BMWClub: rusuvitali - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
11 (0.04 per day)
Most Active In:
Seria X (5 posts)
Joined:
27-January 20
Profile Views:
1136
Last Active:
User is offline Yesterday, 15:37
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
August 15
Gender:
Male Male
Interests:
Ciclism

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
BMW X3 F25

Posts I've Made

  1. In Topic: Turbina F25 /2.0d/185cp rectificat„.

    08 July 2020 - 13:00

    Exprimarea lasa de dorit intradevar… mea culpa. In timpul procesului de asamblare (inainte de ajunge pe motor) turbocompresorul trece prin standul "de calibrare actuator" indifferent ca este pneumatic (actionat prin presiune sau depresiune) sau electronic. Pe actuatoarele pneumatice si pe anumite modele electronice se seteaza pozitia maxim inchis si maxim deschis software (limitele cerute de producatorul motorului) si apoi se verifica un debit la o valoare stabilita (la pneumatice se verifica la o anumita presiune/depresiune aplicata actuatorului - la electronice la o anumita valoare de current).
    @bimmer - ii raspundeam colegului razvann… intre timp ai postat si tu...
  2. In Topic: Turbina F25 /2.0d/185cp rectificat„.

    08 July 2020 - 12:34

    N47 foloseste un actuator electronic in care se pot rescrie capetele de cursa fully open fully close.... de aici si aparitia PDA-ului de care mentionezi. S-au gasit in trecut destui care sa modifice aceste valori pentru a incerca obtinerea overboostului. De aceea la B47 s-a optat pentru introducerea unui actuator electronic la care Epromul sa nu mai poata fi scris. La bancul de flow se verifica doar daca la voltajul stabilit de BMW gasesti un flow cu o valoare pe care o doreste BMW. Tehnologia VNT se foloseste inca si chiar a migrat pe turbocompresoarele pe benzina (1.5 de la VW).
    Nu inteleg totusi atitudinea ta legata de informatiile pe care le-am dat. Nu ma plictisesc, doar ma gandeam sa impartasesc din informatiile pe care le detin, obtinute in urma faptului ca lucrez la o fabrica care asambleaza turbosuflante.
  3. In Topic: Turbina F25 /2.0d/185cp rectificat„.

    07 July 2020 - 22:59

    VNT = Variable nozzle technology...
    daca turbocompresorul are tehnologia VNT incorporata atunci sigur actuatorul este reglat ca sa deschida complet si sa inchida complet nozzle-ul (e format din multe palete de mici dimensiuni care in functie de comanda data aka "calcat pedala" se deschid pentru a permite gazelor de esapament sa agreneze ansamblu roata turbina-ax-roata compresor si in acest mod sa introduca prin compresie aer bogat in oxigen in amestec). setarea "flowului" (debitul de gaze) este intradevar invatarea calculatorului masini a parametrilor care sunt necesari pentru deschiderea-inchiderea nozzleului indiferent ca actuatorul este pneumatic sau electric.

    N47 cat si succesorul sau ca motor B47 au echipate turbocompresoare de la Garrett. in linkul de mai jos gasiti mai multe detalii despre VNT.
    https://www.garrettm...diesel-engines/
  4. In Topic: Crestere temperatura ulei

    01 July 2020 - 12:54

    Pfoaa... strangi suficient material de pus intr-un ghiveci de flori..
  5. In Topic: Probleme schimb roti

    03 June 2020 - 14:05

    Pe Realoem.com dimensiunile recomandate pentru jante de 19 sunt 225/40 fata si 255/35... iar conform unei comparatii cele doua anvelope sunt aproape la fel ca diametru - 0.4% in detrimentul puntii spate. O explicatie plauzibila ar fi cauciuc stramb (deformat) din fabricatie… ulterior pachetul janta+cauciuc fiind echilibrat dar in rulaj acesta generand vibratii. Anvelopele anteriore erau Runflat? Poate greutatea suplimentara din anvelopele actuale + o uzura a diferentialului sa-ti genereze aceste vibratii?Attached File  19.JPG (62.22K)
    Number of downloads: 16

Friends

Comments

rusuvitali has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro