Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/11 in all areas

  1. Salut, Am fost ieri la sevice am pus masina pe tester si mi-a sters eroarea cu ceck engine, pe motivul ca a aparut aiurea o eroare la catalizator. Asta spune mecanicul . Am platit am plecat ... Totul ok pana azi cand s-a aprins din nou eroarea :| Precizez ca ocazional cand scot masina pe liber si franez... nu cand stationez ... da sa moara motorul coboara in 500 ture. Mi se mai intampla sa imi oscileze turatia cand iau de volan pe loc dar am inteles ca e normal. S-a mai ivit cineva de problema asta ? Ca in mecanici incep sa nu mai am incredere. Sa nu mai zic ca la martorul AirBagului a zis ca nu are ce sa imi faca ca nu poate sa il vada pe tester. Multumesc E vorba de un E46 din 2000 motor 1.8
    1 point
  2. Vand e39 2.5d 2001, C.V. manuala, pe langa dotarile de baza (geamuri si oglizi electrice, AC, webasto, scaune incalzite, perdeluta spate electrica, computer de bord, etc) mai are M-paket, suspensie M, plafon M (cel putin asa cred eu) roti de iarna pe 17", roti de vara M pe 18", folie lummar , player JVC cu staie si subwoofer Alpine de aprox 800 de W. Masina o am de anul trecut si am investit in ea peste 2000 de euro (nu are rost sa fac acum o lista, cei interesati vor afla la telefon) in ideea ca o s-o pastrez dar de azi am primit sansa de a trece de la apratament la casa si orice banut e bineveneit. Ca si probleme masina are proiectorul stanga si parbrizul fisurat, cred ca bratele anterioare fata trebuiesc in locuite( in ultimele zile am auzit batai in partea din fata stanga), aripile staga fata si spate au cate o zona de aprox 3-4 cm in care a sarit lacul (asa am cumparat-o) si bara fata are o zgarietura in partea staga jos (eu zic ca ar trebui vopsita). Pentru mai multe detalii ma gasiti la tel 0745330007 (nu prea agreez mess-ul ca metoda de vanzare :twoup: ) pretul ar fi de 6500 negociabil in limita bunului simt sau as acepta schimburi cu masini la care sa primesc diferenta minim 4000 de euro (exclus e36) L.E. pe bord sunt 256k km dar nu i-am verificat niciodata (sincer nu ma intereseaza atata timp cat masina merge bine) deci nu bag mana in foc ca ar fi reali desi dupa starea masinii inclin sa cred ca ar fi.
    1 point
  3. Salutare, Stiu ca Sibiul este mare, dar poate din greseala il vede cineva ... De curand am avut accident cu masina mea, si nu am mai avut ce face cu ea, mai rentabil a fost sa o dezmembrez. Majoritatea pieselor au fost vandute, dar am pastrat piesele necesare pentru a schimba volanul pe stanga. De aceea intentionez sa cumpar o masina cu volanul pe dreapta, am gasit o masina pe autovit, propietarul se chinuia sa vanda masina de anul trecut, dar cerea un pret malefic pe ea. Este vorba de un 330Ci din 2001 cu cateva optiuni si voia 6200€. Dupa multe negocieri am reusit sa o scot la 4900€ dar pretul tot mare era. In ianuarie, deoarece proprietarul nu vanduse a lasat'o in 4000€, dar nu dispuneam de acesti bani, voiam sa ii dau. In februarie, 3600€. Marti 1 februarie, i-am zis ... 3200€ si vin acum (Bacau - Onesti) zis si facut cand sa merg dupa ea il sun ca ma pornesc, prima vorba a fost: "- Am vandut masina!" Mi'a parut nespus de rau, si inca imi pare ... Acum incerc aici pe forum, poate dau de cineva din Sibiu care a vazut masina pe acolo care m'ar putea ajuta cu un numar de telefon al noului proprietar. Ma gandesc ca poate noul proprietar ar vrea sa o vanda. Este vorba de un BMW GRI 330Ci cu nr: RO 51 MGU. Atasez poze cu masina... Multumesc!
    1 point
  4. Prima eroarea spune ca alternatorul nu comunica cu interfata „Bit Serial Data”. Stiu ca la alternator vine un fir subtire, prin care acesta comunica cu senzorul de pe borna minus IBS (Intelligent Battery Sensor). Daca nu ai rezolvat problema verifica firul asta. Mai mult despre BSD: Bit-serial data interface (BSD) The bit-serial data interface is a single-wire data bus with a data transfer rate of 1.2 kBd. The following components are connected across the bit-serial data interface with the DME/DDE control unit: AlternatorIntelligent battery sensor (depending on model series)Combustion preheating control unit (on diesel engines but not DDE7)Electric coolant pump (depending on variant)Oil condition sensor (depending on variant) Only DDE control unit: Each component connected across the BSD is connected to its own pin on the DDE control unit. However, these pins are interconnected in the control unit. Function The following data is interchanged between the DME/DDE and the connected components: Function commands from the DME/DDE to the componentsIdentification data of the components to the DME/DDEOperating values of the components and their functions to the DME/DDEFault messages of the components to the DME/DDE Diagnosis The DME/DDE monitors the communication across the bit-serial data interface to the connected components. This means that wire faults are also detected. The connected components have their own diagnosis functionality and monitor the following: The executed functions are monitored for faults (e.g. defective preheating circuit for the combustion preheating control unit)Internal faults in the components If a component detects a fault, it reports the fault across the bit-serial data interface to the DME/DDE. The DME/DDE then enters the fault in the fault code memory.
    1 point
  5. nu,dar mai beau si eu un vin :twoup: 305 lei/buc/fata/sachs sau 290 lei/buc/boge; 130 lei/buc/spate/starmann sau 210 lei/buc/sachs
    1 point
  6. cum au zis si baietii mai sus 1. Verifica in primu rand debitmetru (scoti mufa) 2. Verifica daca masina trage aer fals pe undeva (cot admisie, furtune ICV, PCV) 3. Cel mai probabil nu baga caldura din cauza caloriferului infundat sau a valvei electrice care nu deschide(butoiasul ila mic in care intra furtunele de apa) 4. Dupa ce se incalzeste motoru la 90C si mergi cativa kilometri cu ea, opreste si verifica daca miroase a benzina in spate....asta in cazul unui amestec bogat ar trebui sa se simta. bafta si sa ne zici ce ai rezolvat !
    1 point
  7. Sunt posesor de "lego car" de aproape 2 ani, timp in care am investit munca si bani in ea. La baza este asa ( momentul cumpararii ): 1997 316i GPL cosmosswartz berlina, km ~ 197.000 km ( acu 2 ani ), acum ~230.000km Dotari: clima digitala, piele crem, incalzire scaune fata, sac ski, cotiera cu pahare spate, geamuri electrice fata, oglinzi asferice, cu tenta, electrice si incalzite, proiectoare, trapa electrica, pregatire alarma, inchidere centralizata ( desi nici in mom de fata nu i'am dat de cap ), jante 15" ( cele din poze ) si niste embleme M puse aiurea.. Instalatia GPL a fost montata in Belgia si a venit cu masina. Atat timp cat merg la aproape jumatate de pret fata de benzina sunt super multumit, indiferent de ce zic altii. De atunci masina a inghitit cam 2500 euro in piese si prea putini bani in manopera ( mai totul fac singur acasa ). Am schimbat / reparat asa: amortizoare Bilstein stock, arcuri spate, toate flansele, toate bucsile fata / spate, pivoti fata, capete bara, bielete antiruliu fata ( spate nu exista ), filtre, lichide ( frana, antigel, ulei, servo ), frane fata / spate 328i ventilate, reparat nivel rezervor, reparat cabluri portbagaj, refixat fete usi ( zanganeau ), termostat, set ambreiaj, bujii, schimbat garnitura suport filtru ulei, grile noi, oglinzi noi ( sa fie sanatos cine mi le'a furat ), oglinda auto-cromata, set jante 16" cauciucuri vara, mp3 player, faruri bixenon lupe FX-R, xenon d2s 4300k si poate altele, nu'mi vin in minte acum.. Drept accidente, din cate mi'au fost zise si am observat, a picat ceva ( greu ) pe dreapta fata si e putin desfigurata, dar in timp o sa rezolv si acest aspect (alta capota, far, semnalizare, aripa dreapta - inca sechele pe bara fata si prin interior ). In posesia mea, mai multe fender-bender pe fata si doar una mai majora cand un caine a ramas sub masina si fata a fost nitel ravashita ( grile, plastice, tabla indoita.. nimic din ce nu se face acasa ). In mare super ok ca masina, am bagat bani doar ca am vrut si niciodata nu m'a lasat la greu. Momentan am multe idei in cap, dar financiarul ma tempereaza bine. O sa fac si o lista cu wishes, dar o sa postez ulterior.. idei sunt, slava domnului! Sper sa va placa :twoup: P.S. : Omiteti imprejurimile in care se afla masina, mi'a fost sila sa ma deplasez intr'un loc "mirific" sa o imortalizez..
    1 point
  8. Votat ultima variantĂŁ. DacĂŁ totuÂşi sunt presat de vreo situaĂžie, prima variantĂŁ
    1 point
  9. bosch S4,varta BLUE dynamic Curent electric test-la-rece, EN 740 A Lungime 315 mm, Latime 175 mm, Înaltime 175 mm ' toate au aceleasi dimnesiuni cu cele oe,sunt standard nu stiu sa-ti raspund,o sa intreb in germania; si da-mi si un cod de far galben
    1 point
  10. Salut. Am si e o nelamurire legata de aprinderea farurilor la 535d-ul meu facelift din 2008. Pe scurt sunt nou posesor de BMW si vreau sa stiu dak se pot aprinde ambele lupe in acelasi timp si daca da cum procedez. m-am uitat in manual si nu am gasit. ideea e ca inainte am avut vw phaeton si la ala mergea. fiind bi-xenon ambele faze sunt pe lupa dinspre exterior. ma gandesc ca pot fi pentru curbe dar nu am vazut nici un ajutor iesit din comun noaptea. am atasat fotografii cu tipul de far si codul poate ma lamureste si pe mine vreun pasionat ca sa-i gasesc utilitatea, cert e ca are bec inauntru. am mai vazut tipul asta de far la un prieten pe X6 dar nici el nu stia si ce-i drept nici nu-l interesa. in rest iubesc la nebunie masina...cuplul de 580nm e suparare maxima pentru audi&compania cand sunt depasite de un break pe care nu este scrisa motorizarea. ma bate gandul sa fac un AC Schnitzer performance upgrade de la 286 la 313cp si 680nm dar e destul de scump si mi-e sa nu fac vreo prostie ca si asa masina e nebuna rau. toate bune! :twoup:
    1 point
  11. Lupa din interior este folosita la faruri adaptive, tie nu ti se aprinde deoarece nu ai. Becul pe care il vezi inauntru este pentru angel eyes. La cele care au faruri adaptive lupa din interior are ceva striatii pe ea, exemplu: http://roveractive.biz/images/2845_1_sbl_2538_1.jpg
    1 point
  12. de cate bucati ai nevoie ? o cheie,doua cheii,trei cheiii,patru cheiiii,cinci cheiiiii ? sau ? :twoup:
    1 point
  13. :twoup:)) Ai mai uitat 2 variante: 1.Sa nu-ti cumperi bmw si sa vrei consum redus,ci sa vrei un motor mai mare 2.Daca totusi ai bmw si vrei un consum mai redus,tuneaza-ti masina si obtii si consum mai mic si putere mai mare(contrar tuturor legilor fizicii ) )
    1 point
  14. Am avut la un moment dat, pentru o perioada scurta de timp, ce-i drept, e92 325i automat 2500 cmc. Imi consuma in Bucuresti 18%, stil de condus normal, uneori sportiv. In timpul ala avea un prieten e93 335i automat si zicea ca are consum tot 18%.
    1 point
  15. Ai dreptate, numai sa nu ai surprize si sa nu iei masina ! Astea s-au vandut ? http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C17298633.html http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C17379486.html http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C17342461.html http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C15567077.html
    1 point
  16. Imi place Alfa aia foarte mult. Culoarea i se potriveste de minune, parca-i da personalitate ! Wlf, de la Bucuresti ajungi destul de repede la Iasi fiindca e drumul cam drept si destul de bun.
    1 point
  17. o stiu ,e foarte frumoasa si avea dotari asa tin minte dar nu stiu unde a ajuns
    1 point
  18. @Acelover, Gofast, AlexIulian, razvanflorin90: Am mai incercat o data mai de mult sa pun date si s-au sters, ca s-a considerat reclama! Nu este reclama, incercam doar sa ajut comunitatea... Tony Detailing- 0723190711. Este pe Mihai Bravu atelierul (inchis, neoane, etc) si se folosesc doar produse din gama Auto Magic si 3M. Detailing interior + exterior (la o berlina) costa (cel putin m-a costat pe mine) in jur de 500 RON (dureaza de obicei intre 6 si 10 ore, depinde de starea masinii). Stiu ca se poate opta si pentru doar interior sau doar exterior (e ~250 RON).
    1 point
  19. 1 point
  20. Jantele nu sunt strambe, nu au fost sudate, indreptate, revopsite. Au urmatoarele caracteristici: 7Jx16H2 ET 35. Pozele sunt reale, pret: 700 lei negociabil. Pentru mai multe detalii, tel: 0769602410, in topic sau pe pm.
    1 point
  21. Sterge din pozele vechi Pe autovit cum ai pus pozele la rezolutie asa mare?Se plateste ceva in plus?
    1 point
  22. http://images.okazii.ro/auctions/2009/06/18/238861644-3142031-500_500.jpg http://i264.photobucket.com/albums/ii174/alexandru_83/castrol_edge_sport_0w40_4l.jpg Ma intereseaza care sunt diferentele intre cele 2 uleiuri.
    1 point
  23. Sursa: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=297472 http://www.nielsencdg.co.uk/acatalog/Castr...S_2d2052_2d7112 Deci,se pare ca e acelasi ulei dar cu alta denumire :)
    1 point
  24. Nu cumva debitmetrul lui are o clapeta care in momentul in care-i scoti conectorul (care-i zici tu mufa) se inchide? E cam veche masina ca sa suporte testul asta...Nu ma pricep dar am citit pe undeva si ma gandesc ca ar sta treaba cam asa in cazul asta.. La punctul 3 sunt convins 100% ca ai dreptate...mai ales valva aia...
    0 points
  25. Mai am doar 1, cel de pe stg - 120 ron daca esti hotarat ii fac si poza.
    -1 points
  26. Cumva ai cumpĂŁrat-o de la cineva care stĂŁtea ĂŽn Ghencea? ÂŞtiu maÂşina de vreo 3 ani, aratĂŁ foarte bine.
    -1 points
  27. paul - in afara faptului ca nu ai inteles ce am intrebat, exista PM daca nu intelegi ce scriu....nu de alta dar se pare ca numai tie t-i se intampla asta. daca esti moderator asta nu inseamna ca esti free sa-mi faci provocari pe forum. eu, de cand sunt aici, n-am jignit nici un coleg. nu am d c sa fac vreo diferenta, l-am intrebat pe coleg doar pt ca parea ca nu a inteles ce si cum cu procentele, pt ca a si scris cum a scris...mai fara articol, am banuit ca e maghiar si vb acasa in maghiara, nu-i asa d familiarizat cu romana ca noi, si ii reformulam sa nu fie dubiu.
    -1 points
  28. Calin78 - am mai mlte, depinde unde sunt si c am de facut. de la onorabila casa acum am cva e21, e23, e28. plus cva outsideri.
    -1 points
  29. 1 : 200 e infim. nu vreau sa supar, jignesc pe nimeni dar o sa va convingeti. plus ca, 2T e un mit absurd, el e facut sa arda in amestec cu benzina in MAS, rostul uleiului din motorina in MAC e deja altul.
    -1 points
  30. Voi posta nişte păreri personale pe care vreau să le citească oricine strict ca păreri personale, nu ca atacuri, postez fără nici o doză de răutate. A scoate o revistă tipărită ĂŽn 2 oameni e aberant. De ce e aberant? Pentru că asta denotă lipsa de interes pentru proiect. Tocmai d-aia e interesantă o revistă, pentru că poţi citi părerile mai multor oameni, diverse editoriale şi articole, plus că e foarte muncă muncă să scrii articole demne de a fi publicate ĂŽntr-o revistă. Şi da, am citit un număr al revistei. Apartenenţa la o comunitate nu se va face ĂŽn veci printr-o revistă sau printr-un forum, chestia asta ţine de mentalitate şi de calitatea oamenilor implicaţi. O comunitate poate să fie susţinută doar de un forum, iar forumurile tocmai d-asta au atât de mult succes. Sunt gratuite, costurile la nivelul utilizatorilor sunt 0 sau minime, adică trebuie să aibă un abonament la internet, pot fi accesate de oriunde, deci dacă ai nevoie de o informaţie, nu e nevoie să iei o revistă după tine şi să o răsfoieşti până găseşti informaţia ci doar cauţi cu SEARCH şi găseşti, iar cantitatea informaţională este foarte mare. Un asemenea proiect era sortit eşecului din start pentru că nu poţi face un asemenea proiect cu doar 2 oameni şi nici nu ai cui s-o vinzi pentru că sunt puţini membri activi ĂŽn cadrul celor care intră pe BMWclub, majoritatea intră ca să vândă ceva sau de plictiseală. Nici măcar de activităţi cu dealerii nu au nevoie membrii activi ai acestei aşa-zise comunităţi. Dacă cineva vrea să facă un test drive, n-are decât să ceară unul la reprezentanţă. Din moment ce de ani de zile ne-am ĂŽntâlnit ĂŽn diverse locuri din Bucureşti, iar unii veneau săptămânal, chiar dacă nu făceau nimic special ĂŽn afară de a vorbi, e clar că socializarea şi succesul unor ĂŽntâlniri nu stă ĂŽn reviste sau participarea unor dealeri la diverse ĂŽntâlniri sau ĂŽn energizante date gratis. Eu intru zilnic pe forumul acesta de vreo 5 ani, aşa că am dreptul la o părere. Faptul că unii zic ceva de genul "doamne, vai ce rău ĂŽmi pare că nu mai iese revista", ĂŽnsă participarea activă din partea lor e 0, iar singurul lucru pe care l-au făcut a fost să dea 10-12 lei pe ea, mă face să cred că nu-i va interesa chiar aşa mult dacă revista va mai exista sau nu, nu va fi o tragedie pentru ei. Mie nu-mi pare nici rău şi nici bine dacă revista va continua, nu-mi place să fiu ipocrit sau fals, ĂŽnsă ĂŽmi pare rău că nu există o comunitate reală de pasionaţi pe aceste forumuri. Situaţia va rămâne aceeaşi mulţi ani de acum ĂŽnainte pentru că la noi ĂŽn ţară ĂŽşi cumpără oricine un BMW. Se putea vedea foarte uşor şi la ĂŽntâlniri cam la ce nivel este comunitatea. Tot felul de oameni, unii veniţi doar pentru a-şi face reclamă şi a vinde nişte produse, unii veniţi să dea nişte cercuri, alţii veniţi să socializeze. Ba chiar şi unii veniţi să arunce câte un ochi la maşini, oameni care păreau hoţi de oglinzi. Sau acei ţigani veniţi să vândă un Golf furat pentru că au văzut ĂŽntâlnirea la TV. Eu am mai mulţi prieteni pe care i-am ĂŽntâlnit pe acest forum, sunt sigur că acesta este şi cazul altora. Deci forumurile sunt pe drumul cel bun, ĂŽnsă realizarea unor comunităţi este ĂŽncă departe. Dacă revista va continua ĂŽn format online doar ĂŽn scop informaţional şi este nevoie de articole scrise şi de alţii, nu m-ar deranja să scriu şi eu.
    -1 points
  31. Sondajul ăla nu prea are relevanţă. Dacă fac acum un sondaj pe forum ĂŽn care să se voteze dacă există sau nu viaţă extraterestră, iar una dintre opţiuni să fie "Da, am avut parte de o ĂŽntâlnire de gradul III.", cei mai mulţi dintre ei asta ar vota. Un click nu costă nimic, toată lumea şi-ar spune părerea despre orice, chiar şi despre lucrurile pe care nu-i interesează. Solidaritate şi coeziune nu există ĂŽn cazuri mult mai importante chiar şi pentrur ĂŽntreaga societate.
    -1 points
  32. Da, probabil cĂŁ bogdyy a fost rĂŁpit de extratereÂştri. :twoup:
    -1 points
  33. ai vreo certitudine ca ambele contracte sunt identice ? din experienta mea, insp de daune intotdeauna incearca sa prosteasca pagubitul...uneori insa...
    -1 points
  34. ce vrei mai exact sa faca farurile ca nu inteleg ?
    -1 points
  35. nu trebuie sa pui neaparat 2T. la 20l diesel poti sa pui lejer 1 l d ulei ieftin de dacie, motor sau cutie, nu conteaza. doar sa-l omogenizezi bine.
    -1 points
  36. La tipul lui de debitmetru (VANE) se poate merge cu conectorul debransat? Vali, curata regulatorul de ralanti (7) cu un spray de curatat carburatoare si asigura-te asa cum zicea un coleg mai sus ca ai in ordine furtunul ala gros si gofrat (4) care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie. Verifica toate furtunele (inclusiv 11 si 12) sa fie in ordine. Eventual curata clapeta din corpul de acceleratie...chiar si preventiv (vezi ca este un DIY cum se face)
    -1 points
  37. pai probabil nu a mai iesit nimic de se termina postul asa brusc :twoup:
    -1 points
  38. stie cineva care este cea mai buna varianta legata de impozitul unui 750il (1996).m-a luat ameteala cand am vazut cifrele reale 78 milioane. orice sfat m ar ajuta .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.