Jump to content

se opreste motorul


kevinn14

Recommended Posts

Va salut, am si eu o problema care ma poate ajuta pana ajung luni la service.masina este e46 coupe din 2002 318ci, motor 2000cmc, 143 cp... astazi dintr-o data s-a oprit motorul in mers. apoi nu mai pornea. dupa vreo 3 minute a pornit dar apoi s-a oprit iar dupa 500 m.....apoi iar nu a mai pornit. am tractat-o pana acasa.apoi am observat ca daca o pornesti si stai pe loc fara sa accelerezi, nu se opreste, dar daca o turezi de cateva ori iar se opreste si nu mai porneste o vreme. ce credeti ca ar putea fi sa ma lase asa brusc? s-a mai oprit o data in mers acum vreo 2 luni dar a pornit imediat. precizez ca atunci cand se opreste se simte ca un fel de smucitura asa.benzina are in rezervor vreo 30 litri si am bagat numai top premium 99 si carrera 100. o fi pompa de benzina?
Link to comment
Share on other sites

Va salut, am si eu o problema care ma poate ajuta pana ajung luni la service.masina este e46 coupe din 2002 318ci, motor 2000cmc, 143 cp... astazi dintr-o data s-a oprit motorul in mers. apoi nu mai pornea. dupa vreo 3 minute a pornit dar apoi s-a oprit iar dupa 500 m.....apoi iar nu a mai pornit. am tractat-o pana acasa.apoi am observat ca daca o pornesti si stai pe loc fara sa accelerezi, nu se opreste, dar daca o turezi de cateva ori iar se opreste si nu mai porneste o vreme. ce credeti ca ar putea fi sa ma lase asa brusc? s-a mai oprit o data in mers acum vreo 2 luni dar a pornit imediat. precizez ca atunci cand se opreste se simte ca un fel de smucitura asa.benzina are in rezervor vreo 30 litri si am bagat numai top premium 99 si carrera 100. o fi pompa de benzina?

 

pune-o pe un tester de bmw si altfel reduci cosiderabil aria de cautare a defectiunii

Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut ca dupa ce se opreste motorul miroase ceva urat asa in spate....un miros de benzina dar mai urat asa...si cand accelerez pe loc pana sa se opreasca se si aude ceva la motor un fel de tacanit asa.stie cineva ce ar putea fi? eu nu sunt din bucuresti deci nu pot sa ma duc la bmw decat pe platforma.... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

pe tester imi apare camshaft sensor( senzor ax came) Nu inteleg de ce pentru ca ala imi aparea si mai demult si l-am schimbat. nu stiu ce sa ii fac...

senzor axa cu came,vezi care din e este ca sunt 2 senzori,daca mai face figuri schimba si senzorul de pe volanta.Cumnatul meu a avut aceleasi probleme ca tine si a reolvat abia dupa ce a schimbat toti senzorii astia.

Link to comment
Share on other sites

Da am fost azi si imi da camshaft senzor(senzor ax came)- pe asta l-am mai schimbat odata dar nu l-am luat original, acum l-am comandat original,vine maine. si mai imi da eroare senzor arbore cotit. e tot una cu senzor volanta? mi-au zis mecanicii sa punem prima data maine doar senzor ax came ca s-ar putea sa nu mai dea eroare nici pt senzor arbore cotit si daca tot da sa il iau si pe ala. ala nu e scump e 200 ron original, dar problema e ca vine in 5 zile. deci senzor volanta e tot una cu senzor arbore cotit? crankshaft senzor. sper sa rezolv ca nu stiu ce sa ii mai fac.
Link to comment
Share on other sites

sfat: pune senzori originali :twoup:

Dupa ce am patit NICIODATA nu o sa mai pun nimic pe masina decat original. mai ales ca asta care l-am pus a fost 180 ron si original e 400ron, deci puteam sa il iau. dar asa mi-a zis boul ala de la magazin: ''ia asa din asta ca merge si asta''. de acum gata, nu mai iau nimic neoriginal. daca nu o sa am bani, mai bine nu mai merg cu ea pana fac rost.

Link to comment
Share on other sites

sfat: pune senzori originali :twoup:

Dupa ce am patit NICIODATA nu o sa mai pun nimic pe masina decat original. mai ales ca asta care l-am pus a fost 180 ron si original e 400ron, deci puteam sa il iau. dar asa mi-a zis boul ala de la magazin: ''ia asa din asta ca merge si asta''. de acum gata, nu mai iau nimic neoriginal. daca nu o sa am bani, mai bine nu mai merg cu ea pana fac rost.

 

Mergi la cineva priceput in ale diagnozei si spune-i sa-ti calibreze senzorul camshaft cu dis-ul. I-am facut la un tip chestia asta acu vreo 6 luni....a patit la fel ca tine.....a luat senzor neoriginal,nu a mers....la pus pe cel vechi sus, i l-am recalibrat cu disu si merge si in ziua de azi....

Link to comment
Share on other sites

sfat: pune senzori originali :twoup:

Dupa ce am patit NICIODATA nu o sa mai pun nimic pe masina decat original. mai ales ca asta care l-am pus a fost 180 ron si original e 400ron, deci puteam sa il iau. dar asa mi-a zis boul ala de la magazin: ''ia asa din asta ca merge si asta''. de acum gata, nu mai iau nimic neoriginal. daca nu o sa am bani, mai bine nu mai merg cu ea pana fac rost.

 

Mergi la cineva priceput in ale diagnozei si spune-i sa-ti calibreze senzorul camshaft cu dis-ul. I-am facut la un tip chestia asta acu vreo 6 luni....a patit la fel ca tine.....a luat senzor neoriginal,nu a mers....la pus pe cel vechi sus, i l-am recalibrat cu disu si merge si in ziua de azi....

ok asa o sa ii spun. dar de ce este asta ''dis'' ?

Link to comment
Share on other sites

dis este un soft de diagnoza pt. bmw (dis=diagnostic information system). Cu acest soft si cu interfata aferenta se poate recalibra senzorul tau de la camshaft si readus in parametri corecti de functionare,asta binenteles daca nu ai ceva ars in acel senzor

 

ma scuzati,mi-a cazut serverul deaceea am postat de mai multe ori.rog un moderator daca poate sa sterga ce este dublat. scuze inca odata

 

ma scuzati de triplarea postarii mi-a cazut serverul .rog un moderator sa stearga celelalte 2 postari.scuze inca odata

Link to comment
Share on other sites

dis este un soft de diagnoza pt. bmw (dis=diagnostic information system). Cu acest soft si cu interfata aferenta se poate recalibra senzorul tau de la camshaft si readus in parametri corecti de functionare,asta binenteles daca nu ai ceva ars in acel senzor

 

ma scuzati,mi-a cazut serverul deaceea am postat de mai multe ori.rog un moderator daca poate sa sterga ce este dublat. scuze inca odata

 

ma scuzati de triplarea postarii mi-a cazut serverul .rog un moderator sa stearga celelalte 2 postari.scuze inca odata

ok, mersi. eu am comandat deja alt senzor nou(original). maine(azi) vine. sper sa se rezolve asa sa nu mai trebuiasca sa schimb si senzor arbore cotit ca la ala dureaza 5 zile. mersi pt sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat momentan problema, am pus senzorul nou si acum nu mai are siptomele alea...numai ca....cred ca s-a stricat sonda litometrica acum.....i-am pus benzina si o ia razna range-ul si indicatorul de benzina...mi-au zis de la service sa mai merg asa ca poate isi revine, am pus vreo 40 litri si acum ''pare'' ca isi revine, nu stiu ce sa zic. numai probleme
Link to comment
Share on other sites

Da am fost azi si imi da camshaft senzor(senzor ax came)- pe asta l-am mai schimbat odata dar nu l-am luat original, acum l-am comandat original,vine maine. si mai imi da eroare senzor arbore cotit. e tot una cu senzor volanta? mi-au zis mecanicii sa punem prima data maine doar senzor ax came ca s-ar putea sa nu mai dea eroare nici pt senzor arbore cotit si daca tot da sa il iau si pe ala. ala nu e scump e 200 ron original, dar problema e ca vine in 5 zile. deci senzor volanta e tot una cu senzor arbore cotit? crankshaft senzor. sper sa rezolv ca nu stiu ce sa ii mai fac.

da senzor arbore cotit e,m-am exprimat eu gresit,schimba-l si pe ala daca apare cu eroare

Link to comment
Share on other sites

Da...din pacate nu s-a remediat problema numai prin inlocuirea senzorului ax came. masina a mers toata ziua f bine si acum seara m-a lasat iar in centrul orasului, aceleasi simptome,s-a oprit motorul si nu mai porneste decat dupa nu stiu cat timp(cu becurile alea galbene aprinse, ca si cum dezactivezi DSC) am lasat-o parcata pe acolo. deci cred ca trebuie sa schimb si senzor arbore cotit(senzor turatii). nu stiu ce fac daca schimb ala si tot se opreste.... chiar nu mai stiu ce sa fac. nu am patit asa ceva la nici o masina pana acum de la astra din 93 pana la vectra c din 2005. m-as duce si la Bavaria nu mai sa rezolve problema, dar nu sunt in buc! credeti ca se rezolva daca schimb si senzor arbore cotit? crankshaft sensor=senzor arbore cotit, nu? Sunt disperat nu mai pot
Link to comment
Share on other sites

Da...din pacate nu s-a remediat problema numai prin inlocuirea senzorului ax came. masina a mers toata ziua f bine si acum seara m-a lasat iar in centrul orasului, aceleasi simptome,s-a oprit motorul si nu mai porneste decat dupa nu stiu cat timp(cu becurile alea galbene aprinse, ca si cum dezactivezi DSC) am lasat-o parcata pe acolo. deci cred ca trebuie sa schimb si senzor arbore cotit(senzor turatii). nu stiu ce fac daca schimb ala si tot se opreste.... chiar nu mai stiu ce sa fac. nu am patit asa ceva la nici o masina pana acum de la astra din 93 pana la vectra c din 2005. m-as duce si la Bavaria nu mai sa rezolve problema, dar nu sunt in buc! credeti ca se rezolva daca schimb si senzor arbore cotit? crankshaft sensor=senzor arbore cotit, nu? Sunt disperat nu mai pot

 

senzorul de la axul cu came este in stransa legatura cu senzorul de turatii.....daca senzorul de turatii o ia razna,acest lucru se rasfrange asupra senzorului de la axul cu came care da eroare....asadar si prin urmare cei 2 senzori trebuie sa fie intr-o coordonare perfecta....coordonare care se face prin recalibrarea senzorului de la axul cu came dupa senzorul de turatii......nu stiu daca cumperi de noi acesti senzori ei vin gata calibrati..dar ma indoiesc sa vina asa....ei se folosesc la diferite motorizari....asadar nu mai pierde timpul...si cauta dupa cum ti-m zis un baiat priceput care stie cum sa-i calibreze pe motorul tau....

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. deci am fost prost ca nu am comandat de la inceput si senzor turatii. deci il comand maine si cand vine le spun ca trebuie calibrat cu senzorul ax came. am fost cam la cei mai buni din buzau de unde sunt eu...sper sa il comand pe ala care trebuie ca am inteles ca sunt 2 senzori la arborele cotit. ideea e ca m-am hotarat sa iau numai original si de exemplu daca il comand maine ajunge in 6 zile :twoup:( nu o sa mai merg cu ea pana atunci chiar daca o sa porneasca sa nu se strice altceva...ma duc maine sa o tractez de unde am lasat-o. mersi mult. sper sa se priceapa astia.
Link to comment
Share on other sites

frate nu mai comanda senzor de turatii....decat daca vrei sa arunci banii pe fereastra....s-ar putea ca nici senzorul vechi de la axul cu came sa nu fie defect....e doar decalibrat atat....cauta omul care stie sa calibreze asa ceva...asta sa cauti...el i-ti va spune ce ai de facut mai departe....bafta
Link to comment
Share on other sites

da...e belea cu masina asta. povestea continua. astazi la cand am fost la service sa o las acolo pentru sambata cand vine al doilea senzor, in loc de 2 erori, (senzor ax came evacuare si senzor arbore cotit) imi da acum 4 erori dupa ce am schimbat senzorul ax came. imi da eroare pana si la asta care l-am pus acum original. intrerupere pe conductor, semnal neplauzibil...nu mai pot nu stiu ce sa ii mai fac. plus ca in afara de erorile astea o ia si range-ul razna, cand arata range 430 cand 530....nu stiu ce are cred ca a clacat de tot. daca stie cineva ce as putea sa ii fac o aduc pana la bucuresti pe platforma numai sa o fac.
Link to comment
Share on other sites

da...e belea cu masina asta. povestea continua. astazi la cand am fost la service sa o las acolo pentru sambata cand vine al doilea senzor, in loc de 2 erori, (senzor ax came evacuare si senzor arbore cotit) imi da acum 4 erori dupa ce am schimbat senzorul ax came. imi da eroare pana si la asta care l-am pus acum original. intrerupere pe conductor, semnal neplauzibil...nu mai pot nu stiu ce sa ii mai fac. plus ca in afara de erorile astea o ia si range-ul razna, cand arata range 430 cand 530....nu stiu ce are cred ca a clacat de tot. daca stie cineva ce as putea sa ii fac o aduc pana la bucuresti pe platforma numai sa o fac.

Ai un PM.

Link to comment
Share on other sites

ceva asemanator am patit cu 316i e46

puteam sa o pornesc doar cu motorul rece, cand intra acel shoc automat. Cald nu pornea deloc. Problema mare a fost cand m-am dus cu ea la bavaria :) plecat de la arges dimineatza, in buc am oprit sa-mi iau tigari si am uitat ca nu trebuie sa opresc motorul :) am stat 3 ore langa ea sa se raceasca si sa o pot porni :twoup:

la mine problema a fost bobina de inductie si debitmetru. dupa 2 ore la bmw s-a rezolvat cu un cost de vreo 1.500 ron (acum 3 ani)

Link to comment
Share on other sites

da, pai am facut si eu o programare la bavaria in caz ca nu rezolv pe aici. la mine era bine daca era asa, la mine problema e ca se opreste chiar daca nu il opresc eu....si merge maxim 3-4 km, daca mergea pe roti pana la bucuresti era bine. am vb cu unu cu o platforma cica imi ia 350 ron
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.