Jump to content

sipos

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

sipos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. thumbnail.jfif Am facit niste masuratori la injectoare 1 si 3 mi se pare ca nu functioneaza in parametri! thumbnail.jfif
  2. Astea sunt codurile de eroare!!
  3. Buna ziua! Am un BMW 116i motor 2.0 benzina n43 din 2010 masina cand sta la relanti am o trepidatie usoara , am schimbat bujiile, bobinele senzorul de nox, dar tot a ramas problema ! am si coduri de eroare! Va rog un sfat! Multumesc !
  4. Buna ziua! Am un BMW 116i motor 2.0 benzina n43 din 2010 masina cand sta la relanti am o trepidatie usoara , am schimbat bujiile, bobinele senzorul de nox, dar tot a ramas problema ! am si coduri de eroare! Va rog un sfat! Multumesc !
  5. Nu e vorba de bani am pus inapoi, doar ca asta ma framanta de ce trebuia sa fortez sa intre? Fac o verificare la amandoua solenoizi la baterie sa vad daca deschide si inchide asa stiu ca se poate verifica!
  6. Da eu sunt, dar dupa ce am alimentat dupa un timp cu 98 mi sa aprins iar si asa a ramas! Dar in acest caz nici eu nu stiu din ce cauza sa aprins de la alimentare, sau ca am umblat la solenoizi!.
  7. Pana la urma a intrat dar putin fortat dar a impins fata solenoidului acel inel cu gaura care cred ca se atinge cu spirala din interior! Motorul merge bine doar dupa alimentare mi sa aprins martorul check engine oare sa fie de la alimentare sau ca am umblat eu acolo?.
  8. Multumesc! Am vrut sa curat solenoizii am si curatat, cel din sus despre care vorbim adica cel de admisie a iesit cam greu. Cel din jos a iesit usor pe care l am si pus usor fara sa machinui. Dar cel din sus cu aceasi operatie pur si simplu nu a vrut sa intre au mai ramas 5 mm aprox in interior este un surub o spirala de care nu a putut sa intre, da intradevar am fortat putin a intrat dar a impins putin fata solenoidului unde este si gaura din fata ! Intrebarea mea este trebuie sa intre asa de greu? Sau esto o alta operatiune de calibrare ca sa intre usor? Multumesc!
  9. Sunt foarte clare ce ati spus dumneavoastra asa am facut, dar se atinge varful de un surub spiral care este in interior care de fapt a impins putin si fata solenoidului!
  10. 13150279, 1136, 7584115 astea sunt numerele de pe valva solenoid
  11. Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc
  12. Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc
  13. Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.