Jump to content

Laurentiu Stancalie

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X E83 2.0d 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Laurentiu Stancalie's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare. Am un X3 e83 din 2007 cu acelasi motor M47 dar de 150cp. Aceiasi problema cu consumul de ulei. Din fericire am gasit un service care a mai segmentat astfel de motoare si am mers si eu la segmentat. In plus a inlocuit si swirl flaps cu dopuri. Nu mai consuma ulei dupa 2000km. Inainte consuma 1l la 1000km. Deci recomand, mai ales ca inlocuirea motorului e mai scumpa datorita manoperei. Pe mine m-acostat 3000lei plus ulei si filtru.
  2. Multumssc, exact codul asta il am si eu Descrierea din emag nu se potriveste cu ce am primit. Tu ai tot e83?
  3. Salut. Eu am un X3 e83 din 2007 unde am eroare in diagnoza la cutia de transfer, asa ca trebuie sa schimb uleiul. La mine e mai usor ca am si surub de scurgere Ce ulei folositi? Eu am comandat recent unul care pare special de BMW. Nu am gasit informatii exacte. Oare e bun? Ulei transmisie pentru cutie de transfer DTF 1, 1L, 83222365987, original BMW
  4. Eu avut o problema similara pe X3 2.0d M47. Pornea dar se oprea imediat. Nu aparea nicio eroare insa. S-a rezolvat dupa ce am schimbat debitmetrul de aer.
  5. Eu am cautat service pentru o segmentare motor M47 2.0d pe X3 E83 2007. Motorul consuma 1l ulei la sub 1000km so scotea fum negru. Am gasit service Bora BMW in Sag, in zona manastirii. https://borabmw.ro/ Mi-au resegmentat motorul si am inlocuit si renumitele swirl flaps cu dopuri, bonus. Nu mai consuma ulei deloc dupa peste 1000 km. Au si dezmembrare si diagnoza ISTA+.
  6. Da, tot la firma asta am gasit si Garett la 4000 lei, redus de la 6000 lei. Cam mult totusi. M-am mai interesat in Germania despre firma asta si nu pare a fi serioasa. Am inteles ca si pa reconditionare e loterie, depinde foarte mult de calitatea pieselor ce se folosesc. Multumesc matose pentru hintul cu firma Robnec, pare un service serios. Cati km ai facut cu turbina reconditionata?
  7. Ba da, dar nu cunosc firme serioase care sa-mi dea garantie macar 10000 km. Si chiar asa pretul ar fi foarte aproape ce de am gasit ca nou, adica 1500 lei la reducere pe AutoDoc. Ramane de vazut si cat de bune sunt cele noi. Problema majora e ca turbina actuala consuma cam 1l/1000 km de ulei si scoate fum negru.
  8. Am o intrebare, as vrea sa cumpar o turbina noua pentru X3 e83 2.0d M47 150cp si sunt in dilema. Am gasit pe un site/aplicatie 2 variante de piese aduse din Germania: - turbina refacuta de la Henkel Parts https://m.autodoc24.ro/henkel-parts/15045867 - turbina originala de la Garett https://m.autodoc24.ro/garrett/8034666 Are cineva experienta cu Henkel Parts? aveti alta recomandare? Multumesc.
  9. Da. Mult face o diagnoza buna. Dupa ce a pornit, am observat ca da eroare cand o accelerez in sarcina si intra un modul de siguranta. Am dus-o la alt service specializat pe BMW. A rezolvat-o intr-o zi, era de la senzorul de inalta presiune pe rampa. Am schimbat-o cu totul si acum merge cum trebuie si nu mai are nicio eroare.
  10. Dragi membri, un mecanic mai batran a gasit problema: a scos mufa de la senzorul debitmetru aer si porneste la cheie! A ramas sa punem un senzor nou sa vedem daca problema e rezolvata definitiv.
  11. Ok, multumesc de sugestie. Oricum, trebuie sa o duc la alt service. Astia nu au ISTA. Stie cineva un service in Timisoara care au ISTA si se pricep la BMW?
  12. Am fost cu masina la ski, am facut peste 700km in care s-a comportat normal. Apoi, a doua zi nu a mai pornit. Adica a pornit, dar dupa cateva secunde s-a oprit. Am dat la cheie pana aproape am consumat batetia. La service au folosit si un robot sa o pormeasca. Mai pornea uneori dar mergea rau si se oprea dupa scurt timp.
  13. Da, releul albastru a fost veroficat. si sigurantele de pe langa. Returul la injectoare a fost verificat, se ridica aprox 10cm pe furtunas la fiecare injector. Urmatoarea idee ar fi ca sunt injectoarele blocate. Se poate asta fara vre-un cod de eroare? Calculatorul e ok pentru ca testerul se conecteaza, iar cand a desfacut admisia a detectat corect lipsa presiune turbo.
  14. Salut, masina din titlu, an 2007, motor M47D20TU2 nu porneste, desi electromotorul invarte. Nu are nicio eroare la bord si nici pe tester! E de 2 sapt in service, eu si mecanicul suntem disperati. S-a verificat pana acum: -pompa de motorina -presiunea in rampa -evacuarea/catalizatorul -regulalatorul de motorina -distributia -releul multifunctional -bujii incadescente si unitate schimbate acum 3 luni -schimbat senzor vibrochen azi Alte idei? multumesc anticipat de ajutor!
  15. S-a verificat azi releul multifunctional si sigurantele de acolo. Este totul ok. Cautam mai departe, inca nu porneste desi electromotorul invarte. S-a verificat pompa de motorina, evacuarea/catalizatorul si distributia pana acum. Nimic suspect
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.