltui pe asa ceva.
  11. Unii isi tineau actele masinii, acte personale, bani... in masina care a fost furata. Intr-un astfel de caz si sa ai Casco, il ai degeaba...
  12. Eterna si fascinanta Romanie...tara paradoxurilor.
  13. Well.. Cred ca problema e ca in Ungaria nu or fi atatia smecheri cu masini tari care sa sfideze legea ( a se citi respectul fata de lege si civilizatia e mai mare in Ungaria), de aia se descurca ungurii si cu Skoda Octavia Tour. Din pacate, nu cred ca politia romana va avea bani de asigurare, intretinere si ...combustibil pentru noile achizitii. Curand o sa vedem parcate noile BMW inscriptionate, aidoma Logan-urilor de politie parcate prin sate, pe principiul mai vede omul masina de politie si mai calca din instinct frana...
  14. X1 e o premiera in clasa ei. Nu se compara cu Q5. Ci cu viitorul Audi Q3.
  15. Daca ungurii care, spre deosebire de noi, chiar au autostrazi se descurca cu Skoda Octavia Tour ... cred ca Politia romana nu avea nevoie de o achizitie de masini premium.Au asigurare Casco la ele?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.