Jump to content

Problema Dubioasa cu DSC-ul


Cristi.MD

Recommended Posts

Deci cum spuneam,am constatat o problema foarte dubioasa, de cand am pus rotile pe 18" , astazi am hotarat ca daca tot am timp liber sa fac o plimbare inafara, si am bagat un cluj-negreni-cluj, si cu stupoare am constatat , ca in momentu in care am lasat acceleratia, din treapta a III-a a-IV-a a V-a.... clipeste de cateva ori DSC-ul, este cand considera si franeaza usor din avant :)..... nu conteaza viteza, in principal de la 100 km/h in sus.... Daca accelerez... in orice treapta.. nu se aprinde, in curbe sta exemplar.... dar in momentu cand las acceleratia ca sa schimb viteza sau las efectiv acceleratia fara sa fie urmata de schimbare de treapta.. clipeste dsc-u...

 

Rotile nu bat, nu vibreaza, nu trag in nici o parte, rotile sunt umflate 2.3 fata 2,5 spate pe stalp zice pe fata intre 2.0 si 2.4 pe spate zice intre 2.3 si 2.9 deci sunt intre limitele date de producator, gumele sunt ok.

 

Ma gandesc ca daca nu e geometria facuta bine, intervine dsc-u.. si la accelerare si la franare, si cand efectiv las masina sa mearga din inertie...

 

Pareri , va rog.

 

 

 

 

PS: am constatat diferenta intre benzina si diesel.. drumu care l-am facut astazi la benzina se desfasura in modul urmator viteza 1,2,3,4,5,4,3,2,3,4,3,2,3,4,5,3,2,3,4,5 etc... in schimb la diesel, 1,2,3,4,5,4,3,4,3,4,3,4,5..si ai ajuns acasa.. :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

...

 

La intors am prins noroi unde am poposit si cum am pornit dupa 5 m, probabil o fi ajuns noroi pe ceva senzor, ca mi s-au aprins in bord DSC, (!) si ABS si am venit acasa mult mai bine decat cum am mers :)), cand am mers la fiecare schimbare de viteza.. intra dsc-u sau in fine clipea ledul, si nu am putut merge linistit :)... Dupa ce am ajuns acasa , am dat cu furtunu cu apa pe la roti ;), si cand am pus contactu iar s-au stins indicatorii din bord, am dat o tura prin cartier si nu s-au mai aprins. Sa nu se inteleaga gresit.. problema initiala persista... s-a rezolvat problema cu martorii din bord aprinsi :) inca astept pareri :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

dupa vreo 2 ore..

 

PS: nu-mi inchipui cum as putea da cu furtunu pe la roti si sa nu ajunga apa pe la discuri :), oricum si cand am ajuns acasa nu erau fierbinti :), ultima parte a drumului a fost relaxta.... In schimb acu vreo 2 am facut odata un drum de test.. cu rotile umflate (fara sa stiu la 2,9 fata si 3,6 spate) si cand am ajuns acasa am pus degetele pe discuri si am ramas temporar fara amprente pe 2 degete :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

geometria ai facut-o??

(cred ca e cea mai des pusa intrebare cand vine vorba de roti, pe mine asta ma macina in principal)

 

 

.................si cand am ajuns acasa am pus degetele pe discuri si am ramas temporar fara amprente pe 2 degete :)

that's a good boy :)

Link to comment
Share on other sites

225/40 si 255/40 ? Chiar daca nu ai AWD, e un big no-no, rotile de pe spate se invart mai incet decat cele de pe fata. Pentru acelasi diametru ti-ar trebui 255/35 pe spate.

 

Nu are nici o relevanta dimensiunea rotilor pe fata si cea pe spate, la primavara voi pune si pe fata 225/45-18 pe spate daca pun cu bara de 35 o sa fie 265/35 nicidecum 255/35...

ce legatura are ca rotile pe fata se misca mai incet decat cele pe fata, cum ziceam mai sus... DSC-u intervine cand sun probleme pe aceeasi punte... daca intr-adevar ar fi cum zici tu, consider ca s-ar manifesta si la accelerare, nu doar cand las picioru de pe acceleratie....

 

Referitor la geometrie, din nou ma intreb, nu ar trbeui sa simt si la accelerare treaba asta ? de ce doar cand iau piciorul de pe acceleratie ?

Link to comment
Share on other sites

bun, monitorizeaza pe toate rotile.... diferenta de rotatie intre punti exista si la accelerare... la accelerare nu se aprinde, nici in curbe, deci nu e problema de roti.. aderenta etc.. e ceva chichita..

 

Astept pareri, daca va contrazic nu va simtit lezati, astept orice parere, si discutam, incercam sa-i dam de cap.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema pe FWD. Eu zic sa cauti sa echivalezi diametrul puntilor si vezi ce se intampla apoi...

Larger diameter tires on the rear will rotate slower that the fronts, which is exactly the same thing that happens when you are spinning the front tires. DSC would cut power even driving gently at a walking pace from a parking spot thru grid. Once DSC was disabled, no problems :-D
Link to comment
Share on other sites

bun... bobo: incepe sa aiba sens, imi ia puterea la rotile de pe fata ca au alta rotatie... dar de ce doar cand iau piciorul de pe acceleratie ? Oricum acum nu cumpar ptr 1 de caldura 2 gume 225/45 , cat de repede voi pune rotile de iarna, deja a aparut mazga pe soselele patriei, la primavara bineinteles voi lua gume sa respecte diametrul de pe spate.
Link to comment
Share on other sites

O fi din cauza asta :)

 

ASC Sub-functions

 

Engine Drag Torque Reduction (MSR)

 

If the vehicle is driven in low gear when coasting down hill, or if there is a sudden shift to a lower gear, the wheels may be slowed by the engine’s braking effect too rapidly. This could result in an unstable situation. If the front wheels are turning faster than the rear wheels, the MK 60 control unit signals the DME via the CAN bus to raise the engine torque. DME cancels fuel cut-off and allows the engine speed to increase, this allows the drive wheels to accelerate to match the speed of the non-driven wheels. MSR regulation is cancelled if the brake pedal or hand brake are applied.

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am patit si eu ca mi se aprindea dsc-ul si ramanea blochat pana cand i venea lu si se stingea, eh problema era un cauciuc cu modelul diferit decat celalalt pe spate, chiar daca erau la fel dimensiuni marca etc, modelul era diferit si separe ca imi supara dsc-ul.

am pus alte cauciucuri pt ca nu am gasit marca la fel ca alea si a disparut.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.